Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 718,907 views

elysion

Posts: 1,036

#1561 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Chatte, 17.8.2007 11:19:
---
mayah, 15.8.2007 11:12:
Vaimo on laittanut miehensä puolesta työhakemuksen yli vuosi sitten. Nyt vaimo laittaa kotisivujen kautta tulikivenkatkuisen palautteen, että miksei MEIDÄN OLAVILLE kukaan ole soittanut, vaikka hakemuksen laittamisesta on jo pitkä aika.

EI KÄYNY MIELESSÄ, ET VOIS SOITTAA TÄNNE PÄIN JOS EI KUULU MITÄÄN?? *tun URPO.

*grr**grr**grr**grr*

Vituttaa aivan sikana ihmiset, jotka kuvittelee, että hakemuksen laitettuaan voi vaan istua perseellään ja odottaa, että erilaisia työpaikkoja kannetaan valittavaksi nokan eteen. TÄÄ EI TOIMI NIIN.

---

No minua taas ärsyttää ne turhan soittelijat, koska kyllä meiltä aina ilmoitetaan, että juu tahi ei. Se, ettei vielä ole ilmoitettu, tarkoittaa, ettei asiaa ole vielä käsitelty.

Varsinkin jos on ollut joku paikka auki, johon on ollut paljon hakijoita, niin kyllä se jonkin aikaa kestää lukea sellaiset sata hakemusta ja haastatella potentiaaliset. Etenisi vähän nopeammin se homma, jos ei tarttis koko ajan vastailla puhelimeen "Plaaplaa, plaaplaalaaa. Ei, ei olla tehty päätöksiä ja juu, kyllä sitten ilmoitetaan kaikille, kuten on luvattukin. Ja taas plaaaaa plaaplaa." *hih*

Eli mistäs ne poloiset nyt voi tietää, soittaako vaiko ei, kun toisia ärsyttää, että soittaa, ja toisia taas se, että ei? *vink*



Toi on kyl aika surkuhupaisaa, että vaimo on laittanu hakemuksen miehensä puolesta :D. Mut jöö, kaippa noi puhelut on yleensä seurausta siitä, että se tieto siitä duunipaikan saamisesta tarvitaan että voidaan tehdä jotain muita päätöksiä => ei malteta odottaa vastausta. Toisaalta jos ton puhelun hoitaa asiallisesti, niin ei kait siihen hirveen kauaa mee? Tossa on just vähän se ongelma, että jotkut firmat sanoo vastaavansa noihin, mutta ei kuitenkaan oikeasti saa sitä vastausta aikaseks, ni ei oikeen koskaan tiiä pitäiskö sitä soitella vai vaan odotella.
elysion

Posts: 1,036

#1562 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

kimmø, 17.8.2007 11:23:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
--tilitystä--

---


haha, noi sun postaukset on kyllä tän topicin parasta antia :D

mutjoo, ihan totta kyl, että tollanen "hei, enks MÄ saa palvelua?!"
-kitinä on ihan perseestä jos/kun asiakkaat ite ei edes yritä toimia
yleisten standardien ja ohjeiden mukaan.



Jos tässä oli kyse tosta salaattijutusta, niin en kyllä välttämättä ois ite henkilökohtasesti ees tajunnu koko juttua. Noille tollassille asiakkaille ois kyl varmaan hyvä kertoa tosta, jos vaan keksii jonkun hyvän tavan valistaa ilman, että se kuulostaa hirveeltä avautumiselta. En usko, että noi janpat ihan tarkotuksella ja vittuillakseen on noin toimunu.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1563 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

elysion:., 17.8.2007 11:27:
---
kimmø, 17.8.2007 11:23:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
--tilitystä--

---


haha, noi sun postaukset on kyllä tän topicin parasta antia :D

mutjoo, ihan totta kyl, että tollanen "hei, enks MÄ saa palvelua?!"
-kitinä on ihan perseestä jos/kun asiakkaat ite ei edes yritä toimia
yleisten standardien ja ohjeiden mukaan.

---


Jos tässä oli kyse tosta salaattijutusta, niin en kyllä välttämättä ois ite henkilökohtasesti ees tajunnu koko juttua. Noille tollassille asiakkaille ois kyl varmaan hyvä kertoa tosta, jos vaan keksii jonkun hyvän tavan valistaa ilman, että se kuulostaa hirveeltä avautumiselta. En usko, että noi janpat ihan tarkotuksella ja vittuillakseen on noin toimunu.



joo, en mäkään sitä epäile.

mutta kyllä mä ainakin itse jollain tapaa yritän viestittää
henkilökunnalle, että olen uusi asiakas ja haluan tehdä
tilauksen ennen ku menen hakeen salaattia, tms.

--
dasinoaisnvs

Pätkis

Posts: 1,038

#1564 • • Edited Pätkis Pikkis

crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..


..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!


JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!


Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?

-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Chatte

Posts: 4,085

#1565 • • Edited Chatte Team Teknolipat :)

elysion:., 17.8.2007 11:27:
Jos tässä oli kyse tosta salaattijutusta, niin en kyllä välttämättä ois ite henkilökohtasesti ees tajunnu koko juttua. Noille tollassille asiakkaille ois kyl varmaan hyvä kertoa tosta, jos vaan keksii jonkun hyvän tavan valistaa ilman, että se kuulostaa hirveeltä avautumiselta. En usko, että noi janpat ihan tarkotuksella ja vittuillakseen on noin toimunu.


Jännä tosiaan tuo salaattijuttu. En tiedä yhtään paikkaa, jossa käveltäisiin suoraan salaattipöydän kautta pöytään syömään - tilaamatta. Itselleni ei tulisi edes mieleen toimia noin. Toisaalta, jos tuossa lafkassa iso osa porukasta tekee noin, niin siihen lienee syynsä: joko niin on joskus toimittu tai porukka on vaan toinen toisestaan mallia ottaen alkanu käyttäytyy noin. Ehkä sinne voisi pistää jotain kylttejä, tyyliin "Tilaa ensin, ota ruoka/ruokaile vasta sitten" tms.

edit: ja vaikka olisi pöytiin tarjoilukin, niin kyllä silloinkin odotetaan, että tarjoilija käy ottamassa tilauksen ja vasta sitten mennään salaattipöytään...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

crissy

Posts: 1,958

#1566 • • crissy

Pätkis, 17.8.2007 11:35:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..


..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!


JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!


---

Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?

-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.



Mä yritin ehdottaa tota kylttijuttua mut se ei oikein saanu tuulta allensa....
crissy

Posts: 1,958

#1567 • • Edited crissy

Pätkis, 17.8.2007 11:35:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..


..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!


JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!


---

Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?

-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.



meillä voi toimia silleen et joko tilaa kassalta tai istuu pöytiin odottamaan tarjoilijaa.. mutta toi et kävelee suoraan salaattipöytää ja sit istumaan ja jos ei oo tarjoilijaa huomaamaan tätä kyseistä ihmistä nii ja jos/kun on kiire niin voi luulla et asiakas on tilannut kun on salaattinsakki syönyt..

Ja sit kun meil on vaan yks kokki töissä niin ruuan tulo alkaa kestää siin vaihees ku porukka alkaa tilaamaan listalta..

eilen meil oli sali täynnä porukkaa ja tosiaan meit oli kaks töis..

Joo en mäkää koskaan mene esim. rossossa salaattipöytään eka ja sit istuun ja venaamaan josko joku tarjoilija tajuais et mä en olekkaan tilannut vielä..



ja ne on niit "vakiosiakkaita" ketkä kävelee suoraan alkuruualle..
No vakioasiakkaita niille jotka on 10v talossa ollu... mut ei mulle...
Pätkis

Posts: 1,038

#1568 • • Pätkis Pikkis

crissy, 17.8.2007 11:45:
---
Pätkis, 17.8.2007 11:35:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..


..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!


JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!


---

Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?

-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.

---


meillä voi toimia silleen et joko tilaa kassalta tai istuu pöytiin odottamaan tarjoilijaa.. mutta toi et kävelee suoraan salaattipöytää ja sit istumaan ja jos ei oo tarjoilijaa huomaamaan tätä kyseistä ihmistä nii ja jos/kun on kiire niin voi luulla et asiakas on tilannut kun on salaattinsakki syönyt..

Ja sit kun meil on vaan yks kokki töissä niin ruuan tulo alkaa kestää siin vaihees ku porukka alkaa tilaamaan listalta..

eilen meil oli sali täynnä porukkaa ja tosiaan meit oli kaks töis..

Joo en mäkää koskaan mene esim. rossossa salaattipöytään eka ja sit istuun ja venaamaan josko joku tarjoilija tajuais et mä en olekkaan tilannut vielä..


Nii aivan. Eli se salaatti on TEILLE merkki siitä, että tilaus yleensä on jo otettu vastaan. Asiakas nyt ei välttämättä tätä aina ihan hoksaa vaikka se sulle, alalla työskentelevälle, onkin itsestään selvää ettei kannata hakea salaattia ennenku on tilannut ruokansa. Mä kannattaisin edelleen sitä, että vois tilaa ainoastaan joko pöydistä tai kassalta. Eikse nyt olis vaan kaikille helpompaa*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

crissy

Posts: 1,958

#1569 • • Edited crissy

Pätkis, 17.8.2007 12:01:
---
crissy, 17.8.2007 11:45:
---
Pätkis, 17.8.2007 11:35:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..


..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!


JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!


---

Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?

-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.

---


meillä voi toimia silleen et joko tilaa kassalta tai istuu pöytiin odottamaan tarjoilijaa.. mutta toi et kävelee suoraan salaattipöytää ja sit istumaan ja jos ei oo tarjoilijaa huomaamaan tätä kyseistä ihmistä nii ja jos/kun on kiire niin voi luulla et asiakas on tilannut kun on salaattinsakki syönyt..

Ja sit kun meil on vaan yks kokki töissä niin ruuan tulo alkaa kestää siin vaihees ku porukka alkaa tilaamaan listalta..

eilen meil oli sali täynnä porukkaa ja tosiaan meit oli kaks töis..

Joo en mäkää koskaan mene esim. rossossa salaattipöytään eka ja sit istuun ja venaamaan josko joku tarjoilija tajuais et mä en olekkaan tilannut vielä..

---

Nii aivan. Eli se salaatti on TEILLE merkki siitä, että tilaus yleensä on jo otettu vastaan. Asiakas nyt ei välttämättä tätä aina ihan hoksaa vaikka se sulle, alalla työskentelevälle, onkin itsestään selvää ettei kannata hakea salaattia ennenku on tilannut ruokansa. Mä kannattaisin edelleen sitä, että vois tilaa ainoastaan joko pöydistä tai kassalta. Eikse nyt olis vaan kaikille helpompaa*nauru*



No KHYL joo! Ei tartte päätään raapii sit et "onks toi tilannu.. entä toi" helpottais sekä meidän elämää/työtä että kaikkien muidenki *lmao*
Lyylikki

Posts: 2,975

#1570 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olis kai se ihan kiva, että kun soittaa puhelimella, niin kertoo selkeästi nimensä ja sen mistä soittaa.

Ja kun sitten alkaa kertoa sitä asiaansa, niin ei pidä ottaa nokkiinsa, jos se tyyppi siellä puhelimen toisessa päässä ei saa siitä konekivääritulituksesta ihan ekalla kertaa kiinni. Se on kummallekkin kuitenkin edukasta, että se asia kirjoitetaan samoin tein ylös, niin vältetään turhaa työtä - molemmin puolin - kun ei tartte soitella moneen kertaan perään.

No okei, ~90 % asiakkaista osaa toimia asiallisesti ja ymmärtää tään. Mut sitten on se pieni joukkio, joilta ei meinaa onnistua.
Zandy

Posts: 273

#1571 • • Zandy

crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.

"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?

" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"

" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"

"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"

NYt on taas sellanen fiilis et vois olla jossain kopis itekseen töis.. ku noi ihmiset osaa vaa KITISTÄ!



Mun on kanssa pakko ihmetellä, että mitä kummaa noissa kysymyksissä on....kyllä mä ainakin olettaisin tai edes toivoisin, että ravintolassa syömäni ruoka olisi jotain muuta kuin tukun hyllyltä poimittua valmistavaraa, joka sitten lämmitetään kattilassa ja tarjoillaan. Tai jotenkin tuntuu oudolta, että ravintolan ruuat koostuisivat vain pussisafkoista, eineksistä ja pakasteista...
oooo

Posts: 1,249

#1572 • • Edited oooo

crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.

"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?

" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"

" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"

"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"



Mä en kyllä myöskään ymmärrä, että mitä ihmeellistä noissa kysymyksissä on ja millä perusteella niistä voi vittuuntua noin pahasti.

On joo todella pahaa kitinää.

Kyllä tässä tapauksessa taitaa päteä ennemminkin se: "asiakas on aina oikeassa". Mä en kyllä suoraan sanoen edes ymmärrä, että miksi lähteä ravintolaan töihin, jos se vituttaa niin pahasti, että asiakkaat kysyy ravintolan ruuasta.

Tietysti se voi vituttaa niinku kaikki muukin mutta ehkä se vitutus juontaa juurensa silloin jostain ihan muusta, kun niistä kysymyksistä.

Ymmärtäisin, jos se asiakas olisi kysynyt: "poimitko nää sienet tänään". Mun käsittääkseni tässä ei nyt sitä kysytty, vaan itse käänsit kysymyksen sellaiseksi.


Terv: vitun ärsyttävä asiakas
oooo

Posts: 1,249

#1573 • • oooo

Nelli, 16.8.2007 17:26:

Ja KATSEKONTAKTI. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun se, ettei asiakas kato mua silmiin missään vaiheessa kassatapahtumaa.



Mä en ainakaan pysty katsomaan myyjää silmiin, jos mä meinaan kuolla paniikkiin siinä kassalla. Epäkohteliaisuudesta siinä ei mun kohdalla ole kyse, vaan siitä, että meinaan saada paniikkikohtauksen. Ja sitä kohtausta pahentaa, jos myyjä kyylää mutta en mä siitä vedä hernettä nenään, että se ystävällisesti hakee kontaktia.
katjastina

Posts: 398

#1574 • • katjastina magnets and miracles
Tänään pahimpaan ruuhka-aikaan, tiskillä jono ja hoidin omaa asiakasta ja jeesasin samalla kahta harjottelijaa. Niin tämä yks nuori mies tulee ja ohittaa kaikki muut ja haluaa tietää mistä voisi kysellä sen shortisien toista lahjetta. Lahkeen sai irti vetskarilla niin jäbä oli unohtanut sen meidän aulaan.

Oikeesti pää hajos ja teki mieli huutaa: Jos oot noin hukassa niin älä lähde ulkomaille seikkailee! Ei vois vähempää kiinnostaa sun lahje prkele!
*Anna*

Posts: 181

#1575 • • *Anna* Fantastic House wife
Muistu just mieleen yks asiakkaan kysymys tuolta urheilukauppa ajoilta...Anteeks mutta pitääks tää sadepuku vettä? Siis oikeesti... *eikä*
oooo

Posts: 1,249

#1576 • • oooo

*Anna*, 17.8.2007 18:47:
Muistu just mieleen yks asiakkaan kysymys tuolta urheilukauppa ajoilta...Anteeks mutta pitääks tää sadepuku vettä? Siis oikeesti... *eikä*



*nauru* Ihan paras.
Freja

Posts: 8,775

#1577 • • Freja Sihteeri

Chatte, 17.8.2007 10:52:
---
Norb, 15.8.2007 14:47:
Tarjoilija kysyy- Miten maistui?

Minä- Pihvi oli liian kypsä vaikka pyysin medium-.. Muuten oli kyllä ihan hyvää :)

Tarjoilija- (Ei osannu ottaa vastaan palautetta) Lähti loukkaantuneena mumisten.

---

Meille on myös muutaman kerran tuotu kypsät pihvit, vaikka on pyydetty medium. Olen aina kohteliaasti maininnut siitä tarjoilijalle, kun ovat kysyneet, maistuiko. Eivät ole tarjoilijat suuttuneet - tai ainakaan näyttäneet sitä - vaan ovat luvanneet viedä terveiset kokille, ja ollaan yleensä saatu alennusta laskusta tai alennuskupongit seuraavaa kertaa varten tms.



Itelläni tapana tehdä pihvin eteen saadessani - leikkaan sen keskeltä poikki ja katson, onko se sopivan kypsää/raakaa. Jos ei, kerron siitä heti, että saan sellaisen pihvin kuin alunperin pyysinkin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tomppi

Posts: 1,600

#1578 • • Edited tomppi thzombie ™
Tulkaa tanne ita-europpaan. Taal asiakaspalvelu kusee ja paljon. murr..
Ollu matkalla Saksassa, Puolassa, Slovakiassa ja nyt ollaan Unkarissa. Jaljella on viel Kroatia, Slovenia ja Italia.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

asdf

Posts: 3,155

#1579 • • asdf
Tänään taas horjui usko ihmiskuntaa kohtaan seuraavan isänmaan toivon myötä:

Asiakas: "Moi, onks teillä tääl sitä mallia xxx?"
Minä: "Valitettavasti meidän varastosta ei löydy, mutta saadaan tänne tilaamalla tai voitte myös halutessanne noutaa sen keskusvarastolta."
A: "Ja missäs tää varasto sijaitsee?"
M: "Tikkurilassa."
A: "Joo en varmaan lähe, ihan hirvee matka, emmä haluu ajaa sinne, hirvee matka."
M: "Joo, no sit mä voin tilata sen tänne sieltä."
A: "Ja kauas siinä sit kestää?"
M: "Kahesta kolmeen päivään. Nopeemmin sen tietysti sais jos kävis varastolta hakemassa.."
A: "Emmä haluu nii kauan odottaa, mä haluan sen koneen nyt mukaan!"
M: "Ymmärrän, mutta meillä ei nyt ole sitä täällä."
A: "Onpa huonosti varauduttu asiakkaiden tarpeisiin."
M: "..."
A: "No sithän sä varmasti käyt sen hakemassa sieltä mulle."
M: "Se ei kyllä oo käytäntö meillä."
A: "Ei saatana miten surkeeta palvelua, miks sä oot täällä töissä kun et osaa tehä mitään?"

..jonka jälkeen asiakas poistui korostetun suurieleisesti huudellen ala-arvoisia kommentteja meidän myymälän toiminnasta. Siis mistä vitusta noita sikiää?

Toinen kans mikä vituttaa ehkä eniten on kuluttajavirastoon vetoaminen. Siitä ei oikeasti ole mitään apua, asiat ei tapahdu nopeammin eikä varmastikkaan saa hyvää palvelua sen jälkeen. Se ei osoita minkäänlaista arvostusta työntekijää kohtaan - kyllä me tiedetään, miten niiden laitteiden kanssa toimitaan.
crissy

Posts: 1,958

#1580 • • Edited crissy

Zandy, 17.8.2007 17:59:
---
crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.

"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?

" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"

" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"

"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"

NYt on taas sellanen fiilis et vois olla jossain kopis itekseen töis.. ku noi ihmiset osaa vaa KITISTÄ!

---


Mun on kanssa pakko ihmetellä, että mitä kummaa noissa kysymyksissä on....kyllä mä ainakin olettaisin tai edes toivoisin, että ravintolassa syömäni ruoka olisi jotain muuta kuin tukun hyllyltä poimittua valmistavaraa, joka sitten lämmitetään kattilassa ja tarjoillaan. Tai jotenkin tuntuu oudolta, että ravintolan ruuat koostuisivat vain pussisafkoista, eineksistä ja pakasteista...




no noi nyt oli vaa piste iin päälle muutenki suht vittumaisen päivän pääteeks ja kiireisen viikon ja loman puuttees..

täs on puskettu ihan helvetisti duunia koko kesä ja nyt vasta alkaa helpottaa et eiköhän munki tyhjänpäiväiset kitinät lopu kans..=)

No ehkä noi oli liioiteltua.. sorryt siitä..