Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,042 views

pirpeli

Posts: 5,533

#1901 • • pirpeli

Takyon, 5.3.2008 10:44:
Hei te ootte nyt kaikki ihan väärässä topikissa! Täällä haukutaan asiakkaita :)


Oot kyllä oikeessa :) Tosin olin itse siis asiakkaana, ja koin, että olin ravintolan puolelta hyvinkin väärässä :D Ja se tehtiin tuolla raflassa tuolloin selväksi. Mutta....ehkä uskaltaudun toistekin kokeilemaan, kunhan ensijärkytys hälvenee.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

domi

Posts: 7,069

#1902 • • domi Työn sankari.
Hieno palvella asiakasta jonka ensimmäinen maili kuuluu näin:
"Tänne ei pääse puhelimella, jotakin on tehtävä VÄLITTÖMÄSTI!"
Sitten kun koitat siinä selittää ettet saa vialle mitään tehtyä ja vähän
valaiset asiakasta siitä, että miten homma toimii, tulee takaisin:
"MINÄ SANON MITÄ TE TEETTE JA MITÄ ETTE TEE"

Toi kyllä pudottaa sen vähäisenki motivaation pois aika nopeesti.
Heli

Posts: 1,489

#1903 • • Heli vai kuka se oli

pirpeli, 5.3.2008 10:48:
---
Takyon, 5.3.2008 10:44:
Hei te ootte nyt kaikki ihan väärässä topikissa! Täällä haukutaan asiakkaita :)

---

Oot kyllä oikeessa :) Tosin olin itse siis asiakkaana, ja koin, että olin ravintolan puolelta hyvinkin väärässä :D



joo niin,siks mäki itkin just täs topikissa.

--
ei se väärin ole.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1904 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Macandron, 27.2.2008 00:54:
Sääliksi käy kun jotkut ihmiset pilaavat oman päivänsä ja toistenkin samalla senttien takia... Siinä ei enää niinkään merkitse matemaattinen tyhmyys (kilohinta vs pakettihinta) kuin viisaudellinen tyhmyys; kannattaako tästä asiasta ylipäätään pahoittaa mieltään? Vai kohauttaako mieluummin olkapäitään ja jatkaa matkaa hymyillen?

Sääliksi käy. *uuh*



Sääliksi käy ketä?

Ensin ajattelin, että sun käy sääliksi asiakaspalvelijaa, joka pahoittaa mielensä moisesta valittajasta.

Vai siis käykö sun sääliksi valittajaa, joka palaa kauppaan muutaman kymmenen sentin takia?
hallucinogen

Posts: 8,190

#1905 • • hallucinogen Edain

domi, 5.3.2008 14:12:
Hieno palvella asiakasta jonka ensimmäinen maili kuuluu näin:
"Tänne ei pääse puhelimella, jotakin on tehtävä VÄLITTÖMÄSTI!"
Sitten kun koitat siinä selittää ettet saa vialle mitään tehtyä ja vähän
valaiset asiakasta siitä, että miten homma toimii, tulee takaisin:
"MINÄ SANON MITÄ TE TEETTE JA MITÄ ETTE TEE"

Toi kyllä pudottaa sen vähäisenki motivaation pois aika nopeesti.


AH, noi on niin parhaita <3 Vakiolauseita on kanssa, "mua ei kiinnosta v*ttuakaan miten te tän asian hoidatte mutta mä haluun sen puhelimen nyt!".

Kerran muistan kun kollega pisti asiakkaalle takas sen lähtiessä "Ihan tällainen henkilökohtainen vinkki, että sulla on varmaan muuallakin elämässä ongelmia, että kannattaisi vähän miettiä tota omaa asennettaan ja voimasanojen käyttöä."

Meni tyypillä aika jauhot suuhun :D.

--
pikku-*possu*

mrhotcakes

Posts: 480

#1906 • • mrhotcakes Ex-clubber

Lyylikki, 5.3.2008 17:25:
---
Macandron, 27.2.2008 00:54:
Sääliksi käy kun jotkut ihmiset pilaavat oman päivänsä ja toistenkin samalla senttien takia... Siinä ei enää niinkään merkitse matemaattinen tyhmyys (kilohinta vs pakettihinta) kuin viisaudellinen tyhmyys; kannattaako tästä asiasta ylipäätään pahoittaa mieltään? Vai kohauttaako mieluummin olkapäitään ja jatkaa matkaa hymyillen?

Sääliksi käy. *uuh*

---


Sääliksi käy ketä?

Ensin ajattelin, että sun käy sääliksi asiakaspalvelijaa, joka pahoittaa mielensä moisesta valittajasta.

Vai siis käykö sun sääliksi valittajaa, joka palaa kauppaan muutaman kymmenen sentin takia?



Ah, olin hieman epäselvä. Siis asiakasta meinasin. Asiakashan sen otti ongelmakseen ja rupesi valittamaan muutaman sentin takia. Kyllä mäkin varmaan sen palvelijana pahoittaisin mieleni. Osaks säälistä, osaks vitutuksesta.
Mark

Posts: 7,311

#1907 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

mayah, 26.3.2008 12:05:
- Asiakas palvelu työt
- puelinvaihteen hoito
- ..olisi hyvä että tyäpaikka sijaitsee..
- ..etsinkin pääsäätöisesti..

Camoon, tsempatkaa nyt vähän jos haette toimistotehtäviin. Nämä kaikki siis yhdessä ja samassa hakemuksessa.



*nauru**lmao* Sillä lailla! Ihan kuriositeetin vuoksi, palkkasitteko ko hlön? :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

tiiplis

Posts: 1,043

#1909 • • tiiplis also available in sober

mayah, 26.3.2008 12:05:

...pääsäätöisesti..



LOL *nauru* säätöpää *nauru*

--
italia litania nainati lailati

crissy

Posts: 1,958

#1910 • • crissy
Arvoisat naispuoleiset asiakkaat! (mikseipä miehetkin )

kun sovitatte rintaliivejä ja jos on pakko ottaa ne toppaukset pois niin VOITTEKO TUNKEE NE SINNE LIIVEIHIN TAKAISIN KIITOS!!!!!!!

ei ole kiva mennä sovareille kattomaan kun on 5 rintsikat eikä yhdissäkään ole toppauksia ja yleensä kaikki ei oo ees tallella.. tai sit ne o nakeltu sinne pitkin lattiaa *igor*


ja onko vaivan arvoista ( joillekkin ilmeisesti ) tuoda esim. housut takas kauppaan ja valittaa et niis oli reikä, mut kumminki haluat pitää housut mut haluut vaan 10% takas summasta jonka olet niistä maksanut.. tässä tapauksessa vajaa 3e..
Lyylikki

Posts: 2,975

#1911 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

crissy, 2.4.2008 14:23:
Arvoisat naispuoleiset asiakkaat! (mikseipä miehetkin )

kun sovitatte rintaliivejä ja jos on pakko ottaa ne toppaukset pois niin VOITTEKO TUNKEE NE SINNE LIIVEIHIN TAKAISIN KIITOS!!!!!!!

ei ole kiva mennä sovareille kattomaan kun on 5 rintsikat eikä yhdissäkään ole toppauksia ja yleensä kaikki ei oo ees tallella.. tai sit ne o nakeltu sinne pitkin lattiaa *igor*



Eikö tossa kohtaa voisi ajatella, että jos pitää otta ne toppaukset veke, niin sillon ne liivit on väärän kokoiset eli isompaa kokoa vain hakemaan, eikä repimään niitä toppauksia *ding*

Yleensä mä en edes huomaa ennen kuin kotona, että onko rintsikoissa toppaukset *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#1912 • • ezzy Droid-pappa
Hyvä asiakas, jos TEIDÄN faxinne sanoo REMOVE PAPER ja faxi ei lähde, niin ei kannata soittaa siitä MEIDÄN asiakaspalveluun ja valittaa, että meiltä on paperi loppu *lmao*

...niin ja meillähän on fax -> mail gateway käytössä ts. ei paperia.
RainChild

Posts: 909

#1913 • • RainChild

Lyylikki, 2.4.2008 14:42:
---
crissy, 2.4.2008 14:23:
Arvoisat naispuoleiset asiakkaat! (mikseipä miehetkin )

kun sovitatte rintaliivejä ja jos on pakko ottaa ne toppaukset pois niin VOITTEKO TUNKEE NE SINNE LIIVEIHIN TAKAISIN KIITOS!!!!!!!

ei ole kiva mennä sovareille kattomaan kun on 5 rintsikat eikä yhdissäkään ole toppauksia ja yleensä kaikki ei oo ees tallella.. tai sit ne o nakeltu sinne pitkin lattiaa *igor*

---


Eikö tossa kohtaa voisi ajatella, että jos pitää otta ne toppaukset veke, niin sillon ne liivit on väärän kokoiset eli isompaa kokoa vain hakemaan, eikä repimään niitä toppauksia *ding*

Yleensä mä en edes huomaa ennen kuin kotona, että onko rintsikoissa toppaukset *nauru*



Kyllä mä ainakin olen ostanut sopivan kokoisia toppauksellisia liivejä. Niistäpä sitten ne toppaukset otan pois (ja laitan kyllä sovituskopissa takas!), koska en niistä toppauksista tykkää. En koe tarvetta käyttää mitään täytteitä.. Eli liivit ollu kyllä sopivat :)

--
Rainchild is back home

Lyylikki

Posts: 2,975

#1914 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

RainChild, 2.4.2008 18:00:
Kyllä mä ainakin olen ostanut sopivan kokoisia toppauksellisia liivejä. Niistäpä sitten ne toppaukset otan pois (ja laitan kyllä sovituskopissa takas!), koska en niistä toppauksista tykkää. En koe tarvetta käyttää mitään täytteitä.. Eli liivit ollu kyllä sopivat :)



Sä oot ilmeisesti vielä niin nuori, että sun tissit pysyy törröllään ilman fyllinkiäkin *pepsodent*
RainChild

Posts: 909

#1915 • • RainChild

Lyylikki, 2.4.2008 18:16:
---
RainChild, 2.4.2008 18:00:
Kyllä mä ainakin olen ostanut sopivan kokoisia toppauksellisia liivejä. Niistäpä sitten ne toppaukset otan pois (ja laitan kyllä sovituskopissa takas!), koska en niistä toppauksista tykkää. En koe tarvetta käyttää mitään täytteitä.. Eli liivit ollu kyllä sopivat :)

---


Sä oot ilmeisesti vielä niin nuori, että sun tissit pysyy törröllään ilman fyllinkiäkin *pepsodent*



Eiku se oli niiden rintsikoiden ansiota *vink* :D... tosin törötisseistä tulee semmoset kauheet Madonnakartiot mieleen :<, yh

--
Rainchild is back home

Avatar
#1916 • • niomic Guest

mayah, 26.3.2008 12:12:
---
Mark, 26.3.2008 12:08:
*nauru**lmao* Sillä lailla! Ihan kuriositeetin vuoksi, palkkasitteko ko hlön? :D

---


"Kiitos hakemuksetanne. Valitettavasti meillä ei juuri tällä hetkellä ole tarjota osaamistanne vastaavaa työtä."



Hih, typo *tsip*. Eiks ois kannattanu vastaa hakijan kielellä:

"Kiitti hakemuksest. Sroi vaan, meil ei oikein sul ole duunii ku oot nonki kokenut ja varmaan yli pätevä toimisto töihi."
gee202

Posts: 39

#1917 • • gee202
Voi eiii! Tämä on kyllä ihan väärä aihe mulle luettavaksi tällä hetkellä ku oon just alottamassa kesätöitä baarissa.. Vielä kaupungin suosituimpiin kuuluva patio kyseessä. *iloinen* Ensimmäinen harjoittelu/opettelutyövuoro on ensi lauantai-iltana, että varmasti iskee päälle kunnon jännäkakat, kun on mahdollisimman paljon porukkaa liikenteessä ja eniten päissään ja .... *poks*

Kiitti ku pelottelitte mut ihan pilalle *nauru*
Yallu

Posts: 1,910

#1918 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

mayah, 9.4.2008 15:35:
Tänään kävi yks psykopaatti toimistolla. En oo ikinä törmänny noin uskomattomaan asiakkaaseen.

Vuonna 1949 syntynyt nainen näytti mulle keskisormea ja väänteli naamaansa matkalla hissiin "vitun ämmä" -huutojen saattelemana :D

Oikeesti, joutu vähän repee :D


(Sen lapset on varmaan ylpeitä, et "Meidän mutsi näyttääkin paremmin keskaria ku teidän mutsi")



Kyl se on anteeks vaan MEIDÄN mutsi ku näyttää paremmin!

*lmao* Huippu!
Umbala

Posts: 769

#1919 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Tänään kävi taas niin ärsyttävä asiakas, että pakko avautua.
Kaveri kävelee sisään ja haluaa ostaa customoidun paketin. No kun pakettia ruvetaan kasaamaan, aina kun sanon tuote vaihtoehdolle hinnan tapahtuu seuraavaa:
M: Tällävaihtoehdolla tulisi hintaa lisää seitsemänkymmentäka..
(ennen kuin ehdin lopettaa asiakas aloittaa)
A: Ai Seitkytkaks?
M: Eikun kahdeksan
A: Kahdeksan?
M: Niin Seitsemänkymmentä kahdeksan
A: Aaah
tai
M: Jos valitset tuon tuotteen saat sen kahdellakymmenellä kuudella..
asikas katsoo miettivänä *sekunnin tauko*
A: Ai kakskytkolme
M: Eikun siis 26
Ja tätä jatkui 5 tuotekategorian joista löytyy jokaisesta 3-7 eri vaihtoehtoa kohdalla.
Ja kyllä paketti ratkaisuista saa alennusta, mutta ei nyt välttämättä tarvitse päälle huutaa. Lisäksi jos sanon, että katsotaan lopullinen hinta sitten kun paketti on kasassa, ei tinkimisestä ole mitään hyötyä ennen sitä.
No kaikki päättyi onneksi hyvin, en kuristanut kys. apinaa, mutta onneksi kaikki mun asiakkaat ei ole samanlaisia.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*