Nex, 24.1.2006 11:15:
heheeheh ihana :D:D:D
kyllähän noit tollasiikin tyttöi löytyy *ilmottautuu* xD
Saaks suhun kiinnittää jonkun varauslapun et sitku vapautuu niin voi omia?
153 posts, 8 pages, 45,151 views
Nex, 24.1.2006 11:15:
heheeheh ihana :D:D:D
kyllähän noit tollasiikin tyttöi löytyy *ilmottautuu* xD
yawiz, 24.1.2006 11:16:
en yleensä jaksa kiinostua ite paria päivää pidempään mistään pelistä joten ei tuu pahemmin pelattua
hallucinogen, 24.1.2006 11:19:
---
yawiz, 24.1.2006 11:16:
en yleensä jaksa kiinostua ite paria päivää pidempään mistään pelistä joten ei tuu pahemmin pelattua
---
Paskan marjat, kyse on vaan siitä jos löytää sellaisen pelin josta kiinnostuu ja tarjoaa sisältöä pitkäksi aikaa. kaks päivää tullut pelattua wowia nyt tahdilla 10-12h/päivä tänään taistelin oikeen etten jääny kotiin vaan et meen oikeuden, logistiikan ja laskentatoimen kurssille :D
yawiz, 24.1.2006 11:23:
ei mulla oo pleikkarilla kyl oikeestika muuta käyttöö ku leffoja katon ja välillä kännipäissään kavereittenkaa tulee pelattua jotai mut muuten yleensä soitan musiikkia ja pleikkari saa pölyttyä nurkassa. pelejäkä en viitti ostaa ku ne on aika kalliita ja niitä ei jaksa kumminka pelaa kauheesti
yawiz, 24.1.2006 11:34:
mulla on rahalle muutaki käyttöä ku upottaa kaikki pleikkapeleihin rattii polkimiin ym enkä kyl ees pysty ymmärtää miten joku jaksaa tuijottaa sitä telkkaa päiväkausia ja pelata samaa peliä.
ja on kyl aika perseestä mennä jolleki kaverille kylää ku sil on joku uus peli jota se pelaa vaa eika kuule eikä nää mitää eikä ehdi ees röökille ym
hallucinogen, 24.1.2006 11:39:
---
yawiz, 24.1.2006 11:34:
mulla on rahalle muutaki käyttöä ku upottaa kaikki pleikkapeleihin rattii polkimiin ym enkä kyl ees pysty ymmärtää miten joku jaksaa tuijottaa sitä telkkaa päiväkausia ja pelata samaa peliä.
ja on kyl aika perseestä mennä jolleki kaverille kylää ku sil on joku uus peli jota se pelaa vaa eika kuule eikä nää mitää eikä ehdi ees röökille ym
---
Juuri tämmöisen ajattelun pelossa on parempi pysyä sinkkuna tai sit jos alkaa seukkaa niin pitää varmistua siitä, että mimmi on pesunkestävä nörtti joka ei lopeta psp:llä pelaamista ennen kun napit sulavat sormiin kiinni. Ei siitä mitään tulis jos mimmi olkkarissa koko aika motkottais siitä kun toinen vaan pelaa ja vaihtoehto pelaamattomuudelle olis halia koko päivä jossain sohvalla ja katsoa freddie prince jr:n (tjsp) romanttisia hömppäkomedioita.
yawiz, 24.1.2006 11:46:
wtf??? sun elämässäs ei taida muuta olla ku pleikka.. mä kyllä keksin paljo muutaki tekemistä ku pelaa pleikkaa ja katoo telkkaa.. kävisit sinäki välillä ulkona ni voisit jopa huomata että sieläki voi teha kaiken näköstä ja voi vaikka saada raitista ilmaa
¤sune¤, 14.5.2005 20:04:
yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka
typ0, 24.1.2006 15:53:
---
¤sune¤, 14.5.2005 20:04:
yrittää päteä jossain klubituksessa kun on todellisessa elämässä niin vitun raukka
---
herää kysymys, mitähän ihmettä sä teet täällä jossain klubituksessa kitisemässä jos toisille sanot et ne on täällä pätemässä? mikä sulle antaa oikeuden sanoo toho jotain ku itekki oot täällä.
*sormella osoittel - mene itseesi*