Tänään oli vissiin kansallinen "ryyppää itsesi vitun sekaisin" -päivä
Tai ainakin siltä musta vaikutti töissä ollessa, kioskilla, aamuvuorossa.
Setät oli alottanu viikonlopun ajoissa...
- Yhdellä tärisi kädet ihan vimmatusti siideriä ostaessa,
se vaan on kuulemma välillä sellasta.
- Toinen ei kuulemma oo juonu 3,5 kuukauteen (On sanonut
näin viimeiset 9kk) Ostaa vaan kaverilleen kaljaa 6packin
joka päivä, koska kaveri alkaa muuten nähdä näkyjä.
- Kolmas auko päätään kaverilleen ja sit unohti sen kaverin
sinne kioskiin.
- Kioskiin "unodettu" oli siellä 1,5h ainakin, eikä suostunu uskoo
et sen arvassa EI OLE VOITTOA. Sit se raaputti sen arvan ihan puhki.
Siis ne kaikki pinnat pois, et siitä hävis kuviot ja kaikki. Ja osti uuden
ja osti lottoo ja voi hitto, se setä oli kyllä niin pihalla.
Onneks siitä ei muuten ollu häiriötä. Selitti jotain ässä-arvasta
paljastuvista nalle-kuvioista
Niin ja sit kävi vielä semmonen pelottava poika/mies,
jolla oli mustat meikit ja ihan valkoiseksi maalattu naama
ja se halus kaksi RUUMISARKUN kokoista
sinistä L&M:ää. Hetki piti miettii et mitä???
Ja sit se halus vielä yhden, ettei lopu kesken
ja kerto miten kauan on polttanu ja millon aloittanu jne.
JA MINÄ VAIN HYMYILIN KOKO 8 TUNTIA
Niin ja tiesittekö et ulkona on aika kylmä, mutta onneksi ei sentään tuule.
Asiasta tuli keskusteltua ainakin 10 asiakkaan kanssa...
Mutta on kyllä itselläkin huonoja kokemuksia ASIAKKAANA olosta:
Ostettiin erään huonekaluketjun juuri avatusta liikkeestä
- Petari
- Rottinkinen satelliittituoli tms.
- Hyllystö (3 erillistä osaa)
- Sohvapöytä
Maksettiin koko satsi kerralla, ihan mukava summa siis ja saatiin mukaan
vain tuoli ja petari. Firman mainoksessa hyllystölle ja saman sarjan
sohvapöydälle luvattiin kotiin kuljetus. Myyjäsetä sitten väitti, ettei me
sellaista saada. Se kuuluu varmaan vaan jos ottaa noi tietyt osat
Se oli mainoslehti, jota ne sielläkin jako ja siinä luki tasan just et
kotiinkuljetus, mut ei niin ei! Ei sit jaksettu tapella.
Hyllyn ja pöydän piti olla noudettavissa 1kk:n päästä.
Mentiin kotiin ja huomattiin, että sekä tuoli että sen päällys ovat viallisia.
Ja eikun takas kauppaan, jossa ei kuulemma ollu varastossa yhtään
enää ko. tuoleja. Meille tarjottiin näytekappaletta. Tutkailin sitä ja
huomasin et siinä on rungossa ihan sama vika kuin meidän kappaleessa.
Se oli vaan korjailtu jälkeenpäin porailemalla lisää reikiä. Vaihdettiin tuoli kuitenkin näytekappaleeseen ja pidettiin oma pehmuste. Näyte pehmuste oli
paskainen, eikä sitä voi oikein pestä. Hyvitystä saimme 0e,
vaikka näytekappalekin oli "viallinen".
No kului kuukausi ja alettiin soitella hyllyn ja pöydän perään.
Joo, no tuota siitä hyllystä ois se yksi osa täällä nyt, joka oli
jo aiemminkin. Niin ja pöytää saa vasta 1kk:n päästä ja samoin
toista hyllyn osaa. Niin ja sitä kolmatta hyllyn osaa ei ole vielä edes
tuotannossa tuon värisenä mikä teille on myyty. Eikä tiedä koska menee
edes tuotantoon. SIIS MITÄ VITTUA, meille myydään tavaraa, jota
ei vielä edes valmisteta!
Niin ja se myyjäsetä joka teitä palveli ei ole enää edes töissä meillä.
Se siis pysy siellä töissä peräti kuukauden, enkä kyllä yhtään
ihmettele miksi vain sen aikaa!!!
No valittiin sit hyllyyn eri osat tilalle, koska ei jaksettu odottaa ikuisuutta
sitä joka alunperin oltiin valittu. Saatiin kotiinkuljetus kaikille lopuille
tavaroille ja saatiin näytteillä ollu olohuoneen pöytä siksi aikaa itsellemme,
että he saivat varastoon sitä lisää.
Mutta hyvitystä tuosta kaikesta edelleen 0e.
Jouduttiin itse maksaa lisää, kun vaihdettiin hyllyn osia...
Kyllä tämä huonekaluliike joutui boikottiin.
Kavereilla ollut samantyylisiä ongelmia saman firman kans.
Mutta ehkä me oltiin väärässä, ehkä asiakas aina on
Kylläpäs helpotti