Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 713,843 views

tumpsi

Posts: 2,553

#801 • • tumpsi rekisteröitymätön

Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
Olin fotoliikkeessä myyjänä ja kuvankäsittelijänä 8kk.

-Asiakas maksaa tuhannen euron setelillä. Erittäin rahvaanomainen tapa. Pienempikin riitttää kun pohjakassakaan ei ole kovin suuri pikkuliikkeessä.


Sori nyt, mut 500e on isoin euroseteli :DDDD
Smorb

Posts: 193

#802 • • Edited Smorb
astaroth:Edit: Sitten kun kaupoilla on tuo "se on varmaan ilmainen"-läppä, niin meistä on todella mukavaa kuunneella tätä ties monetta tuhannetta kertaa: "Meneekö juoma kädessä?" - "Eiku laita mukiin se! Eh eh...!"

Siis tuolla läpällä on ikää jurakaudelle asti. Et ole ensimmäinen, joka sen sanoo!


Työskentelen työmaaruokapisteessä ja työhöni kuuluu myös hamppareitten yms grilliruoan tekeminen,
Perinteinen lause mitä saan kuulla melkein joka päivä:
Minä:Tuleeko kaikki mausteet?
Asiakas:no älä nyt kaikkii laita jätä vähä muillekki
Hei oikeesti toi on niin kulunu läppä,yritä siinä sitten hymyillä ja ollaa et heheh heheh ..

Tai jos vaikka jauhelihapihvit ovat loppu ja sanot että nyt ei saa kerroshamppareita yms jauhelihapihvi versioita ja kun nuo työmiehet eivät ole mitään siisteintä porukkaa suustaan saa ensimmäisenä kuulla että mitä vittua miks vitussa ne on loppu voi helvetin helvetti mitä mä nyt syön!(hei haloo ei se oo mikää helvetin tavaratalo missä hyllyt notkuu elintarvikkeita!!) siihen sanon vaan ne nyt on päässy loppumaan...sitten asiakas yeensä että no mitä sulla sitten siellä on?? sanoinko että mulla on kaikki tavarat loppu en vaan ne jauheliha pihvit, varmaa mua oikeesti kiinnostaa rupee selvittää niitä kaikkia grilliruokia läpi et mitä herra nyt söis.. ja jos oikeesti sen asiakkaan elämä kaatuu siihen että ei saa sitä yhtä hampurilaista päivässä ni mun puolesta omatkin eväät voi vääntää messiin ni ei tarvii muitten päivää tulla pilaamaan..mun mielenkiinto on ainakin tässä kyseisessä paikassa ja ruoan tekemisen kiinnostus loppunut...

Eräskin asiakas tuli eräs kaunis päivä multa kyselee että tykkäänkö paljon mausteista sanoin että joo..(mitä siihen vois sanoo??!!) nooh sen jälkee äijällä naama muuttu hevosen vitulle ja tokasee että no sen kyllä huomaa ja poistuu paikalta... näitä on mukava sitten palvella joka päivä ja yrittää unohtaa ne vittuilut... pomo yleensä sanoo hyvin että älä ota ittees et niil on varmasti jotain omia henk. koht ongelmia :D

Kaikki noi valitukset yms.pätee varmasti myös jokaisella yö snägärillä...kun yöllä porukka lähtee baarista ja on se himmee jono siinä grillillä niin eikö niitä ruokia vois miettiä valmiiks jonossa eikä vasta luukulla..takana jonossa on yleensä muitakin ketkä haluu ruokaa...ja mua ainaki henk. koht huvittaa aina ne rähisevät teinit tai vaikka vähä vanhemmatki hemmot et vittu sä ohitit mut mä olin täs eka...aijaa sä kyl seisoit tos jonon vieres...siin sitten saa ootella kymmenen minuuttii enemmän ku ne tappelee et kumpi oli eka...kyl sielt varmaa saa ruokaa oli kumpi tahansa siin edellä...

Ja se kun jengi maksaa noilla 50-100 euron seteleillä heti aamun esimmäisenä asiakkaana kävikö mielessä että pienissä liikkeissä yms. ei välttämättä ole mitää 1000 euron pohja kassaa..ja kun sanoo että ei sul ois pienempää kun tää kahvikin maksaa sen 80 senttii ni tulee taas vittumainen naama no ei ole...(kun yleensä se johtuu siitä että nää ei vaa voi vaivautuu kaivaa niitä kolikoita!!)monesti oonki sit antanu takasin ihan vittuillakseni 2 euron kolikoita helvetillisen läjän :D ilkeää mutta luulis tajuuvan kerralla että ei tuu seuraavan kerran heti aamusta maksamaan isoilla seteleillä...

Anteeks kirosanat jos ne jotankin häiritsee...*nauru*
Individual

Posts: 10,942

#803 • • Individual HYPNO!

Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
-klip-


Hyvin sä vedät, varsinkin tuo mummo ja 50 euron seteli- kohta oli todella hassu.*eikä* ( Oliko se mummo muutes vielä liikkeessä tai vaikka liikkeen edessä ulkona köpöttelemässä, kun havaitsit setelin tippumisen? Jos näin oli, niin ei sitten tullut mieleen vaikka mainita asiasta...)
devisss

Posts: 345

#804 • • devisss superhero.

Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
Olin fotoliikkeessä myyjänä ja kuvankäsittelijänä 8kk.

Muutama valittu pala asiakaspalvelusta ja kommelluksia :

-kyllä teidän kuvat ovat varmaan ensi viikolla valmiita, vaikka kuvat olivat valmiina lokerossa. Ei jaksanu vaan alkaa kaivamaan sitä siitä 60kpl pussiröykkiöstä. Kuorman purku kesken muutenkin.

-Teidän koevedokset ovat valmiit ensi viikolla. Vaikka koevedoksia ei ollut vielä edes aloitettu tekemään. Kätevä hätävalhe ja uppoaa joka kerta. Kuitenkin koevedoksissa menee noin viikko joten ei paha valhe.

-Hassu juttu kun mummu oli käynyt ostamassa kuvat. 50 Euron seteli tippui. Löytäjä pitää. Pienempää käteistä ja tavaraa tippuu asiakkailta koko ajan. Turha pomolle mainita kun palkka muutenkin huono. Toivottavasti joku eläkeläinen lukee tämän ja ottaa opikseen. Turha sitä on satoja Euroa kanniskella lompakossa/kukkarossa.

-Asiakas maksaa tuhannen euron setelillä. Erittäin rahvaanomainen tapa. Pienempikin riitttää kun pohjakassakaan ei ole kovin suuri pikkuliikkeessä.



Ääliö. Tee palvelus, äläkä enää ikinä mene asiakaspalveluammattiin. En tajua, miks asiakkaalle ei voi antaa valmiita kuvia. Siks, ettei huvita alkaa kaiveleen? Toivottavasti ens kerralla, kun soitat esim. teleoperaattorin asiakaspalveluun, sulle vastataan, että "sori, nyt en kyllä jaksa muuttaa sun liittymätyyppiä. Soita joku toinen kerta. Mulla on nyt muuta tässä."

Tosi huono tapa on myös valehdella asiakkaalle siitä, milloin joku on valmista. Oli kyse ihan mistä vaan, ainoa oikea tapa on kertoa asiakkaalle parhaan tietonsa mukaan mahdollisimman tarkka arvio siitä, koska ko. tuote on noudettavissa. Ei kukaan huvikseen siellä liikkeessä käy niitä kuvia kyselemässä. Tajuat kai, että se sama ihminen tulee tollasen takia uudelleen sinne kyselemään, kun luulee, että vedokset on valmiit kun on kerran luvattu. Ja sit joudut taas vastaamaan sille jotain.

Ja jättäisitkö sä setelin palauttamatta, jos se tippuis joltain muulta, kuin vanhukselta? Tai minkä tahansa muun tavaran? Ei se oo asiakkaan vika, että sulla on paska palkka, ja joku saattaa joutua vaikeuksiin ton takia. Mikäänhän sua ei velvoita kaiketi kertomaan, että anteeks, teiltä tippu tällanen, mutta mun päähän toi ei vaan mahdu.

Tuhannen euron seteli? Jep. Jos ei oo oikeeta sanottavaa, niin älä sano mitään. Toi on hei tosi rahvaanomainen tapa *justjoo*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Freja

Posts: 8,775

#805 • • Freja Sihteeri

Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
-Hassu juttu kun mummu oli käynyt ostamassa kuvat. 50 Euron seteli tippui. Löytäjä pitää. Pienempää käteistä ja tavaraa tippuu asiakkailta koko ajan. Turha pomolle mainita kun palkka muutenkin huono. Toivottavasti joku eläkeläinen lukee tämän ja ottaa opikseen. Turha sitä on satoja Euroa kanniskella lompakossa/kukkarossa.



Auts, tää nyt menee jo vähän yli. Jos se mummo ois tiputtanut koko lompakkonsa siihen maahan ni oisitko pitänyt senkin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Android

Posts: 3,908

#806 • • Edited Android

Freja, 1.1.2006 17:14:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.1.2006 16:38:
Tää ilmiö on hyvin havaittavissa tuolla Vaasan rannikkoseudulla. Esim. Raippaluodossa kesällä oli liike, jossa sällit ihan selkeesti osas suomee, muttakun tällanen umpipohjalainen, millä oli ruotsi vitonen yläasteella, menee ostamaan sitä keskikaljaa, niin alkaa tulla vastauksia tyyliin et "tio euros tack ska du ha"...seuraavat tuotteet toin kyllä ihan kotoa *nauru* *dissaa*

---


Ah, Vaasan bättrefolkit <3 Mut kaikist pahimpia on Närpiöläiset, tuskin ne ite ees tajuu mitä puhuu ku se o sellast siansaksaa se niiden "ruotsi" *nauru* eikä osaa sanaakaan suomea, yritä siinä ny si keskustella niiden kans järkevästi.



No mä en edes ruotsinkielisenä ymmärrä närpiöläisten murretta. Ja ne osaa myös puhua "kunnon" ruotsia, mutta vittuillakseen puhuvat murrettaan. Jouduin intissä samaan tupaan parin närpiöläisen kanssa, ja keskustelu niiden kanssa sujui kaikkein parhaimmin englanniksi.

Muutenkaan uusmaalaiset ja pohjanmaalaiset ruotsinkieliset eivät ikinä oikein ole tulleet toimeen kunnolla keskenään, joten ei ole ihme jos pohjanmaalaisten ruotsinkielisten yhteiselo ei tahdo sujua ongelmitta suomenkielistenkään kanssa. Ja lisäyksenä että me "bättre folkit" emme ole mikään yhtenäinen ryhmä, kuten moni luulee, se on myytti ja itseasiassa ihan silkkaa paskapuhetta.

Muutenkin eräät johtopäätökset täällä ovat niin perseestä että on vaikea sisäistää sitä. Minäkin olen tavannut ylimielisiä suomenkielisiä, kolme kertaa minut on pahoinpidelty koska olen puhunut äidinkieltäni julkisesti. Jos vajoaisin samalle tasolle kuten eräät täällä, tekisin siitä tiettyjä johtopäätöksiä suomenkielisistä.

t. eräs "bättre folk" (kuten sen ilmaisette) joka ei vahingossakaan enää puhu ruotsia kuin perheen ja muutaman tuttavan kanssa.

Meni kyllä pahasti offtopiciksi, mutta menköön.
domi

Posts: 7,069

#807 • • Edited domi Työn sankari.

Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
----nips naps----


Älä tosiaan mene mihinkään asiakaspalveluammattiin, jos se todella on noin kammottavaa. Miten muuten ajattelit päästä opettamaan videoalaa, mistä mainitsit blogissasi. Näin omalla opetuskokemuksella voin lämpimästi sanoa että se myös kuuluu tähän "asiakaspalvelu"-kategoriaan.

Pakko muuten näin offtopicina ihmetellä, et miten tuollainen idiootti pääsee yleensä tiskin taakse? Meillä noi on varastoissa, arkistoissa yms. piilossa. *ding*
Freja

Posts: 8,775

#808 • • Freja Sihteeri

Android, 1.1.2006 20:17:
No mä en edes ruotsinkielisenä ymmärrä närpiöläisten murretta. Ja ne osaa myös puhua "kunnon" ruotsia, mutta vittuillakseen puhuvat murrettaan. Jouduin intissä samaan tupaan parin närpiöläisen kanssa, ja keskustelu niiden kanssa sujui kaikkein parhaimmin englanniksi.



*nauru*


Muutenkaan uusmaalaiset ja pohjanmaalaiset ruotsinkieliset eivät ikinä oikein ole tulleet toimeen kunnolla keskenään, joten ei ole ihme jos pohjanmaalaisten ruotsinkielisten yhteiselo ei tahdo sujua ongelmitta suomenkielistenkään kanssa. Me "bättre folkit" emme ole mikään yhtenäinen ryhmä, se on myytti ja itseasiassa ihan silkkaa paskapuhetta.

Muutenkin eräät johtopäätökset täällä ovat niin perseestä että on vaikea sisäistää sitä. Minäkin olen tavannut ylimielisiä suomenkielisiä, kolme kertaa minut on pahoinpidelty koska olen puhunut äidinkieltäni julkisesti. Jos vajoaisin samalle tasolle kuten eräät täällä, tekisin siitä tiettyjä johtopäätöksiä suomenkielisistä.

t. eräs "bättre folk" (kuten sen ilmaisette) joka ei vahingossakaan enää puhu ruotsia kuin perheen ja muutaman tuttavan kanssa.

Meni kyllä pahasti offtopiciksi, mutta menköön.



Minä en ole ylimielinen mutta olen pahoillani siitä, että pahoinpidellään ruåttin puhumisen takia.
Kun asuin Vaasassa sen 4/5 elämästäni, puhuin aika loistavaa ruotsia vaikka itse kehunkin. Oli kavereita jotka kävi borgaregatans skolaa ja joiden kanssa hengasin suuren osan ajastani. Ruotsin puhuminen oli itsestäänselvyys, he kun eivät puhuneet suomea kuin muutamia sanoja. Kun muutin tänne Helsinkiin, puhetaito pikkuhiljaa katosi kun täällä ruotsia ei puhuttu sitten ollenkaan, ja kun tuli ruotsalaisia asiakkaita, olin innoissani, kunnes tajusin että he puhuivat keskenään ruotsia mutta tilasivat minulta englanniksi (ja yritä siinä sitten vääntää ruotsia kun a. he vastaavat silti englanniksi tai b. ei enää osannut.). Onnekseni siirryttyä hieman kansainvälisempään duunipaikkaan, ruotsin taitoni on tullut takasin ja taas voin kommunikoida asiakkaan kanssa kielellä mitä hän haluaa puhua (poikkeuksena silti närpiöläiset *lmao*).
Pohjammaalla saa puhua onneksi ihan rauhassa ruotsia, Helsingissä ei näköjään (täällähän on tämä "pakkoruotsi", vaikka stadin slangia vääntävät eivät tajua että heidän sanansa on suoraan ruotsin kielestä).

Mun pitkän selittelyn pointti on se, et mulle kaikki suomenruåttalaiset ei ole sitä bättrefolkkia. Bättrefolkit ovat ryhmä (kyllä, ryhmä.) suomenruotsalaisia jotka puhuvat ruotsia jopa silloin, kun joku reppana harjoittelijatyttö yrittää englanniksi sanoa että "pliis englantia vaikkapa voisitte puhua" kun hän ei ruotsia osaa pahemmin sanaakaan (ja nämä suomenruotsalaiset osaavat suomea.). Ne ovat niitä, jotka eivät nöyrry missään tapauksessa, ei ole poikkeuksia, ja vaativat kovaan ääneen palvelua ruotsiksi. Semmoiset, jotka nyrpistävät nokkaansa kun tulee kauppaan ja sanoo "päivää" tai muuta vastaavaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

dB

Posts: 1,317

#809 • • dB Digital Beat Music

mayah, 1.1.2006 20:39:
---
Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
-kyllä teidän kuvat ovat varmaan ensi viikolla valmiita, vaikka kuvat olivat valmiina lokerossa. Ei jaksanu vaan alkaa kaivamaan sitä siitä 60kpl pussiröykkiöstä. Kuorman purku kesken muutenkin.

-Hassu juttu kun mummu oli käynyt ostamassa kuvat. 50 Euron seteli tippui. Löytäjä pitää. Pienempää käteistä ja tavaraa tippuu asiakkailta koko ajan. Turha pomolle mainita kun palkka muutenkin huono. Toivottavasti joku eläkeläinen lukee tämän ja ottaa opikseen. Turha sitä on satoja Euroa kanniskella lompakossa/kukkarossa.

---


Ööh. Okei. Mun mielestä asiakkaat on useesti ärsyttäviä, mut siitä huolimatta


b) en varasta asiakkailta rahaa



b) en minäkään
dB

Posts: 1,317

#812 • • Edited dB Digital Beat Music

devisss, 1.1.2006 20:09:
---
Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
Olin fotoliikkeessä myyjänä ja kuvankäsittelijänä 8kk.

Muutama valittu pala asiakaspalvelusta ja kommelluksia :

-kyllä teidän kuvat ovat varmaan ensi viikolla valmiita, vaikka kuvat olivat valmiina lokerossa. Ei jaksanu vaan alkaa kaivamaan sitä siitä 60kpl pussiröykkiöstä. Kuorman purku kesken muutenkin.

-Teidän koevedokset ovat valmiit ensi viikolla. Vaikka koevedoksia ei ollut vielä edes aloitettu tekemään. Kätevä hätävalhe ja uppoaa joka kerta. Kuitenkin koevedoksissa menee noin viikko joten ei paha valhe.

-Hassu juttu kun mummu oli käynyt ostamassa kuvat. 50 Euron seteli tippui. Löytäjä pitää. Pienempää käteistä ja tavaraa tippuu asiakkailta koko ajan. Turha pomolle mainita kun palkka muutenkin huono. Toivottavasti joku eläkeläinen lukee tämän ja ottaa opikseen. Turha sitä on satoja Euroa kanniskella lompakossa/kukkarossa.

-Asiakas maksaa tuhannen euron setelillä. Erittäin rahvaanomainen tapa. Pienempikin riitttää kun pohjakassakaan ei ole kovin suuri pikkuliikkeessä.


---


Ääliö. Tee palvelus, äläkä enää ikinä mene asiakaspalveluammattiin. En tajua, miks asiakkaalle ei voi antaa valmiita kuvia. Siks, ettei huvita alkaa kaiveleen? Toivottavasti ens kerralla, kun soitat esim. teleoperaattorin asiakaspalveluun, sulle vastataan, että "sori, nyt en kyllä jaksa muuttaa sun liittymätyyppiä. Soita joku toinen kerta. Mulla on nyt muuta tässä."

Tosi huono tapa on myös valehdella asiakkaalle siitä, milloin joku on valmista. Oli kyse ihan mistä vaan, ainoa oikea tapa on kertoa asiakkaalle parhaan tietonsa mukaan mahdollisimman tarkka arvio siitä, koska ko. tuote on noudettavissa. Ei kukaan huvikseen siellä liikkeessä käy niitä kuvia kyselemässä. Tajuat kai, että se sama ihminen tulee tollasen takia uudelleen sinne kyselemään, kun luulee, että vedokset on valmiit kun on kerran luvattu. Ja sit joudut taas vastaamaan sille jotain.

Ja jättäisitkö sä setelin palauttamatta, jos se tippuis joltain muulta, kuin vanhukselta? Tai minkä tahansa muun tavaran? Ei se oo asiakkaan vika, että sulla on paska palkka, ja joku saattaa joutua vaikeuksiin ton takia. Mikäänhän sua ei velvoita kaiketi kertomaan, että anteeks, teiltä tippu tällanen, mutta mun päähän toi ei vaan mahdu.

Tuhannen euron seteli? Jep. Jos ei oo oikeeta sanottavaa, niin älä sano mitään. Toi on hei tosi rahvaanomainen tapa *justjoo*


En varmastikaan vain viihtynyt asiakaspalvelussa. Konttorityö sopii hyvin. Mummo kerkes lähteä puoli tuntia sitten. Mun mielestä isolla setelillä maksaminen vain on rahvaanomaista. Voi kunnioittaa toisen mielipidettä, saakeli!
Ehkä oon niin vittumainen luonne että en sovi alalle.
dB

Posts: 1,317

#813 • • Edited dB Digital Beat Music

Individual, 1.1.2006 19:56:
---
Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
-klip-

---

Hyvin sä vedät, varsinkin tuo mummo ja 50 euron seteli- kohta oli todella hassu.*eikä* ( Oliko se mummo muutes vielä liikkeessä tai vaikka liikkeen edessä ulkona köpöttelemässä, kun havaitsit setelin tippumisen? Jos näin oli, niin ei sitten tullut mieleen vaikka mainita asiasta...)


Oli lähtenyt ajat sitten. Enpä kommentoi enempää. :D
domi

Posts: 7,069

#815 • • domi Työn sankari.

Digital Beat, 1.1.2006 23:39:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.1.2006 23:32:
---
Digital Beat, 1.1.2006 23:31:


höm, onkohan tuommonen flamettaminen täällä sallittua *ding*

---

Vaikka ei olisi, niin silti pysyn mm. työnantajan roolissa sanojeni takana.

---

No siinä mielessä katsottuna ;)


Ja sitten, miten sä voit haluta opetustyöhön, jos et viihdy helpossa aspatyössä?
dB

Posts: 1,317

#816 • • dB Digital Beat Music

Sir Dominique Trévisan, 1.1.2006 23:44:
---
Digital Beat, 1.1.2006 23:39:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.1.2006 23:32:
---
Digital Beat, 1.1.2006 23:31:


höm, onkohan tuommonen flamettaminen täällä sallittua *ding*

---

Vaikka ei olisi, niin silti pysyn mm. työnantajan roolissa sanojeni takana.

---

No siinä mielessä katsottuna ;)

---

Ja sitten, miten sä voit haluta opetustyöhön, jos et viihdy helpossa aspatyössä?


Kutsumus on kokonaan eri asia kuin kaupan kassatyö.
domi

Posts: 7,069

#817 • • domi Työn sankari.

Digital Beat, 1.1.2006 23:47:
Kutsumus on kokonaan eri asia kuin kaupan kassatyö.


Voi vittu :D

Eli sulla on kutsumus opetustyöhön (joka on asiakaspalvelua) mut kaupan kassaksi ei (joka on myös asiakaspalvelua)?
Freja

Posts: 8,775

#820 • • Freja Sihteeri

Digital Beat, 1.1.2006 23:34:
Mun mielestä isolla setelillä maksaminen vain on rahvaanomaista.



Mikäs nyt sitten sun mielestä on iso seteli, tonnin euron seteli vai (reps, vähäkö sain hyvät naurut ruokapöytään tosta et jos oisitkin ottanut sen "tonnin euron setelin" vastaan, varmaan oisit saanut hyvät palautteet et "siin ja siin liikkees hyväksytään tonnin euroseteleitä, äkkiä printtaan niit satoja!" :D)? Se 500 e on suurin euroseteli mikä löytyy, oisit ees tarkistanut ensin ennenku kirjotat jotai bullshittii.
Meidän putiikissa ei 500 seteleitä edes oteta vastaan, 200 on isoin minkä otamme. Ja siinä ei ole poikkeuksia, ei yhtään. Joskus sattunut hieman harmittaviakin tapauksia, kun muuten mukava asiakas maksaa 500lla, ja sanon että "ikävä kyllä emme ota näitä vastaan", niin hän alkaa surkuttelemaan että ei automaatti antanut pienempää. Ja tästä pääsemme toiseen pointtiini: Se, että nostat automaatista rahaa, ja kone ei anna sen pienempää, ihminen ei voi sille mitään. Ja siinä ei ole mitään rahvaanomaista!!
Itselläni visa electron-alkuaikoina oli isompi ostos, ja jouduin nostamaan 700e koska kyseisessä kaupassa ei käynyt electron. Sain rahani 50e seteleinä, mutta olisin ihan hyvin voinut saada sen kahtena isonakin setelinä ja kävellyt sitten kauppaan viissatasen ja kakssatasen kanssa. Rahvaanomaista?

Ps. Olet tainnut lukea väärin, tämä on asiakas on aina väärässä-topik. *vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been