Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 717,874 views

Epailija

Posts: 5,636

#701 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ujin, 17.8.2005 23:58:
Kuulin eräs päivä kaupassa kassojen bugitettua tuon "no eikös nää saa sit ilmaseks?" Vielä sellaisella nasaaliäänellä että korvia vihloi. Kävi kyllä sääliks kassatyttöä ja teki mieli huutaa "WANHA"



Toinen ikivihreä on "ja nämä kaupanpäälle". Tässä missään torilla olla töissä. Mene sieltä ruinaamaan, saatana.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Freja

Posts: 8,775

#702 • • Freja Sihteeri
Mä en vaa jaksa joka päivä tätä: Meillä on esim. jäätelöitä tosi montaa lajia mutta kaikki ovat samanhintaisia. Joskus on sitten enemmänkin rysää tiskillä ja sitten tulee joku hemmetin aasiakas ja ostaa jotain ja sen jäätelön. Meil on aika hemmetisti niitä tuotteita ja sivuja siinä tietokoneel (ja mä en oo ollu vielä niin kauaa että löytäsin kaikki tuotteet sekunnissa siltä näytöltä), eli se tuotteen etsiminen ei tapahdu hethuijakkaa. Mutta tämä ihana assiakas sitten sanoo "se jäätelö on 2.20e." ja vielä semmosel vitun korvia riipaseval "mäkin tiedän hinnat paremmin ku sä"-äänellä, et mä varmaa viel joku päivä revin jonkun arschiakkaan sinne tiskin taakse ja sanon että VITTU BONGAA ITSE SE TUOLTA HETI KUN SE EI KÄY VAAN NIIN ETTÄ NÄPYTTELEN SEN HINNAN VAAN MINUN PITÄÄ NÄHDÄKIN VIELÄ MIKÄ TUOTE ON KYSEESSÄ ja sinä perkele pidät sen jäätelös vielä piilossa ja hemmetti GRR!

Lyhyesti sanottuna, vituttaa se kun ihmiset luulee et mä huvikseni siinä vitkuttelen niiden hintojen kanssa. Ei, en vitkuttele, vaan teen kaiken niin äkkiä kuin mahdollista. Ja se hinnan sanominen ei auta kun minun täytyy saada bongattua se koneelle, sillä jokaikiselle tavaralle mitä meillä on myynnissä, on myös oma koodinsa. Näin valvotaan menekkejä ymsymsyms. Onko se niin vaikeaa tajuta?

[pieni]anteeksi muuten capsin käyttö[/pieni]

Tänää just avauduin meiä kokkipojalle että mä en enää jaksa siivota ihmisten sotkuja ja hymyillä vaik olis kuinka huono päivä, mä en jaksa paasata ihmisiä, mä en jaksa tiskata/tyhjentää tuhkiksia joka hetki, mä en jaksa seistä koko aikaa, ja en todellakaan jaksa olla ystävällinen ihmisille jotka sanoo "nää täs" kun tervehdin niitä kun he tulevat tiskille. tai "olut." tai "cappuccino." eli en jaksa sitä enkä myöskään tajua, että mikä siinä tervehtimisessä on niin vaikeaa?

Huomasin myös että mitä hemmettiä mä ajattelin kun hain kouluttautumaan tälle alalle? Siis mitä hemmettiä mä oikeen ajattelin? Tää ala ei oo yhtään sitä mitä mä haluisin ja jaksaisin loppuelämäni tehdä.
Viimeaikoina ollut hirmu ikävä koulun penkille. Täytyy siis tehdä asialle jotain. Jos vaikka pääsis talven koulutukseen..

Kyllä sitä nuoruudessa tekee tyhmiä valintoja *eiei*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jupe

Posts: 571

#703 • • Jupe
Aaa onneksi en ole asiakaspalvelu työssä!!..?? Hoitotyö(skentely) on ihan tarpeeksi "mielenkiintoista" *sars**pupu**ankka* eli *pupui**angga* noo melkein samaasia se on....

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

äm

Posts: 2,376

#704 • • äm
Niksi-Pirkassa neuvotaan seuraavasti: "Vauvan kanssa on kaupassa vähän aikaa, mutta paljon pientä ostettavaa. Ota kahvallinen kori mukaasi ja pane se ostoskärryn pohjalle. Kun ladot vauvanruokapurkit ja muut pikku ostokset koriin, voit nostaa sen sellaisenaan kassan laskettavaksi."

Tiedoksi: Et helvetissä voi!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

koo

Posts: 379

#705 • • koo

äm, 8.9.2005 21:47:
Niksi-Pirkassa neuvotaan seuraavasti: "Vauvan kanssa on kaupassa vähän aikaa, mutta paljon pientä ostettavaa. Ota kahvallinen kori mukaasi ja pane se ostoskärryn pohjalle. Kun ladot vauvanruokapurkit ja muut pikku ostokset koriin, voit nostaa sen sellaisenaan kassan laskettavaksi."

Tiedoksi: Et helvetissä voi!



Voit, jos olet Ikeassa shoppaamassa sillejä ja ruotsalaista näkkäriä. *plur*

--
Backstagella on paratiisi.

Individual

Posts: 10,942

#706 • • Edited Individual HYPNO!
Tuossa Niksi Pirkassa on kyllä aika uskomattomia vetoja. Tulee kyl naurettua vedet silmissä niille. Mitens se viime numerossa menikään...? Jos olet laihdutuskuurilla ja mielesi alkaa tehdä sipsejä, ota tyhjä sipsipussi ja täytä se vaikka vihanneksilla tms. ja napostele niitä. *lmao*
jugewannabe

Posts: 33

#707 • • Edited jugewannabe Team RaakaRaisio
Pistämpähän minäkin lusikkani soppaan...

Eli työni on tällä hetkellä liittymäkauppa "kauppa x" sisällä olevassa asiakaspalvelupisteessä.


1. Ei, en ole "kauppa x:n" henkilökuntaa enkä tiedä todellakaan missä ne vitun lamput, lapiot, kirveet, pyykkinarut, tyhjät videokasetit/cd:t, karaoke-levyt ja patterit on. Eikö tiskissä lue todellakaan tarpeeksi isolla että "liittymän nimi" ja muutamaan kertaan.

2. "Vittu ko. liittymä on paska, mä vaihdan sen kyl heti pois ku se on niin kallis ja pahuksen huonohko" Vastaus: Vittu senkus vaihdat, eipä ole mun palkkapussistani pois, provikka tulee ainoastaan liittymän avauksesta, eikä se raha lähde jos vaihdatte sen liittymän siihen toiseen halpaan taijohkimuuhun.

Tässä ainakin muutama.. itse threadin aloittajan kanssa samassa kuppilassa ollut tiskillä, en voi oikein lisätä tuohon listaan kun se on juurikin noin. Älkääkä "opettako", "pätekö" tiskillä baarimikolle miten niitä juomia tehdään, tietenkin jos ei ole juomasta kuullukkaan, niin voihan siinä sitten tehdä ns. "yhteistyötä", mutta jos valkovenäläisenkin tilaat ja juoma tulee tuotapikaa naamasi eteen ja vastaat: Vittu täs ei oo yhtään viinaa, mä näin et sä et pistänyt siihen yhtään, ja kaikenlisäks valkovenäläinen tehdään kahluasta, baileysistä ja piimästä.. -Ei näin..

No mut, syksyjä vaan kaikille ja sillee..
Mä jatkan tätä pattereiden, lihakirveiden, kahvinkeittimien, poolopaitojen ja tortillojen myymistä

--
viscious circle

mrx

Posts: 260

#708 • • mrx Bassjunkie

Ana-5000, 1.7.2005 13:31:
---
mrx, 1.7.2005 13:26:
Jep..no paskaako siinä sitten..olisiko kuitenkin mahdollista että sinäkään et välttämättä aina kaikkea tiedä..tehän ette saa enempää väkeä paikalle, jos tiedätte, että jossain on sattunut jotain..?

Ps. poistun duuniin..jatkan tästä kun ehdin..

---


Mä tiedän kyllä aika helvetin tarkkaan mitä kentällä tapahtuu ja millasia jätkiä siellä on töissä, niistä on monista tullut mun hyviä ystäviäni ja ne on pääasiassa ihan loistotyyppejä - ongelmana tuntus enemmä olevan et sinne otetaan välillä vähän liiankin pehmeitä tyyppejä töihin.

Ja kyllä me saadaan vaikka kaikki vartijat kerralla samaan paikkaan jos on tarvis, mutta tollanen tilanne missä 7 tyyppiä lähtee niputtamaan yhtä poistumiskäskyä noudattamatta jättänyttä on kyllä helvetin utopistisen kuulonen. Ja varsinkin se, että sitä ois pamputettu jos sillä ei itsellään ole ollut asetta esillä. Tollanen on meillä irtisanomisperuste, ja niitä syynätään helvetin tarkkaan. Tosin, 2001 Falck hoiti metroa, mutta sieltäkin siirtyi meille monta taitavaa vanhaa tekijää.

Et mun veikkaus kyl on et juttu on paisunut ja siitä on jäänyt pois voimakeinojen kohteena olleen henkilön omia, todennäköisesti raskauttavia tekoja. Vetikö se veitsen esiin? uhkailiko aseella? Oliko sillä kättä pidempää? Mitä se oli tehnyt ennenkuin lähti pakoon? Kuulostaa vähän hassulta et nää pikku yksityiskohdat jää aina jokaisesta "vartija pamputti"-tarinasta pois.



No niin, faktat kuntoon: pakko myöntää, että seitsemästä pahoinpitelijästä puhuminen oli hieman liioittelua, asia alkoi itseänikin epäilyttää joten oli pakko tarkistaa faktat asianosaiselta: itse pahoinpitelyyn osallistui vain kaksi vartijaa joista toinen istui kaverin vatsan päällä kuristaen tätä, toisen samalla lyöden kaveria jalkoihin.Muut vartijat, joiden tarkkaa lukumäärää ei asianosainenkaan muistanut, katsoivat vierestä. No paskaako tässä jauhamaan, tapahtumasta voi käydä katsomassa videon kiasman uudessa "ensin valtaamme museot"-näyttellyssä (Helsinki Blackbook -teos)..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#709 • • Aziz Combat Fighter

mrx, 14.9.2005 15:03:
No niin, faktat kuntoon: pakko myöntää, että seitsemästä pahoinpitelijästä puhuminen oli hieman liioittelua, asia alkoi itseänikin epäilyttää joten oli pakko tarkistaa faktat asianosaiselta: itse pahoinpitelyyn osallistui vain kaksi vartijaa joista toinen istui kaverin vatsan päällä kuristaen tätä, toisen samalla lyöden kaveria jalkoihin.Muut vartijat, joiden tarkkaa lukumäärää ei asianosainenkaan muistanut, katsoivat vierestä. No paskaako tässä jauhamaan, tapahtumasta voi käydä katsomassa videon kiasman uudessa "ensin valtaamme museot"-näyttellyssä (Helsinki Blackbook -teos)..



Niinpä. Ja videossa tuskin näkyy et mikä tän tilanteen katalyytti oli ollut..
mrx

Posts: 260

#710 • • mrx Bassjunkie

Ana-5000, 15.9.2005 17:52:
---
mrx, 14.9.2005 15:03:
No niin, faktat kuntoon: pakko myöntää, että seitsemästä pahoinpitelijästä puhuminen oli hieman liioittelua, asia alkoi itseänikin epäilyttää joten oli pakko tarkistaa faktat asianosaiselta: itse pahoinpitelyyn osallistui vain kaksi vartijaa joista toinen istui kaverin vatsan päällä kuristaen tätä, toisen samalla lyöden kaveria jalkoihin.Muut vartijat, joiden tarkkaa lukumäärää ei asianosainenkaan muistanut, katsoivat vierestä. No paskaako tässä jauhamaan, tapahtumasta voi käydä katsomassa videon kiasman uudessa "ensin valtaamme museot"-näyttellyssä (Helsinki Blackbook -teos)..

---


Niinpä. Ja videossa tuskin näkyy et mikä tän tilanteen katalyytti oli ollut..



Itseasiassa haastateltava kyllä videossa sen kertoo..*vink*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#711 • • Aziz Combat Fighter

mrx, 17.9.2005 20:21:
Niinpä. Ja videossa tuskin näkyy et mikä tän tilanteen katalyytti oli ollut..
---
Itseasiassa haastateltava kyllä videossa sen kertoo..*vink*



Joo, vähän niinku tää "KAHEKSAN STEVARII HAKKAS"-jätkäki kerto tarkasti totuudenmukasen kuvauksen tapahtumista.
oZq

Posts: 153

#712 • • oZq

mayah, 12.9.2005 14:58:
Ilmoita siis ketä olet tullut tapaamaan, jolloin aulaihminen saa tehdä työnsä



Juurikin näin tulee asiakkaan luona vieraillessa toimittua Mielestäni se vaan kuuluu siihen käyttäytymismalliin kun saavutaan mestoille. Ja pakkohan siitä respasta on ottaa ne visitor-läpyskät, eikä tarvitse edes itse huolehtia siitä ilmoittamisesta.

Tuskin outoa tyyppiä kovin pitkälle päästettäisikään yksinään pälyilemään. :) Kyseessä siis eräs suuri tietoliikennetalo.
Nacu

Posts: 1,293

#713 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Minä EN ole kävelevä Tampereen kartta tai aukioloaikatiedosto. Enkä myöskään myy teille sellaista ruokaa, jota ei ole löytynyt listalta aikoihin. Miksen? KOSKA SITÄ EI OLE ENÄÄ! En myöskään tiedä, mikä annos olisi lähimpänä sitä vuoden 2001 hienoutta, sillä minulla EI ole hajuakaan millaisesta annoksesta on kyse.

Olen nuori. En todellakaan ole koko ikääni työskennellyt kyseisessä yrityksessä jotta tietäisin kaikki siellä aikojen saatossa tapahtuneet muutokset listoissa tahi sisustuksessa. Ei, en ole tyhmä. Minulla vain on parempaakin tekemistä kuin opiskella yrityksemme ja sen lähiympäristön historiaa.

En myöskään tiedä minuutin tarkkuudella kauanko TEIDÄN annoksenne tekeminen kestää. Jollei aikahaarukka +- 10 min miellytä, menkää mäkkäriin.

Ja kyllä tiedän, miksi keittiö päätti tehdä naapurin annokset ensin vaikka te tulitte ravintolaan täysin samaan aikaan... Pongasin teidät myöhemmin, sillä vaimonne naama oli jo tullessa hapan. Mutta enhän minä sitä teille kerro... Ei teiltä saa tippiä kuitenkaan. Kärsikää. Minä vain hymyilen. *hymy*

Ja EI, ette saa alennusta vaikka "jouduitte" odottamaan 15 min annoksianne ja se teidän precioussss sylivauvanne hermostui siinä ajassa ja alkoi huutaa kurkku suorana. Kuten emme anna alennusta naapuripöydillennekään jotka joutuivat huutoa kuuntelemaan koko ruokailunsa ajan.

Ja voin ilomielin antaa teille ravintolapäällikkömme puhelinnumeron, jotta voitte henkilökohtaisesti moittia häntä hitaasta palvelusta, joka johtuu vain ja ainoastaan henkilökunnan vähäisyydestä.

Me paikalla olijat teemme parhaamme, uskokaa tai älkää.

*tänäänkintaasjuossutpääkolmantenajalkanavainsaadaksenipalautettahitaastapalvelusta*

Ja tähän sopis edesmennyt *grr* -hymiö.
Täytyy tyytyä igoriin *igor*

ps. Lapset, opiskelu kannattaa...

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Avatar
#714 • • astaroth Guest

Individual, 8.9.2005 22:03:
Tuossa Niksi Pirkassa on kyllä aika uskomattomia vetoja. Tulee kyl naurettua vedet silmissä niille.


"Tiesitkö, että naisen jalkovälissä olevaa vakoa kullilla tökkimällä voit saada aikaan runkkaamista vastaavan tunteen?"

"Vie vittumainen ämmä metsään, riisu hänet ja sido kädet ja jalat yhteen. Tämän jälkeen pystytä hänet maahan perse kohti taivasta - loistava nuolukivi hirville."

:)
infiniz

Posts: 68

#715 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Talvella tuli mielenkiintoisia tilanteita, kun olin matkustajalaivas täkkärinä töissä. Se onkin sellainen paikka jossa ns. reviirit on melko kivasti voimassa, minä itse en tiiä mistään karuselleistä ja karaokeista yhtään mitään eikä se talouspuolen porukka oletettavasti tiedä mitään siitä kuinka laiva saadaan paikasta aa paikkaan cee. Hauskimpia tilanteita onkin ne kun joku hienosti pukeutunut henkilö tulee kysymään jotain ruokalistaan littyvää samalla kun itse kuljet likaisissa haalareissa, pyyhit trasselilla rasvaa käsistä ja naama mustempana kuin neekerillä.

Mutta autokannella kävi hieman ihmisiä sääliksi kun joutui ajattamaan niitä autoja yliperämiehen ohjeiden mukaan niin piukkaan että eipä ollut matkustavaisilla paljon tilaa päästä autoistaan ulos vähintään kolhimatta viereisiä vaunuja...ja kuka siitä sen paskan saa niskaan, me täkkärit vai yliperämies joka jakelee rampilla ohjeita radiopuhelimensa kanssa, arvaatte varmaan. Ja joskus näkyi sitten että hirttää kiinni, henkilö ei suostunut ajamaan autoaan siihen mihin paikka näytettiin, vaan jätti sen _poikittain_ keskelle väylää, laittoi ovet lukkoon ja poistui meitä sättien, kiva kiva. Onneksi järkipuhe auttoi tälläkin kertaa.
äm

Posts: 2,376

#717 • • äm

Freja, 27.9.2005 18:24:
Hyvät kanssakärsijät, nyt saamme avautua myös muualla! Jeah!


Sen tein! *nauru*
Ensimmäistä kertaa eläessäni koin aiheen itselleni niin läheiseksi, että vaivauduin vastaamaan jonkun lehden kyselyyn.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

dubious

Posts: 158

#718 • • dubious ribidim
Asiakaspalvelu puhelimessa sentään antaa välillä mahdollisuuden toimia hieman eri tavalla kuin kasvotusten. Viime viikolla yksi asiakas soitti ja huusi vittu ja perkelettä, ja vaati mua (?) tulemaan takaisin korjaamaan "tän paskan" (?) kun se ei taaskaan toimi.

Ilmoitin että en oo ikinä käynyt edes sen osastolla, tosin tässä vaiheessa vielä kohteliaasti.

Asiakas rupes huutamaan että "on se kumma kun ette ite tiedä missä vitussa ootte ollut"... ja ilmeisesti jatkoi vielä siinä vaiheessa kun otin luurit pois päästä ja menin hakemaan kahvia. Tulin takas, kuului luureista huutoa. Kävin tupakalla. Tulin takas, oli ihan hiljaista. Kysyin että "noniin, nyt kun on huudettu, niin kertoisitko mikä vika siinä on?".

Vika selvis n. 5 sekunnissa, ja ainoo vika oli että se ei ollut lukenut sitä viiden sanan ohjetta mikä sille oli jätetty.
ezzy

Posts: 8,060

#719 • • ezzy Droid-pappa

dubious, 4.11.2005 15:57:
Asiakaspalvelu puhelimessa sentään antaa välillä mahdollisuuden toimia hieman eri tavalla kuin kasvotusten. Viime viikolla yksi asiakas soitti ja huusi vittu ja perkelettä, ja vaati mua (?) tulemaan takaisin korjaamaan "tän paskan" (?) kun se ei taaskaan toimi.

Ilmoitin että en oo ikinä käynyt edes sen osastolla, tosin tässä vaiheessa vielä kohteliaasti.

Asiakas rupes huutamaan että "on se kumma kun ette ite tiedä missä vitussa ootte ollut"... ja ilmeisesti jatkoi vielä siinä vaiheessa kun otin luurit pois päästä ja menin hakemaan kahvia. Tulin takas, kuului luureista huutoa. Kävin tupakalla. Tulin takas, oli ihan hiljaista. Kysyin että "noniin, nyt kun on huudettu, niin kertoisitko mikä vika siinä on?".

Vika selvis n. 5 sekunnissa, ja ainoo vika oli että se ei ollut lukenut sitä viiden sanan ohjetta mikä sille oli jätetty.



hahaha, asennetta :D ei o onnes ketään tullu sentään noin pahasti linjoja pitkin :D
äm

Posts: 2,376

#720 • • äm
Tämä on nyt kyllä vähän aiheesta poikkeava tarina, anteeksi siitä. Enivei..

Kuten topikin alusta käy ilmi, istuin lukion ohella kassalla. Ja kuten käy myös ilmi, vihasin työtäni yli kaiken.
Kerran sitten olin taas vähän enemmän työhöni ja asiakkaisiin kyllästynyt ja sattuipa niin, että erään rouvan johonkin riepuun (kuka ensinnäkään ostaa vaatteita cittarista!?) jäi minulta vahingossa hälytin kiinni.
Portit alkoivat elämöidä ja rouva totesi ärsyttävällä, syyttävällä äänellään:

"Sinä jätit tähän hälyttimen!"

Ajattelematta pätkääkään kerroin ääneen, mitä ajattelin:

"NO VITTU KUULE IHAN TAHALLANI JÄTIN!!"

Päästyäni lauseen loppuun kansa hiljeni ympärilläni. Hiljenin itsekin. Ehdin ajatella, että "hienoa ämmä, nyt tais lähteä työpaikka alta".

Rouvan ilme meni ensin vähän oudoksi, sen jälkeen hän vaan repesi nauramaan.

Irrotin hälyttimen ja rouva lähti matkoihinsa. Hetkeksi kyllä elämä pysähtyi, kun jänskäsin, että näinkö tuli tälle neidille lähtö työpaikasta.
Olis meinaa voinut tulla vähän ärhäkämpikin reaktio asiakkaalta tollaseen...
Vaan eipähän rouva varmaan toiste enää ole vittuillut, jos joku vahingossa unohtaa hälyttimen :)

--
Ei omenapuusta kauas putoa.