domi, 5.3.2008 14:12:
Hieno palvella asiakasta jonka ensimmäinen maili kuuluu näin:
"Tänne ei pääse puhelimella, jotakin on tehtävä VÄLITTÖMÄSTI!"
Sitten kun koitat siinä selittää ettet saa vialle mitään tehtyä ja vähän
valaiset asiakasta siitä, että miten homma toimii, tulee takaisin:
"MINÄ SANON MITÄ TE TEETTE JA MITÄ ETTE TEE"
Toi kyllä pudottaa sen vähäisenki motivaation pois aika nopeesti.
AH, noi on niin parhaita <3 Vakiolauseita on kanssa, "mua ei kiinnosta v*ttuakaan miten te tän asian hoidatte mutta mä haluun sen puhelimen nyt!".
Kerran muistan kun kollega pisti asiakkaalle takas sen lähtiessä "Ihan tällainen henkilökohtainen vinkki, että sulla on varmaan muuallakin elämässä ongelmia, että kannattaisi vähän miettiä tota omaa asennettaan ja voimasanojen käyttöä."
Meni tyypillä aika jauhot suuhun :D.