Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 713,587 views

Anunu

Posts: 18

#1721 • • Anunu Anulicious
^Kyllä mä nykyään yritänkin sanoa aina "ja niiden sekoitus" mutta kyllä silti jotkut jaksaa kysyä että mitä siinä on :D
crissy

Posts: 1,958

#1722 • • Edited crissy
Yksi tyttö tuli eilen kanssalle ja oli ostamassa 30e villaneuletta. Vetäsin kortin ja tuli ei myyntilupaa.

Minä: Anteeks mut tää sanoo ettei ole myyntilupaa. (kokeilin vielä kaks kertaa)
tyttö: aijaa.. no siin o 100e ostoraja päivässä ja oon kyl ostanu jo 100e:llä tänään.
minä: *mykistynyt*
tyttö: mä voisin käydä automaatilla hakees rahaa
minä: No jos käyt hakemassa niin mä pidän tätä täälä tiskin takana niin kauan.
tyttö: okei.


likka jää pyörimään siihen ja 2min päästä tulee sanomaan et ei haluakkaan paitaa ja eikä tartte pitää sitä tallessa siellä..

joutu hetken aikaa oleen kyl o_0!

eli siis tulee ostamaan tavaraa vaikka tietää valmiiks ettei se kortti tuu toimimaan.. o_0! m´kay!

ai nii.. onneks en oo nuorisonosastolla... saa kuulemma kuulla haistatteluja harva se päivä..

mikä tätä nykynuorisoa oikei vaivaa??
Verano

Posts: 4,649

#1723 • • Verano Merituuli
Keski-ikäinen mieshenkilö soitti tänään. Oli kovasti ihmeissään, että mihinkäs tämä puhelu nyt oikein tuli: "*Missäs tämä, missäs tämä... miten tämä nyt tällä tavalla, mites... kuinka tämä nyt... mikäs nyt.. tähän numeroon minä soitin... missäs tämä nyt on.. mikäs numero tämä on.."

Siinä sitten selvittelimme, missä puhelu nyt oli, mihin mies luuli soittaneensa, minkä numeron hän oli valinnut jne. Tokaisi sitten, että tässä oli semmoinen +46, mutta minä otin sen pois *justjoo*

Noh, kaikilla on huonot päivänsä ja ehkäpä hän vastaisuudessa muistaa plussan indikoivan maan suuntanumeroa.
Nectarine

Posts: 475

#1724 • • Edited Nectarine Rouva T
Täällä on muutaama aika hauska. Erityisesti tämä tilitys vuoronumeroista.

Ja sitten omani:

Tarinoita erään nimeltä mainitsemattoman hevibaarin ovelta, jossa olen roikkunut jo aivan liian kauan...

*kröhöm* Jos olet tulossa asioimaan baariin, muista pari pikkujuttua narikassa/lipunmyynnissä:

-meillä ei tunneta "ryhmäalea" , ei ainakaan kolmesta henkilöstä
-meillä ei saa alennusta millään plussa-, opiskelija-, kirjasto-, makuuni-, tms-kortilla
-jos lippu on 4e, 3,85e ei ole "sama asia", eikä se myöskään ole "terpeeksi lähellä"
-jos maksat säästöpussasta putsaamillasi kolikoilla, muista varmistaa että takanasi on ainakin 20 odottavaa ihmistä, NOT!
-jos olet vieraslistalla, älä aloita "etsätiedäkukamäoon". Ei, en tiedä, eikä juuri oikein kiinnosakkaan.
-jos olet bändiä tai crewtä esittele itsesi kun tulet ravitsemusliikkeeseemme, koska en voi tunnistaa jokaikistä hevipändin kosketinsoittajaa/monitorimiksaajaa/bussikuskia.
-jos kuitenkin olet jonottamassa paikkaan johon on vahingossa edellämainittu idiootti päästetty, älä aloita "vittu kun on hidas ja paska palvelu"-huutelu. Se vituttaa. Paljon.
-koska olemme kaikki aikuisia, osaamme odottaa omaa vuoroamme, emmekä ryntää jonon läpi 50e kädessä huudellen ja vislaillen. Ellei aikeinasi ole maksaa koko porukkaa sisälle.
-jos maksat kolikoilla ja pidän kättäni kämmen ylöspäin pöydällä, älä laske kolikoita käteni viereen. En huvikseni tetsaile siinä kädet pöydällä
-meitä on narikka/lipunmyynnissä sen takia kaksi, että siinä on kaksi eri työtä. Ethän siis tuputa takkiasi ja rahojasi työtoverilleni. Vai oletko oikasti niin stanan tyhmä, että kuvittelet minun työni olevan 21-04 huutamista "neljä euroo!" "kiitti, moi!" (ei sillä etteikö sellaistakin voisi tehdä...)
-jos olet hikinen, irstas tai muuten vaan vastenmielinen, isäni ikäinen mies en aio antaa sinulle , tai yhtään kelle muullekkaan puhelinnumeroani tai lähteä treffeille. Äläkä huorittele kun kieltäydyn, koska silloin kerron sinulle rehellisen mielipiteeni sinusta. Se usein sattuu.
-rahoja/narikkalappuja/takkia ei tarvitse heittää kohti alhaista asiakaspalvelijaasi
-ihan totta, minua ei kiinnosta mitä teidän koiralle/lapsille/naapurille/opettajalle/tms kuuluu, erityisesti silloin kun on ruuhkaa
-ei, en ole nti (siis rva) aika, juna-/bussiaikataulu, enkä myöskään tiedä tällä hetkellä vallitesevaa sää tilaa, saati ennustaa niitä
-en jaksa muistaa kaikkien muittenkin baarien aukioloaikoija, sisäänpääsy- ja kaljahintoja
-ei, en soita omasta puhelimestani taksia, ainakaan jos käsket niin.
-ei, en myöskään tiedä millainen on kaupungin taksinsaantitilanne juurinyt, jos kysyt tätä lähempänä neljää, niin mitäs luulet?
-vaikka olisit minkä firman pomo ja "mun ei tarvi maksaa" niin arvaappa mitä? Ihan -tun varmasti maksat. Stana jos minä saisin päättää niin tuollaiset mulkut maksaisivat tuplasti.
-savuttomassa baarissa ei tupakoida sisällä, edes "tätä yhtä"
-myöskään röökikopissa ei juoda "vaan tätä yhtä". Ja jos haen lasisi pois tupakkakopista -kun olet ollut niin -tun paviaani ettet osaa lukea niitä kolmea kylttiä silmien tasolla "EI LASEJA TUPAKKAKOPPIIN"- sitä juomaa ei haeta sinne takas. (tästä syystä mielestäni pitäisi saada puukottaa)
-äläkä mulle ränise näistä järjestelyistä, minä en ole ko. lakia kirjoittanut
-se "laseja" tarkoittaa myös pulloja. Ja kyllä myös alkoholittomia juomia ei sinne saa raahata.
-jos olet hukannut narikkalappusi, se ei ole minun vikani. Ja jos alat huutaa, syytellä ja huoritella en aio tehdä sitä vähäänkään takkisi saamiseksi.
-ojentaessasi narikka lappua "se on se musta nahkatakki"-vitsi ei ole hauska, enää. Oli ehkä 100v sitten tai n. 1000 kertaa sitten. (olen siis edelleen hevibaarissa)
-jos ravintola ei miellyttänyt "tää baari on ihan vitusta! keeron tästä kaikille jotka tunnen, en tuu tänne enää koskaan" on suht turhaa, en noteeraa sitä
-"tääl soi ihan -tun -ka musiikki" vainiin, no sehän luonnollisesti onkin ovihenkilökunnan vika, kokeile djtä, tai ole tulematta rockpaikkaan jos et voi heviä sietää
-valomerkin jälkeen ei ole soveliasta tulla laulamaan narikkaa Iron Maidenia, se kuulostaa kauhealle
Ja sitten 04:02 narikan edessä on aivan -tun turha huudella "minä olen maksava asiakas, minulla on oikeus..." aaa, wrong, ei ole! Sun pitää Lain Mukaan suksia -tuun just nyt *hymy* Ja tämän jälkeen on ihan turha ottaa "mä tunnen sun pomos..."-oljenkortta, koska niin minäkin! Eikös olekkin hassu sattuma.

Silleen. Mä vihaan hevareita. Ainakin asiakkaina. Ainakin joskus.

Tääläistä meillä tänä vloppuna, katsotaan mitä kivaa seuraava tuo tullessaan.

Ps. Tämä muuten ei ollut sitä varten kirjoitettu, että joku kermaperse-oonparempikunsää-paviaani voi tulla mulle kertoon et oon paska siinä mitä teen. Kirjoitin tämän koska vitutti. Piste.

--
Prinsessa Ruusunen

spoinkel

Posts: 398

#1725 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Tapahtui eilen eräässä boheemibaarissa.

Vahvasti humaltunut äijä astuu baariin sisään ja heiluttaa korttia tiskillä.

Asiakas: hei mä tarvishin taksirahaa, viithitkö höylätä?

Baarimikko: eksä vois nostaa alakaupungilla ja hommata sieltä sen taksin.

Asiakas: haista vithu, mä tarviin rahaa nyt, kamoon

Baarimikko: emmä sulle mitään myy mutta kai mä voisin höylätä...

Ja äijä sai kuin saikin rahansa! Sen jälkeen hänelllä ei kyllä ollut kovin kiire taksiin, jäi pöytiin hengailemaan kunnes baarimikko ohjasi hänet ulos. Mutta mitä opimme tästä? Jos et saa jotain 1. kerralla, kannattaa kokeilla taikasanaa haista vittu!

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

extramppa

Posts: 217

#1726 • • extramppa hengailija
Jos olet mieshenkilö ja yrität maksaa naishenkilön pankkikortilla (naishenkilöä ei edes mukana), luuletko että:

*en ota korttia pois
*uskon että pankkikorteista on rinnakkaiskortteja olemassa
*se auttaa, että olet ostanut sillä kortilla "muualla" jo monta kertaa
*väkivallalla uhkaamalla annan kortin takaisin
*teen sen vain sinun kiusaksesi, koska jos oma korttisi olisi varastettu, haluaisit varmaan, että antaisin kenen tahansa käyttää sitä ilman henkilöllisyystodistusta.
Dementation

Posts: 2,892

#1727 • • Dementation wednesday?

mayah, 9.10.2007 12:09:
MIKÄ IHMISTÄ VAIVAA, KUN SE KIRJOITTAA TYÖHAKEMUKSEN KÄPSIT PÄÄLLÄ? SE OIS IHAN OK, JOS SE HAKIS VAIKKAPA VARASTOHOMMIIN, MUT KUN MEILLÄ TÄÄLLÄ TOIMISTOPUOLELLA PITÄIS KYLLÄ OSATA PAIKALLISTAA SE KÄPSLOKKI SIELTÄ NÄPPÄIMISTÖN VASEMMASTA REUNASTA.



EIKS SILLEEN EROTUKKAAN MUISTA HAKEMUKSISTA?
PiTäÄ eNs KeRrAlLa KiRjOiTtAa NäIN, oNkS sE sIt PaReMpI??? *lmao*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

laite

Posts: 2,994

#1728 • • laite MastahWankah

mayah, 9.10.2007 12:24:
---
Dementation, 9.10.2007 12:22:
---
mayah, 9.10.2007 12:09:
MIKÄ IHMISTÄ VAIVAA, KUN SE KIRJOITTAA TYÖHAKEMUKSEN KÄPSIT PÄÄLLÄ? SE OIS IHAN OK, JOS SE HAKIS VAIKKAPA VARASTOHOMMIIN, MUT KUN MEILLÄ TÄÄLLÄ TOIMISTOPUOLELLA PITÄIS KYLLÄ OSATA PAIKALLISTAA SE KÄPSLOKKI SIELTÄ NÄPPÄIMISTÖN VASEMMASTA REUNASTA.

---


EIKS SILLEEN EROTUKKAAN MUISTA HAKEMUKSISTA?
PiTäÄ eNs KeRrAlLa KiRjOiTtAa NäIN, oNkS sE sIt PaReMpI??? *lmao*

---


EROTTUMINEN EI OO AINA POSITIIVINEN ASIA.


Mut ku en osaa kirottaa ku tikkukirjaimil :(((
Freja

Posts: 8,775

#1729 • • Freja Sihteeri

mayah, 9.10.2007 12:09:
MIKÄ IHMISTÄ VAIVAA, KUN SE KIRJOITTAA TYÖHAKEMUKSEN KÄPSIT PÄÄLLÄ? SE OIS IHAN OK, JOS SE HAKIS VAIKKAPA VARASTOHOMMIIN, MUT KUN MEILLÄ TÄÄLLÄ TOIMISTOPUOLELLA PITÄIS KYLLÄ OSATA PAIKALLISTAA SE KÄPSLOKKI SIELTÄ NÄPPÄIMISTÖN VASEMMASTA REUNASTA.



NO NEHÄN ON SILLON NIIKU LUOTUJA TÄHÄN MUN HOMMAAN KU KIRJOTETAAN KAIKKI KÄPSEIL

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#1731 • • Edited m1kk3 no-life
^ :DDDDDD

ei tollasta OIKEESTI voi kukaan kirjottaa tosissaan :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1732 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

crissy, 4.10.2007 09:13:

Minä: Anteeks mut tää sanoo ettei ole myyntilupaa. (kokeilin vielä kaks kertaa)
tyttö: aijaa.. no siin o 100e ostoraja päivässä ja oon kyl ostanu jo 100e:llä tänään.
minä: *mykistynyt*
tyttö: mä voisin käydä automaatilla hakees rahaa
minä: No jos käyt hakemassa niin mä pidän tätä täälä tiskin takana niin kauan.
tyttö: okei.


likka jää pyörimään siihen ja 2min päästä tulee sanomaan et ei haluakkaan paitaa ja eikä tartte pitää sitä tallessa siellä..



ehkei sillä vaan ollut rahaa ja ei tajunnut/kehdannut sanoa
siinä sitä heti aluksi? ei toi nyt niin paha juttu musta ole.

lol, miks mä aina puolustan näitä sun asiakkaita? :D

--
dasinoaisnvs

laite

Posts: 2,994

#1733 • • laite MastahWankah

mayah, 9.10.2007 12:36:
LOOOOHHLLL *lmao*

"Etsin työtä 1-2 päiväksi viikossa"

"Palkkatoive 3000"

:D

Et jos vaikka siis 375-750 päivässä :D


EI KU MÄ HALUUN (!!!) SEN 3000 EUROA PÄIVÄSSÄ! ET LUE MUN HAKEMUKSIA KUNNOLLA :(((
m1kk3

Posts: 5,560

#1734 • • m1kk3 no-life

extramppa, 7.10.2007 23:08:
Jos olet mieshenkilö ja yrität maksaa naishenkilön pankkikortilla (naishenkilöä ei edes mukana), luuletko että:

*uskon että pankkikorteista on rinnakkaiskortteja olemassa
*se auttaa, että olet ostanut sillä kortilla "muualla" jo monta kertaa


*reps* *lmao*

Uskomattomia tapauksia kyllä. Ite kun en oo tiskin takana koskaan ollu ni vaikee kuvitella et noin daijuja ihmisiä on ees olemassa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1737 • • Aziz Combat Fighter
Järjestyksenvalvojan kanssa väitteleminen ei auta, koskaan, ikinä. Eli älä edes yritä. Jos jotain sanotaan, niin syyhen on peruste, eikä se peruste katoa sillä että jäät vartiksi jänkkäämään siihen ovelle tai minne tahansa.

Se siitä, ton ku muistaa ni kaikki sujuu paremmin.
tir

Posts: 951

#1738 • • tir
tapahtuipa tuossa perjantai-iltana.
tiskille saapui kaksi hieman jo humaltunutta nuorta naishenkilöä. toinen tilasi gintonicin, jonka valmistin sitten ja ilmoitin hinnan 7. (juu tiedän siellä on törkeen kallista, mutta ei ole miun ongelma..)
toinen työntää vitosen setelin minulle ja kurottaa ottamaan drinkkiä. pidän lasista kiinni ja kerron että ei, kun se todellakin maksaa sen 7e ja tästä puuttuu siis vielä se 2e. naikkonen alkaa valittaa että ei hänellä ole enempää, enkö voisi myydä sitä vitosella.
ei, en voi, 2e lisää tai drinkki jää siihen.
tytöt alkavat sitten tappelemaan keskenään, toinen tivaa toiselta lisää rahaa jne, lopulta suuttuu ja lähtee juoksemaan pois. toiselle saan perille että tuota drinkkiä en vitosella myy, vaan sillä vitosella saa esim. kaljatuopin.
lähden viemään sitten sitä gintonicia kauemmas, jolloin huomaan että tyttö kurottaa tiskin yli ja alkaa lappamaan redbull-tölkkejä kassiinsa. tulen takaisin, kysyn että mitähän luulee tekevänsä, otan tölkit pois ja samassa huomaan kassissa bacardipullon missä on kaatonokka. yritän kysellä että mitähän tämä täällä tekee, vastaukseksi saan mm. "kaveri antoi", "se oli jätetty siihen tiskille" "en minä sitä ottanut" "ei tämä olekaan minun laukku" jnejnejne.
portsarit tulivat sitten jatkamaan keskustelua ja palasin palvelemaan muita asiakkaita.

mielenkiintoista sinällään kyllä.. (ja juu se bacardipullo oli pöllitty samasta ravintolasta eri tiskiltä)
crissy

Posts: 1,958

#1739 • • crissy

kimmø, 9.10.2007 12:42:
---
crissy, 4.10.2007 09:13:

Minä: Anteeks mut tää sanoo ettei ole myyntilupaa. (kokeilin vielä kaks kertaa)
tyttö: aijaa.. no siin o 100e ostoraja päivässä ja oon kyl ostanu jo 100e:llä tänään.
minä: *mykistynyt*
tyttö: mä voisin käydä automaatilla hakees rahaa
minä: No jos käyt hakemassa niin mä pidän tätä täälä tiskin takana niin kauan.
tyttö: okei.


likka jää pyörimään siihen ja 2min päästä tulee sanomaan et ei haluakkaan paitaa ja eikä tartte pitää sitä tallessa siellä..

---


ehkei sillä vaan ollut rahaa ja ei tajunnut/kehdannut sanoa
siinä sitä heti aluksi? ei toi nyt niin paha juttu musta ole.

lol, miks mä aina puolustan näitä sun asiakkaita? :D




mun pointti oli se et jos sulla olis vaikka 100e ostoraja päivässä ja tiedät et olet sen ostanut jo nii menetkö seuraavaan kauppaan ostamaan lisää ja kassalla vasta toteat kun sanotaan ettei oo myyntilupaa et "joo oon kyl jo ostanu 100e:llä tänään"? eli sama ku tiedät et sun tilil on vaiks 50e rahaa ja sun ostokset maksaa 70e niin eihän sulla oo siihen rahaa..
Jone

Posts: 8,258

#1740 • • Edited Jone Archibald Haddock

crissy, 10.10.2007 09:25:
mun pointti oli se et jos sulla olis vaikka 100e ostoraja päivässä ja tiedät et olet sen ostanut jo nii menetkö seuraavaan kauppaan ostamaan lisää ja kassalla vasta toteat kun sanotaan ettei oo myyntilupaa et "joo oon kyl jo ostanu 100e:llä tänään"? eli sama ku tiedät et sun tilil on vaiks 50e rahaa ja sun ostokset maksaa 70e niin eihän sulla oo siihen rahaa..



Joo, jos kyseessä on sen verran aikuinen ihminen, että se pysyy jotakuinkin kärryillä siitä mitä on jo kuluttanut. 100e ostoraja päivässä viittaisi vähän muuhun - se on todennäköisesti niin alhainen juuri siksi, että kyseessä on joko nuori henkilö (joilta tota hahmottamista sopii odottaa vähän rajallisemmin) tai henkilö, jolla on ongelmia rahankäytön ja/tai summien hahmottamisen suhteen.

Tiedän et tää on "asiakas on aina väärässä"-thread, mutta mua hämmästyttää kerta toisensa jälkeen se kuinka vähän pystyt asettumaan asiakkaan asemaan ennenkuin jo oot lyömässä leimasimella ja kirjoittamassa tänne.