Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 43,433 views

Avatar
#61 • • emppu Guest

meimei, 14.5.2005 21:47:
---
Super-Kerttu,

Hei..vähän jotain tukee meikeläiselle..Kiitti vaan kauheesti..*igor*

---


Janin pitää lopettaa bilettäminen ja pelata silloin kun Kerttu on radalla! *lmao**vink*



VärMäÄ*muhaha*
Jocular

Posts: 1,359

#62 • • Jocular Janni
Hmm.. Tais tänään nostalginen NipaKuusNepa viedä meijän molempien huomion.. Tosin pienoinen Wipeout-himo pääs iskemään illemmalla ja mut valtas yleinen äijäilymeininki.. Yleensähän se on se mies joka pelaa.. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

JustinSan

Posts: 822

#63 • • JustinSan Nullius in verba

Juhgu, 14.5.2005 21:59:
---
sune,
---
No onnea vaan sulle, mä pidän enemmän ihmisistä jotka elää tätä elämää eikä missään "omassa pikku-kone-maaaaailmassssaaan"
---


Kthx! /me konemaailmasta kiittää ja kuittaa.



We be live in teh machine world, we be worshippin teh great machine! Teh machine give us teh purpose!

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jammailija

Posts: 3,224

#64 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

wxw, 14.5.2005 22:55:
---
meimei, 14.5.2005 21:47:
---
Super-Kerttu,

Hei..vähän jotain tukee meikeläiselle..Kiitti vaan kauheesti..*igor*

---


Janin pitää lopettaa bilettäminen ja pelata silloin kun Kerttu on radalla! *lmao**vink*

---


VärMäÄ*muhaha*


Äläs ny, kyl mä ny voin jonkun biletyskerran väliin jättää. Mut meil onkin niin, että me tykätään yleensä käydä yhdes bileissä. Mut jos täs ny addiktiosta pelikoneisiin puhutaan ni luulis, että mulle ois jo jonkinasteista kehittynyt tähän mennessä. On mullaki kokemusta pelikoneista nuoruudessani*hymy*. Mulle on kuitenkin tärkeetä balanssi elämässä ja oon semmonen urheilufriikki, että ei pelikoneet mun elämää sen kummemmin valtaa.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#65 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*tekkeniihakkail* <3

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Jammailija

Posts: 3,224

#66 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
*xboxista haaveil*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#67 • • Kirsikka Guest
Miehien liika pelaaminen, oli sitten pleikkari tai pc, on kyllä todella pahasta parisuhteelle! Se mikä sitten on liikaa, riippuu tietysti osapuolista.. (eli jos olen kotona, pelaaminen on aina liikaa... *justjoo*) Voi olla että olen vähän tiukkapipoinen, mutta mua lähes poikkeuksetta ärsyttää kumppanini pelaaminen, ainakin jos itse haluaisin viettää aikaa yhdessä.
henkka

Posts: 4,973

#68 • • henkka
Resistance is futile. *muhaha*
zombie*

Posts: 145

#69 • • zombie*
nojaa.. pleikkari tuli meitsille joulupaketissa ja.. ööh eipä oo pahemmin haitannut suhdetta. Aika harvoin tulee kummanki sitä pelattua. Mut kumpa gran turismo 4 halpenis et sen kehtais ostaa.. *kuolaa*
Chatte

Posts: 4,085

#70 • • Chatte Team Teknolipat :)
Tuossahan tuo vieressä tietokoneella pelailee. *hih* Ei se minua haittaa. On meillä myös Xbox, ja pelailen itsekin välillä. En ole kokenut pelaamista miksikään ongelmaksi parisuhteessamme.

Minäkin viihdyn kyllä koneella paljon. Ihan kivaa yhdessäolemista se vierekkäin koneilla nököttäminenkin on imho. *hih* Kaverit kuittailee joskus, kun jutellaan irkissä toisillemme, vaikka voitaisiin toki tehdä se myös irl. *nauru*

En osaisi varmaan ruveta sellaiseksi tyranniksi, että rajoittaisin toisen pelaamista siinäkään tapauksessa, että se minua häiritsisi. Asiasta voisi varmaankin keskustella, ja mielestäni toisen tulisi itse tajuta rajoittaa pelaamistaan, jos näkee siihen tarvetta.

Niin siis, tehdään me toki paljon muutakin yhdessä, kun vaan istutaan koneella. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Unik

Posts: 4,117

#71 • • Unik
No huh, huh! Tää on kyl NIIN hilpeetä luettavaa *nauru*
Ei prkle et ihmiset on sitten hassuja otuksia. Toivottavasti tämä topic jatkuu ja jatkaa menoaa, koska...elämä on.
Seuraavaksi voisitte alkaa puimaan ja pohtimaan muita vastaavia "ongelmia" esim. tv, musiikki, ruoka, vaatteet, nukkuminen yms... Keep up the good work *aplodit*
hallucinogen

Posts: 8,190

#72 • • hallucinogen Edain
Pelaaminen on rinnastettavissa telkun katsontaan ja sellasta kissaa ei olekaan joka sais mut rajoittamaan kummankaan käyttöä :D Mieluummin sitä irkkaa ku nysvää sohvalla hempeilemässä =D Konsolia en ole omistanu 8bittisen jälkeen ja yksi suuri syy siihen on et en pidä niistä ohjaimista, niillä on tosi huono pelata monia pelejä :/ halo kakkosen pilaa nimenomaan se ohjain :( Tosin kaveri sano et xboxiin sais hiiren ja näppisyhdistelmän O_o

--
pikku-*possu*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#73 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

I-NA, 15.5.2005 17:52:
On tos x-boxi sängyn äärellä, mut kertaakaan en oo nähnyt sen palaavan. Meillä on sängyssä muutakin tekemistä*nauru**pahis**heiii*




Just tätä mä tarkotan!! Kahdestaan on niin paljon parempaakin tekemistä kuin pleikan pelaaminen!!! *aplodit* *joo* *vink* *pahis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

workunit

Posts: 261

#74 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Jammailija, 15.5.2005 12:40:
*xboxista haaveil*



Sama täällä.

En sitten tiedä sallinko moisen koneen astua talouteen. Joskus tietokonepeliriippuvuuteen elämäni menettäneenä voin kuvitella mitä toisenlainen pelikone aiheuttaisi itselle. Toisaalta olenhan muuttunut ihminen ja eihän se pelaaminen enää voi ongelma olla. Joko pelaisin jatkuvasti kaikki illat ja vapaa-ajat, tai vaihtoehtoisesti pelaisin silloin tällöin niin vähän, ettei koneen hankkimisessa ole mitään järkeä. Joskus duunipäivän jälkeen tulee mieleen, että nyt vois laittaa aivot narikkaan ja pelata jotain kivaa peliä, olettaen et ei jaksa lähteä liikkumaan. Paras tilanne olis mulle, jos saisin joltain tutulta tarvittaessa konsolin lainaan. Silloin joutuis parikin kertaa miettimään jaksaako lähteä hakemaan ja kehtaako toista vaivata taas asialla. *nauru*

Jammailijan alkuperäiseen kysymykseen vastaten pelikoneella pelaaminen on parisuhteessa pahasta, jos sitä ei pysty kontrolloimaan. Oikeastaan kaikenlainen "pakonomainen tekeminen" esim. liikunta, pelikoneilla pelaaminen, rahapelit on suhteessa pahasta, jos ne addiktoivat. En todellakaan tarkoita etteikö omia harrastuksia saisi olla. Tottakai pitää olla omaakin aikaa ja sen oman ajan käyttäminen tuntuu olevan itselleni ja monelle tutullenikin haasteellista. Kuinka paljon vapaa-ajasta, jos toinen on samaan aikaan vapaalla, voi käyttää hyvällä omalla tunnolla bilettämiseen, urheiluun, pelaamisen, lukemiseen, kavereiden kanssa hengailuun... siinä sulla on oikea pulma eikä pelikonsolin haaveilemisessa.

Kyllä mä uskon että sulla homma pysyis hanskassa, etkä nalkittais ittees johonkin konsoliin. Sulla on vapaa-ajallas, niin paljon kaikkea muutakin tekemistä kuin hakata jotain pädiä.

Ja Super-Kertulle: Ei se miehes kaikkea aikaa konsolin parissa saa mitenkää menemään, jos niin käy, silloin meidän *super*Jammailija on menny rikki.

Viimeiseksi Jammailija:
Osta osta osta X-Box osta osta osta
henkka

Posts: 4,973

#75 • • henkka

I-NA, 15.5.2005 17:52:
On tos x-boxi sängyn äärellä, mut kertaakaan en oo nähnyt sen palaavan. Meillä on sängyssä muutakin tekemistä*nauru**pahis**heiii*



Venaa vaan ku X.Box triisiksty tulee kauppojen hyllyille... kandee varoo ;)
Jammailija

Posts: 3,224

#76 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

workunit, 16.5.2005 14:06:
-asiatekstiä-


Thanks for the support man!*hihu*

Ps. TODELLAKIN ostan sen Xboxin! Kertsun pikkuveljellä on viel sikana pelejä siihen ni mä voin silt lainailla kaikki uusimmat hitit*nauru*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

ella_

Posts: 1,329

#77 • • ella_
pelikonsoli olis kiva ^__^ nykyisin meillä toinen puolisko pelailee paljon tietokoneella, mutta se ei ole niin paljon mun juttu, joten konsoli olis pop! ostaisinkin sellaisen, jos ne pelit ei sit maksaisi härvelin päälle vielä niin paljoa :(

se, että toinen viettää paljon aikaa pelatessa ei ole mun mielestä paha asia, koska jokaisella meillä on omat juttumme ja huvimme, eikä sitä pidä toiselta kieltää. toisaalta sen pelaavan osapuolen pitää myös silloin muistaa huomioida pelaamatonta aina välillä :)

--
Elementary, my dear.

Don Japa

Posts: 290

#78 • • Don Japa The Setämies

I-NA,
---
I-NA, 15.5.2005 17:52:
On tos x-boxi sängyn äärellä, mut kertaakaan en oo nähnyt sen palaavan. Meillä on sängyssä muutakin tekemistä*nauru**pahis**heiii*

---


Venaa vaan ku X.Box triisiksty tulee kauppojen hyllyille... kandee varoo ;)

---


Venaa vaan jos herra semmosen uskaltaa himaan raahaa....


Hyvä tietää. Hommaankin sen duuniin... turha sit ihmetellä miksi herra on aina ylitöissä *nauru*
Uhuu

Posts: 844

#79 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mul ei oo parisuhdetta, mutta kotielämä toimii aivan loistavasti, kun on nippis 7v ja äiti 28v, jotka tykkää molemmat pelata. tosin toisinaan tulee kinaa siitä, kenen vuoro on pelata... ja etenkin siitä, kuka hankki minkäkin aseen tai keksi uuden reitin =)
sit jos mä saan joskus sellaisen asian kuin parisuhde, niin mä haluun sit sellaisen parisuhteen, missä pelataan tarpeeks helppoja pelejä =)

-ratchetandclankanduhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

z

Posts: 1,146

#80 • • z

ella_, se, että toinen viettää paljon aikaa pelatessa ei ole mun mielestä paha asia, koska jokaisella meillä on omat juttumme ja huvimme, eikä sitä pidä toiselta kieltää. toisaalta sen pelaavan osapuolen pitää myös silloin muistaa huomioida pelaamatonta aina välillä :)



Niin. Jokaisella pitää olla omia juttuja, mutta sitten, kun nuo omat jutut vievät esim. 30 tuntia viikosta aika suhteelta, niin ei se ole kestävä tilanne. Paljonko siinä jää aikaa olla yhdessä? Kuinka kauan kiinnostaa / jaksaa olla jonkun kanssa, joka näyttäisi vahvasti olevan kiinnostuneempi jostain ***un pelistä?

Ei pelaamisessa sinällään tietenkään mitään pahaa ole. Toinen sitten duunaa vastaavasti jonkun tunnin viikossa jotain muuta - parhaassa tapauksessa samaan aikaan. Usein se vaan on aika addiktoivaa ja vie helposti paljon aikaa.