Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,933 views

Freja

Posts: 8,775

#1501 • • Freja Sihteeri

samsa, 28.6.2007 07:58:
---
niomic, 28.6.2007 04:41:
Olis hienoa kun kaikki sen laittais kiinni niinkuin omissakin autoissaan. Niin useasti kuullu sen "emmä koskaan taksissa käytä, mut aina omassa autossa" -vastauksen.



Juuh. Pitäis muistaa se, et vaikka on ammattikuskin kyydissä, ja vaikka olis kuinka hyvä kuski, niin siellä liikenteessä ei pakosti tule vastaan hyvää kuskia, pahimmissa tapauksissa erittäin huono kuski. Silloin ei auta, vaikka itsellä olisi se hyvä kuski..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jocular

Posts: 1,359

#1502 • • Jocular Janni
Jos sun autossa on kaksi erillistä vahinkoa, niin sun autossa on kaksi vahinkoa ja silloin maksat myös kaksi omavastuuta. Sillä ei oo mitään hevon vi*** väliä jos korjaat ne yhdellä kertaa!!! *toktok*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1503 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
"no ku mä oon maksanut tästä tuotteesta 15, niin kyllä siihen
pitäis kuulua 24h korjauspalvelu ku siinä on kerta takuu... ai ei
kuulu vai?! yhdistäs ny pomolles tai soitan kuluttaja-asiamiehelle!!"

*toktok*

--
dasinoaisnvs

crissy

Posts: 1,958

#1504 • • crissy
kyllä taas viime viikolla huomas millasii idiootteja maa päällänsä kantaa...

Perjantain issue oli seuraavanlainen..

Mies oli joku parisen kk aikasemmin käyny syömässä ja hänen ulkofilepihvistä löytyi JÄNNE.. (niitä saattaa joskus löytyä) No tämä herra oli kuitenki kiskonu ateriansa ja sen jälkeen haukkunu sekä ruuan että pyytäny kokin paikalle ja haukkunu hänetki.

Lohdutukseksi mies sai tulla joskus sitten syömään valitsemansa aterian talon piikkiin.

Perjantaina hän sitten tuli vaimonsa kanssa syömään ja söivät sitten listan halvimman ruuan. Ruoka maistui ja sen jälkeen hän tuli tiskille VAATIMAAN NIIDEN RUOKIEN EROTUSTA RAHANA!!!

hän sanoi että ku se edellinen ruoka oli niin paljon kalliimpi ja tää ruoka minkä söi nii oli halvempi, niin hän haluaa erotuksen rahana takas..*dissaa**dissaa**toktok*

Sanottiin hänelle että emme voi niin tehdä. Oltiin luvattu omavalintainen ateria listalta ja se on lähinnä omaa mokaa jos ei tajua sitä kalleinta ottaa.

No siitähän se riemu sitten repes! Mies kieltäytyi maksamasta koko laskua!!! Hän ei kuulemma sitten maksa mitään! Siinä laskussa oli sen vaimonki ruoka ja juomat! No sitten hän ilmoitti et "Minä maistoin sitä (vaimon) ruokaa ja MINÄ SEN TILASIN NIIN SE OLI MYÖS MINUN RUOKA"!!!

Siis mitä vittua oikeesti!!!!! Siinä sitten takuttiin edestakas ja miehelle ei menny millään jakeluun et LUVATTU ILMAINEN RUOKA KOSKI VAIN HÄNTÄ JA HÄNTÄ AINOASTAAN! ei koko seuruetta!

Kerrottiin sitten ystävälliseen sävyyn että jos ette maksa vaimonne ruokaa ja laskussa olevia juomia niin joudumme tekemään karkurilaskun ja ilmottamaan poliisille.. Siinä vaiheessa mies lupasi maksaa juomat mutta ei edelleenkään sitä vaimonsa ruokaa. Tehtiin karkurilasku kuitenki, koska lasku jäi osittain maksamatta.

Mies sai samalla henkilökunnan sisäisen porttikiellon.. tosin se mies ei varmaan enää tule..


ISSUE 2.

Tämä tapahtui just pari minuuttia aikasemmin ku tulin paikalle. Pariskunta tulee ravintolaan syömään. Istuivat pöydän ääreen. 2 min myöhemmin lähtevät ovet paukkuen ja huutavat perästä "kiitos hyvästä palvelusta"!! *dissaa**toktok* Salissa sillä hetkellä 2 työntekijää ja muitakin asiakkaita. Joten he suivaantuivat silminnähden kun emme kahdessa minuutissa olleet heitä huomioinut.

Menee puolisen tuntia niin jo tulee soitto ja pyydetään salivastaavaa puhelimeen. Työkaveri meni ja siellähän tämä nainen jo soittaakin ja haukkui sekä tarjoilijat että ravintolan. " teillä taitaa olla kaljanjuojat tärkeempiä asiakkaita kuin ruokailijat" oli mm. yksi lause minkä tää naine oli sanonut.

Myönsivät kysyttäessä että olivat paikalla vain pari minuuttia.. ETTÄ NÄIN

Perjantai ei ollu hyvä päivä *senkin*
pululu

Posts: 1,102

#1505 • • pululu .jemmutti.
pakko kertoa vaikkei varsinaisesti asiakas ollutkaan mut...

eilen työkaveri soitti asiakkaalle taksin pyynnöstä. asiakas poistui kadulle sovittuun paikkaan ja siitä emme sitten enää kuulleet. jossakin vaiheessa sisään porhaltaa suivaantunut mies ja kysyy multa, että missä vitussa se asiakas on. aluksi en edes tajunnut et tämä oli se taksikuski jonka keskus oli hälyyttänyt paikalle, mutta se mukisi että ei näy asiakasta missään vaikka 10min oli odotellut. "miksi soitatte takseja jos ette ole varmoja että asiakas tarvitsee sen varmasti?????!!!"

siis mitä vittua? ei kai meidän ravintolatyöntekijöiden tai kenenkään muunkaan tarvitse tsekata ja varmistaa että tämä asiakas hyppää varmasti johonkin tiettyyn taksiin? ehkä se oli löytänyt toisen?

kauhee meuhkoominen *dissaa*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Freja

Posts: 8,775

#1506 • • Freja Sihteeri
FAIL!

Se, että mä laitan täältä mute-napin pohjaan etkä sä kuule mitä mä puhun, ei tarkota sitä, että MÄ en kuulisi mitä SÄ puhut.

*lmao*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#1507 • • Edited crissy
Miks ihmiset tulee ravintolaan kitsastelemaan?????

kyllähän nyt kaikki sen tietää et ravintolassa kaikki maksaa!! Eilen kuultiin kaks kertaa narinaa siitä et ku vesikannusta joutuu maksaan 80snt/pöytä ( ja sitä saa lisää jos tahtoo eikä tartte uutta maksua maksaa)


ja sit yks asiakas täs erään kerran nosti metelin ku meillä ei käy american express...

Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*
crissy

Posts: 1,958

#1508 • • crissy

crissy, 3.7.2007 10:09:
kyllä taas viime viikolla huomas millasii idiootteja maa päällänsä kantaa...

Perjantain issue oli seuraavanlainen..

Mies oli joku parisen kk aikasemmin käyny syömässä ja hänen ulkofilepihvistä löytyi JÄNNE.. (niitä saattaa joskus löytyä) No tämä herra oli kuitenki kiskonu ateriansa ja sen jälkeen haukkunu sekä ruuan että pyytäny kokin paikalle ja haukkunu hänetki.

Lohdutukseksi mies sai tulla joskus sitten syömään valitsemansa aterian talon piikkiin.

Perjantaina hän sitten tuli vaimonsa kanssa syömään ja söivät sitten listan halvimman ruuan. Ruoka maistui ja sen jälkeen hän tuli tiskille VAATIMAAN NIIDEN RUOKIEN EROTUSTA RAHANA!!!

hän sanoi että ku se edellinen ruoka oli niin paljon kalliimpi ja tää ruoka minkä söi nii oli halvempi, niin hän haluaa erotuksen rahana takas..*dissaa**dissaa**toktok*

Sanottiin hänelle että emme voi niin tehdä. Oltiin luvattu omavalintainen ateria listalta ja se on lähinnä omaa mokaa jos ei tajua sitä kalleinta ottaa.

No siitähän se riemu sitten repes! Mies kieltäytyi maksamasta koko laskua!!! Hän ei kuulemma sitten maksa mitään! Siinä laskussa oli sen vaimonki ruoka ja juomat! No sitten hän ilmoitti et "Minä maistoin sitä (vaimon) ruokaa ja MINÄ SEN TILASIN NIIN SE OLI MYÖS MINUN RUOKA"!!!

Siis mitä vittua oikeesti!!!!! Siinä sitten takuttiin edestakas ja miehelle ei menny millään jakeluun et LUVATTU ILMAINEN RUOKA KOSKI VAIN HÄNTÄ JA HÄNTÄ AINOASTAAN! ei koko seuruetta!

Kerrottiin sitten ystävälliseen sävyyn että jos ette maksa vaimonne ruokaa ja laskussa olevia juomia niin joudumme tekemään karkurilaskun ja ilmottamaan poliisille.. Siinä vaiheessa mies lupasi maksaa juomat mutta ei edelleenkään sitä vaimonsa ruokaa. Tehtiin karkurilasku kuitenki, koska lasku jäi osittain maksamatta.

Mies sai samalla henkilökunnan sisäisen porttikiellon.. tosin se mies ei varmaan enää tule..




kuulin tähän jatkoa... Eli meidän ravintolapäällikkö oli sit soittanu tälle kyseiselle idiootille... No se alko väittämään ettei hän ollut mitään sellaista sanonut jne.. et HENKILÖKUNTA KUULEMMA VALEHTELEE!!!!! *ding**dissaa**senkin* Oukei... *hahjust*

Olivat siinä "vääntäneet kättä puhelimessa" ja mies oli halukas tulemaan keskustelemaan tästä asiasta kasvotusten ravintolapäällikön kanssa.. Kuinka vitus oikeesti joku jaksaa tehä tälläsestä asiasta NÄÄÄIN ison ongelman! No pomo oli vaa sanonu tylysti että ei oo aikaa tälläseen vääntämiseen et parempi on kun mies ei enää asioi tässä ravintolassa kiitos ja hei!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1509 • • Lost-Soul los pallos

crissy, 9.7.2007 12:11:
Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*


Tietty sitä vitutti, ku joutu maksaa omalla Nordean kortilla, eikä firman Amexilla

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

AcidR

Posts: 521

#1510 • • AcidR Serine (Distortion)
En pysty ymmärtää miten kusipäisiä ihmiset osaa olla, mitä näitä tarinoita nyt on tullu luettua. Ihan uskomattomia juttuja, onneks en ole töissä kassalla. *nauru*
Itselle on ainakin ihan itsestäänselvyys moikata ja kiittää palvelusta kassalla/baaritiskillä/etc. Vaikka olis huono päivä itsellä niin mitäpä se auttaa purkaa toiseen joka vielä yrittää tehdä töitä. Päinvastoin, tulee itsellekin hyvä mieli kun hymyilee ja saa hymyn takasin. *joo*
Samu81

Posts: 1,224

#1511 • • Samu81 kokolihaa
Meille soitti täti joka alkoi kitisemään laskutuspalkkiosta, jota työpaikkani perii kaikista edelleen laskutetuista laskuista. Ei ole aivan mun alaa, joten kuuntelin aikani ja pyysin soittamaan tj:lle.

Sille se oli sitten kitissyt pöyristyttävistä summista ja riistosta ja mikä hänen mielestään on yleisesti hyväksyttävä summa ym. Halusi sitten lopulta yhteystiedot Helsingin Energialle, että ne hyvittävät osakkaallemme ko. laskun, joka sitten mitätöisi meiltä tulleen laskun. Ja tämä täti maksaisi laskun suoraan :D

Ei uskois että Helsingin Jollaksessa ihan noin köyhää porukkaa asuisi :D Alkaa ny kitisemään jostain reilun 100e summista kun juuri väsäsivät sinne parin miljoonan talon. *lmao*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

crissy

Posts: 1,958

#1512 • • crissy

Lost-Soul, 11.7.2007 14:04:
---
crissy, 9.7.2007 12:11:
Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*

---

Tietty sitä vitutti, ku joutu maksaa omalla Nordean kortilla, eikä firman Amexilla



lukeeko yleensä noissa firmojen kortissa se firman nimi vai vaan oma nimi.. vai molemmat?? miks yleensä ottaa joku amex.. miksei esim. vaikka mastercardia tai visaa..???

no sen safkat makso vajaa 10e...
La Petite

Posts: 1,160

#1513 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

crissy, 11.7.2007 14:34:
---
Lost-Soul, 11.7.2007 14:04:
---
crissy, 9.7.2007 12:11:
Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*

---

Tietty sitä vitutti, ku joutu maksaa omalla Nordean kortilla, eikä firman Amexilla

---


lukeeko yleensä noissa firmojen kortissa se firman nimi vai vaan oma nimi.. vai molemmat?? miks yleensä ottaa joku amex.. miksei esim. vaikka mastercardia tai visaa..???


Firman kortissa useimmiten "Corporate Amex", mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...Ehkä sun asiakas oli joku über businessmies?

--
Rem tene, verba seqventur

crissy

Posts: 1,958

#1514 • • crissy

La Petite, 11.7.2007 14:40:
---
crissy, 11.7.2007 14:34:
---
Lost-Soul, 11.7.2007 14:04:
---
crissy, 9.7.2007 12:11:
Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*

---

Tietty sitä vitutti, ku joutu maksaa omalla Nordean kortilla, eikä firman Amexilla

---


lukeeko yleensä noissa firmojen kortissa se firman nimi vai vaan oma nimi.. vai molemmat?? miks yleensä ottaa joku amex.. miksei esim. vaikka mastercardia tai visaa..???


---

Firman kortissa useimmiten "Corporate Amex", mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...Ehkä sun asiakas oli joku über businessmies?



no täs amexis luki vaan tän kundin nimi.. mut olis voinu kysyy et "käykö teillä amex nii olisin sanonu heti et ei käy.... nii olis säästäny seki kundi hermojansa
Avatar
#1515 • • Annakins Guest

La Petite, 11.7.2007 14:40:
mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...



Mistä lähtien? Faijalla oli Amexi ja sil palo käämit ku se ei ikinä käyny missään. Ei Euroopassa eikä Euroopan ulkopuolella. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Visan tai Masterin kanssa, molemmat käyneet joka paikassa (jos vaan kortit ylipäätänsä käyneet siis).
La Petite

Posts: 1,160

#1516 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Annakins, 11.7.2007 14:51:
---
La Petite, 11.7.2007 14:40:
mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...
---


Mistä lähtien? Faijalla oli Amexi ja sil palo käämit ku se ei ikinä käyny missään. Ei Euroopassa eikä Euroopan ulkopuolella. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Visan tai Masterin kanssa, molemmat käyneet joka paikassa (jos vaan kortit ylipäätänsä käyneet siis).



Brasilian reissulla hotellin check outissa ei toiminu mun visa eikä kultsin masteri, oli jotain "linjavirheitä". Mun amexi toimi sit välittömästi. Ja itseasiassa Amexi toimii tääl ihan kotosuomessakin vallan useaan paikkaan. Ja tietty jenkeissä, myös Aasiassa. Mun toki nämä vain mun kokemuksiani *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1517 • • Lost-Soul los pallos

La Petite, 11.7.2007 14:40:
---

Firman kortissa useimmiten "Corporate Amex", mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...Ehkä sun asiakas oli joku über businessmies?


Tosiaan usein lukee tuo Corporate Amex, mutta olen itse usein törmännyt myös ihan normi amexeihin, missä on henkilön nimi ja kyseinen henkilö kysynyt tyyliin "Käykö firman amex"

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

larzizi

Posts: 1,661

#1518 • • larzizi
Ja välillä ne asiakkaat on ihan pirun tyhmiä ja saisivat oikeesti käyttää pikkasen enemmän niitä aivokapasiteettejaan, jotta voisivat EDES joskus olla oikeassakin.

Eräs asiakas tuli tänään kassalle ja ostoksina oli mm. kolme Latz annospussia (kaksi samanlaista ja yksi erilainen). Vedettyäni ne koneelle, asiakas kysyi, että eikö ne ollutkaan kolme kpl eurolla. Aloin ihmettelemään asiaa ja katsoin, että kone antoi yhdestä erilaisesta hinnaksi 0,33 (eli olisi kuulunut siihen 1e/3kpl tarjoukseen), mutta kahdesta samanlaisesta tuli hinnaksi 0,45. Sanoin asiakkaalle, että mitä luultavimmin siellä on ollut tarjous jostain tietystä mausta ja kysyin muistiko hän koskiko tarjous kaikkia. Siihen asiakas vastasi, että ei hän tiedä, mutta hän ymmärsi että koski kaikkia, koska ainakaan siellä ei kuulemma ollut erikseen mainittu tarjouksen koskevan vain jotain tiettyä makua. Siispä soitin osastolle ja päätin varmistaa miten asia on; kyllä, tarjous koski vain sitä tiettyä makua.

Kävin sitten tauolle mennessäni vielä oikein katsomaan, että miten kyseinen tarjous oli sinne merkitty ja kyllä oli jälleen ihmettelemistä mitä asiakas oli tajunnut. Tarjoustuotteet ja ei-tarjoustuotteet oli selkeästi laitettu eri puolelle; toisella puolella oli asiakkaan kaksi samanlaista pussia ja toisella puolella yksittäinen. Toisella puolella luki selkeästi isolla lapulla Latz annospussi (maun nimi) 1,00 / 3 KPL (a 0,33e) ja toisella puolella Latz annospussi (makujen nimet) 0,45 KPL.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ee102

Posts: 775

#1519 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
En kerta kaikkiaan jaksa lukea kaikkia yli 80 sivua, joten kommentoin lyhyesti oman pienen pahoitteluni kaikille kassaneideille/-äijille: Mul ei aina valitettavasti ole tiedossa, mikä tarkalleen ottaen rahatilanteeni on, joten on kerta kaikkiaan pakko joskus jättää tuote ostamatta ja jättää se kassalle. *blush*

Olen itsekin kassalla ollut töissä, ja mielestäni rasittavimpia ovat viime hetken asiakkaat, joiden takia tuppaa helposti menemään ylitöiksi. Itse yritän tähdätä kaupassa käyntini siten, että klo20:30 jälkeen en mene enää kauppaan.

Itse huolehdin siitä, että sanon joka kerta "Hei" ja "Kiitos". Parhaina hetkinä myös jaksan hymyillä samalla ystävällisesti. Tiedän kyllä itsekin kokemuksesta, että kassatyö ottaa toisinaan kovasti hermoille.

Jokusen kerran asiakas syytti minua, koska hinta oli niin korkea. Minähän sanoin kyllä nimeni, mutta huomautin samalla, että ko. henkilö ottaisi ennemmin yhteyden suoraan pomooni. Eipä kyseisestä henkilöstä sen jälkeen kuulunut yhtään mitään. Ikävää vaan, että jotkut purkavat huonon fiiliksensä kassan työntekijään tai muuhun, joka ei pysty mm. hintoihin vaikuttamaan.
ee102

Posts: 775

#1520 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Vielä lisäisin, että ärsytti kassalla töissä ollessa suunnattomasti, kun eräs n. keski-ikäinen mies tosissaan yritti iskeä minua ja saada treffeille. *eiei* Ensin hiukan vaivaantuneesti naurahdin, kun luulin, ettei asiakas ollut tosissaan, mutta kun tajusin, että hän oli tosissaan, ilme vääntyi peruslukemille ja sanoin vain, ettei kiinnosta. Raivostuttavaa, kun keski-ikäiset miehet yrittää vikitellä just ja just 18-v. täyttänyttä teiniä tai jokunen vuosi vanhempaakin. Ja vielä työpaikalla.