Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,838 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1541 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
- mobiilipelilafka x, hyvää päivää! miten voi auttaa?
- tilasin teiltä tän tetriksen, mut se ei toimi
- ahaa, meidän pelivalikoimassa ei ole tetristä.
oletteko varma, että kyseessä on meidän lafka?
- joo, olen tässä lukee, että mobiilipelilafka y
- joo, mut me ollaan mobiilipelilafka x ja valitettavasti en
pysty auttamaan kun kyseessä ei ole meidän peli
- mut ku te ootte laskuttanut mua, haluun rahat takas ku
peli ei toimi!
- saanko teidän numeron? katson vaan, että oletteko aikaisemmin
tilannut meiltä jotain
- okei, 0x0-xxxxxxx
- kiitos... joo, ei täältä mitään löydy. jos olette tilannut sen
tetriksen firmasta y, niin kehotan soittamaan sinne
- mut ku te ootte laskuttanu mua...
- mitä siinä laskussa lukee?
- mobiilipelifirma y
- mut ku me ei olla se firma

... ja samaa jatkuu noin 15min *igor*

--
dasinoaisnvs

m1kk3

Posts: 5,560

#1542 • • m1kk3 no-life

kimmø, 14.8.2007 13:04:
---


*aplodit*

ei vittu mikä jurpo. Jostain noita aina sikiää.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

asdf

Posts: 3,155

#1543 • • asdf
Puuh. Asiakas kävi tipauttamassa imurin huoltoon, koska siitä oli rengas irronnut. Samalla sekunnilla alkoi ihan saatanallinen valitus, kuinka huonolaatuista tavaraa me myydään ja kuinka nyt tarvitaan uus imuri perkele, eihän tällästä nyt voi hyväksyä, hänellä on sentään viiden ihmisen talous pyöritettävänä eikä asiat hoidu ilman imuria!

Joo-o, se on kieltämättä todella kummastuttavaa, kuinka imurista voikin irrota rengas, kun sä kiskot sitä sun talosi kynnysten yli ja kohtelet kunnosta päätellen sitä kuin nyrkkeilysäkkiä.

Sitten sä alat vaatimaan uutta imuria tollasen pikkuvian takia, etkä itse vaivaudu kyselemään varaosaliikkeistä, jos saisit vaikka uuden renkaan siihen tilalle. Et sä saa uutta autoakaan, jos siitä puhkee rengas, vaan sä ostat uuden renkaan.

Sitten sä kehtaat alkaa valittamaan, kun avataan sulle paketista imuri lainaksi, koska kukaan ei enää jaksa kuunnella sun ininääsi, kuinka hirveän värinen se on ja varmaan tosi huonokin. Niin, se on vain kolme vuotta uudempi malli kuin se ruoska, jonka sä suurella vaivalla kuljetit tänne kun me ei valitettavasti tulla hakemaan pienkoneita kotoa.

Sitten sä kerrot pitäväsi meidän lainalaitteen, jos sun oma kone ei tule tyydyttävässä kunnossa takaisin tai et saa uutta laitetta. Ei, et sä sitä pidä. Etkä myöskään saa huollosta uutta imuria. Eikä se laite tule huollosta kahdessa päivässä, siinä menee kaksi viikkoa. Jos sä et sitä aikaa kestä, ni osta vittu uus imuri jos meidän laite ei kelpaa, ei ne nykyään maksa paskaakaan.

Venaan sitä päivää kun toi laite tulee huollosta ja pääsen soittelemaan perään. Aijaijai sitä sen reaktiota, kun vanha laite tuli takaisin eikä sittenkään sitä kahden sadan imuria. Ens kerralla vähemmän asennetta peliin jookos.
Caro²

Posts: 5,301

#1544 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Näitä kun lukee, tietää miks ei itse ole palvelualalla. Tommosen imurivalittajan kohdalla olisin sanonut totuuksia siltä parin ekan valituksen jälkeen. Se on harmi vaan jos on niin tyhmä asiakas, ettei tajua omia käyttövirheitään ja syyttää siitä myyjää.. jepjep.

vittu mitä idiootteja *eiei*

Toisaalta, jos olisin ollut tuossa takana kuuntelemassa, ni olisin varmaan siitäkin jo kommentoinut olan yli.
Samu81

Posts: 1,224

#1545 • • Samu81 kokolihaa
Tästä tulikin mieleen.. ;)

IMG_9306.jpg

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Sepistö

Posts: 621

#1546 • • Sepistö eläin saalistaja

mayah, 15.8.2007 11:12:
Vituttaa aivan sikana ihmiset, jotka kuvittelee, että hakemuksen laitettuaan voi vaan istua perseellään ja odottaa, että erilaisia työpaikkoja kannetaan valittavaksi nokan eteen. TÄÄ EI TOIMI NIIN.



hmm... kuvittelisin kyllä että jos lähetän työhakemuksen ja kyseinen firma haluu mut töihin niin ne soittaa mulle. itse asiassa jos lähetän sähköpostilla työhakemuksen niin mun mielestä on kohteliasta että siihen vastataan vaikka mulle ei löytyiskään työtä.
Jahas

Posts: 1,435

#1547 • • Jahas

Zenni, 15.8.2007 13:31:
avautumista



Juuh, tommoset megavalittajat on kyllä persiistä, enkä itse todellakaan moisiin kuulu, mutta: hajosipa itsellänikin juuri pari vuotta vanha imuri (ei käynnisty), eikä takuutakaan ole enää voimassa. Kieltämättä minuakin vituttaa että noinkin paskalaatuista tavaraa myydään, mut ymmärrän toki ettei sei myymälähenkilökunnan vika ole.

Zenni, 15.8.2007 13:31:
ni osta vittu uus imuri jos meidän laite ei kelpaa, ei ne nykyään maksa paskaakaan.



Tää juttu ei tietty oo mun tapaukseen suoraan verrattavissa, mut toi on vähän kysennalainen asenne myyjältä, vaiks ymmärränkin toki että moiset asiakkaat vituttaa. Mulla ei ainakaan oo nyt rahaa ostaa uutta imuria, eikä kukaan voi olettaa että ostaisin vaikka muutaman vuoden välein uuden imurin, vaikka ne ei "paskaakaan" maksais. Olisin vaan odottanut että esim. toi 100e maksanut romuni ois kestänyt yksiöni siivoamisessa enemmän ku pari vuotta.

*piis*
Avatar
#1548 • • Norb Guest
Tuli vaan mieleen eräs ravintola reissu.. (Et ei tosiaan pidä ottaa niin henkilökohtaisesti kaikkea negaa)

Tarjoilija kysyy- Miten maistui?

Minä- Pihvi oli liian kypsä vaikka pyysin medium-.. Muuten oli kyllä ihan hyvää :)

Tarjoilija- (Ei osannu ottaa vastaan palautetta) Lähti loukkaantuneena mumisten.

Ihan kuin se olisi ollut sen vika?!? Ja ei olis tarvinnu kysyä jos vastaus ei välttämättä miellytä!
Ja ei sais mainostaa ravintolaa "pihvipaikkana" jos ei osaa niitä paistaakaan *ding*
asdf

Posts: 3,155

#1549 • • asdf

Juki54, 15.8.2007 14:40:
Tää juttu ei tietty oo mun tapaukseen suoraan verrattavissa, mut toi on vähän kysennalainen asenne myyjältä, vaiks ymmärränkin toki että moiset asiakkaat vituttaa. Mulla ei ainakaan oo nyt rahaa ostaa uutta imuria, eikä kukaan voi olettaa että ostaisin vaikka muutaman vuoden välein uuden imurin, vaikka ne ei "paskaakaan" maksais. Olisin vaan odottanut että esim. toi 100e maksanut romuni ois kestänyt yksiöni siivoamisessa enemmän ku pari vuotta.

*piis*



Joo ymmärrän täysin, ja itseänikin varmasti vituttais, mutta toi kyseinen laite ei tosiaankaan ollut mikään sadan euron huippulaite, vaan ihan perusimuri. Tietysti laitteiden eliniän olettaa olevan kauempi kuin muutaman vuoden, mut siitä imurista huomas heti, miten sitä on kohdeltu ja siinä vaiheessa on imo turha tulla valittamaan mistään sekundakamasta, kun vika on niin päivänselvästi itse aiheutettu - mitenkään siis viittaamatta teikäläisen imurointimetodeihin. :) *piis*
crissy

Posts: 1,958

#1551 • • crissy
Ai helvetti mikä työpvä!!


olis taas tehny mieli vetää muutamaa asiakasta kuuppaan!

Miksi oi miksi.. (oon muuten ennenki narissu samasta asiasta..)

Kun ravintolaan tulee asiakkaita lounaalle nii miksi VITUS PITÄÄ SAATANA KÄVELLÄ SUORAAN SALAATTIPÖYTÄÄN JA SIT PÖYTÄÄN ISTUMAAN!!!!!!???

LUULEKS ET SUT HUOMATAAN VARMASTI JOS RAVINTOLASSA ON MELKEIN 80 MUUTAKIN ASIAKASTA JA KAKSI TARJOILIJAA!!!!!!!!!!!!!

onks se oikeesti niin saatanan vaikeeta tilata se safka eka ja sit vasta kipasta siihen salaattipöytään!?

Tänäänki monta kertaa ku kävelin/juoksin siellä niin ihmiset nykii hihasta salaattilautanen syötynä et "SAAKS MÄKI TILATA"?? ai eiks sul ollukkaa tulossa vielä!!? VOI JUMALAUTA..

Mienasin sanoo yhelle pariskunnalle kuka kesken toisen pöydän tilauksen huus et "meille sit seuraavaks" ja ne istu siin salaatit syötynä et "meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..


Mut oikeesti ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!


JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!


jo helpotti... kiitos!
Nelli

Posts: 127

#1552 • • Nelli
Oon kolme kesää ollu asiakaspalvelutyössä kaupassa, ja pääsääntöisesti kyllä pidän siitä aika paljon. Yks asia vaan pistää veren välillä kiehumaan; jos asiakas ei hallitse peruskohteliaisuuksia. Hei, kiitos ja ole hyvä, pieni hymy myös plussaa, mutta ei mun päivä mee pilalle jos sitä ei tuu (mutta toki se piristää *hymy*). Jotkut myös harrastaa sitä, että vastaa mun tervehdykseen sanoilla "yks muovikassi"... *justjoo*
Ja KATSEKONTAKTI. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun se, ettei asiakas kato mua silmiin missään vaiheessa kassatapahtumaa.

Muuta pahaa sanottavaa en oikeestaan osaa ees sanoa. Idiootteja asiakkaita on aina välillä, mut oikeestaan aika harvoin sattuu kohdalle. Pari vanhempaa (~60v) setää on alkanut vähän turhan tuttavallisiks. Mm. yks kysy pari päivää sitte voisko piirtää musta muotokuvan. Juu, ei kiitos. Toinen kyseli kahville.
Oon huomannu et tollasille ei alunalkaenkaan saa olla liian ystävällinen, tai muuten tilanteet menee just tollasiks.
crissy

Posts: 1,958

#1553 • • crissy
Rasitusvitutus osa 2.

"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?

" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"

" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"

"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"

Joo vittu kokki aina aamusin lähtee poimimaan kanttarelleja tuolta metsästä et saadaa OIKEETA KEITTOO

Ja kyl se ne perunatki kuorii toki et saadaa OIKEETA MUUSIA

Ai nii onhan meil tuol takana kunnon sikala ja navetta ja härkiä ja kanojaki löytyy et varmasti saadaan OIKEETA TAVARAA ja kokki käy lahtaamassa aina joka aamu elukoita et saadaan varmasti oikeeta tavaraa...


Ja kalassaki kerkiää joka aamu käydä et saadaan TUORETTA SIIKAA JA LOHTA



AS IF ja HV!!

NYt on taas sellanen fiilis et vois olla jossain kopis itekseen töis.. ku noi ihmiset osaa vaa KITISTÄ!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1554 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.

"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?

" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"

" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"

"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"

Joo vittu kokki aina aamusin lähtee poimimaan kanttarelleja tuolta metsästä et saadaa OIKEETA KEITTOO

Ja kyl se ne perunatki kuorii toki et saadaa OIKEETA MUUSIA

Ai nii onhan meil tuol takana kunnon sikala ja navetta ja härkiä ja kanojaki löytyy et varmasti saadaan OIKEETA TAVARAA ja kokki käy lahtaamassa aina joka aamu elukoita et saadaan varmasti oikeeta tavaraa...


Ja kalassaki kerkiää joka aamu käydä et saadaan TUORETTA SIIKAA JA LOHTA



AS IF ja HV!!

NYt on taas sellanen fiilis et vois olla jossain kopis itekseen töis.. ku noi ihmiset osaa vaa KITISTÄ!



öö..*ding* Kai nyt ihmiset haluaa tietää mistä maksaa.. Mä ainakin kysyisin tuollaista, jos epäilisin, et saisin samaa safkaa kaupan eineshyllystä..

Ja ei kai siihen nyt sikalaa tartteta, et saa oikeita lihapullia. Tässä varmaan tarkoitetaan, et onko ne pullat tehty teille tuodusta jauhelihasta vai eineslihapullia (esim. saarioinen)..


Tai sit en vaan tajunnut sun pointtia..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

crissy

Posts: 1,958

#1555 • • crissy

Super-Kerttu, 17.8.2007 10:37:
---
crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.

"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?

" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"

" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"

"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"

Joo vittu kokki aina aamusin lähtee poimimaan kanttarelleja tuolta metsästä et saadaa OIKEETA KEITTOO

Ja kyl se ne perunatki kuorii toki et saadaa OIKEETA MUUSIA

Ai nii onhan meil tuol takana kunnon sikala ja navetta ja härkiä ja kanojaki löytyy et varmasti saadaan OIKEETA TAVARAA ja kokki käy lahtaamassa aina joka aamu elukoita et saadaan varmasti oikeeta tavaraa...


Ja kalassaki kerkiää joka aamu käydä et saadaan TUORETTA SIIKAA JA LOHTA



AS IF ja HV!!

NYt on taas sellanen fiilis et vois olla jossain kopis itekseen töis.. ku noi ihmiset osaa vaa KITISTÄ!

---


öö..*ding* Kai nyt ihmiset haluaa tietää mistä maksaa.. Mä ainakin kysyisin tuollaista, jos epäilisin, et saisin samaa safkaa kaupan eineshyllystä..

Ja ei kai siihen nyt sikalaa tartteta, et saa oikeita lihapullia. Tässä varmaan tarkoitetaan, et onko ne pullat tehty teille tuodusta jauhelihasta vai eineslihapullia (esim. saarioinen)..


Tai sit en vaan tajunnut sun pointtia..*ding*




eilen oli muutenki huono pvä töissä *poks* nii alko vaa kaikki vituttaa.
Chatte

Posts: 4,085

#1556 • • Chatte Team Teknolipat :)

Norb, 15.8.2007 14:47:
Tarjoilija kysyy- Miten maistui?

Minä- Pihvi oli liian kypsä vaikka pyysin medium-.. Muuten oli kyllä ihan hyvää :)

Tarjoilija- (Ei osannu ottaa vastaan palautetta) Lähti loukkaantuneena mumisten.


Meille on myös muutaman kerran tuotu kypsät pihvit, vaikka on pyydetty medium. Olen aina kohteliaasti maininnut siitä tarjoilijalle, kun ovat kysyneet, maistuiko. Eivät ole tarjoilijat suuttuneet - tai ainakaan näyttäneet sitä - vaan ovat luvanneet viedä terveiset kokille, ja ollaan yleensä saatu alennusta laskusta tai alennuskupongit seuraavaa kertaa varten tms.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

elysion

Posts: 1,036

#1557 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

crissy, 25.7.2007 23:56:
KYSYMYS KAIKILLE! : Milloin saa asiakkaalle sanoo ihan suoraan? Millanen on se tilanne jolloin asiakas ylittää sen "maagisen rajan"...?



Imo asiakaspalvelijan ei tulis koskaan alentua vittumaisen asiakkaan tasolle. Jos asiakas on perseestä, niin sitten sitä ei palvella ja pahimmassa tapauksessa pyydetään sitten joku vartija tms. hoitamaan kyseisen henkilön ulos liikkeestä tms. Eihän toi varmasti koskaan noin yksinkertasta tietty oo, ja varmasti tollasset pistää vituttamaan, mutta en kyllä ihan nää että vasta-avautumisestakaan hirveesti hyötyä ois.

Toi, että vesi maksaa ravintoloissa ja että ostoskassia ei saa ilmasiks kaupasta on imo vähän tollassia psykologisia juttuja. Koska raanavedestä ei joudu kotonakaan mitään maksamaan, ihmiset ei pidä sitä varsinaisesti minkään arvosena => siitä maksaminen tuntuu oudolta. Noissa molemmissa kuitenkin ihmetyttää se, että kun noiden tuotteiden kulut ei oo kun murto-osa sen firman liikevaihdosta, niin onko niistä nyt sitten pakko laskuttaa? Toi asia nyt ei sitten tietty riipu kassatädistä tai tarjoilijasta millään tavalla, joten niille nyt on ihan turha noista kitistä.

Ite en kyl oo koskaan ollut asiakaspalveluduunissa, mutta arvostan kyllä suuresti sitä, että jotkut tota hommaa jaksaa tehdä. Yritän kassalla aina olla kohtelias (tulee nykyää jopa käännettyä ostokset kassalla siten, että viivakoodi on sitä lukijaa päin *nauru*), mutta monesti oon niin nollat taulussa kaupassa, että homma menee aika vahvasti persiilleen :/.
devisss

Posts: 345

#1558 • • devisss superhero.

crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.



Minen kans oikeen hahmota tätä. Kyllä mä oon saanu ravintolassa ihan tuoretta lohta ja oikeita kantarelleja keitossa, ja ihan ravintolassa kuorituista perunoista tehtyä perunamuusia. Epäilen, ettei se kokki oo itse käynyt kalassa ja sienimetsällä, vaan ravintolalla on ns. tavarantoimittaja, joka ne tuotteet on sinne tuonut. Lisäksi en pitäis sitä millään tavalla outona, että ravintolan keittiössä kuoritaan perunoita. *ding*

Mut joo. Sori. Tää oli väärä topic taas.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Chatte

Posts: 4,085

#1559 • • Chatte Team Teknolipat :)

mayah, 15.8.2007 11:12:
Vaimo on laittanut miehensä puolesta työhakemuksen yli vuosi sitten. Nyt vaimo laittaa kotisivujen kautta tulikivenkatkuisen palautteen, että miksei MEIDÄN OLAVILLE kukaan ole soittanut, vaikka hakemuksen laittamisesta on jo pitkä aika.

EI KÄYNY MIELESSÄ, ET VOIS SOITTAA TÄNNE PÄIN JOS EI KUULU MITÄÄN?? *tun URPO.

*grr**grr**grr**grr*

Vituttaa aivan sikana ihmiset, jotka kuvittelee, että hakemuksen laitettuaan voi vaan istua perseellään ja odottaa, että erilaisia työpaikkoja kannetaan valittavaksi nokan eteen. TÄÄ EI TOIMI NIIN.


No minua taas ärsyttää ne turhan soittelijat, koska kyllä meiltä aina ilmoitetaan, että juu tahi ei. Se, ettei vielä ole ilmoitettu, tarkoittaa, ettei asiaa ole vielä käsitelty.

Varsinkin jos on ollut joku paikka auki, johon on ollut paljon hakijoita, niin kyllä se jonkin aikaa kestää lukea sellaiset sata hakemusta ja haastatella potentiaaliset. Etenisi vähän nopeammin se homma, jos ei tarttis koko ajan vastailla puhelimeen "Plaaplaa, plaaplaalaaa. Ei, ei olla tehty päätöksiä ja juu, kyllä sitten ilmoitetaan kaikille, kuten on luvattukin. Ja taas plaaaaa plaaplaa." *hih*

Eli mistäs ne poloiset nyt voi tietää, soittaako vaiko ei, kun toisia ärsyttää, että soittaa, ja toisia taas se, että ei? *vink*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1560 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

crissy, 16.8.2007 16:49:
--tilitystä--



haha, noi sun postaukset on kyllä tän topicin parasta antia :D

mutjoo, ihan totta kyl, että tollanen "hei, enks MÄ saa palvelua?!"
-kitinä on ihan perseestä jos/kun asiakkaat ite ei edes yritä toimia
yleisten standardien ja ohjeiden mukaan.

--
dasinoaisnvs