153 posts, 8 pages, 45,208 views
I-NA,
Joo just... "questi" kesken. No mä en just tän takia seukkaa teinipoikien kanssa. Siinä vaiheessa ku mies sanoo et; -Mul on tärkee questi kesken, tuun kohta syömään, ni mä lähen kans uusille questeille. Voi saatana soikoon!!
I-NA, 17.5.2005 11:24:
Joo just... "questi" kesken. No mä en just tän takia seukkaa teinipoikien kanssa. Siinä vaiheessa ku mies sanoo et; -Mul on tärkee questi kesken, tuun kohta syömään, ni mä lähen kans uusille questeille. Voi saatana soikoon!!
I-NA, 17.5.2005 11:24:
Yaminah, 17.5.2005 11:13:
Silloin kun mieheni osti pleikkarin olin ihan fiiliksissä, mut pian sekin muuttu vitutukseksi... Sillä sen pelivalikoima oli ihan surkee... Mä diggaan autopeleistä sun muista ja meil oli vaan jotain ihme pelejä Eli siinä mielessä alko vituttaa, kun mä oisin halunnu pelata kans, mut en niitä pelejä joita oli tarjolla. Tää sit johti siihen, et ärsytti joka kerta ku se laitto sen vempaimen päälle. Noh, enää sitä ongelmaa ei oo, ku se myytiin pois. Mutta ens kerralla ku ostetaan pleikkari/joku muu pelikonsoli, niin mä kyllä katon että mukaan tulee myös mulle mieluinen peli
Kai tiedät, että niitä pelejä saa kaupasta ostettua ihan rahalla. Sen ei pitäisi olla hirveän vaikeaa ja jopa tytöt/naiset pystyvät siihen.
hallucinogen, 24.1.2006 11:12:
Missä naiset jotka pelaa ja paljon? =) ja varsinkin pc:llä ja eikä mitään simsin tyylistä skeidaa? :D Mikä olisi mukavampaa kun lani päällä, alaston nainen vastapäätä ja pelinä pyörii battlefield 2 girl: "omg i'am hurt, medic!!!!" boy: "don't worry baby, i'm coming to save you!!!!"