153 posts, 8 pages, 45,094 views
henkka, 16.5.2005 14:11:
Venaa vaan ku X.Box triisiksty tulee kauppojen hyllyille... kandee varoo ;)
Lost-Soul, 16.5.2005 15:45:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4450
Siitä vaan ennakkotilaamaan sitä
hallucinogen, 16.5.2005 15:48:
---
Lost-Soul, 16.5.2005 15:45:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4450
Siitä vaan ennakkotilaamaan sitä
---
Kuinkas paljon parempi toi pitäs olla kun tää eka xbox?
pia^^, 16.5.2005 15:32:
Must tuntuu et se oon mä joka pelaa noit pelei, ukko on vaa koneella Ihan kiva näin päin
miikkah, 16.5.2005 15:30:
Niin. Jokaisella pitää olla omia juttuja, mutta sitten, kun nuo omat jutut vievät esim. 30 tuntia viikosta aika suhteelta, niin ei se ole kestävä tilanne. Paljonko siinä jää aikaa olla yhdessä? Kuinka kauan kiinnostaa / jaksaa olla jonkun kanssa, joka näyttäisi vahvasti olevan kiinnostuneempi jostain ***un pelistä?
Super-Kerttu, 15.5.2005 22:37:
---
I-NA, 15.5.2005 17:52:
On tos x-boxi sängyn äärellä, mut kertaakaan en oo nähnyt sen palaavan. Meillä on sängyssä muutakin tekemistä*heiii*
---
Just tätä mä tarkotan!! Kahdestaan on niin paljon parempaakin tekemistä kuin pleikan pelaaminen!!!
henkka, 16.5.2005 16:07:
Törkeen hintanen toi ainaki o. Tai siis arvion mukaan.
hallucinogen, 16.5.2005 17:44:
Mitäs naiset sanois siihen et jos äijä pelais jotain peliä ja sillä ois joku tärkee questi kesken jota ei voi keskeyttää tai sen joutuu aloittamaan alusta niin riittääkö ymmärrys et just silloin mies ei voikaan lähteä naisen kanssa leffaan jos mimmi tulee sitä spontaanisti ehdottamaan? =D
hallucinogen, 16.5.2005 17:44:
Mitäs naiset sanois siihen et jos äijä pelais jotain peliä ja sillä ois joku tärkee questi kesken jota ei voi keskeyttää tai sen joutuu aloittamaan alusta niin riittääkö ymmärrys et just silloin mies ei voikaan lähteä naisen kanssa leffaan jos mimmi tulee sitä spontaanisti ehdottamaan? =D
ezzy, 16.5.2005 17:47:
aika paska peli on, jos ei voi pauselle laittaa :)
hallucinogen, 16.5.2005 17:49:
---
ezzy, 16.5.2005 17:47:
aika paska peli on, jos ei voi pauselle laittaa :)
---
No esim. mmorpg kuten wow on vähän paha laittaa pauselle ja vaiks se äijä herää siihen mistä sen loggaa ulos niin jotkut questit voi olla sellasia et pakko tehdä esim porukalla kun yksin täysin mahdottomia :)
extramppa, 16.5.2005 17:41:
Mä kyllä myönnän olevani hiukan mustasukkanen pleikalle. Monesti juttu kun menee silleen, että kun oon poikaystäväni luona, niin istuskelen sielä vaan makkaris kattelees telkkaria, kun tää toinen pelailee olohuonees.
Jammailija, 16.5.2005 18:21:
---
Mä kyllä myönnän olevani hiukan mustasukkanen pleikalle. Monesti juttu kun menee silleen, että kun oon poikaystäväni luona, niin istuskelen sielä vaan makkaris kattelees telkkaria, kun tää toinen pelailee olohuonees.
---
No mun mielest toi on oikeutettua silloin, kun toinen kattoo semmost ohjelmaa mistä toinen ei todellakaan pidä. Mut sit jos toinen vaa odottelee siel tylsän TV-ohjelman ääressä, että millon se lopettaa sen rämpyttämisen, ni ei se oo sit reilua. Mun mielest pelaamiset voi rajoittaa silleen, että pelaa sit ku toinen ei oo maisemis. Mut tietty jos se toinen on 24/7 siin vieres, ni kyllä kait se ny antaa sun joskus pelaillakin*hymy*.
extramppa, 16.5.2005 18:38:
---
Jammailija, 16.5.2005 18:21:
---
---
No mun mielest toi on oikeutettua silloin, kun toinen kattoo semmost ohjelmaa mistä toinen ei todellakaan pidä. Mut sit jos toinen vaa odottelee siel tylsän TV-ohjelman ääressä, että millon se lopettaa sen rämpyttämisen, ni ei se oo sit reilua. Mun mielest pelaamiset voi rajoittaa silleen, että pelaa sit ku toinen ei oo maisemis. Mut tietty jos se toinen on 24/7 siin vieres, ni kyllä kait se ny antaa sun joskus pelaillakin*hymy*.
---
Niin, ei se tosiaan oo reilua, jos mä katton jotain realityhömppää ja vaadin, että poikaystävä istuu vieres. Tai kuorin perunoita ja vaadin, että se nököttää myös keittiössä...
Kyllä varmasti jokaiselle löytyy se kultainen keskitie, koska pelata ja koska ei, niin että molemmat on tyytyväisiä, jos vaan niin haluaa.
Joanna, 14.5.2005 23:19:
*tekkeniihakkail* <3