Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,928 views

Epailija

Posts: 5,636

#1881 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Displacer, 26.2.2008 19:45:
off-topiccina Saksassa juna-automaatit toimii muuten samalla tavalla. Tökkäät vaan visan sisään ja toimii ku junan vessa (*justjoo*). Ei siis mitään turhia tunnuslukujen kyselyitä :S



Ulkomailla nuo käytännöt saattavat olla suuresti poikkeavia. Sen perusteella mitä turisteilta on kuullut, ei esimerkiksi briteissä tai Australiassa kysytä henkkareita koskaan, vaikka vinguttaisi kortille mitä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#1882 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 26.2.2008 19:28:
---
ezzy, 26.2.2008 19:26:
---
Kon-tiki, 26.2.2008 11:49:
---
ezzy, 25.2.2008 14:06:
voi hyvä luoja sentään... "pitääkö meidän maksaa ADSL-liittymästä siltä ajalta ku oltii hiihtolomalla?"

---

"Siltä ajalta ku oltii" *nauru* Me saatiin olla maksamatta meidän kaapelilaajakaistaa 2kk:n ajalta

---

etukäteen joo ja 2kk joo, mut ei viikosta :D come on

---


"En ehtinyt eilen käyttää konetta ollenkaan, pitääkö mun maksaa ADSL:stä siltä ajalta?"



aika liki liippaa välillä xD
hannaok

Posts: 145

#1883 • • hannaok investigator of micro things! wonderer of life!

crissy, 24.2.2008 09:04:

mä voisin alkaa kans tekee niin kuin työkaveri et mä laitan sen paidan sinne pussiin nurinpäin jos se tulee siihen kassalle niin ja jos ne housut on yhes mytys niin ne päätyy sinne pussiin samanlaisena myttynä..



Mä en kyllä sais puuttua tähän koska tää on oikeasti hyvä topic johon valitellaan asioista mitkä ottaa päähän.. ja oikeesti onhan ne asiakkaat aika aivopieruja joskus..

mutta siis; vaikka asiakas toisikin sovittamansa vaatteet miten vain myttynä kassalle, niin minun mielestäni ne ovat ostotapahtuman jälkeen asiakkaan omaisuutta eli asiakkaan maksettua ostoksensa niitä pitää kohdella suhteellisen kunnioittavasti: ei mytätä niitä kassin pohjalle vaan käännetään ja viikataan ne siististi kassiin mukaan. Tästä jää asiakkaalle hyvä mieli (ja jos asiakasta ei myttäys haittaa hän yleensä sanoo et älä turhaan viikkaa) eikä se ole myyjältä mistään pois, vaikka olisi millainen jono. Jokainen asiakas vie sen hetken palveluaikaa, mutta mitä sitten, parempi se vaan on kaikille että käytetään se hetki pidempään sen myttykasan selvittelyyn. Enemmän mua v***ttaa se että niitä vaatteita heitetään sovitettaessa lattialle ja vielä astutaan päälle, ja sitten ihmetellään kun vaatteet ovat jo ostohetkellä ihan skeidakunnossa (en siis väitä että laatu hivelis aina ihan taivaita valmiiksikaan)..

Kyllä mä ymmärrän sun turhautumisen oikein hyvin ja jotenkin musta tuntuu että joissakin liikkeissä, missä tavara on hinnaltaan suht halpaa (henkka&maukka?) ihmiset alkaa käyttäytyä kuin sikolätissä välittämättä ollenkaan siitä, että niitä samoja tavaroita ehkä haluaisi joskus ostaa joku muukin.. tai jopa asianomainen itse.. eihän ruokakaupassakaan aleta heittelemään puolia omenoista lattialle vaan sen takia että ne olivat niiden mandariinien edessä tai viskata tonnikalapurkkia hajalle lattialle kun ei halunnutkaan rainbow-merkkistä tonnikalaa vaan saarioisen hernekeittoa. Ainakin tällaista näkee ruokakaupassa paaaaljon vähemmän kuin vaatekaupoissa. Eikä sen että vaate ei maksa ziljoona euroa pitäisi vaikuttaa siihen - joku kuitenkin haluaisi ostaa sen vaatteen ja mielellään mahdollisimman hyväkuntoisena. En siis odota että vaatteet aina löytäisivät omalle paikalleen, ei asiakkaat niitä voi aina muistaa.

Mullakin olis tosi meheviä juttuja tänne kirjoitettavaksi joiden kohdalla pieni avautuminen ois voinu helpottaa kummasti - onneks on työkaverit joiden kaa voi sit jälkeenpäin päivitellä :)

--
-nature is ancient, it surprises us all-

mrhotcakes

Posts: 480

#1884 • • mrhotcakes Ex-clubber

wiwi, 26.2.2008 13:21:
Asiakas (vanhempi mies) tulee takaisin kauppaan, jossa on hetki sitten käynyt ostoksilla:

"Ostin hetki sitten tämän kanapaketin. Kuitissa lukee, että hinta 2 vaikka tämän piti olla tarjouksessa 1,69."

Tarkistan kuitin. Kuitissa lukee selkeästi kilohinta ja kanapaketin päällä sekä paino että hinta.

"Joo, tämähän on siis tarjouksessa 1,69/kilo. Nämä paketit ovat valmiiksi punnittuja ja hinta vaihtelee paketin koon mukaan."

Mies tuohtuu:

"Ei ne nyt piru vie voi maksaa enempää kuin sen 1,69 kun siinä kyltissä kissankokoisin kirjaimin se hinta lukee!" (Myös tarjouslapussa ilmoitetaan, että kyse on kilohinnasta.)

Yritän selittää, että emmehän me voi myydä eri määrää tavaraa samalla hinnalla ja että asiakas olisi voinut valita sieltä sellaisen kilon kokoisen setin. Ei mene jakeluun. Miehen argumentit:

- Kyltissä lukee niin
- hän on käynyt vain kansakoulun (?!)
- ei asiakkaan pidä joutua tekemään tuollaista salapoliisityötä ja
- kilpailijan kaupassa kaikki myydään ainakin pakettihintaan. (Yeah, right.)

Tulos: kääppä palauttaa hikisen kanapakettinsa minkä vuoksi joudun tekemään hänelle asiakashyvityksen ja korjauksen kassaan kesken ruuhka-ajan. Eikä siinä tietenkään mitään jos syy olisi edes jotenkin järkevä mutta enhän mä sille helvetti mitään voi jos äijä on noin daiju!

Jäähyväisiksi saan vielä vähän päänaukomista ja haukkumista. Yhtäkään viileän asiallista lausettani tyyppi ei suostu kuuntelemaan loppuun vaan korottaa ääntään ja alkaa kiroilla ja hokea samoja mantroja toisensa perään.

Urpo mikä urpo.



Sääliksi käy kun jotkut ihmiset pilaavat oman päivänsä ja toistenkin samalla senttien takia... Siinä ei enää niinkään merkitse matemaattinen tyhmyys (kilohinta vs pakettihinta) kuin viisaudellinen tyhmyys; kannattaako tästä asiasta ylipäätään pahoittaa mieltään? Vai kohauttaako mieluummin olkapäitään ja jatkaa matkaa hymyillen?

Sääliksi käy. *uuh*
meisi

Posts: 327

#1885 • • meisi maiu naki

hannaok, 27.2.2008 00:26:
---
crissy, 24.2.2008 09:04:


---
mä voisin alkaa kans tekee niin kuin työkaveri et mä laitan sen paidan sinne pussiin nurinpäin jos se tulee siihen kassalle niin ja jos ne housut on yhes mytys niin ne päätyy sinne pussiin samanlaisena myttynä..
---
...vaikka asiakas toisikin sovittamansa vaatteet miten vain myttynä kassalle, niin minun mielestäni ne ovat ostotapahtuman jälkeen asiakkaan omaisuutta eli asiakkaan maksettua ostoksensa niitä pitää kohdella suhteellisen kunnioittavasti: ei mytätä niitä kassin pohjalle vaan käännetään ja viikataan ne siististi kassiin mukaan.



Mä oon kyl samaa mieltä siitä, et oli ne vaatteet millasessa mytyssä tahansa, ne viikataan nätisti pussiin. Sekin on osa sitä millanen muistijälki sille asiakkaalle meidän myymälästä/ketjusta jää ;)
Ite asiakkaana mua oikeesti ärsyttää jos mun ostamani vaatteet vaan 'jotenkin taitellaan' pieneksi ja heitetään pussiin. Tietty katon aina kilpailevien toimintaa eri kantilta, mut silti!
yana

Posts: 877

#1886 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Displacer, 26.2.2008 19:45:
---

off-topiccina Saksassa juna-automaatit toimii muuten samalla tavalla. Tökkäät vaan visan sisään ja toimii ku junan vessa (*justjoo*). Ei siis mitään turhia tunnuslukujen kyselyitä :S



taitaa riippua kaupungista tai automaatista koska ma en oo ikina selvinnyt ilman pinnin naputtamista saksassakaan.

Epailija, 26.2.2008 20:04:
Australiassa kysytä henkkareita koskaan, vaikka vinguttaisi kortille mitä.



sydneyssa ja melbournessa mun mielesta kysyttiin kylla mutta toi nyt on ihan normaalia koska isoimmissa kaupungeissa mahdollisuus siihen etta kortti on varastettu on myos `paaljon suurempi kuin jossain outbackilla

kortilla maksaessa tosin lahestulkoon aina annan ajokortin samalla ja suomessa viimeks kaydessa alko lahinna vituttamaan ettei kassaa kiinnostanut edes vilkaista sita.
Displacer

Posts: 1,828

#1887 • • Edited Displacer

yana, 27.2.2008 01:29:
---
Displacer, 26.2.2008 19:45:
---

off-topiccina Saksassa juna-automaatit toimii muuten samalla tavalla. Tökkäät vaan visan sisään ja toimii ku junan vessa (*justjoo*). Ei siis mitään turhia tunnuslukujen kyselyitä :S

---


taitaa riippua kaupungista tai automaatista koska ma en oo ikina selvinnyt ilman pinnin naputtamista saksassakaan.



Ainakaan Würzburg hbf, Frankfurt hbf + flughafen, Berlin hbf ja Mainz hbf asemilla ei ole minulla tarvinut piniä visalla maksaessa. Voi ehkä riippua kortistakin sit?

muoks: ja siis niistä DB:n automaateista joista saa ostettua myös pitkän matkanlippuja, aika samanlaisia ne näyttää olevan kaikilla asemilla.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1888 • • Edited Kon-tiki The Unsinkable

yana, 27.2.2008 01:29:
---
Displacer, 26.2.2008 19:45:
---

off-topiccina Saksassa juna-automaatit toimii muuten samalla tavalla. Tökkäät vaan visan sisään ja toimii ku junan vessa (*justjoo*). Ei siis mitään turhia tunnuslukujen kyselyitä :S

---


taitaa riippua kaupungista tai automaatista koska ma en oo ikina selvinnyt ilman pinnin naputtamista saksassakaan.


---
Epailija, 26.2.2008 20:04:
Australiassa kysytä henkkareita koskaan, vaikka vinguttaisi kortille mitä.

---


sydneyssa ja melbournessa mun mielesta kysyttiin



Nykissä ei kysytty viime syksynä kuin kerran, kun maksoin Visa Electronilla. ei kysytty silloinkaan, kun ostos oli yli 600 dollaria eikä paikassa ollut tunnusluvun näppäilylaitetta. Ainoa kysely tapahtui 12 dollarin ostoksesta ns. lissutyylisessä halpisvaateliikkeessä. Nomut USA:ssa passi pysyi mukana joka tapauksessa, koska baarissa sitä kysytään useimmiten kun baariin eksyy, oli ikä mikä vaan.
crissy

Posts: 1,958

#1889 • • Edited crissy

hannaok, 27.2.2008 00:26:
---
crissy, 24.2.2008 09:04:


---
mä voisin alkaa kans tekee niin kuin työkaveri et mä laitan sen paidan sinne pussiin nurinpäin jos se tulee siihen kassalle niin ja jos ne housut on yhes mytys niin ne päätyy sinne pussiin samanlaisena myttynä..
---


Mä en kyllä sais puuttua tähän koska tää on oikeasti hyvä topic johon valitellaan asioista mitkä ottaa päähän.. ja oikeesti onhan ne asiakkaat aika aivopieruja joskus..

mutta siis; vaikka asiakas toisikin sovittamansa vaatteet miten vain myttynä kassalle, niin minun mielestäni ne ovat ostotapahtuman jälkeen asiakkaan omaisuutta eli asiakkaan maksettua ostoksensa niitä pitää kohdella suhteellisen kunnioittavasti: ei mytätä niitä kassin pohjalle vaan käännetään ja viikataan ne siististi kassiin mukaan. Tästä jää asiakkaalle hyvä mieli (ja jos asiakasta ei myttäys haittaa hän yleensä sanoo et älä turhaan viikkaa) eikä se ole myyjältä mistään pois, vaikka olisi millainen jono. Jokainen asiakas vie sen hetken palveluaikaa, mutta mitä sitten, parempi se vaan on kaikille että käytetään se hetki pidempään sen myttykasan selvittelyyn.



kyllä mä ne kuitenkin aina käännään ja suoristan ja viikkaan sinne pussiin vaikka olis kuinka mytys.. noita sattu nyt olemaan vaan tosi paljon viime viikol ja la et kävi rasittaan ihan huolella*nauru*


ja niiiiiin AAMEN tolle sun loppupostaukselle:D olen nimittäin töissä kyseisessä vaateliikkees:D
wiwi

Posts: 1,575

#1890 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hannaok, 27.2.2008 00:26:
Vaatekaupoista ja asiakkaista...


Oon sun kanssa samoilla linjoilla. Kyllähän jokainen asiakaspalvelutyötä tekevä ymmärtää, ettei voi alkaa antaa kusipäisillekään asiakkaille samalla mitalla takaisin. Itse ajattelen vaikeiden asiakkaiden kohdalla, ettei mun tarvitse alentua niiden kanssa samanlaiseen käytökseen vaan voin hoitaa työni asiallisesti. Ei sillä, että sitä paskaa pitäisi loputtomasti niellä, mutta ei niinkään että jokainen epäasiallisesti käyttäytyvä urpo olisi jotenkin multa pois. Ennemminkin käy vähän sääliksi kun aikuiset ihmiset eivät kykene normaaliin sosiaaliseen vuorovaikutukseen.

Muutenkaan en usko, että sellaisella kosto-mentaliteetilla pidemmän päälle paljon saavuttaa. Ei mulle tuota vaikeuksia olla ystävällinen ihmisille, jotka eivät sitä ole aina minulle. Uskon, että hyvä tulee joskus takaisin. Tiedän kyllä olevani harvinaisen pitkäpinnainen ja rauhallinen ihminen sekä työ- että yksityiselämässäni. Vaikka totta kai sitä joskus toivoisi jonkun kääliön saavan takaisin sitä ryönää, mitä syytää muille.

Tämä ei siis ollut mitenkään crissylle suunnattu (eihän hän sanonut käyttäytyvänsä kuten työkaverinsa) postaus vaan ihan noin yleisen tason ajatuksia.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sr

Posts: 3

#1891 • • sr
Lukion ohessa tuli iltaisin siivottua ison firman halleja, alihankkijan palkkalistoilla. Vaikkei työ mitenkään asiakaspalvelua ollut, usein ärsytti (ja huvitti) kuinka esimerkiksi rekkakuskit ja muut tavarantoimittajat pyysivät mua siivoojana allekirjoittamaan tavaran saapumiset, tai kyselivät missä on tuotetta x. Siivoojathan eivät usein ole edes pääfirman listoilla töissä, enkä kyllä tiennyt paikasta muutaku mitkä reunat piti lakaista, puhumattakaan että olisin mennyt niide papereita kuittailee kun kävin siellä pari tuntia illassa. Hommassa ärsytti siis se, että nää henkilöt ei tajunnu/jaksanu ettiä käsiinsä jotain henkilöä, joka olisi ollut parempi kuittaamaan ne, varsinkin kun välillä siinä ihan vieressä oli kavereita, joista varmasti huomasi, että ne toimivat pomoina siellä, tai hallin vastakkaisella seinällä luki capseilla "tavaran vastaanotto". Itse menisin ainakin viimeiseksi siivoojalta kysymään mihin tavarat puretaan. no pääsipä monesti ainakin sanomaan "sori, mut oon vaan töissä täällä" :)

Kerran jopa kävi niin, että kun tässä firmassa lappasi ulkomaalaisia sijoittajia ja muita vieraita varmaa 10 päivässä kattomassa toimitiloja, niin kerran sitten joku tuli mulle puku päällä, kaiketi espanjaksi, esittelemään jotain piirrustuksia kiivasti. Englanniksi sain sitten udeltua, että sen piti esitellä ne linjapäällikölle. No sitten lähdettiin ettimään kys. pomoa, kun ei ollu paikalla, ja kun en itsekään tiloista tiennyt muutakun oman alueeni, niin piti matkalla kysellä muilta työntekijöiltä. Lopulta kaveri löyty viereisestä hallista, jossa itekin kävin ekaa kertaa :) Huvittaa vaan vieläkin mikse niitä mulle tuli esittelee, vieläpä espanjaks.

Loppujenlopuksi oli se ihan mukavaa hommaa, kun kuunteli opiskelijakaverien asiakaspalvelu juttui. Palkkaaki tuli enemmän kun yleensä siivousalalla.
Heli

Posts: 1,489

#1892 • • Edited Heli vai kuka se oli
Kävin ystävän kanssa tässä taannoin eräässä paikallisessa uudessa ruokapaikassa syömässä ja palvelu oli tätä:

Astelimme puljuun sisälle ja oven vieressä lukee : "odottakaa tässä pöytiinohjausta".
Odoteltiin ja odoteltiin, henkilökunta kyllä näki meidät, mutta ei reagoinut millään lailla.
Lopulta kysyimme, että : "lounasaikaan ei varmaan tarvitse odotella tätä pöytiinohjausta?"
Vastaus: "mitä te haluutte?"
Minä: O__o "tultiin syömään."
Neiti: "no menkää johki niin mä tuon listat vai syöttekste lounasta?"
Minä: "ei me."

Mentiin sit tosiaan istumaan -ja täytyy korostaa, ettei siellä ollut montaa asiakasta- ja odotettiin hyvä tovi, kun neidot juorusivat tiskillä vissiin jotain hyvin merkittävää.
Vihdoin se neiti lampsi listat kädessä pöytään ja otti juomatilauksemme kiittämättä tai reagoimatta oikeastaan mitenkään ja häipyi. Takaisin tullessaan hän kysyi aika tuohtuneena olimmeko löytäneet listalta jotain ja otti sitten tilauksemme. Kiittämättä jälleen.

Huomasimme, että limuissa ei ole hiilihappoja juuri nimeksikään, joten pyysimme uudet limut tottakai.
Neiti oli aivan ällistynyt ja sanoi:
"oota mä käyn tarkistamassa ne hiilihapot tuol ylhäällä." Ei pahoitellut eikä mitään.

No sitten me odotettiin taas niin kauan, että jouduimme pyytämään tilaamamme uudet juomat toiselta neidiltä, joka ei hänkään pahoitellut hiilihapottomuutta tai odotusaikaa.

Tässä vaiheessa olimme jo siis aloittaneet aterioinnin uusine juomineen, kunnes se ensimmäinen neiti otti asiakseen tulla luennoimaan pöytämme viereen:
"mä kyllä tarkistin ne hiilihapot eikä niis mitään vikaa ollu, ihan samanlaista limsaa tulee vaikka mä vaihdoin >>sen_jonkun_jutun(?)>> sinne!! Et en tiä mistä johtu, juotteko muuten yleensä pullotavaraa?!"
me: " O____o no ei, kyl me ihan laseis tilataan. mut kato ny, ihan eri lailla poreilee ku se edellinen!"
se: "nii, en tiä mistä johtuu, mä kyl katoin sitä mittarii ni ei siin mitää vikaa pitäis olla!"

Siis ei sillä meille mitään väliä ole, et mistä se johtuu, et edelliset limut oli hanurista. ei se nyt ketään kiinnosta, oikeesti. Jos ateria on jo aloitettu, niin en mä tarvi mun naaman eteen jotain ammattitaidotonta ja ylimielistä narttua pätemään niiden hiilihappojen erinomaisuudesta.
Varsinkaan, kun alkeelliset käytöstavat - ja nimenomaan asiakkaiden kunnioitus- ovat tipotiessään. Ja naama mykkyrällä. En tiedä oliko se jotenkin loukkaavaa sitä ihmistä kohtaan, et sen vuorolle sattu kaks "vaikeeta" asiakasta, mutta mulla oli kyl oikeus valittaa limustani, ja muutenkin olisin laittanu palauteboxiin pari sanaa lemmestä, jos siel ois semmonen ollu.

no se tuli kuitenkin selväksi, et siihen puljuun en enää astu, enkä suosittele kenellekään.

*pepsodent*


edit. ja se miks tää on täs topikis on se, et siel istues tuli sellai olo, et valitetaanks me ihan turhasta, kun tuo jaksaa tos paasata. se tais pitää meitä ihan idiootteina,siltä se tuntu.

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#1893 • • Freja Sihteeri

H3li, 4.3.2008 18:43:

"mä kyllä tarkistin ne hiilihapot eikä niis mitään vikaa ollu, ihan samanlaista limsaa tulee vaikka mä vaihdoin >>sen_jonkun_jutun(?)>> sinne!! Et en tiä mistä johtu, juotteko muuten yleensä pullotavaraa?!"
me: " O____o no ei, kyl me ihan laseis tilataan. mut kato ny, ihan eri lailla poreilee ku se edellinen!"
se: "nii, en tiä mistä johtuu, mä kyl katoin sitä mittarii ni ei siin mitää vikaa pitäis olla!"



*nauru*

Vähä ku mä kerran olin yhes raflas missä sain limun pullosta, mut siitä oli silti hapot poissa. Kävin sanoos siitä tiskil et "sori täs ei oo hiilareit" ja viel jotain toistin et "täs ei oo kuplii!" ni kundi tiskin takaa nappas sen mun limulasin, kaatoi hanast soodaa, kopsautti lasin tiskiin ja sanoi "Nyt siinä on kuplia!"

*whaat**

kaikkee kans. :D Sen jonku jutun :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tiiplis

Posts: 1,043

#1894 • • tiiplis also available in sober

H3li, 4.3.2008 18:43:
--- clips ---
no se tuli kuitenkin selväksi, et siihen puljuun en enää astu, enkä suosittele kenellekään.
--- clips ---



Sattuuko putiikin nimi alkamaan c-kirjaimella?

--
italia litania nainati lailati

Juhgu

Posts: 7,921

#1895 • • Juhgu Virnistelijä

H3li, 4.3.2008 18:43:



Olishan tuossa voinut lähteä menemään jo ennen safkan tilaamista, ni ei olis tarvinu maksaa ko. paikalle siitä yhdestäkään ateriasta :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pirpeli

Posts: 5,533

#1896 • • Edited pirpeli

H3li, 4.3.2008 18:43:
-ravintolakokemus-



Tänään totesin, että en aio käydä Turun Blankossa enää koskaan(tää oli mun eka kerta). Ainakaan lounasaikaan, jolloin niillä kahdella tarjoilijamisulla oli vissiin metrinen halko perseessä poikittain. Työporukallemme oli tilattu edellisviikolla täksi päiväksi pöytä kyseisestä paikasta. Sinne ilmaannuttuamme kumpikaan näistä missukasta ei ollut kuullut mitään asiasta, vaikka samana aamuna oli vielä asia varmistettu. Mitään vastaantuloa asiaan ei saatu, sen sijaan kommentit "No menkää sit johonkin istumaan" ja "Nokun ei täältä kirjasta mitään löydy" sanottiin hyvin asiattomaan tyyliin. Ruuat tuotiin pöytään asiattomasti lautaset pöytään paukautten ilman "Olkaa hyvää*insert smile here*".

En viitsinyt lähtiessäni edes kiittää. Eivät mokomat hapannaamat sitä ansainneet.
Ja meitä sentään oli 10 asiakasta, jotka toivat lafkaan ihan kivan summan syömällä siellä.

Edittii vähän.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Heli

Posts: 1,489

#1897 • • Heli vai kuka se oli

tiiplis, 4.3.2008 19:57:
---
H3li, 4.3.2008 18:43:
--- clips ---
no se tuli kuitenkin selväksi, et siihen puljuun en enää astu, enkä suosittele kenellekään.
--- clips ---

---


Sattuuko putiikin nimi alkamaan c-kirjaimella?




kyl sattuu! *nauru*

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#1898 • • Heli vai kuka se oli

Juhgu, 4.3.2008 23:36:
---
H3li, 4.3.2008 18:43:
---


Olishan tuossa voinut lähteä menemään jo ennen safkan tilaamista, ni ei olis tarvinu maksaa ko. paikalle siitä yhdestäkään ateriasta :)



No niin olis voinu, mut oli kuiteskii aika kova nälkä.

--
ei se väärin ole.

tiiplis

Posts: 1,043

#1899 • • tiiplis also available in sober

H3li, 5.3.2008 07:47:
---

Sattuuko putiikin nimi alkamaan c-kirjaimella?

---

kyl sattuu! *nauru*



Kas kun jotenkin arvasin *igor*

--
italia litania nainati lailati

Takyon

Posts: 2,945

#1900 • • Takyon Möwkö
Hei te ootte nyt kaikki ihan väärässä topikissa! Täällä haukutaan asiakkaita :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.