2,204 posts, 111 pages, 743,398 views
innae, 6.11.2005 02:34:
Jos teetta pöytävarauksen, on suotavaa tulla ajoissa tai ilmoittaa että myöhästyy tai ettei tule ollenkaan.
On turhaa seisottaa tyhjiä pöytiä pitkän aikaa.
Ei se voi olla niin vaikeaa.
Vai onko?
hallucinogen, 4.11.2005 17:27:
Ois kyllä mainio kun jengi kiroilee tänne "vittu oli muuten vitun tyhmä asiakas plapla..." ja sitten joku tunnistaa itsensä siitä "se olin muuten minä..." ;D
extramppa, 10.11.2005 17:59:
---
Mua taas harmittaa, että harvempi niistä idiootti-asiakkaista todella lukee näitä, saisivat ottaa opikseen kuinka tulee käyttäytyä ja kuinka ei.
Freja, 14.11.2005 15:42:
Voi sfyiusdhf aliuhf Tänää oli taas pari niiiin idioottia tapausta että meinasin jo kolauttaa toista tuoppitelineellä mutta loppujen lopuksi vain hymyilin vittuilevasti. Meen nyt päikkäreille ja kerron jälleen kerran miksi asiakas on edelleen aina väärässä.
Freja, 15.11.2005 08:07:
---
Mä ymmärrän, että joissain kulttuureissa lasketaan ne rahat pöydälle ja me otetaan ne siitä. Mutta sitten aina silloin tällöin tulee suomalaisia idiootteja, jotka kaivaa taskun pohjaltaan ne killingit, kirjaimellisesti heittää ne siihen tiskille mun eteen ja tokasee "laske siitä!" - -
Mä en vaan voi sietää sitä, se kyrsii ihan täydet.
Juhgu, 15.11.2005 08:27:
Varsinkin jossain kaupassa, kioskissa tms on paljon parempi että kassa laskee ne hilut kuin että ostaja, jolla menee 3 minuuttia jokaisen ajatuksen suorittamiseen, laskee niitä kolikoita 2 vuotta samalla kun sen takana jonottavista asiakkaista alkaa nousta höyryä.
Kolera, 10.11.2005 21:58:
---
extramppa, 10.11.2005 17:59:
---
Mua taas harmittaa, että harvempi niistä idiootti-asiakkaista todella lukee näitä, saisivat ottaa opikseen kuinka tulee käyttäytyä ja kuinka ei.
---
Musta taas on just kiva lukasta näitä niin jos joskus jollain asiakaspalvelijalla sattuu olemaan naama ihan norsunvitulla ja sopiva rako siinä käy niin rysäyttää kaikki täältä löytyvät huonot jutut ja sähläykset putkeen kerralla tiskiin.
Jocular, 15.11.2005 12:17:
---
Kolera, 10.11.2005 21:58:
Musta taas on just kiva lukasta näitä niin jos joskus jollain asiakaspalvelijalla sattuu olemaan naama ihan norsunvitulla ja sopiva rako siinä käy niin rysäyttää kaikki täältä löytyvät huonot jutut ja sähläykset putkeen kerralla tiskiin.
---
Leikit hengelläs.
Juhgu, 15.11.2005 08:27:
---
Freja, 15.11.2005 08:07:
---
Mä ymmärrän, että joissain kulttuureissa lasketaan ne rahat pöydälle ja me otetaan ne siitä. Mutta sitten aina silloin tällöin tulee suomalaisia idiootteja, jotka kaivaa taskun pohjaltaan ne killingit, kirjaimellisesti heittää ne siihen tiskille mun eteen ja tokasee "laske siitä!" - -
Mä en vaan voi sietää sitä, se kyrsii ihan täydet.
---
Mahdatkohan sitten olla oikealla alalla? Eikö toi nyt kuitenkin ole suht yleinen tapa?
Varsinkin jossain kaupassa, kioskissa tms on paljon parempi että kassa laskee ne hilut kuin että ostaja, jolla menee 3 minuuttia jokaisen ajatuksen suorittamiseen, laskee niitä kolikoita 2 vuotta samalla kun sen takana jonottavista asiakkaista alkaa nousta höyryä.