kid bionic, 30.12.2005 13:52:
Esimiehet eivät välillä ainakaan tunnu helpottavan asiaa, kun itse ovat antaneet esim. ohjeet minkälaista ja missä kunnossa olevaa tavaraa saa ottaa takaisin ja antaa asiakkaalle rahat takaisin. Siinä kun on sit puol tuntia tapellu asiakkaan kanssa et ei voida ottaa lotain laitetta takas, ku siin ei oo mitään varsinaista vikaa (ei siis vaan miellytäkkään) ja on jo siinä kunnossa (ei siis välttämättä itse laite, vaan esim paketti ja ostokuitti yms. puuttuu), ettei sitä voi enää laittaa takas myyntiin. Lopulta kiukustunut asiakas haluu tavata osastopäällikön tai tavaratalojohtajan, joka suurimmassa osassa tapauksista sanookin et otetaan vaan ja anteeksi vaiva... Ei vaan käy mun järkeen et mitään palautussääntöjä ees on jos melkein kaikki sit lopulta otetaan takas ja myyjästä "tehdään" asiakkaan silmissä se k*sipää joka ei suostunu hyvittään sitä tavaraa...
Mutta eihän sitä kuittia tarvitse olla jotta tuotteen saa palautettua. Tosin sitten pitää varmaankin muuten näyttää että tuote on ostettu ko. liikkeestä..