Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,949 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#721 • • hallucinogen Edain
Ois kyllä mainio kun jengi kiroilee tänne "vittu oli muuten vitun tyhmä asiakas plapla..." ja sitten joku tunnistaa itsensä siitä "se olin muuten minä..." ;D

--
pikku-*possu*

Katja Mau

Posts: 171

#723 • • Katja Mau
Tapahtui taannoin duunissa...

Vanhempi rouva tuli kysymään
"Onko teillä semmoisia meikkikyniä jota voi niinkuin ruuvata ylöspäin ettei tarvitse terotinta?Kun semmoiset terotettavat on kyllä niin kauan hyviä kunnes se terä tylsyy, sitten sitä ei voi enää käyttää kun se terä katkeaa heti jos yrittää terottaa?"

Johon minä sitten vastasin
"Ehkäpä rouvalla on huono terotin, tai.."

Lausettani en edes loppuun saanut kun rouva tulistui ja tokaisi vihaisesti
"Eikös asiakas ole aina oikeassa???!!!!"

Salamat sinkoili, rouva kääntyi kannoillaan ja marssi tiehensä.

Juu. Että asiakas on aina oikeassa. Ei suinkaan alan ammattilainen. Ei varmaan kannata tulla kysymään apua jos tietää olevansa aina oikeassa.
innae

Posts: 1,377

#724 • • innae PaskaJätkä
Jos teetta pöytävarauksen, on suotavaa tulla ajoissa tai ilmoittaa että myöhästyy tai ettei tule ollenkaan.
On turhaa seisottaa tyhjiä pöytiä pitkän aikaa.
Ei se voi olla niin vaikeaa.
Vai onko?

--
PaskaJätkä

Lost-Soul

Posts: 3,107

#725 • • Lost-Soul los pallos

innae, 6.11.2005 02:34:
Jos teetta pöytävarauksen, on suotavaa tulla ajoissa tai ilmoittaa että myöhästyy tai ettei tule ollenkaan.
On turhaa seisottaa tyhjiä pöytiä pitkän aikaa.
Ei se voi olla niin vaikeaa.
Vai onko?


Jos tekee pöytävarauksen klo 19:00 niin voisi kuvitella saavan pöydän ennen klo 23:00. Ei se voi olla niin vaikeaa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#726 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Tuli mieleen kun olin aikoinani töissä eräässä telemarkkinointifirmassa. Olin kerran sattumalta päivystämässä asiakaspalvelupuhelinta, joku keski-ikäinen rouva soitti ja rupesi hetii huutamaan että miksi hänelle on tullut lasku kun hän ei ole mitään tilannut. Pyysin häntä rauhoittumaan ja kertomaan laskunnumeron jotta saan sen koneelta auki. Katsoin sitten ensimmäisenä kuka on kyseisen tilauksen myynyt. Kappas vaan huomasin itse myyneeni sen. Sanoin rouvalla että olen itse tilauksen myynyt ja minulla ei ole tapana tehdä "kupla" tilauksia. Rouva oli hetken hiljaa ja sanoi sitten että kai sen voi silti peruuttaa. Vastasin että etämyyntiä koskeva kuluttajansuojalain mukainen 14vrk:n peruutusaika on jo ylittynyt että kyllä se pitää nyt maksaa. Rouva vastasi jotain tyyliin aha ja sulki puhelimen. Myöhemmin tarkistin koneelta että kyllä rouva oli sitten lopulta laskunsa maksanut.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

extramppa

Posts: 217

#727 • • extramppa hengailija

hallucinogen, 4.11.2005 17:27:
Ois kyllä mainio kun jengi kiroilee tänne "vittu oli muuten vitun tyhmä asiakas plapla..." ja sitten joku tunnistaa itsensä siitä "se olin muuten minä..." ;D


Mua taas harmittaa, että harvempi niistä idiootti-asiakkaista todella lukee näitä, saisivat ottaa opikseen kuinka tulee käyttäytyä ja kuinka ei.*joo*
Kolera

Posts: 4,256

#728 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

extramppa, 10.11.2005 17:59:
---
Mua taas harmittaa, että harvempi niistä idiootti-asiakkaista todella lukee näitä, saisivat ottaa opikseen kuinka tulee käyttäytyä ja kuinka ei.*joo*


Musta taas on just kiva lukasta näitä niin jos joskus jollain asiakaspalvelijalla sattuu olemaan naama ihan norsunvitulla ja sopiva rako siinä käy niin rysäyttää kaikki täältä löytyvät huonot jutut ja sähläykset putkeen kerralla tiskiin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#729 • • Freja Sihteeri
Voi sfyiusdhf aliuhf Tänää oli taas pari niiiin idioottia tapausta että meinasin jo kolauttaa toista tuoppitelineellä mutta loppujen lopuksi vain hymyilin vittuilevasti. Meen nyt päikkäreille ja kerron jälleen kerran miksi asiakas on edelleen aina väärässä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#730 • • Freja Sihteeri

Freja, 14.11.2005 15:42:
Voi sfyiusdhf aliuhf Tänää oli taas pari niiiin idioottia tapausta että meinasin jo kolauttaa toista tuoppitelineellä mutta loppujen lopuksi vain hymyilin vittuilevasti. Meen nyt päikkäreille ja kerron jälleen kerran miksi asiakas on edelleen aina väärässä.



Yksi asia eilen ärsyttävistä oli tämä(tosin toistuvaa tämäkin):
Mä ymmärrän, että joissain kulttuureissa lasketaan ne rahat pöydälle ja me otetaan ne siitä. Mutta sitten aina silloin tällöin tulee suomalaisia idiootteja, jotka kaivaa taskun pohjaltaan ne killingit, kirjaimellisesti heittää ne siihen tiskille mun eteen ja tokasee "laske siitä!" (ja jotkut osaa jopa sen ivallisen naurun siihen perään.) Mä en vaan voi sietää sitä, se kyrsii ihan täydet. Mä vielä joku kerta kilahdan, jos joku jorma tulee ja haluu bissee, ja heittää mynttinsä vaan tiskiin, niin mä varmaan kaadan sen bissen siihen tiskille ja sanon Juo siitä! ja nauran ihan hemmetin ivallisesti päälle! *igor*

... *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Juhgu

Posts: 7,921

#731 • • Juhgu Virnistelijä

Freja, 15.11.2005 08:07:
---
Mä ymmärrän, että joissain kulttuureissa lasketaan ne rahat pöydälle ja me otetaan ne siitä. Mutta sitten aina silloin tällöin tulee suomalaisia idiootteja, jotka kaivaa taskun pohjaltaan ne killingit, kirjaimellisesti heittää ne siihen tiskille mun eteen ja tokasee "laske siitä!" - -
Mä en vaan voi sietää sitä, se kyrsii ihan täydet.



Mahdatkohan sitten olla oikealla alalla? Eikö toi nyt kuitenkin ole suht yleinen tapa?

Varsinkin jossain kaupassa, kioskissa tms on paljon parempi että kassa laskee ne hilut kuin että ostaja, jolla menee 3 minuuttia jokaisen ajatuksen suorittamiseen, laskee niitä kolikoita 2 vuotta samalla kun sen takana jonottavista asiakkaista alkaa nousta höyryä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Epailija

Posts: 5,636

#732 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Juhgu, 15.11.2005 08:27:
Varsinkin jossain kaupassa, kioskissa tms on paljon parempi että kassa laskee ne hilut kuin että ostaja, jolla menee 3 minuuttia jokaisen ajatuksen suorittamiseen, laskee niitä kolikoita 2 vuotta samalla kun sen takana jonottavista asiakkaista alkaa nousta höyryä.



Lisäksi kassa joutuu ne joka tapauksessa laskemaan itse varmistaakseen, että siinä tosiaan on tarvittavat hilut. Mieluummin siis kyllä noin, että antavat suosiolla kassan laskettavaksi ne kolikot. Rasittavampaa on seurata kun mummelit pyörittelevät kolikkoja näpeissään ja miettivät onko kyseessä kymmenen vai kahdenkymmenen sentin kolikko (viiden sentin kolikon ollessa se, mitä kaivattaisiin).

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jocular

Posts: 1,359

#733 • • Jocular Janni

Kolera, 10.11.2005 21:58:
---
extramppa, 10.11.2005 17:59:
---
Mua taas harmittaa, että harvempi niistä idiootti-asiakkaista todella lukee näitä, saisivat ottaa opikseen kuinka tulee käyttäytyä ja kuinka ei.*joo*

---

Musta taas on just kiva lukasta näitä niin jos joskus jollain asiakaspalvelijalla sattuu olemaan naama ihan norsunvitulla ja sopiva rako siinä käy niin rysäyttää kaikki täältä löytyvät huonot jutut ja sähläykset putkeen kerralla tiskiin.



Leikit hengelläs. *hmph*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#734 • • Jocular Janni
Tästä aiheesta voisin kirjottaa romaanin. Mutta mainitaan vaan pari..

1. Jos tuotteessa on jotain vikaa ja se lähetetään huoltoon ja me kerrotaan että siinä menee se parisen viikkoa ja me soitetaan sulle kun se tulee sieltä huollosta, niin älä jumalauta soita joka päivä "Onko siitä (halpispaskaromusta) jo kuulunu ku eilen sen toin huoltoon.. nyt se on ollu siel viikon". Mjoo.

2. Työskentelen suomen kolmanneks suurimmassa kauppakeskuksessa. Ko. keskus on suunniteltu ihan päin vittua, mitään kaunistelematta, jopa vähätellen. On olemassa vanha ja uus puoli.
Cittarin info on eriasia kun kauppakeskuksen info, joka sijaitsee edelleen siinä keskellä uutta osaa spice ice:ssa. Jeh, siinä on sellanen kymmenen senttiä kertaa kymmenen senttiä vihree i, joka asiasta tiedottaa.

3. Meijän info ei oo mikään 118, josta yhdistetään liikkeestä toiseen ja vielä kolmanteenki.

4. Jep, ja me ei tiedetä Mustanpörssin valikoimaa tai minkälaisia kenkiä jostain K-kengästä löytyy. Ehkä molemmat Keskon alaisia mut ei meil sit mitään muuta tekemistä toistemme kanssa ole.

5. Pikkolo, Cassa, K-market, K-supermarket ja K-citymarket on todellakin eri liikkeitä.

6. En todellakaan tiiä millon Sonerapisteen työntekijät tulee töihin, niillä kun ei tunnu koskaan olevan mitään säännöllisiä työaikoja, ja ei, en tunne soneran tuotevalikoimaa. Meillä on tässä myynnissä vaan parit latauslipukkeet, joista en edes tiiä mihin liittymään ne sopii ja ei sovi.

7. Jos maailman kämäsin ohjelma, Winrask, Lippupalvelu, on nurin, niin se on nurin. Me ei sille mitään mahdeta. Kaikki on yksin ruotsalaisten vikaa. Siellä se emokone tilttailee vähän väliä.
Eikä meiltä voi varata lippuja, kuten ei mistään muustakaan lippupalvelun pisteestä. Liput voi varata ainoastaan netistä tai lippupalvelun puhelinpalvelusta. Me vaan myydään niitä.

8. Veikkauksessa oman tilinumeron jos antaisit ensimmäisenä, et viimesenä.

9. Kyllä me vaihdetaan rahaa. Laita kolikot pöydälle, astu syrjään, et voi mitenkään auttaa. Me joudutaan laskemaan ne jokatapauksessa uudestaan.

10. Soitan sulle mielelläni taxin, odotatko sen aikaa, että kerron sulle tilausnumeron, ja ei, se taxi ei tuu tohon oven eteen, se tulee sinne parkkihalliin A-taxiruutuun, niinku se tuli eilenki.

Näitä riittää.. Kertokaa vaan jos haluutte kuulla lisää? *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

remotion

Posts: 5,283

#735 • • remotion nostatus guru

Jocular, 15.11.2005 12:17:
---
Kolera, 10.11.2005 21:58:
Musta taas on just kiva lukasta näitä niin jos joskus jollain asiakaspalvelijalla sattuu olemaan naama ihan norsunvitulla ja sopiva rako siinä käy niin rysäyttää kaikki täältä löytyvät huonot jutut ja sähläykset putkeen kerralla tiskiin.

---


Leikit hengelläs. *hmph*



Ei kun se leikkii vaan sun mielenterveydellä ;)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#736 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Heh, yhdyn tohon mitä Jocular sanoi. Mä en ainakaan aio säästellä sanojani jos siltä tuntuu, vaik asiakaspalvelussa oonkin *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#737 • • + Guest
ASIAKAS, jonka aikomuksena on selvästi viettää mukavaa lauantai-iltaa yökerhossa muutaman oluen virvoittamana, tulee ravintolaan sisään. Ensin HÄN avautuu lipunmyyjälle kalliista sisäänpääsylipusta. "Mihin tämäkin raha muka menee?" Seuraavana narikka: "Jaa kaks euroo!? Ai ei käy kortti?" ASIAKAS peruuttaa pari metriä lipunmyyjän luokse: "Hei teiän pitäis kertoo et narikka ei sisälly hintaan. Höylääkkö tolla kortilla vähän rahaa?" Lipunmyyjä höylää sen pari euroa. ASIAKAS: "Ai annoit vaan kaks euroo? Voisikko höylää mulle enemmän?" Tyytymätön ASIAKAS palaa narikkaan. Hän saa takkinsa pois harteiltaan ja pyyhältää kohti lähintä baaritiskiä. "Kossubatteri!" Baarimikko valmistaa ASIAKKAALLE kossun batteryllä. ASIAKAS ei kuitenkaan ole tyytyväinen: "Miks tässon näin paljon jäitä? Otaks niitä vähän pois." Baarimikko tekee tyyötä käskettyä... hän ilmoittaa ASIAKKAALLE paukun hinnan. ASIAKKAALLE on jälleen tyytymätön: "Jaa niin paljo!?" ASIAKAS kuitenkin maksaa kiltisti ja pyyhältää baaritiskiltä kohti yökerhon sydäntä.

Illan aikana ravintola täyttyy lauantai-illan kunniaksi jälleen sillipurkiksi. Myös baaritiskit täyttyvät juomaa janoavista juhlijoista. ASIAKAS haluaa jälleen jotain suun kostuketta. ASIAKAS menee muiden asiakkaiden tavoin baaritiskin viereen jonottamaan. Vihdoin kun koittaa HÄNEN vuoronsa, HÄN ei tiedä mitä tilaisi. Muutaman hetken pohdittuaan tilauksiian, kiireinen baarimikko siirtyy seuraavaan asiakkaaseen. Noin kymmenen minuutin kuluttua, kun baarimikko taas tulee tämän päättämättömän ASIAKKAAN kohdalle, on ASIAKAS miettinyt valmiiksi haluamansa paukun. ASIAKAS: "Mun pitäis saada alennusta ku täällon niin huanoo palveluu!" Baarimikko tekee ASIAKKAAN tilaaman drinkin ilman mitään alennuksia, yrittäen niellä vitutuksensa parhaansa mukaan. ASIAKAS saa juomansa maksettua ja liikkuu jälleen kohti yökerhon sydäntä.

Valomerkin jälkeen narikkajonossa ASIAKKAAN on kuultu myös sanovan: "Miks helvetissä täällon näin paljon ihmisiä jonossa!"

Niin.

Hmmm.

Miks helvetissä sitä on pakko lähtee lauantai-iltana baariin, jos haluaisi viettää lauantainsa edullisesti humaltuen, jonottamatta, sekä ilman kuumuutta, savua ja hukkunuttu narikkalappua?

JÄÄKÄÄ IHMISET KOTIIN MAKAAN VIIKONLOPPUISIN! PRKL. ARKISIN BAARISSA ON TILAA JA HINNATKIN MATALAMMAT.
Freja

Posts: 8,775

#738 • • Freja Sihteeri

Juhgu, 15.11.2005 08:27:
---
Freja, 15.11.2005 08:07:
---
Mä ymmärrän, että joissain kulttuureissa lasketaan ne rahat pöydälle ja me otetaan ne siitä. Mutta sitten aina silloin tällöin tulee suomalaisia idiootteja, jotka kaivaa taskun pohjaltaan ne killingit, kirjaimellisesti heittää ne siihen tiskille mun eteen ja tokasee "laske siitä!" - -
Mä en vaan voi sietää sitä, se kyrsii ihan täydet.
---


Mahdatkohan sitten olla oikealla alalla? Eikö toi nyt kuitenkin ole suht yleinen tapa?

Varsinkin jossain kaupassa, kioskissa tms on paljon parempi että kassa laskee ne hilut kuin että ostaja, jolla menee 3 minuuttia jokaisen ajatuksen suorittamiseen, laskee niitä kolikoita 2 vuotta samalla kun sen takana jonottavista asiakkaista alkaa nousta höyryä.



Tsekkaas mun muita postauksia, melkein jokasessa valitan et mitä mun pääs liikkui kun hain tälle alalle kouluttautumaan. Eli vastaus kysymyksees on että Ei, en ole oikealla alalla.

Ja tuossa mun vitutusta täynnä olevassa viestissä pointtina ei suinkaan ole se, että joudun itse ne kolikot laskemaan, ei. Vaan se, et on sitten niin saatanan kiva kaiken maailman pleksien ja drinkkipisteiden yli kurkottautua sille tiskille ja yrittää saada otetta jostai killingistä ees. Mun pointti oli se, että ne rahat voi antaa suoraan kouraan. *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Juhgu

Posts: 7,921

#739 • • Juhgu Virnistelijä
Oke, my bad! :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Freja

Posts: 8,775

#740 • • Freja Sihteeri
Toinen, mikä eilen ärsytti, oli joku hemmetin liikemies. Ostaa kollegoilleen oluet ja kahvit, ja sitten valittelee suureen ääneen, että "TEILLÄ ON KYLLÄ MAAILMAN KALLEIN OLUT!" tiedän, että oluemme ei ole sen 2 euroa, vaan 4,70e. "Ainakin viis euroahan maksaa yks tuoppi!" vastasin siihen naureskellen että "noh, neljä seiskyt." Yleensä asiakkaat heittää tuon oluen hinnan hieman naureskellen, jos he siitä edes valittavat. Suurin osa tietää, et ei me laadullisestikaan olla mikää eurontuoppipaikka. Mutta ei tämä kravattikaulanen. "Teillä on silti maailman kallein olut!" Mä vielä jatkan hymyillen ja heitän vitsillä et "No missäs päin maailmaa säkin oot reissannut kun noin väität" Johon äijä tokasee nenää nyrpistäen että "voi kuule vaikka missä!" Teki mieli sanoa että "ette näköjään ole käyneet edes Helsingin keskustassa", mutta pidin suuni supussa. Sitte se jorma maksaa viel firman kortilla! eli ei ees tuntunu sen miekkosen kukkarossa mitenkään nuo oluen hinnat.
Miksi siitä pitää silti valittaa?
*släp*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been