Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 719,214 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1941 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

larzizi, 26.6.2008 00:14:

Yksi juttu mikä ärsyttää, on se, kuinka yllättävän monet asiakkaat tunkevat sitä rahaa suoraan naamaani vaikka en ole edes vetänyt kassalta heidän ostoksiaan.



Toi on ärsyttävää kyl, mut melkein vielä ärsyttävämpää on kun rahoja viskotaan kassalle! *eiei* en vaan voi tajuta. Kyllä mä ainakin sivistyneesti ojennan aina kassahenkilölle rahat käteen, enkä heittele niitä pitkin pöytiä. No, enää en oo itse kassalla, mitä nyt välillä rahastan ihmisiä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#1942 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 26.6.2008 14:45:
No, enää en oo itse kassalla, mitä nyt välillä rahastan ihmisiä..



Tää oli vaan niin mainio lause *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#1943 • • sapeli jokukukamikä?

_nua, 26.6.2008 15:29:
Mulle tulee varmaan kerran viikossa, melkeen samallaisia puheluita.



*tirsk* Tääkin on aika mainio lause. *hih*

Oonpas mä tänään off-topic. *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1944 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 26.6.2008 15:03:
---
Hyzenthlay, 26.6.2008 14:45:
No, enää en oo itse kassalla, mitä nyt välillä rahastan ihmisiä..
---


Tää oli vaan niin mainio lause *nauru*



tarkotin siis et oon ihan randomisti tossa kassalla. Taisin saada sen kuulostamaan hauskalta *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ninscu

Posts: 635

#1945 • • ninscu candydelic
Noh näitähän kassalla riittää. Tässä pari.

Naisasiakas tuli ostamaan isoa 220 litran kompostoria ja sen maksettuaan myyjä lähti avuksi viemään sitä asiakkaan autolle. Pian kuitenkin myyjä tuli kompostin kanssa takaisin sisälle ja tokaisi että oli sitten nainen tullut ostoksille Smartilla. S m a r t i l l a.

Viime kuussa asiakas oli tullut ruohotrimmerin siiman kanssa kassalle ja ilmoittanut jämptisti ettei aio maksaa siitä, koska kesällä 2006 ostamansa trimmeri oli sylkenyt heti ensimmäisellä käyttökerralla siiman pätkinä ulos. Jaahas, hienoa kun ollaan ajoissa asialla ja ilman kuittia of course.

As: "Ostaisin tuon asennushiekkasäkin, mutta se on niin kamalan painava että kai saan sille kotiinkuljetuksen _maksutta_?"
Minä: "O.o, se ei kyllä valitettavasti ole mahdollista, mutta voin sen toki autoosi kantaa."
As: "En minä sitä sitten ota!! Surkea palvelu teillä!!!!" (25 kg säkki, 3,75 e)

Osalle asiakkaista myös sirukortinlukija tuottaa melkoista päänvaivaa, koska lukijan näytöllä lukee "Syötä PIN ja paina OK", mutta näppäimistön napissa taas lukee "ENTER". Semmoisessa isossa vihreässä napissa. Siitähän moni repii perseensä kun asiakasta hämätään moisella asialla. Voi meitä pikku pirulaisia kun ollaan laitteetkin kryptattu niin ettei niitä asiakaspoloinen vaan osaisi käyttää!!

--
.. grooving with the eternal now ..

jangler

Posts: 60

#1946 • • jangler

larzizi, 26.6.2008 00:14:
---
crissy, 24.6.2008 15:33:
plus et tinkaaminen ei onnistu.. jos pitää tinkaa nii mee torille..

---


Toi pistää itseäkin ärsyttämään. Etenkin mustalaisten kanssa on saanut monta kertaa sanoa, että tämä on kauppa, MINÄ en voi itse päättää hinnoista ja jos haluat tinkiä matostasi, mene kirpputorille.



Tää asia ei kuitenkaan oo ihan näin mustavalkoinen (kauppa=ei <-> kirppari=joo). Rautakaupassa kun kehtaa vaan kysyä niin hinnasta putoaa lähes aina 10%, jopa 20%. Samoin jotkut vaatekaupat, jos ostat useamman vaatekappaleen niin kyllähän jonkinlaisen paljousalennuksen saa kun vaan kysäsee. Puhumattakaan kodinkoneliikkeistä :). Pitää vain tietää että ihan kaikkialla tinkiminen ei oo asianmukaista, kuten ruokakaupat ja isot marketit. Eikä tietysti aleta itse ehdottelemaan niitä hintoja.

Saa kommentoida, jos vaikka oon jonku mielestä tollo.
Kolera

Posts: 4,256

#1947 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

_nua, 26.6.2008 15:29:
Minkä ihmeen takia ihmiset ei voi alottaa puhelua kysymällä "anteeksi ihmettelen onkohan nämä verot laskettu oikein koska minun mielestä niitten pitäisi olla vähemmän"??


Eiköhän tuo tule siitä että henkilö tulee tarkastaneeksi hinnat ja havaitsee että muahan on kusetettu isommalla kädellä ja siten päälimmäisenä tunteena on aggressio ja vitutus kun sinne firmaan soittaa samantien.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#1948 • • sapeli jokukukamikä?
Pläh, puhelinasiakaspalvelussa kaikkein nihkeimpiä on asiakkaat joiden puheesta huomaa jo ensimmäisestä sanasta että heidän mielestään meidän firma on nyt tehnyt jotain väärin ja olemme täysin hyödyttömiä ja arvottomia ja laiskoja ja valehtelijoita. Ja asiakkaan oma firmahan ei tee ikinä virheitä, ei. *justjoo*

On aina kiva aloittaa keskustelu altavastaajana vaikkei vielä itse edes tiedä mistä on kyse, mutta toisaalta tästä on tullut ihan mielenkiintoista seurata kuinka keskustelut yleensä päättyvät niin että asiakkaat kiittelevät ja ovat niin nöyrää kun asia on selvinnyt että mitä olikaan oikeasti tapahtunut. *hih*

Fiu, nyt helpotti. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Feather

Posts: 11

#1949 • • Feather Promoottori
yks mikä useamman vuoden as.palv. kokemuksen jälkeen jaksaa ihmetyttää on oman "aseman" esille tuominen. as.palvelijaa ei voisi vähempää kiinnostaa oletko lääkäri, juristi, tj tai kaikkea näistä samaan aikaan..se ei paranna palvelunlaatua..saattaa jopa laskea.

toiseksi v.ttuilevat vitsit eivät ole kovin reiluja sillä asiakaspalvelija ei voi vastata näihin yhtä rehellisesti *släp* vaikka mieli tekisi
crissy

Posts: 1,958

#1950 • • crissy
Jos hyvä asiakas tulet kysymään multa neuvoa et missä jokin on niin VOISIT VITTU SIT KUUNNELLA LOPPUUN ASTI KUN YRITÄN SUA NEUVOO!!!!!

nii ei tartte tulla kysymään "nii et missä se oli".. jos olisit kuunnellu loppuun niin olisit löytäny sen.
Jutu

Posts: 3,054

#1951 • • Jutu Blondi
Tuli kerran eräs nainen sanomaan, että lusikat on loppunut. Kysyin sitten, että kummat lusikat; muoviset pikkulusikat vai ruokalusikat. Nainen tiuskas, että ruokalusikat. Noh, sanoin että pieni hetki menee kun olin siinä kassalla ja oli just pari asiakkaan maksut kesken niin en siitä sitten voinut heti just sillä sekunnilla lähteä hakemaan niitä lusikoita. Noh, meni pari minuuttia niin tämä samainen nainen tulee huutamaan, että kuinka kauan siinä voi mennä niin hakemisessa. Eihän siinä kauaa, mutta yritä selittää, että siellä oli muitakin asiakkaita kuin se. Hain sitten niitä lusikoita ja tadaa! Siellä oli täyskipollinen niitä pirun ruokalusikoita! Se nainen oli vaan kattonut väärästä paikasta *igor*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Samu81

Posts: 1,224

#1952 • • Samu81 kokolihaa

nini, 28.6.2008 00:50:
Noh näitähän kassalla riittää. Tässä pari.

Naisasiakas tuli ostamaan isoa 220 litran kompostoria ja sen maksettuaan myyjä lähti avuksi viemään sitä asiakkaan autolle. Pian kuitenkin myyjä tuli kompostin kanssa takaisin sisälle ja tokaisi että oli sitten nainen tullut ostoksille Smartilla. S m a r t i l l a.



Ahahahaa, tälle repesin kovin huolella. Niin blondin logiikkaa että... :D :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ezzy

Posts: 8,060

#1953 • • ezzy Droid-pappa

nini, 28.6.2008 00:50:

Osalle asiakkaista myös sirukortinlukija tuottaa melkoista päänvaivaa, koska lukijan näytöllä lukee "Syötä PIN ja paina OK", mutta näppäimistön napissa taas lukee "ENTER". Semmoisessa isossa vihreässä napissa. Siitähän moni repii perseensä kun asiakasta hämätään moisella asialla. Voi meitä pikku pirulaisia kun ollaan laitteetkin kryptattu niin ettei niitä asiakaspoloinen vaan osaisi käyttää!!



Onhan toi nyt aika perustavaa laatua oleva fiba :D

Entä jos näytöllä lukis "Syötä syntymäaika" ja sit ihmeteltäis miks ei toimi ku sen laittaa, kun se oikeasti halus pinniä *pepsodent*
"No kun tää nyt oikeasti haluu sitä pinniä mut täs on tällänen OMINAISUUS, tiedäthän, niinkuin SAMPOPANKILLAKIN!"
Jutu

Posts: 3,054

#1954 • • Jutu Blondi

ezzy, 9.7.2008 11:09:
---
nini, 28.6.2008 00:50:

Osalle asiakkaista myös sirukortinlukija tuottaa melkoista päänvaivaa, koska lukijan näytöllä lukee "Syötä PIN ja paina OK", mutta näppäimistön napissa taas lukee "ENTER". Semmoisessa isossa vihreässä napissa. Siitähän moni repii perseensä kun asiakasta hämätään moisella asialla. Voi meitä pikku pirulaisia kun ollaan laitteetkin kryptattu niin ettei niitä asiakaspoloinen vaan osaisi käyttää!!

---


Onhan toi nyt aika perustavaa laatua oleva fiba :D

Entä jos näytöllä lukis "Syötä syntymäaika" ja sit ihmeteltäis miks ei toimi ku sen laittaa, kun se oikeasti halus pinniä *pepsodent*
"No kun tää nyt oikeasti haluu sitä pinniä mut täs on tällänen OMINAISUUS, tiedäthän, niinkuin SAMPOPANKILLAKIN!"


Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta meillä on töissä sellanen kortinlukija jossa täytyy painaa OK sen jälkeen kun on valinnut pankin/luotan ja sitten erikseen ENTER kun on laittanut tunnusluvun. Miksei siitäkin oo pitänyt tehdä yksinkertasempaa ja laittaa vaan yksi nappi jolla voi sitten vahvistaa sen valinnan. Mitään järkee taas *igor*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Maago

Posts: 326

#1956 • • Maago

nini, 28.6.2008 00:50:
Noh näitähän kassalla riittää. Tässä pari.

Naisasiakas tuli ostamaan isoa 220 litran kompostoria ja sen maksettuaan myyjä lähti avuksi viemään sitä asiakkaan autolle. Pian kuitenkin myyjä tuli kompostin kanssa takaisin sisälle ja tokaisi että oli sitten nainen tullut ostoksille Smartilla. S m a r t i l l a.

Viime kuussa asiakas oli tullut ruohotrimmerin siiman kanssa kassalle ja ilmoittanut jämptisti ettei aio maksaa siitä, koska kesällä 2006 ostamansa trimmeri oli sylkenyt heti ensimmäisellä käyttökerralla siiman pätkinä ulos. Jaahas, hienoa kun ollaan ajoissa asialla ja ilman kuittia of course.

As: "Ostaisin tuon asennushiekkasäkin, mutta se on niin kamalan painava että kai saan sille kotiinkuljetuksen _maksutta_?"
Minä: "O.o, se ei kyllä valitettavasti ole mahdollista, mutta voin sen toki autoosi kantaa."
As: "En minä sitä sitten ota!! Surkea palvelu teillä!!!!" (25 kg säkki, 3,75 e)



Hieno ihminen*joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#1959 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
9-vuotiasta ei päästetty polkuautokouluun

Voi voi. Onhan se nyt tietenkin ikävää, että lapsi muuttuu jossain vaiheessa "liian" vanhaksi tiettyihin juttuihin. Itse olin 9 kk ikäisenä liian vanha vauvauintiin. Kysymys kuuluukin, että pitääkö tällaisesta ensimmäisenä valittaa Helsingin Sanomille ja HS:n vieläpä julkaista juttu *ding*

Koko tuosta jutusta paistaa läpi se, että ehkä äiti on suutahtanut lapsensa kohtelusta ja toisaalta kyllä asiakaspalvelija on sitten provosoitunut äidin käytöksestä. Siltikin mun sympatiat on täysin ton asiakaspalvelijan puolella!
Kolera

Posts: 4,256

#1960 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Lyylikki, 15.7.2008 12:54:
9-vuotiasta ei päästetty polkuautokouluun


OT mut ahahaha tää eka lataa kyseisen uutisen ja sekunnin jälkeen lataa hs:n toisen sivun jossa kovasti ilmoitetaan ettei haluamaasi sivua löytynyt =P
mikäköhän kohta tossa hesarin sivulla kusee tai täs foxis
yrittäny jo pari kertaa mennä taaksepäin ja pistää stoppia mut sit tulee tyhjä ruutu =P

joops tarpeeks hidas yhteys ja kone ni kerkes näyttää vähän uutista kunnes päätti ohjata muualle. nyt toimiikin jo

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä