Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 720,320 views

NextAce

Posts: 2,505

#761 • • NextAce Alienated

äm, 28.12.2005 10:05:
Älkää toivottako kaupantädille hyvää joulua/juhannusta/mitävaanyleistäjuhlaa.
6422 asiakasta on tehnyt sen jo samana päivänä ennen sinua ja kaupantäti saattaa saada hermarin joutuessaan kuudettatuhannettaneljättäsataakahdettakymmenettäkolmatta kertaa vastaamaan tekopirteästi muka-ilahtuen "kiitos, samoin!".
Kaupantädille tulee parempi joulu/juhannus/tms, kun sanot vaan kiitos ja heihei.



Mulla taas menee hermot kun joka kaupassa myyjät toivottavat hyvää joulua.

--
-Alienation-

-----

Snowie

Posts: 601

#762 • • Snowie Ihku Hiutale
Oon ollu about kolme kuukautta työnhakukeskuksessa asiakasneuvojana ja mulla alkaa menee hermot ihmisiin, joilla ei ole yhtään atk-taitoja. Ei ne mulle mitään pahaa ole tehny, mut silti. *grr*
(asiakas on kirjoittanut sähköpostiosoitteensa selaimen osoiteriville)
-"Miks tää ei nyt toimi?"
-"katsos, kun sitä osoitetta ei kuulu tuohon kir..."
-"On se nyt kumma kun teidän koneet ei toimi!"
-"Kyllä ne toimii, sun pitää vaan...!
-"Mun netti tekee tän ihan eri tavalla!"
-"Anna kun mä autan.."
-"Nyt sä teet ihan väärin, älä nyt sotke, teillä on tosi huonoja koneita täällä, varmaan pakko mennä kotiin lähettää tää hakemus, ku ei kukaan täällä osaa mitään!"

En voi sanoa tätä päin naamaanne joten sanon sen täällä;
ei ihmekkään että olette edelleen työttömiä! *pepsodent*
*KittenGirl*

Posts: 58

#763 • • *KittenGirl*
*hmph*

ihan alkoi suututtaa kun luin muiden kohtaloita asiakaspalvelutyössä...

itse olen ollut vuoden anttilan kassalla ja siitä siirryin topten-osastolle (jolla olen vieläkin..). *igor* Anttilan kassalla täytyy olla harvinainen kyky sietää kakkaa nyrpeiltä asiakkailta, koska meillä asiakas on _aina_ oikeassa, sanan varsinaisessa merkityksessä.

vuosi sitten jouluna asiakas hermostui minulle koska jättikokoiset anttila-muovikassit olivat loppuneet. yritin pahoitella asiakkaalle asiaa ja tarjosin vielä apuani pakkaamisessa ja tavallisen kokoisia muovikassejamme niin paljon kun sielu sieti, mutta se ei herralle sopinut. lopulta hän nappasi kauluksestani kiinni ja uhkaili tehdä minusta valituksen!! uutena (ja pelästyneenä) tyttönä kassalla en osannut sanoa tai tehdä muutakaan niin pakkasin tavarat muovikasseihin ja lähetin hänet asiakaspäälikkömme luokse... sain haukut pomolta ja virallisen valituksen ko. asiakkaalta. myöhemmin kuulin että asiakas oli saanut jotain hyvitystä aiheuttamastani vahingosta..

reilukerho kokoontuu jälleen *aplodit*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#764 • • Edited Hitchhiker
Mut mites ne asiakaspalvelualan ammattilaiset jotka antavat töykeää palvelua vaikka itse ei mitenkään reso eikä valita. Mutta kuitenkin saa asiallisesta käyttäytymisestä ja kohteliaasta asenteesta töyken katseen kuin silmistä tulisi suoraan kysymys "mitä helvettii sääki haluat" ehkä en ny esim. ihan suoranaisesti ole normaalin näköinen stokmanin asiakas suorat pökät ja Gantin villapaitaa päällä omaavaa henkilöä. Ja toinen mikä 'tuttaa et nuoremmat ihmiset eivät saa hyvää palvelua esim. puhelin palveluista vaan välil o pitäny pistää mutsi soittamaan vaikka ite on edelleen esittäny asiansa kohteliaasti ja saanut kieltävän vastauksen, mutta kun mutsi o soittanu sinne samasta asiasta ni jopa o alkanu tapahtumaan..Asiakaspalvelua?
m1kk3

Posts: 5,560

#765 • • m1kk3 no-life

*KittenGirl*, 29.12.2005 17:17:
vuosi sitten jouluna...
--klip---



ei oo totta.... *eiei* kaikennäköstä idioottia sitä on liikenteessä...

mut jaksamista sulle töissäs tollasista huolimatta. *hali*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jocular

Posts: 1,359

#766 • • Edited Jocular Janni

Hitchhiker, 29.12.2005 17:28:
Mut mites ne asiakaspalvelualan ammattilaiset jotka antavat töykeää palvelua vaikka itse ei mitenkään reso eikä valita. Mutta kuitenkin saa asiallisesta käyttäytymisestä ja kohteliaasta asenteesta töyken katseen kuin silmistä tulisi suoraan kysymys "mitä helvettii sääki haluat" ehkä en ny esim. ihan suoranaisesti ole normaalin näköinen stokmanin asiakas suorat pökät ja Gantin villapaitaa päällä omaavaa henkilöä. Ja toinen mikä 'tuttaa et nuoremmat ihmiset eivät saa hyvää palvelua esim. puhelin palveluista vaan välil o pitäny pistää mutsi soittamaan vaikka ite on edelleen esittäny asiansa kohteliaasti ja saanut kieltävän vastauksen, mutta kun mutsi o soittanu sinne samasta asiasta ni jopa o alkanu tapahtumaan..Asiakaspalvelua?



Oot viel v****maisempi tai laitat kirjallista asiakaspalautetta. Sama naama saa monta huonoo palautetta, ni ei kauaa pomot kattele. Liikkeelle huonoo mainosta. Varsinki ku huonosta palvelusta kerrotaan 10 kertaa helpommin eteenpäin ku hyvästä.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

wiwi

Posts: 1,575

#767 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

*KittenGirl*, 29.12.2005 17:17:
*hmph*

ihan alkoi suututtaa kun luin muiden kohtaloita asiakaspalvelutyössä...

itse olen ollut vuoden anttilan kassalla ja siitä siirryin topten-osastolle (jolla olen vieläkin..). *igor* Anttilan kassalla täytyy olla harvinainen kyky sietää kakkaa nyrpeiltä asiakkailta, koska meillä asiakas on _aina_ oikeassa, sanan varsinaisessa merkityksessä.

vuosi sitten jouluna asiakas hermostui minulle koska jättikokoiset anttila-muovikassit olivat loppuneet. yritin pahoitella asiakkaalle asiaa ja tarjosin vielä apuani pakkaamisessa ja tavallisen kokoisia muovikassejamme niin paljon kun sielu sieti, mutta se ei herralle sopinut. lopulta hän nappasi kauluksestani kiinni ja uhkaili tehdä minusta valituksen!! uutena (ja pelästyneenä) tyttönä kassalla en osannut sanoa tai tehdä muutakaan niin pakkasin tavarat muovikasseihin ja lähetin hänet asiakaspäälikkömme luokse... sain haukut pomolta ja virallisen valituksen ko. asiakkaalta. myöhemmin kuulin että asiakas oli saanut jotain hyvitystä aiheuttamastani vahingosta..

reilukerho kokoontuu jälleen *aplodit*



Karmeeta, kuulostaa ihan mun faijalta vaatimassa palvelua. Se on just noin hurmaava, maailma suistuu radaltaan jollei kaikki suju Hänen suunnitelmiensa mukaan ja syy on tietenkin sen kuka ensimmäiseksi tielle sattuu. Voitte arvata kuinka monesti olen sitä jossain julkisilla paikoilla joutunut häpeämään. Osanottoni.

Mullakin on vallan hienoja kokemuksia työstäni tarjoilijana Suomen todennäkösesti snobeimman golfmestan ravintolassa (en ole muissa ollutkaan mutta jos ne on tän pahempia niin ihme jos ne työntekijät ei o jo päättänyt päiviään). Myös täällä asiakas on AINA oikeassa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Kaikki olettaa että ne tunnetaan nimeltä/kasvoilta/maineelta joka paikassa ja että se jotenkin vaikuttaa niiden saamaan palveluun ja tekee niistä etuoikeutettuja. Kovasti myös tervehtiminen ja kiittäminen tuottavat vaikeuksia mitä tärkeämmäksi kukin itsensä kokee. Kun on tarpeeksi rahaa ja asemaa on ilmeisesti epäuskottavaa olla ystävällinen vaikka sellaista perseennuolemista lähentelevää ylitse vuotavaa kohteliaisuutta kaikilta muilta odottaa. Huokaus*eiei*

Ihan tosi, mua ei vittuakaan kiinosta monta hole-in-vitun-onea teillä on!! Kasvakaa aikuisiksi!!*dissaa*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#768 • • Hitchhiker

Jocular, 29.12.2005 17:38:
---
Hitchhiker, 29.12.2005 17:28:
Mut mites ne asiakaspalvelualan ammattilaiset jotka antavat töykeää palvelua vaikka itse ei mitenkään reso eikä valita. Mutta kuitenkin saa asiallisesta käyttäytymisestä ja kohteliaasta asenteesta töyken katseen kuin silmistä tulisi suoraan kysymys "mitä helvettii sääki haluat" ehkä en ny esim. ihan suoranaisesti ole normaalin näköinen stokmanin asiakas suorat pökät ja Gantin villapaitaa päällä omaavaa henkilöä. Ja toinen mikä 'tuttaa et nuoremmat ihmiset eivät saa hyvää palvelua esim. puhelin palveluista vaan välil o pitäny pistää mutsi soittamaan vaikka ite on edelleen esittäny asiansa kohteliaasti ja saanut kieltävän vastauksen, mutta kun mutsi o soittanu sinne samasta asiasta ni jopa o alkanu tapahtumaan..Asiakaspalvelua?

---


Oot viel v****maisempi tai laitat kirjallista asiakaspalautetta. Sama naama saa monta huonoo palautetta, ni ei kauaa pomot kattele. Liikkeelle huonoo mainosta. Varsinki ku huonosta palvelusta kerrotaan 10 kertaa helpommin eteenpäin ku hyvästä.


Juu sehän on totuus ettei hyvästä työstä kiitetä, vaikka on kaikkensa antanut....Mut joo'o palauteest löytyy aina kaks puolta se hyvä ja se huono. Minkä takia ei vois vaik käyttää palautetta hyväänkin esim. kiitokseksi hyvästä palvelusta. Valittaminen on tunnetusti helpompaa kuin hyvän palautteen antamaminen, mikä meitä vaivaa?
Jocular

Posts: 1,359

#769 • • Jocular Janni

Hitchhiker, 29.12.2005 20:22:
---
Jocular, 29.12.2005 17:38:
---
Hitchhiker, 29.12.2005 17:28:

Juu sehän on totuus ettei hyvästä työstä kiitetä, vaikka on kaikkensa antanut....Mut joo'o palauteest löytyy aina kaks puolta se hyvä ja se huono. Minkä takia ei vois vaik käyttää palautetta hyväänkin esim. kiitokseksi hyvästä palvelusta. Valittaminen on tunnetusti helpompaa kuin hyvän palautteen antamaminen, mikä meitä vaivaa?



Juu tottakai hyvästä palvelusta ois kiva saada palautetta. Niinku köh köh omakehu, sain tos vanhalta pariskunnalta suomi-kortin kiitoksena hyvästä asiakaspalvelusta, se todellakin piristi päivää ja kaupan päälle pomo oli tyytyväinen.. Mutta joo takaisin aiheeseen..
Eli, ainaki ite tykkään ku saan asiakkailta hyvää palautetta, toisin ku esim äm sano ettei kassoille sais heittää mitään hyvää jouluu ja muuta kohteliasta.. Oon ihan eri mieltä. Ite ainaki diggaan ku asiakas totee jotain mukavaa vaikka oisin saman jutun kuullu jo 1000 kertaa. Mielummin 1000x "hyvää päivän jatkoa" ku 1000x "vähän sä oot hidas, vähän sä oot urpo, vähän sä oot vääräs, se on varmaan ilmanen, muovikassi!" jne.
Sen jälkeen ku ite alottanu vuosia sit asiakaspalvelussa ni oon sen jälkeen pyrkinykki antaa aina sillon tällön hyvää palautetta, tietty jos siihen on aihetta. Esim, se et kassa on nopee ei tee siitä vielä hyvää. Ois kiva jos kattois silmiin ja sanois sen summanki asiakkaaseen päin eikä mutisis jonnekki paidan kauluksiin jauhaen purkkaa samal.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

remotion

Posts: 5,283

#770 • • remotion nostatus guru

wiwi, 29.12.2005 18:01:
Mullakin on vallan hienoja kokemuksia työstäni tarjoilijana Suomen todennäkösesti snobeimman golfmestan ravintolassa (en ole muissa ollutkaan mutta jos ne on tän pahempia niin ihme jos ne työntekijät ei o jo päättänyt päiviään). Myös täällä asiakas on AINA oikeassa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Kaikki olettaa että ne tunnetaan nimeltä/kasvoilta/maineelta joka paikassa ja että se jotenkin vaikuttaa niiden saamaan palveluun ja tekee niistä etuoikeutettuja. Kovasti myös tervehtiminen ja kiittäminen tuottavat vaikeuksia mitä tärkeämmäksi kukin itsensä kokee. Kun on tarpeeksi rahaa ja asemaa on ilmeisesti epäuskottavaa olla ystävällinen vaikka sellaista perseennuolemista lähentelevää ylitse vuotavaa kohteliaisuutta kaikilta muilta odottaa. Huokaus*eiei*

Ihan tosi, mua ei vittuakaan kiinosta monta hole-in-vitun-onea teillä on!! Kasvakaa aikuisiksi!!*dissaa*



Mun mielestä tässä kiteytyy koko lajin golf asiakaskunta erittäin hyvin.
ei sikäli monta tuttuakin pelaa golfia, mut en ihmettelis jos nekin ois hieman kuvauksen kaltaisia... ehkä sinne golffaamaan mennäänkin sillä asenteella et täällä olen kaikkien herra. en kyllä tajua miten sen kettumaisuuden pitää liittyä kolopallon muksimiseen.
Jocular

Posts: 1,359

#771 • • Jocular Janni

Remotion, 29.12.2005 22:55:
---
wiwi, 29.12.2005 18:01:
Mullakin on vallan hienoja kokemuksia työstäni tarjoilijana Suomen todennäkösesti snobeimman golfmestan ravintolassa (en ole muissa ollutkaan mutta jos ne on tän pahempia niin ihme jos ne työntekijät ei o jo päättänyt päiviään). Myös täällä asiakas on AINA oikeassa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Kaikki olettaa että ne tunnetaan nimeltä/kasvoilta/maineelta joka paikassa ja että se jotenkin vaikuttaa niiden saamaan palveluun ja tekee niistä etuoikeutettuja. Kovasti myös tervehtiminen ja kiittäminen tuottavat vaikeuksia mitä tärkeämmäksi kukin itsensä kokee. Kun on tarpeeksi rahaa ja asemaa on ilmeisesti epäuskottavaa olla ystävällinen vaikka sellaista perseennuolemista lähentelevää ylitse vuotavaa kohteliaisuutta kaikilta muilta odottaa. Huokaus*eiei*

Ihan tosi, mua ei vittuakaan kiinosta monta hole-in-vitun-onea teillä on!! Kasvakaa aikuisiksi!!*dissaa*

---


Mun mielestä tässä kiteytyy koko lajin golf asiakaskunta erittäin hyvin.
ei sikäli monta tuttuakin pelaa golfia, mut en ihmettelis jos nekin ois hieman kuvauksen kaltaisia... ehkä sinne golffaamaan mennäänkin sillä asenteella et täällä olen kaikkien herra. en kyllä tajua miten sen kettumaisuuden pitää liittyä kolopallon muksimiseen.



Ite ollu neljä vuotta golfkentän caddiemasterina ja clubmanagerin assistenttina ni en kuitenkaan menis yleistää kaikkia golfharrastajia. Meijän seurassa mokomia snobeja on, mut niihin pitää osaa suhtautuu oikein. Parille ku heittää et oos jo ny hiljaa ni kyl ne on. Toisille sit vaan pitää olla kohteliaampi omalla tavalla.
Osa golffareista kyl kuuluu tohon kusipääjoukkoon, mut asiakaspalveluhommassa niihinki pitää osaa suhtautuu oikeel taval; Niinku jokaiseen asiakkaaseen; kaikille yhtä ystävällinen ja hyvä palvelu ni ei tuu mitään väärinkäsityksiä. Jos joku haluu etuoikeuksia tai luulee ittestänsä liikaa ni ei auta muutaku kertoo et olkaa hyvä vaan ja menkää jonon perään niinku kaikki muutki.
Aina lafkasta löytyy joku joka luulee olevansa muita parempi, ihan ku ei omissa kavereissa tai perheissä ois joskus nähtävissä moista ilmiöö.. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#772 • • Hitchhiker
Ja ohan se niinkin et palautteen voi antaa hyvin monella tapaa, kyll oon heittäny muutamaan otteeseen negatiivisesta asiakas palvelusta palautetta...Mieluummin rakentavaa, kuin turhaa ladon seinämän haukkumista
kid bionic

Posts: 275

#773 • • kid bionic

*KittenGirl*, 29.12.2005 17:17:
*hmph*

itse olen ollut vuoden anttilan kassalla ja siitä siirryin topten-osastolle (jolla olen vieläkin..). *igor* Anttilan kassalla täytyy olla harvinainen kyky sietää kakkaa nyrpeiltä asiakkailta, koska meillä asiakas on _aina_ oikeassa, sanan varsinaisessa merkityksessä.
-klips-



Täytyy kyl myöntää, et vaikka oon ollu monenlaisessa asiakaspalvelutyössä ennen nykyistä anttilan topten-pestiäni, niin missään en oo saanu niin paljoo nurinaa ja haukkumista asiakkailta... Tunnustan, jos oon mokannut asian jotenkin itse ja olen ymmärtäväinen jos saan siitä jopa haukut, enkä rakentavaa palutetta, mutta turhauttavaksi tekee se että mennään henkilökohtaisuuksiin asiassa johon en itse voi mitenkään vaikuttaa...

Esimiehet eivät välillä ainakaan tunnu helpottavan asiaa, kun itse ovat antaneet esim. ohjeet minkälaista ja missä kunnossa olevaa tavaraa saa ottaa takaisin ja antaa asiakkaalle rahat takaisin. Siinä kun on sit puol tuntia tapellu asiakkaan kanssa et ei voida ottaa lotain laitetta takas, ku siin ei oo mitään varsinaista vikaa (ei siis vaan miellytäkkään) ja on jo siinä kunnossa (ei siis välttämättä itse laite, vaan esim paketti ja ostokuitti yms. puuttuu), ettei sitä voi enää laittaa takas myyntiin. Lopulta kiukustunut asiakas haluu tavata osastopäällikön tai tavaratalojohtajan, joka suurimmassa osassa tapauksista sanookin et otetaan vaan ja anteeksi vaiva... Ei vaan käy mun järkeen et mitään palautussääntöjä ees on jos melkein kaikki sit lopulta otetaan takas ja myyjästä "tehdään" asiakkaan silmissä se k*sipää joka ei suostunu hyvittään sitä tavaraa...
Dacey

Posts: 671

#774 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
*grr*
eilen tuli yks tyttönen (jonku apulainen näht) tuomaa lottoi ym veikkauksii.. no vetelin niit läpi koneen ja annoin lippuset lappuset ja kuitit ym takasin. Ei sit ottanu maksutositteita ni heitin ne roskiin.. Jossai vaiheessa soi puhelin et se kenen asioilla se tyttö oli ollu haluaa ne maksutositteet.. nooh. ei siinä muuta ku roskista penkomaan.. onnekseni löysin sieltä arviolta puolen senttimetrin kokosia palasia.. olin sitte repiny sen..
vituttaa tommonen ku eka annetaan käteen kaikki ja sit heitetään pois ja sit sen jälkee tulla vikisee et ku olis sittenki haluttu..

Ja on nääki kivoja että multa tullaa kysyy jotain ni sanon et "kato tuolta takaa, jos meillä on niitä vielä, niin ne on siellä" Sit asiakas kattoo sillai haisasinäämmäpaska ja kysyy vuorossa olevalta kaverilta ja ylistää sen taivaaseen *hmph*

Ja sit tää et paljoa kiinnostaa olla ystävällinen ja iloinen ja hymyilevä ku asiakkaana on kilon sitruunoita vetäny paskanen kurppa jota ei elämä kiinnosta hevonhelvettiä.

joo, tais mennä vähän offiin.. sry *pepsodent*
Jocular

Posts: 1,359

#775 • • Jocular Janni

Darianna^, 30.12.2005 13:56:
*grr*
eilen tuli yks tyttönen (jonku apulainen näht) tuomaa lottoi ym veikkauksii.. no vetelin niit läpi koneen ja annoin lippuset lappuset ja kuitit ym takasin. Ei sit ottanu maksutositteita ni heitin ne roskiin.. Jossai vaiheessa soi puhelin et se kenen asioilla se tyttö oli ollu haluaa ne maksutositteet.. nooh. ei siinä muuta ku roskista penkomaan.. onnekseni löysin sieltä arviolta puolen senttimetrin kokosia palasia.. olin sitte repiny sen..
vituttaa tommonen ku eka annetaan käteen kaikki ja sit heitetään pois ja sit sen jälkee tulla vikisee et ku olis sittenki haluttu..



Tuli tosta mieleen yks tosi vittumainen horoperse joka kävi joku viikko sitte asiakkaana veikkauspisteessä. Lotossa ei ollu voittoa, kysyin että heitänkö pois "joo revi se", siinä vaiheessa paperi jo lens rytättynä roskikseen miljoonan muun lapun kanssa.
Alko kauhee räyhääminen "EI KU REVI SE!!!". Okok sukellus roskikseen, mikähän se näistä miljoonasta lapusta ois.. otin kasan roskiksia pois pöydän alta.. "Tuskin se täältä seasta löytyy, eiköhän se tääl mee, vai?" "NO OISIT SIT VITTU ANTANU SEN MULLE TAKASIN".. Jengi katto siin jonos et terve.
En voi käsittää.. Jos roskis on täynnä jotain lippulappuja ni varmaan joku siivoja menee tonkimaan sen hikistä ei voittanutta lottolappua ja ottaa siitä ne numerot itelleen tai kattoo mistä myyntipisteestä joku on jonku lapun ostanu. VOI HUOH. No mut hei, opin jotain. Laput revitään jos se niin vitun henkilökohtasia on. *igor*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Dacey

Posts: 671

#776 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Jocular, 30.12.2005 14:47:
---
Darianna^, 30.12.2005 13:56:
*grr*
eilen tuli yks tyttönen (jonku apulainen näht) tuomaa lottoi ym veikkauksii.. no vetelin niit läpi koneen ja annoin lippuset lappuset ja kuitit ym takasin. Ei sit ottanu maksutositteita ni heitin ne roskiin.. Jossai vaiheessa soi puhelin et se kenen asioilla se tyttö oli ollu haluaa ne maksutositteet.. nooh. ei siinä muuta ku roskista penkomaan.. onnekseni löysin sieltä arviolta puolen senttimetrin kokosia palasia.. olin sitte repiny sen..
vituttaa tommonen ku eka annetaan käteen kaikki ja sit heitetään pois ja sit sen jälkee tulla vikisee et ku olis sittenki haluttu..

---


Tuli tosta mieleen yks tosi vittumainen horoperse joka kävi joku viikko sitte asiakkaana veikkauspisteessä. Lotossa ei ollu voittoa, kysyin että heitänkö pois "joo revi se", siinä vaiheessa paperi jo lens rytättynä roskikseen miljoonan muun lapun kanssa.
Alko kauhee räyhääminen "EI KU REVI SE!!!". Okok sukellus roskikseen, mikähän se näistä miljoonasta lapusta ois.. otin kasan roskiksia pois pöydän alta.. "Tuskin se täältä seasta löytyy, eiköhän se tääl mee, vai?" "NO OISIT SIT VITTU ANTANU SEN MULLE TAKASIN".. Jengi katto siin jonos et terve.
En voi käsittää.. Jos roskis on täynnä jotain lippulappuja ni varmaan joku siivoja menee tonkimaan sen hikistä ei voittanutta lottolappua ja ottaa siitä ne numerot itelleen tai kattoo mistä myyntipisteestä joku on jonku lapun ostanu. VOI HUOH. No mut hei, opin jotain. Laput revitään jos se niin vitun henkilökohtasia on. *igor*



sehän se.. pitäis repii mut nyt sit ei uskalla ees rytätä.. pitäs varmaa kaik voitto tositteet jättää näkyville et jokainen voi ottaa jos halua.. jos niillä jotain muka tekis *ding*
*KittenGirl*

Posts: 58

#777 • • *KittenGirl*

kid bionic, 30.12.2005 13:52:
Esimiehet eivät välillä ainakaan tunnu helpottavan asiaa, kun itse ovat antaneet esim. ohjeet minkälaista ja missä kunnossa olevaa tavaraa saa ottaa takaisin ja antaa asiakkaalle rahat takaisin. Siinä kun on sit puol tuntia tapellu asiakkaan kanssa et ei voida ottaa lotain laitetta takas, ku siin ei oo mitään varsinaista vikaa (ei siis vaan miellytäkkään) ja on jo siinä kunnossa (ei siis välttämättä itse laite, vaan esim paketti ja ostokuitti yms. puuttuu), ettei sitä voi enää laittaa takas myyntiin. Lopulta kiukustunut asiakas haluu tavata osastopäällikön tai tavaratalojohtajan, joka suurimmassa osassa tapauksista sanookin et otetaan vaan ja anteeksi vaiva... Ei vaan käy mun järkeen et mitään palautussääntöjä ees on jos melkein kaikki sit lopulta otetaan takas ja myyjästä "tehdään" asiakkaan silmissä se k*sipää joka ei suostunu hyvittään sitä tavaraa...



toikin on mulle jokapäiväistä..
tuntee ittensä ihan idiootiksi kun ensin on kivenkovana sanonu et rahojen palauttaminen ei nyt valitettavasti käy koska ei ole kuittia/pakettia/ylipäätään varma että onko koko kyseinen tuote edes anttilasta hankittu! ni johan pomo sit tulee ja sanoo mulle että tottakai me otetaan tuote takaisin, ja asiakas hykertelee tyytyväisenä ku annetaan periksi kaikille oikuille. yritä siinä sit hymyillä ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.. *dissaa*

niin että tervetuloa vaan anttilaan, palauttakaa kaikki rikkinäiset tai muuten vaan epämieluisat joululahjat meille! "Palvelemme mielellämme!" *pepsodent*
Avatar
#778 • • Galadhan Guest
Toi e.m. tilanne on kyllä harvinaisen perseestä. Tuosta kun sana leviää kokoajan että jollekin esimiehelle whineämällä saa tahtonsa läpi, niin a) myyjiltä häviää kaikki uskottavuus ja b) ne päälliköt saa kokoajan ravata tuota tekemässä. Ei vaan voi ymmärtää kädettömyyttä itse määrittelemiensä sääntöjen noudattamisen suhteen, syö pohjan kaikelta takuutoiminnalta kun joku toimii mielivaltaisesti.
mange

Posts: 1,913

#779 • • mange Terrorcraft
Miksi *piip* ne *piip* setelit pitää taittaa *piip* tuhat kertaa ja sitten antaa se kassaneidille/pojalle joka joutuu sitten *piip* selvittelee seteliä/seteleitä sen 25 tuntia. *PIIP!* Jono seisoo ja asiakkaat kyrpiintyy. Voi *piip* *piip* *piip*, tekis mieli heittää tollaset *piip* setelientaittajat jonon hännille. Yleensä nämä setelintaittajat on tälläsii teinejä jotka on olevinaan niin *piip* tärkeitä tai jotain. Voi *PIIIIIP!*
Jocular

Posts: 1,359

#780 • • Jocular Janni

mange, 30.12.2005 19:00:
Miksi *piip* ne *piip* setelit pitää taittaa *piip* tuhat kertaa ja sitten antaa se kassaneidille/pojalle joka joutuu sitten *piip* selvittelee seteliä/seteleitä sen 25 tuntia. *PIIP!* Jono seisoo ja asiakkaat kyrpiintyy. Voi *piip* *piip* *piip*, tekis mieli heittää tollaset *piip* setelientaittajat jonon hännille. Yleensä nämä setelintaittajat on tälläsii teinejä jotka on olevinaan niin *piip* tärkeitä tai jotain. Voi *PIIIIIP!*



Mul on tapana aukasta ne setelit hyyyyyyyvin hyyyyyvin hitaasti ja antaa rahat viel hitaammin takas jos tollasia teenagemutantninjaturtleja tulee *pepsodent**piis*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.