mayah, 27.6.2005 14:58:
Ymmärrän kyllä, että sinä olet jonottanut asiakaspalvelunumerossa "useita tunteja" ja ymmärrän kyllä, että et pidä siitä, ettei sähköposteihisi ole vastattu. Ymmärrän kyllä, että olet ajanut pitkän matkan, etkä halua lähteä ennen kuin asiasi on selvitetty. Mutta kuvitteletko sinä [iso]OIKEASTI[/iso], että soitan tämän konsernin pääjohtajan paikalle, että sinä saisit siirrettyä laskusi eräpäivää kun minun tehtäväni nimenomaan on pitää kaltaisesi raivopäät poissa? Ja kuvitteletko sinä oikeasti, että asiasi etenee sillä, että tiedusteltaessa ongelmasi laatua, vastauksesi on: se ei kuulu tippaakaan sinulle, anna puhelinnumero.
Muistelisin et aikasemmin valittelit miks asiakkaat tulee _sulle_ valittamaan kun et sinä voi asioille mitään tehdä, joten skidiä ristiriitaa mun silmissä. Ihan selvyyden vuoksi, niin kenelle asiakkaan sun mielestä pitäis osoittaa tyytymättömyytensä palvelua kohtaan?