Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 43,446 views

Avatar
#41 • • emppu Guest
Tästä aiheesta tais tulla sitten toooooooooooooooosi hitti *muhaha*
Zet4

Posts: 1,135

#42 • • Zet4 n00b

sune,. Kyse ei ollu mistään parista tunnista vaan kymmenistä !! tunnetteko käsitteen peliriippuvainen ?



Ovatko käsitteet vandalismi tai itsehillintä sinulle tuttuja?

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

sune

Posts: 2,096

#43 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Zet4, 14.5.2005 20:39:
---
sune,. Kyse ei ollu mistään parista tunnista vaan kymmenistä !! tunnetteko käsitteen peliriippuvainen ?

---


Ovatko käsitteet vandalismi tai itsehillintä sinulle tuttuja?



*muhaha* mä en jaksa enää tätä aihetta. kiitos kaikille osallistujille. *kiitoskiitos*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#44 • • sakk303 Guest
en pelaa pleikkaria enkä edes omista sellaista. pleikkarit sun muut nykypäivän konsolit on mulle täys turn-off. jos jotain pitää pelata niin sit se kasari-nintsa ja mega manit/mariot kehiin.
sune

Posts: 2,096

#45 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Tontsis, 14.5.2005 20:44:
Kai sitä englantia voi puhua tyttöystävänsäkin kanssa, jos se sitä on kiinni.
Kyllähän toi nyt aika naurettavaa on, jos alkaa peliharrastukset menemään seuraelämän edelle. Mä kun en nää peleissä muuta hyötyä kuin ajanvietteen, mitä varten ne kai on luotukin. Totta kai molempien pitäis myös osata joustaa. Toi läppä kihartimien tuhoomisesta oli jo ehkä vähän paksua. Etkö perinteisempää todella keksinyt? :)



Asiaa!! *hihu* Tää on just sitä mitä tarkotan!! *joo*
myönnän että tavaroiden rikkominen ei ole oikein, mutta jos sitä jatkuu liian kauan (pari vuotta) ni kyl siin vähemmästäki napsahtaa. *piis*

--
ei kovin ihku eikä plur

ezzy

Posts: 8,060

#46 • • ezzy Droid-pappa

sune,

Asiaa!! *hihu* Tää on just sitä mitä tarkotan!! *joo*
myönnän että tavaroiden rikkominen ei ole oikein, mutta jos sitä jatkuu liian kauan (pari vuotta) ni kyl siin vähemmästäki napsahtaa. *piis*



Keskustelu asiasta oli varmaan mahdottomuus?
-Kerttu-

Posts: 4,542

#47 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No koska tää keskustelu on käynnistynyt mun ja Janin aamuisen keskustelun tuloksena (asiasta on keskusteltu aiemminkinI, niin kai mun on kannettava korteni kekoon..

Meillä on aina ollut kaikenmaailman pelikoneita. Jo 80-luvun alussa isoveljelläni oli Commodore 64..Sen jälkeen on ollut amicaa ja nintendoa.. Ja nykyisin pikkuveljelläni taitaa olla X-box (tai sitten pleikkari *ding*) mulla on siis ollut mahdollisuus pelata, jos vaan olisin halunnut. Mutta koskaan en ole moisesta harrastuksesta innostunut.. En vaikka veljeni ja siskoni hakkasit pelejä päivät pitkät. Mä tein mielummin jotain ihan muuta. Nykyisinkään en tykkää näistä peleistä, enkä myöskään osaa pelata niitä. Minua ei myöskään voisi vähempää kiinnostaa pelata niitä! Ja tämä ei varmasti koskaan tule muuttumaan, sillä mielipiteeni olisi varmasti jo muuttunut, jos olisi muuttuakseen.

Jotkut eivät voi käsittää tätä mielipidettäni. Nykyajan pelithän ovat niin hienoja ja mielenkiintoisia. Mutta minua EI KIINNOSTA pelata! Mielummin pelaan vaikka lautapelejä..*joo* Kaikilla ihmisillä on varmasti monia asioita, joita he eivät jostain syystä ole kiinnostuneita tekemään ja kaikki kunnia sille.

No niin eli asiaan. Kaikille tuli varmasti selväksi, että minä en pidä pleikkareista enkä muistakaan pelivempaimista. Meillä onkin nyt ongelma, koska toinen haluaa pelata ja haluaa pleikkarin ja toinen ei. Minusta pleikkarin pelaaminen vie vain turhaan muutenkin vähäistä yhteistä aikaa.. Ottaen huomioon, että tässä on koulua, töitä, kouluhommia, ym muuta..Molemmilla. Ainakin vielä hetken aikaa! Mitä järkeä siis tuhlata hyvää yhteistä aikaa pelien hakkaamiseen, kun voisimme tehdä kaikkea muutakin kivaa yhdessä. Oikeita asioita..*hymy*

No nyt kaikki heti rientää kertomaan minulle, että sovitte ajoista, jolloin toinen saa pelata ja koska ollaan yhdessä. Mutta mä en oikein usko tohon teoriaan.. Koska nuo pelit on aika addiktoivia (kuten myös netti ja klubbari..*nauru*), niin pelkään että nämä sovitut ajat ja säännöt eivät enää pidäkään. Yhtäkkiä pleikkari onkin auki, kun minä olen paikalla. Ja itseni tuntien, siitä ei synny kuin riitaa ja pahaa mieltä..

Auttakaa siis ystävät..*nauru* En haluaisi kieltää rakkaaltani hänen omia mielenkiinnonkohteita, mutta en samalla myöskään haluaisi vähentää meidän yhteistä yhdessäolo aikaa. Mikä siis avuksi? *ding* Ja tarkennukseksi vielä kerran. Minua ei saa pelaamaan noita kyseessä olevia pelejä! *eiei*

ja tähän hommaan olis kiva saada ratkaisu, sillä tuo mun kulta on aivan ihanan rakastettava! *pihkassa* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

egmondo

Posts: 292

#48 • • Edited egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
mulla on tähän ratkaisu.
Myydään vähän käytetty xbox halvalla hyvään kotiin *nauru*
vaikka se ei olekkaan [iso]pleikkari[/iso] niin ajaa kuitenkin saman asian*hymy*
jani voi ottaa muhun yhteyttä jos xbox kiinostaa *kiitoskiitos**piis*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#49 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pumpuli, 14.5.2005 21:10:
mulla on tähän ratkaisu.
Myydään vähän käytetty xbox halvalla hyvään kotiin *nauru*
vaikka se ei olekkaan [iso]pleikkari[/iso] niin ajaa kuitenkin saman asian*hymy*
jani voi ottaa muhun yhteyttä jos xbox kiinostaa *kiitoskiitos**piis*



*kivatsulle* mä en tykkää mistään pelikoneista, mikä varmaan kävi ilmi ylläolevasta viestistä..*ding* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jammailija

Posts: 3,224

#50 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

pumpuli, 14.5.2005 21:10:
mulla on tähän ratkaisu.
Myydään vähän käytetty xbox halvalla hyvään kotiin *nauru*
vaikka se ei olekkaan [iso]pleikkari[/iso] niin ajaa kuitenkin saman asian*hymy*
jani voi ottaa muhun yhteyttä jos xbox kiinostaa *kiitoskiitos**piis*


Paljo tarjoot*juonittel*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

egmondo

Posts: 292

#51 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

Jammailija, 14.5.2005 21:22:
---
pumpuli, 14.5.2005 21:10:
mulla on tähän ratkaisu.
Myydään vähän käytetty xbox halvalla hyvään kotiin *nauru*
vaikka se ei olekkaan [iso]pleikkari[/iso] niin ajaa kuitenkin saman asian*hymy*
jani voi ottaa muhun yhteyttä jos xbox kiinostaa *kiitoskiitos**piis*

---

Paljo tarjoot*juonittel*!




noo jos siit 100 e pyytäis *hihu*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Jammailija

Posts: 3,224

#52 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

pumpuli, 14.5.2005 21:30:
---
Jammailija, 14.5.2005 21:22:
---
pumpuli, 14.5.2005 21:10:
mulla on tähän ratkaisu.
Myydään vähän käytetty xbox halvalla hyvään kotiin *nauru*
vaikka se ei olekkaan [iso]pleikkari[/iso] niin ajaa kuitenkin saman asian*hymy*
jani voi ottaa muhun yhteyttä jos xbox kiinostaa *kiitoskiitos**piis*

---

Paljo tarjoot*juonittel*!

---



noo jos siit 100 e pyytäis *hihu*


Pistä jemmaan, ostan sen sulta kesäkuun lopulla, jooko?
Ja shhhhhh, ei kerrota Kertulle*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

sune

Posts: 2,096

#53 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Jammailija, 14.5.2005 21:32:

Pistä jemmaan, ostan sen sulta kesäkuun lopulla, jooko?
Ja shhhhhh, ei kerrota Kertulle*nauru*!



Voit hakea sen jo etukäteen *nauru* Itseasiassa, meil on kotiin kuljetus *muhaha*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jammailija

Posts: 3,224

#54 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

sune, 14.5.2005 21:34:
---
Jammailija, 14.5.2005 21:32:

Pistä jemmaan, ostan sen sulta kesäkuun lopulla, jooko?
Ja shhhhhh, ei kerrota Kertulle*nauru*!

---


Voit hakea sen jo etukäteen *nauru* Itseasiassa, meil on kotiin kuljetus *muhaha*


Hahahahaha *repeil*! Enköhän mä pysty vaik hakee sen! Hei, tuleex siihen pelejä vai ootsä jo tuhonnu kaikki*nauru*?

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#55 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sune, 14.5.2005 21:34:
---
Jammailija, 14.5.2005 21:32:

Pistä jemmaan, ostan sen sulta kesäkuun lopulla, jooko?
Ja shhhhhh, ei kerrota Kertulle*nauru*!

---


Voit hakea sen jo etukäteen *nauru* Itseasiassa, meil on kotiin kuljetus *muhaha*



Hei..vähän jotain tukee meikeläiselle..Kiitti vaan kauheesti..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sune

Posts: 2,096

#56 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Jammailija, 14.5.2005 21:36:
---
sune, 14.5.2005 21:34:
---
Jammailija, 14.5.2005 21:32:

Pistä jemmaan, ostan sen sulta kesäkuun lopulla, jooko?
Ja shhhhhh, ei kerrota Kertulle*nauru*!

---


Voit hakea sen jo etukäteen *nauru* Itseasiassa, meil on kotiin kuljetus *muhaha*

---

Hahahahaha *repeil*! Enköhän mä pysty vaik hakee sen! Hei, tuleex siihen pelejä vai ootsä jo tuhonnu kaikki*nauru*?



ööö..on tos pari jäljellä *nauru* (En ole rikkonut moneen vuoteen niitä!!)

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#57 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Super-Kerttu, 14.5.2005 21:36:
Hei..vähän jotain tukee meikeläiselle..Kiitti vaan kauheesti..*igor*



Sori nyt vaan, toisen epäonni on toisen onni *muhaha* no ei, me voitas juhannuksena polttaa kokko tossa lintulahdenaukiolla, sul ois sit enemmän tuotavaa siihen kokkoon..ois se pleikka ja x-box *hymy*

--
ei kovin ihku eikä plur

jansku=p

Posts: 108

#58 • • jansku=p sheikkeri
Noi yleensä mun mielipide on että tyhmää viettää iltoja pelien ääressä..Mutta aina siihen jää koukkuun kun pelaa...Ikävä kyllä nykyään ei aikaa vaan löydä..Yöunet menee pelaamisen edelle..se menee kaiken eelle*nauru*

Ihan tosissani olin kun olin tokalla luokalla ja saatiin nintendo ja eka mario bros..miten se nyt kirjotetaan..mä olin ihan kunkku*joo*Läpi meni*hih*

Kun pääs läpi noh...who wants to play it...Nykyään ei vaan aikaa löydy pelaamiselle..mutta pari jouluu sitten siskot sai joululahjax play station 2, ja lord of the rings pelin..voi siihen jäi ihan koukkuun..ja sain jopa läpi pari tasoo ennen mun siskoja jotka pelaa päivittäin

Onnex en omista moisia pelikoneita--päivä menee niiden parissa*justjoo*..mutta paree vaan että ei ees alota niin ei jää koukkuun*joo*

Joo tää oli vähän off topic kun en seurustele..mutta ei haittais jos joku joskus pelais ja seurustelis mun kaa..I'll kick his ass!!!!

--
Everything looks bad if you remember it

Juhgu

Posts: 7,921

#59 • • Juhgu Virnistelijä

sune,
---
No onnea vaan sulle, mä pidän enemmän ihmisistä jotka elää tätä elämää eikä missään "omassa pikku-kone-maaaaailmassssaaan"



Kthx! /me konemaailmasta kiittää ja kuittaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

%

Posts: 568

#60 • • Edited %

sune, 14.5.2005 21:40:
---
Super-Kerttu, 14.5.2005 21:36:
Hei..vähän jotain tukee meikeläiselle..Kiitti vaan kauheesti..*igor*

---


Sori nyt vaan, toisen epäonni on toisen onni *muhaha* no ei, me voitas juhannuksena polttaa kokko tossa lintulahdenaukiolla, sul ois sit enemmän tuotavaa siihen kokkoon..ois se pleikka ja x-box *hymy*



Hyi hyi, vielä ympäristörikoksiakin siellä suunnitellaan. Noi konsolit sisältää ongelmajätettä mm. lyijyä ja jalometalleja/metalleja, joten ei niitä sää polttaa vaan ne pitää kierrättää *nauru*

Järkyttävää, että ihmiskunta louhii malmia maaperästä ja jalostaa siitä metalleja, joka vie ihan perkeleesti energiaa, ja polttaa tai dumppaa ne luontoon tai kaatikselle. Ei näin. *eiei*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.