Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 43,437 views

xl8r

Posts: 2,227

#101 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Saapi nähdä miten tuo PS3:n julkaisu vaikuttaa meikäläisten talouden mielenterveyteen *nauru*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Avatar
#102 • • Yaminah Guest
Silloin kun mieheni osti pleikkarin olin ihan fiiliksissä, mut pian sekin muuttu vitutukseksi... Sillä sen pelivalikoima oli ihan surkee... Mä diggaan autopeleistä sun muista ja meil oli vaan jotain ihme pelejä *igor* Eli siinä mielessä alko vituttaa, kun mä oisin halunnu pelata kans, mut en niitä pelejä joita oli tarjolla. Tää sit johti siihen, et ärsytti joka kerta ku se laitto sen vempaimen päälle. Noh, enää sitä ongelmaa ei oo, ku se myytiin pois. Mutta ens kerralla ku ostetaan pleikkari/joku muu pelikonsoli, niin mä kyllä katon että mukaan tulee myös mulle mieluinen peli *joo*
Cloud

Posts: 2,162

#103 • • Cloud Game Freak
Ja joo se on vissi että kun expa on kesken Niin silloin akat pysyy kaukana. Vituttaa se kun toinen tulee halimaan tai vaatimaan huomioo just kun on instanssi/questi/pvp kesken ja sit ei voi keskittyy ja koko homma kusee. Siinä vaihees saa vaikka suhde päättyä Jos nainen sitä tahtoo sillä se nainen lähtee litomaan ja nopeesti.

Ei siinä mitään. Itse voin lopettaa pelaamisen periaattees milloin vain ja aina kun rupean pelaamaan sovitaan jotain järkevää et milloin lopetan tms ja aina questien välis ja muis kysyn et onko nyt jotain mitä haluis tehdä mielummin? Joten tuo ei sinälään ole ongelma, Mutta sitten joku extemporee juttu ei sovi jos on expa kesken.. Extemporeeta ei saa tulla Se on iso NO NO.

Niin ja käsikonsoli rox sitä voi pitää mukana ja pelata silloin kun on boretusta hänen luonaan =P
Ilman käsikonsolia hänen luonaan tuskin koskaan olisikaan sillä eihän sielä ole oman kodin mukavuuksia =P Ja käsikonsoli ei jää sinne "Häntä" ärsyttämään =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

z

Posts: 1,146

#104 • • z

I-NA,
Joo just... "questi" kesken. No mä en just tän takia seukkaa teinipoikien kanssa. Siinä vaiheessa ku mies sanoo et; -Mul on tärkee questi kesken, tuun kohta syömään, ni mä lähen kans uusille questeille. Voi saatana soikoon!!



jepjep. näitä erotapauksia on valitettavasti tullut todistettua parikin. no, jokainenhan itse päättää, kumpi on itselle tärkeämpi, nykyinen parisuhde vai se oma uskollinen xbox/pleikka.

tai sit voi tosiaan valita tyttö/poikaystävänsä sen perusteella, että se tykkää pelata samoja pelejä. perustehan se sekin.
AnderS

Posts: 470

#105 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mulla ja mun pleikalla on todella
toimiva parisuhde. Me ei tarvita
kolmansia pyöriä!
Unik

Posts: 4,117

#106 • • Unik
Ja jutut senkuin paranee *muhaha* Tahtoo lisää, pliis jatkakaa *nauru*
Avatar
#107 • • astaroth Guest

I-NA, 17.5.2005 11:24:
Joo just... "questi" kesken. No mä en just tän takia seukkaa teinipoikien kanssa. Siinä vaiheessa ku mies sanoo et; -Mul on tärkee questi kesken, tuun kohta syömään, ni mä lähen kans uusille questeille. Voi saatana soikoon!!


Kirjoittaja olikin varmaan ihan tosissaan. :D

Ja onko kaikki teinijannut mielestäsi samanlaisia? Justiinsa... :)
Dacey

Posts: 671

#108 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tottakai pelaan.. jos on vaan kivoja pelejä..tosin ambedi tai mikälie lumilautapeli on ainut jota pelaan crash bandicootin lisäks *hih* mut se pussihyppyrotta on kyl *sydän*

ai mut.. hmm.. tota lumilauta pelii oon pelannu vaan x boxil *uuh* *nussuttaa*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#109 • • RantaPalleroinen
meillä asuu kotona minä, muruni, 2 x PS2 ja PC. Harvoin pelaan, mutta kun innostun niin pelatessa voi vierähtää viikko ilman seurusteluun kuuluvia tunnusmerkkejä. Vaimoke kestää pelihimoni hyvin, en kyllä tiedä miten *hih* Itse se pelailee ainostaan peeceellä supermario1 tahi pleikalla eyetoy pelejä.

Pelaaminenkin on harrastus. En mäkään lähtis huutelemaan että: SYÖMÄÄN, kun joku on seinäkiipeilemässä tai purjehtimassa...

Eli hyvin pyyhkii!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Philly

Posts: 506

#110 • • Philly AIM HIGH!
Tähänkin pätee vanha sanonta: Kohtuus kaikessa...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#111 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

I-NA, 17.5.2005 11:24:

Joo just... "questi" kesken. No mä en just tän takia seukkaa teinipoikien kanssa. Siinä vaiheessa ku mies sanoo et; -Mul on tärkee questi kesken, tuun kohta syömään, ni mä lähen kans uusille questeille. Voi saatana soikoon!!




*aplodit* Sä oot niin mun uus paraskaveri!!!! *nauru* *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Fyrisch

Posts: 4,525

#112 • • Fyrisch
I-NA : No mä en just tän takia seukkaa teinipoikien kanssa. :DDDDDD


lololololololol :D päivän rofl
Lost-Soul

Posts: 3,107

#113 • • Lost-Soul los pallos

Yaminah, 17.5.2005 11:13:
Silloin kun mieheni osti pleikkarin olin ihan fiiliksissä, mut pian sekin muuttu vitutukseksi... Sillä sen pelivalikoima oli ihan surkee... Mä diggaan autopeleistä sun muista ja meil oli vaan jotain ihme pelejä *igor* Eli siinä mielessä alko vituttaa, kun mä oisin halunnu pelata kans, mut en niitä pelejä joita oli tarjolla. Tää sit johti siihen, et ärsytti joka kerta ku se laitto sen vempaimen päälle. Noh, enää sitä ongelmaa ei oo, ku se myytiin pois. Mutta ens kerralla ku ostetaan pleikkari/joku muu pelikonsoli, niin mä kyllä katon että mukaan tulee myös mulle mieluinen peli *joo*


Kai tiedät, että niitä pelejä saa kaupasta ostettua ihan rahalla. Sen ei pitäisi olla hirveän vaikeaa ja jopa tytöt/naiset pystyvät siihen.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#114 • • Yaminah Guest

Kai tiedät, että niitä pelejä saa kaupasta ostettua ihan rahalla. Sen ei pitäisi olla hirveän vaikeaa ja jopa tytöt/naiset pystyvät siihen.



No shit hey... terävä havainto... *igor* Mutta ne vaan sattuu olemaan aika kalliita, oli parempaakin käyttöä niille rahoille, eikä se pleikkari ollu mun. No kuitenkin, kai sitä ens kerral vois jonkun ostaa .
mrpiglet

Posts: 34

#115 • • mrpiglet
Vanha topicci, mutta sen verrann mielenkiintoinen että oli pakko vastata. Enemmän ja vähemmän aktiivisesti tullut pelailtua viimeiset 15v, ja samalla seurattua alaakin aika tarkasti. Sitä Pelit-lehteäkin tuli aktiivisesti tilattua, ennen kuin muutin tänne länsinaapuriin. Tästäkin ketjusta paistaa läpi ihme olettamus, että pelaaminen on teinipoikien harrastus, eikä sitä "aikuiset" miehet harrasta laisinkaan. Nykyisin pelaajan keski-ikä taitaa olla enneminkin siinä vähän yli parinkympin, kuin 15-16v.

Ja mitä pelaamiseen parisuhteessa tulee, niin sekin on kovin suhteellista. Liika on toki liikaa, mutta sen paremman puoliskon pitäisi myös pystyä ymmärtämään, että pelaaminen on harrastus ja rentoutumismuoto.
Nex

Posts: 83

#116 • • Nex
Silloin kun seurustelin niin pelattiin kyllä yhdessä aina melkein oli se sit pleikkari / xbox / pc...ja oli hauskaa *hymy* ...okei no siihen asti kun mulla alko häviöputki ja aloin väittämään häntä huijariksi ja muuta mukavaa *tirsk*
Nectarine

Posts: 475

#117 • • Nectarine Rouva T
mä oon siit onnellises asemassa et siippa ei onneksi ole noista kiinnostunut *hihu*
...koputan puuta, toivottavasti ei kiinnostukkaan *nauru*

--
Prinsessa Ruusunen

hallucinogen

Posts: 8,190

#118 • • hallucinogen Edain
Missä naiset jotka pelaa ja paljon? =) ja varsinkin pc:llä ja eikä mitään simsin tyylistä skeidaa? :D Mikä olisi mukavampaa kun lani päällä, alaston nainen vastapäätä ja pelinä pyörii battlefield 2 *iloinen* girl: "omg i'am hurt, medic!!!!" boy: "don't worry baby, i'm coming to save you!!!!" *sydän*

--
pikku-*possu*

Nex

Posts: 83

#119 • • Nex

hallucinogen, 24.1.2006 11:12:
Missä naiset jotka pelaa ja paljon? =) ja varsinkin pc:llä ja eikä mitään simsin tyylistä skeidaa? :D Mikä olisi mukavampaa kun lani päällä, alaston nainen vastapäätä ja pelinä pyörii battlefield 2 *iloinen* girl: "omg i'am hurt, medic!!!!" boy: "don't worry baby, i'm coming to save you!!!!" *sydän*



heheeheh *tirsk* ihana :D:D:D

kyllähän noit tollasiikin tyttöi löytyy *ilmottautuu* xD
yawiz

Posts: 236

#120 • • yawiz
en yleensä jaksa kiinostua ite paria päivää pidempään mistään pelistä joten ei tuu pahemmin pelattua