Playstation parisuhteessa

153 posts, 8 pages, 43,439 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Edited Jone Archibald Haddock

sune, 14.5.2005 18:51:
No onnea vaan sulle, mä pidän enemmän ihmisistä jotka elää tätä elämää eikä missään "omassa pikku-kone-maaaaailmassssaaan"



Mä taas diggaan aika paljon ihmisistä, joilla ei ole helvetillistä tarvetta määritellä toiselle oikeaa tapaa elää elämäänsä ylemmyydentuntoisen oloisesti. Tuollainen "nördaillessa hukkaat elämäsi - opettelisit vaikka käymään baareissa ja hankkiutuisit teininä raskaaksi"-asenne on punaniskailua pahimmillaan.
ezzy

Posts: 8,060

#22 • • ezzy Droid-pappa

sune, 14.5.2005 15:54:

Edellisessä suhteessa kaikki pelit ja vempaimet oli ongelma, sillonku exä ei ollu töissä, ni pelas, joko pleikkaa,x-boxii tai tietokonepelejä. Ja siihen lisäks luki vielä pelit-lehteä !!!
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*



Ihanaa kun puoliso tukee harrastustasi...Mitäköhän puolisosi olisi pitänyt harrastaa, jotta olisi miellyttänyt sinua?

Meillä kyllä molemmat tunkkaa koneita ihan yhtälailla. Avovaimo säätää kaikkea graafista (valokuvia/pikseligraffaa) jne koneella ja pelailee. Xboxiakin käyttää molemmat sekä pelailuun, että leffojen tsiigaamiseen.

Akka kyllä lähtisi päälläolevassa asussaan ulos ovesta vaikka keskellä yötä, jos alkaisi tärvelemään kamojani tai avautumaan harrastuksistani tuohon malliin. Kertaalleen pettänyt luottamukseni ja selaillut tietokoneellani omia tiedostojani mustasukkaisuuksissaan (turhaan) ja se oli jo melkein tarpeeksi minulle.
sune

Posts: 2,096

#23 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Jone, 14.5.2005 19:44:
---
sune, 14.5.2005 18:51:
No onnea vaan sulle, mä pidän enemmän ihmisistä jotka elää tätä elämää eikä missään "omassa pikku-kone-maaaaailmassssaaan"

---


Mä taas diggaan aika paljon ihmisistä, joilla ei ole helvetillistä tarvetta määritellä toiselle oikeaa tapaa elää elämäänsä ylemmyydentuntoisen oloisesti. Tuollainen "nördaillessa hukkaat elämäsi - opettelisit vaikka käymään baareissa ja hankkiutuisit teininä raskaaksi"-asenne on punaniskailua pahimmillaan.



Mä en voi muuta sanoa sulle taas ku et haista sä paska. Mua ei kiinnosta sun mielipiteet,mut jos sä alat vittuilee mulle jostain teiniraskauksista yms. ni siitä mul on jo oikeus vittuuntua.
Vilkase peiliin, ei siellä mikään herra täydellisyys kurki takasin niinku ilmeisesti kuvittelet.

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#24 • • Jone Archibald Haddock

sune, 14.5.2005 20:01:
Mä en voi muuta sanoa sulle taas ku et haista sä paska. Mua ei kiinnosta sun mielipiteet,mut jos sä alat vittuilee mulle jostain teiniraskauksista yms. ni siitä mul on jo oikeus vittuuntua.
Vilkase peiliin, ei siellä mikään herra täydellisyys kurki takasin niinku ilmeisesti kuvittelet.



Voi yhyy. *nauru*
sune

Posts: 2,096

#25 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Jone, 14.5.2005 20:01:
---
sune, 14.5.2005 20:01:
Mä en voi muuta sanoa sulle taas ku et haista sä paska. Mua ei kiinnosta sun mielipiteet,mut jos sä alat vittuilee mulle jostain teiniraskauksista yms. ni siitä mul on jo oikeus vittuuntua.
Vilkase peiliin, ei siellä mikään herra täydellisyys kurki takasin niinku ilmeisesti kuvittelet.

---


Voi yhyy. *nauru*



Mua ei ainakaan naurata yhtään. SÄ OOT SÄÄLITTÄVÄ PASKA joka yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#26 • • Jone Archibald Haddock

sune, 14.5.2005 20:04:
Mua ei ainakaan naurata yhtään. SÄ OOT SÄÄLITTÄVÄ PASKA joka yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka



Check, tämä kirjattu muistiin. *joo*

PS. Mua naurattaa ihan vitusti kyl edelleen. *nauru*
sune

Posts: 2,096

#27 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

ezzy, 14.5.2005 19:53:



Ihanaa kun puoliso tukee harrastustasi...Mitäköhän puolisosi olisi pitänyt harrastaa, jotta olisi miellyttänyt sinua?
.



kyse ei ollu enää harrastuksesta.

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#28 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Jone, 14.5.2005 20:05:
---
sune, 14.5.2005 20:04:
Mua ei ainakaan naurata yhtään. SÄ OOT SÄÄLITTÄVÄ PASKA joka yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka

---


Check, tämä kirjattu muistiin. *joo*

PS. Mua naurattaa ihan vitusti kyl edelleen. *nauru*



Ihan sama mulle kuinka paljon sua naurattaa. Toivottavasti sä tajuat miten typeriä kommentteja sulla on.

--
ei kovin ihku eikä plur

hallucinogen

Posts: 8,190

#29 • • hallucinogen Edain

Jone, 14.5.2005 20:05:
---
sune, 14.5.2005 20:04:
Mua ei ainakaan naurata yhtään. SÄ OOT SÄÄLITTÄVÄ PASKA joka yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka

---


Check, tämä kirjattu muistiin. *joo*

PS. Mua naurattaa ihan vitusti kyl edelleen. *nauru*


Lollero sentään *nauru* Jone, sut ownattiin ihan sata-nolla :D

--
pikku-*possu*

Progress

Posts: 955

#30 • • Progress
jos jommankumman pitää lähtee, se on nainen...Pleikasta EN luovu!!! *nauru* No ei ny sentää..kyl mä oisin valmis kompromisseja...*hihu*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

hallucinogen

Posts: 8,190

#31 • • hallucinogen Edain

sune, 14.5.2005 15:54:
Edellisessä suhteessa kaikki pelit ja vempaimet oli ongelma, sillonku exä ei ollu töissä, ni pelas, joko pleikkaa,x-boxii tai tietokonepelejä. Ja siihen lisäks luki vielä pelit-lehteä !!!
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*


Pitää vissiin pistää eukoilta sit cosmot takkaan ja kaikenmaailman kihartimet ja purnukat roskiin niin ei tarvii olla joka paikasta tuntia myöhässä kun muijaa harrastaa ehostusta =D

--
pikku-*possu*

sune

Posts: 2,096

#32 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

hallucinogen, 14.5.2005 20:13:
---
sune, 14.5.2005 15:54:
Edellisessä suhteessa kaikki pelit ja vempaimet oli ongelma, sillonku exä ei ollu töissä, ni pelas, joko pleikkaa,x-boxii tai tietokonepelejä. Ja siihen lisäks luki vielä pelit-lehteä !!!
Se vitutti mua niin paljon, että välillä peliputkien päätteeks revin ne v***n lehdet ja muutamat pelitki pistin palasiks. Jos ei puhe mene perille, niin toi konsti tuli ainaki todettua toimivaks. *muhaha*

---

Pitää vissiin pistää eukoilta sit cosmot takkaan ja kaikenmaailman kihartimet ja purnukat roskiin niin ei tarvii olla joka paikasta tuntia myöhässä kun muijaa harrastaa ehostusta =D



No jos mä kihartaisin hiuksiani n.90% ajastani niin sit se olis mun mielestä ok. En mäkään kenenkään lehtiä ja pelejä ilman todellista syytä riepottelisi. Kyse ei ollu mistään parista tunnista vaan kymmenistä !! tunnetteko käsitteen peliriippuvainen ?

--
ei kovin ihku eikä plur

Saara

Posts: 1,954

#33 • • Saara #2970
Olis kyl meillä enemmän kuin tarpeen. Kun kulta soittelee levyjä ni mähän voisin hakkaa Final Fantasyja *igor*

Seriously, se olis kyl tarpeen ^__^

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

hallucinogen

Posts: 8,190

#34 • • hallucinogen Edain

sune, 14.5.2005 20:16:
No jos mä kihartaisin hiuksiani n.90% ajastani niin sit se olis mun mielestä ok. En mäkään kenenkään lehtiä ja pelejä ilman todellista syytä riepottelisi. Kyse ei ollu mistään parista tunnista vaan kymmenistä !! tunnetteko käsitteen peliriippuvainen ?


Kymmeniä tunteja päivässä? =D se ei varmaan nukkunu, syöny eikä käyny paskallakaan sit :D Mut ei se silti mun mielestä oikeuta sua rikkomaan toisen kamoja jos ei miellytä niin äijä vaihtoon mut tolleen et alkaa rikkoo pelei yms on kyl ihan perseestä.

--
pikku-*possu*

sune

Posts: 2,096

#35 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

hallucinogen, 14.5.2005 20:19:
---
sune, 14.5.2005 20:16:
No jos mä kihartaisin hiuksiani n.90% ajastani niin sit se olis mun mielestä ok. En mäkään kenenkään lehtiä ja pelejä ilman todellista syytä riepottelisi. Kyse ei ollu mistään parista tunnista vaan kymmenistä !! tunnetteko käsitteen peliriippuvainen ?

---

Kymmeniä tunteja päivässä? =D se ei varmaan nukkunu, syöny eikä käyny paskallakaan sit :D Mut ei se silti mun mielestä oikeuta sua rikkomaan toisen kamoja jos ei miellytä niin äijä vaihtoon mut tolleen et alkaa rikkoo pelei yms on kyl ihan perseestä.



No voi helvetti äijä lähti vaihtoon.

--
ei kovin ihku eikä plur

%

Posts: 568

#36 • • Edited %
Olin tässä itsekkin aikeissa jo avautua tästä sunen hieman rankemman puoleisesta hoitomuodosta ilmeisesti liikaa pelaavalle kumppanilleen. Voihan pelaaminen tietysti ongelmakin olla joillekkin, mutta kyllä se pelaajan päätettävissä täytyy olla, koska sitä apua peliaddictioon alkaa jostain etsimään. Ei tommoinen pakkohoito voi olla oikea ratkaisu, ja vielä toisen omaisuuden tärveleminen, ei hemmetti.

Ja ne pelit, esim. roolipelit saattaa myös olla nykyään ihan oikeesti aikamoisia kulttuurielämyksiä ja seikkailuja kuten esim. elokuvat. Peleistä voi siis myös oppia jotain. Isekkin on tullut joskus pelailtua aika lailla, mutta nykyään olen pysynyt peleistä kaukana, ne kun on mulle vähän kuin alkoholi alkoholistille. Ja olen päättänyt käyttää tän elämäni mieluummin johonkin muuhun, mutta se päätös on tosiaan jokaisen ITSENSÄ päätettävissä käsittääkseni?

Mitä muuten on päteminen? Olisiko se kumminkin enemmän keskustelua, omien mielipiteiden esille tuomista ja väittelyä mitä Jone täällä harjoittaa, itse olen ainakin tätä mieltä.

edit: pientä lauseiden muotoilua väärinkäsitysten välttämiseksi

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sune

Posts: 2,096

#38 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

hallucinogen, 14.5.2005 20:23:
---
sune, 14.5.2005 20:21:
No voi helvetti äijä lähti vaihtoon.

---

Vähennä angstailua niin on kivempaa *vink*



Täs vois melkee siirtyy sinne pilkunNUSSIMIS topikkiin, tää on jo niin naurettavaa. Ootko huomannu miten ihmiset takertuu asioihin?

--
ei kovin ihku eikä plur

hallucinogen

Posts: 8,190

#39 • • hallucinogen Edain

zasga, 14.5.2005 20:22:
Ja ne pelit, esim. roolipelit saattaa myös olla nykyään ihan oikeesti aikamoisia kulttuurielämyksiä ja seikkailuja kuten esim. elokuvat. Joista voi myös oppia jotain.


Kyllä peleistä voi olla yhtä sun toista hyötyäkin, englantia tai muita kieliä voi oppia suht hyvin varsinkin online roolipeleissä kun tulee höpöteltyä jengille sitä sun tätä :)

--
pikku-*possu*

Jutu

Posts: 3,054

#40 • • Jutu Blondi
Mua ei ainakaan haittaisi jos ukko pelaa. Todennäköisesti myös itse pelaisin joko koneella tai pleikalla/xboxilla. Siinähän sitten molemmat kököttää nenät kiinni ruudussa ja välillä kuuluisi vain murahduksia tai hihkaisuja *nauru* Mä kyllä ymmärrän ihan hyvin jos jotkut pelaa paljon, koska mä olen itse sellainen että voisin lukea kirjoja vaikka kuinka monta tuntia tahansa ja todellakin ärsyttää jos toinen tulee siihen jotain selittämään *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.