Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 43,425 views

Avatar
#81 • • pia^^ Guest
Meill on xbox ja pleikka2, molempii löytyy peleiki iha kivasti. Must tuntuu et se oon mä joka pelaa noit pelei, ukko on vaa koneella *hymy* Ihan kiva näin päin *hih*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#84 • • Lost-Soul los pallos

hallucinogen, 16.5.2005 15:48:
---
Lost-Soul, 16.5.2005 15:45:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4450

Siitä vaan ennakkotilaamaan sitä

---

Kuinkas paljon parempi toi pitäs olla kun tää eka xbox?


Laitteiston teknisiä tietoja:
Suoritin: 3kpl 3,2GHz
Keskusmuisti: 512MB (700 MHz) GDDR3 RAM
Näytönohjain: ATI, 10MB "upotettua" DRAM:ia
Kiintolevy: 20GB, mahdollisuus irroittaa sekä päivittää kapasiteettia isommaksi
DVD-asema: 12x Dual-Layer DVD-ROM
Tuetut mediat: DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Muistikortit: 2x 64MB:stä isompaan
Peliohjaimet: 4x langattomat peliohjaimet
Verkko-yhteensopivuus: Wi-Fi 802.11a, 802.11b, ja 802.11g

Tollasta ainakin jollain sivuilla väitetään tuon pitävän sisällään.
(Omasta mielestä luotettava lähde)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

henkka

Posts: 4,973

#85 • • henkka
Törkeen hintanen toi ainaki o. Tai siis arvion mukaan.
Maihku

Posts: 1,186

#86 • • Maihku neiti hankala

pia^^, 16.5.2005 15:32:
Must tuntuu et se oon mä joka pelaa noit pelei, ukko on vaa koneella *hymy* Ihan kiva näin päin *hih*


vähän sama homma meilläki,äijä istuu koneella ja mä hakkailen pleikkaria*iihhih*
ella_

Posts: 1,329

#87 • • Edited ella_

miikkah, 16.5.2005 15:30:

Niin. Jokaisella pitää olla omia juttuja, mutta sitten, kun nuo omat jutut vievät esim. 30 tuntia viikosta aika suhteelta, niin ei se ole kestävä tilanne. Paljonko siinä jää aikaa olla yhdessä? Kuinka kauan kiinnostaa / jaksaa olla jonkun kanssa, joka näyttäisi vahvasti olevan kiinnostuneempi jostain ***un pelistä?



mutta jos toisellakin on aikaa vieviä hommia, niin sittenhän se on tasapainossa :) toki jos toinen valvoo kaikki yöt pelaten wowia niin kyllä siinä pitää älähtää, mutta siis jos vapaa-ajastaan päivittäin jokusen tunnin käyttää pelailuun niin mun mielestä se on täysin ok.

--
Elementary, my dear.

extramppa

Posts: 217

#88 • • extramppa hengailija
Mä kyllä myönnän olevani hiukan mustasukkanen pleikalle. Monesti juttu kun menee silleen, että kun oon poikaystäväni luona, niin istuskelen sielä vaan makkaris kattelees telkkaria, kun tää toinen pelailee olohuonees. Jossain vaiheessa tuli aika paljon maristuakin tästä asiasta, mut enää en niin jaksa. Joko äijä on vähentänyt pelailua tai sitte mä oon jo tottunut...
Joskus kyllä tulee itekkin jumiteltua katteleen kun jätkät pelaa, jos on joku kiva peli, mut mun suurimpia vihollisia on nää GTA:t, mä en vaan voi jaksaa tuijottaa, kun tyyppi juoksentelee/kaahailee pitkin katuja.*poks*

Mun asenne olis kyllä varmaan aivan erilainen, jos me asuttais yhdessä. Sillon mä olisin vaan tyytyväinen, että saan "omaa aikaa" sillon ku toinen uppoutuu pelimaailmaan.*juonittel*
ezzy

Posts: 8,060

#89 • • Edited ezzy Droid-pappa

Super-Kerttu, 15.5.2005 22:37:
---
I-NA, 15.5.2005 17:52:
On tos x-boxi sängyn äärellä, mut kertaakaan en oo nähnyt sen palaavan. Meillä on sängyssä muutakin tekemistä*nauru**pahis**heiii*

---



Just tätä mä tarkotan!! Kahdestaan on niin paljon parempaakin tekemistä kuin pleikan pelaaminen!!! *aplodit* *joo* *vink* *pahis*



Eipä sitä jaksa aina olla kahden, kun tulee himaan. Kyllä sitä ihminen tarvii omaakin aikaa ja sitähän pelaaminen muunmuassa tarjoaa. Kyllä se alkaa hajottamaan, jos pitää olla 24/7 samassa huoneessa, kun palaa duunista kotiin.

henkka, 16.5.2005 16:07:
Törkeen hintanen toi ainaki o. Tai siis arvion mukaan.



Kaikki ne on aluksi tuon hintaisia. ja tuo on vain arvio, koska virallista hintaa ei ole julkistettu vielä. Putoaa varmaan alle 400e muutamassa kuukaudessa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#90 • • hallucinogen Edain
Mitäs naiset sanois siihen et jos äijä pelais jotain peliä ja sillä ois joku tärkee questi kesken jota ei voi keskeyttää tai sen joutuu aloittamaan alusta niin riittääkö ymmärrys et just silloin mies ei voikaan lähteä naisen kanssa leffaan jos mimmi tulee sitä spontaanisti ehdottamaan? =D

--
pikku-*possu*

ezzy

Posts: 8,060

#91 • • ezzy Droid-pappa

hallucinogen, 16.5.2005 17:44:
Mitäs naiset sanois siihen et jos äijä pelais jotain peliä ja sillä ois joku tärkee questi kesken jota ei voi keskeyttää tai sen joutuu aloittamaan alusta niin riittääkö ymmärrys et just silloin mies ei voikaan lähteä naisen kanssa leffaan jos mimmi tulee sitä spontaanisti ehdottamaan? =D



aika paska peli on, jos ei voi pauselle laittaa :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#92 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

hallucinogen, 16.5.2005 17:44:
Mitäs naiset sanois siihen et jos äijä pelais jotain peliä ja sillä ois joku tärkee questi kesken jota ei voi keskeyttää tai sen joutuu aloittamaan alusta niin riittääkö ymmärrys et just silloin mies ei voikaan lähteä naisen kanssa leffaan jos mimmi tulee sitä spontaanisti ehdottamaan? =D



Siinä vaiheessa lähtee ukko vaihtoon..Ja etin itelleni parempaa leffaseuraa!!! *muhaha* *pahis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

hallucinogen

Posts: 8,190

#93 • • hallucinogen Edain

ezzy, 16.5.2005 17:47:
aika paska peli on, jos ei voi pauselle laittaa :)


No esim. mmorpg kuten wow on vähän paha laittaa pauselle ja vaiks se äijä herää siihen mistä sen loggaa ulos niin jotkut questit voi olla sellasia et pakko tehdä esim porukalla kun yksin täysin mahdottomia :)

--
pikku-*possu*

ezzy

Posts: 8,060

#94 • • ezzy Droid-pappa

hallucinogen, 16.5.2005 17:49:
---
ezzy, 16.5.2005 17:47:
aika paska peli on, jos ei voi pauselle laittaa :)

---

No esim. mmorpg kuten wow on vähän paha laittaa pauselle ja vaiks se äijä herää siihen mistä sen loggaa ulos niin jotkut questit voi olla sellasia et pakko tehdä esim porukalla kun yksin täysin mahdottomia :)



pysyn vastauksessani *nauru*
kap-pu

Posts: 1,167

#95 • • kap-pu the amazing suction cup boy
nykyään ei itsellä ole pleikkaa, eikä suhdetakaan. pelit duunailen nykyään siis tietokoneella. pelaaminen on pysynyt aika kohtuudessa viime aikoina, ja jos tyty olisi vierellä, niin eiköhän siitä löytyisi vähintään yhtä mielenkiintoisia nappeja painettavaksi, kuin tieto-/pelikoneestakin. ;)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Jammailija

Posts: 3,224

#96 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

extramppa, 16.5.2005 17:41:
Mä kyllä myönnän olevani hiukan mustasukkanen pleikalle. Monesti juttu kun menee silleen, että kun oon poikaystäväni luona, niin istuskelen sielä vaan makkaris kattelees telkkaria, kun tää toinen pelailee olohuonees.


No mun mielest toi on oikeutettua silloin, kun toinen kattoo semmost ohjelmaa mistä toinen ei todellakaan pidä. Mut sit jos toinen vaa odottelee siel tylsän TV-ohjelman ääressä, että millon se lopettaa sen rämpyttämisen, ni ei se oo sit reilua. Mun mielest pelaamiset voi rajoittaa silleen, että pelaa sit ku toinen ei oo maisemis. Mut tietty jos se toinen on 24/7 siin vieres, ni kyllä kait se ny antaa sun joskus pelaillakin*hymy*.
(Ainakin toivon niin*nauru*)

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

extramppa

Posts: 217

#97 • • extramppa hengailija

Jammailija, 16.5.2005 18:21:
---
extramppa, 16.5.2005 17:41:
Mä kyllä myönnän olevani hiukan mustasukkanen pleikalle. Monesti juttu kun menee silleen, että kun oon poikaystäväni luona, niin istuskelen sielä vaan makkaris kattelees telkkaria, kun tää toinen pelailee olohuonees.

---

No mun mielest toi on oikeutettua silloin, kun toinen kattoo semmost ohjelmaa mistä toinen ei todellakaan pidä. Mut sit jos toinen vaa odottelee siel tylsän TV-ohjelman ääressä, että millon se lopettaa sen rämpyttämisen, ni ei se oo sit reilua. Mun mielest pelaamiset voi rajoittaa silleen, että pelaa sit ku toinen ei oo maisemis. Mut tietty jos se toinen on 24/7 siin vieres, ni kyllä kait se ny antaa sun joskus pelaillakin*hymy*.



Niin, ei se tosiaan oo reilua, jos mä katton jotain realityhömppää ja vaadin, että poikaystävä istuu vieres. Tai kuorin perunoita ja vaadin, että se nököttää myös keittiössä...*iloinen*
Kyllä varmasti jokaiselle löytyy se kultainen keskitie, koska pelata ja koska ei, niin että molemmat on tyytyväisiä, jos vaan niin haluaa.
Jammailija

Posts: 3,224

#98 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

extramppa, 16.5.2005 18:38:
---
Jammailija, 16.5.2005 18:21:
---
extramppa, 16.5.2005 17:41:
Mä kyllä myönnän olevani hiukan mustasukkanen pleikalle. Monesti juttu kun menee silleen, että kun oon poikaystäväni luona, niin istuskelen sielä vaan makkaris kattelees telkkaria, kun tää toinen pelailee olohuonees.

---

No mun mielest toi on oikeutettua silloin, kun toinen kattoo semmost ohjelmaa mistä toinen ei todellakaan pidä. Mut sit jos toinen vaa odottelee siel tylsän TV-ohjelman ääressä, että millon se lopettaa sen rämpyttämisen, ni ei se oo sit reilua. Mun mielest pelaamiset voi rajoittaa silleen, että pelaa sit ku toinen ei oo maisemis. Mut tietty jos se toinen on 24/7 siin vieres, ni kyllä kait se ny antaa sun joskus pelaillakin*hymy*.

---


Niin, ei se tosiaan oo reilua, jos mä katton jotain realityhömppää ja vaadin, että poikaystävä istuu vieres. Tai kuorin perunoita ja vaadin, että se nököttää myös keittiössä...*iloinen*
Kyllä varmasti jokaiselle löytyy se kultainen keskitie, koska pelata ja koska ei, niin että molemmat on tyytyväisiä, jos vaan niin haluaa.


Jep! Kultainen keskitie, luottamusta toiseen ja hyvät neuvottelutaidot*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#99 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Joanna, 14.5.2005 23:19:
*tekkeniihakkail* <3



ai niin mut ei mul oo parisuhdetta eikä pleikkaa.
mut jos saisin pleikan niin ottaisin!!!
parisuhteesta en sano mitään :P

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

mirah

Posts: 257

#100 • • mirah Starchild
No pelaan tietenkin mukana! *plur*