Kultakisu, 1.3.2007 15:03:
no ei ees kirurgi! mehiläisen yleislääkäri ei tarvinnu sanoo ku kaks sanaa ja sairaslomatodistus oli jo kädessä...
---
*tana *ttu
:D
2,204 posts, 111 pages, 743,297 views
no ei ees kirurgi! mehiläisen yleislääkäri ei tarvinnu sanoo ku kaks sanaa ja sairaslomatodistus oli jo kädessä...
---
*tana *ttu
mashka, 23.2.2007 15:32:
sama asia ravintoloissa-yks likainen pöytä,josta just lähti asiakkaita,ja muuta vapaana,nii silti ne seuraavat asiakkaat menee just siihen likaiseen..mitä vittua???????
nora, 11.4.2007 15:50:
*Snip*
Nauskiss, 13.4.2007 04:47:
Eka teistä, joka vetää lopulliset kilarit vaativien asiakkaiden kanssa, diilatkoon duuninsa mulle, kiitos!
(Kuulostaa nimittäin ihanan helpoilta/siedettäviltä nuo probleemat.)
niomic, 13.4.2007 08:28:
---
Nauskiss, 13.4.2007 04:47:
Eka teistä, joka vetää lopulliset kilarit vaativien asiakkaiden kanssa, diilatkoon duuninsa mulle, kiitos!
(Kuulostaa nimittäin ihanan helpoilta/siedettäviltä nuo probleemat.)
---
Vaikka olen pääosin samaa mieltä, niin pitää omakohtaisen kokemuksen perusteella todeta, et niin kuulostaa moni muukin asia paperilla :)
(pääosin koskien siis ko. threadin juttuja)
MiMoSa, 13.4.2007 17:06:
Ite oon ollu erään rakennustarvikeliikkeen kassalla töissä aiemmin opiskeluaikanani ja hermot siinä kyllä meinas välillä tosissaan mennä. En tiiä miten muualla, mut ainakin siellä oli asiakkailla tapana tulla valittamaan siihen kassalle ihan kaikesta vaikka meillä kassatyöntekijöillä ei oo ollu asiaan mitään osaa eikä arpaa. Mä oon kuullu niin monet valitukset siitä et miten meillä ei oo tarpeeks henkilökuntaa ja miten se ja se myyjä on tehny sellasen ja sellasen virheen ja blaa blaa. Se auttaakin tosi paljon kun tullaan siihen kassalle valittamaan, mähän siellä esimerkiksi päätinkin siitä kuinka monta työntekijää siellä on aina vuorossa töissä. Ihan paras oli kun yks mies tuli vaahtoamaan mulle et se ilmottaa musta poliisille kun mä ryöstän ihmisiä. Siis sen takia kun meillä on niin kallista.
nora, Tulee paha mieli usein jo parin tunnin työnteon jälkeen. Ja mitä vittua sitä mulle aletaan huutamaan jos paperinen lamppu on kotona haalistunut auringonvalossa tai jostain tuotteesta lähtee maalia rapisemaan jos se jätetään koko kesäksi ulos.. Soitto tehtaalle kiitos jos tuotteesta on jotain valittamista! En kai myyjänä testaa jokaista kaupan tuotetta..
niomic, 13.4.2007 19:18:
Ihmiset tuppaavat valittamaan sille firman edustajalle, joka on a) hyvin saatavilla ja b) paikalla kun sitä valitusta alkaa pursuamaan. On mielestäni aika huono sanoa ettei kassatason asiakaspalvelija voi vaikuttaa asioihin, joista asiakkaat valittavat.