2,204 posts, 111 pages, 742,578 views
Lost-Soul, 22.11.2006 16:09:
m: (Totean oman mielipiteeni kyseisen liikkeen toiminta tavasta ja kyseisen henkilön palvelusta ja lähden pois päin)
Juhgu, 22.11.2006 19:51:
---
Lost-Soul, 22.11.2006 16:09:
m: (Totean oman mielipiteeni kyseisen liikkeen toiminta tavasta ja kyseisen henkilön palvelusta ja lähden pois päin)
---
Mitä tuo myyjä tuossa sitten teki väärin?
Lost-Soul, 22.11.2006 20:11:
---
Moniakin asioita.
Mutta mielestäni on jotenkin oudoksuttavaa, että saman liikkeen eri toimipisteiden välillä pääsee syntymään noinkin huomattava rahallinen ero täysin saman tuotteen välille. Ei siinä mitään jos myyjä olisi paikannut asian ja toiminut siten, että olisi saanut asiakkaan pysymään heidän asiakkaana.
Juhgu, 22.11.2006 20:16:
---
Gigantin myyjä tuskin voi vaikuttaa liikkeidensä hintoihin (tai nettisivuun :P). Asiaankuuluvaa olisi varmaan ollut pahoitella väärinkäsitystä, mutta ainakin minä sain sellaisen kuvan että tuossa tilanteessa oli tosiaan asiakas väärässä.
Lost-Soul, 22.11.2006 20:22:
---
remotion, 21.11.2006 16:06:
---
IInesAnkka, 21.11.2006 14:22:
Onneksi tuona vodkabatterytapausiltana oli riittävästi Klubbarilaisia talossa ettei tarvinnut viemäriin kaataa
---
*pepsodent*olen vakaasti ja järkähtämättömästi päätynyt lopputulemaan että ms.duck on stadin paras baarimiuku. no matter what!
Eilen jostain syystä kuulin kolme kertaa "Mitä sä niitä tavaroita otat, ei ne oo MUN??!!"
Ai anteeks vaan, eikö siihen voinu laittaa sitä välikapulaa?
Kolmannella kerralla multa pääsi jo " voi helvetti eikö siihen voi laittaa sitä kapulaa, enhän mä voi tietää mitkä on kenenki tavarat"
Kerran joku jopa kysyi multa loukkaantuneena " ai MUNKO se kuuluu laittaa?"
En voinu todeta ku että
"se on mulle AIVAN SAMA KUKA SEN LAITTAA kunhan joku laittaa koska en muuten voi tietää mitkä tavarat on kenenki ja mulla ei ole aikaa siinä seurata mitä tavaroita kukaki lappaa siihen hihnalle"
MiSSy*, 29.11.2006 14:21:
Toinen mikä vituttaa on se että se perhanan kuitti jätetään mulle, ei mua todellakaan kiinnosta haluaako tai tarviiko asiakas sitä mihinkään, en mä ala kysyy kaikilta 300 - 400 ihmiseltä tarviiko ne sitä mihinkään. Kuitenkin se perkele tulostuu sieltä kirjoittimesta. Ei se oikeesti ole vaikeaa laittaa roskiin itse. (Tosin kun olen asiasta sanonut, niin asiakas ei edes tiedä missä on roskis... hmmm... tietääkseni kaikissa kaupoissa liukuhihnan perässä kun on se pakkaustaso niin siinä on joko pieni tai iso roskis....)
neverfadeaway, 30.11.2006 12:08:
pakkko kysyy, onko sulla vielä työpaikka noiden ääneenavautumisten jälkeen? No on nimittäin niin herkullisia valituksen- ja herneen enäänvetoaiheita et oksat pois.
hallucinogen, 30.11.2006 14:45:
Itse olen ollut kassalla töissä ja se kuitti jota asiakas ei halua on todella helppo heittää roskiin ihan kassan toimesta. Yleensä ne pienet roskikset jotka on hihnojen päässä on niin täynnä kaikkea roskaa, että ei sinne mahdu yhtikäs mitään.
MiSSy*, 1.12.2006 11:59:
Tässä on lähinnä kyse periaatteesta et vaikka olen kassa niin se ei tarkoita samaa kuin että teen aivan mitä vaan jotta asiaakkaat saa tuntea olonsa mua paremmaksi. Toi kuittihomma nimittäin kuuluu siihen kastiin ettei ne viitsi ite. Ja se taas taitaa johtua pitkälti siitä et olen töissä alueella missä asuu varakasta mutta hyvin nenäkästä porukkaa
Verano, 1.12.2006 12:09:
Nyt menee kyllä yli hilseen ja pahasti. Millä ihmeen perusteella kuitin roskiin laittaminen ei kuulu sun työhösi, tai että se että asiakas sanoo esim "kiitos, en tarvitse kuittia" sais ne tuntemaan olonsa sua paremmaksi? Tai että se olisi ylipäätään mikään suuri juttu, että laitat sen kuitin roskiin. Beats me.
MiSSy*, 1.12.2006 12:22:
mutta toiset viskaavat sen mulle takas sanomatta mitään.