Asiakas on aina väärässä.

2,204 posts, 111 pages, 716,959 views

Cloud

Posts: 2,162

#1421 • • Cloud Game Freak

duvin, 13.6.2007 09:01:

Muistat väärin. Kyseinen "e-rahaa sirulla" toiminto oli nimeltään Avant ja sen sai kaikkiin sirullisiin kortteihin ennen Visa Electronin yleistymistä Suomessa. Avant-järjestelmä kuopattiin lopullisesti huhtikuussa 2006. http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=10&news_id=20066528



niinhan se olikin. Kiitos muistutuksesta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

laite

Posts: 2,994

#1422 • • laite MastahWankah

mayah, 13.6.2007 09:27:
"Ooiskelen kielitiedettä Helsingin yliopistossa."

Pitäiskö sun opiskella kirjoittamista kanssa? Ihanaa kun jengi pätee sillä miten ne on "tarkoja ja hulellisia ja täten sopivia äärimmäistä pikutarkkuutta ja erinomaista kymmensomijärjestelmää vaativaan tyhön".

Jep jep.


*nauru*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1423 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
viime viikon paras:

"oletkos käynyt armeijan? siellä opitaan antamaan ja
ottamaan vastaan käskyjä!
" *uros*

vittujoo, varmaan liittyy armeija tosi paljon siihen, että joku pihi
asiakas saa vahingossa väärät varaosat!

itse olin siis tilannut kyseiselle alfaurokselle tasan oikeat osat hänen
suihkuunsa (tarkistin lähettämäni tilauksen), mutta jostain kumman
syystä tehtaalta oltiin hänelle lähetetty väärät osat... eli vika oli mun
johtajamistaidoissa :D

--
dasinoaisnvs

Amuck

Posts: 2,396

#1424 • • Amuck dub-i-dub

raveIt, 13.6.2007 11:36:

tai varata liput ajoissa(jotta saa tavarat omalle paikalle you know). ookoo tiedän et tulee tilanteita et 'lähdenpä seuraavalla junalla'...


Tätä yhtälöä en ihan käsitä. Jos junaan mahtuu x ihmistä ja sinne on myyty liput x+8 ihmiselle, niin ihan sama kuinka ajoissa tai myöhään ne liput varataan, 8 jää kuitenkin ilman paikkaa. Eikö?

Tähän samaan tilanteeseen taitaa liittyä busseissa yms muissa julkisissa se kassi siinä viereisellä penkillä? *iloinen*


Ei mitenkään, sillä kassi viereisellä penkillä vie toisen ihmisen paikan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

GERTY

Posts: 411

#1425 • • Edited GERTY


Ei mitenkään, sillä kassi viereisellä penkillä vie toisen ihmisen paikan.



tätä tarkoitin. ilmeisesti turha odottaa et ihmiset ajattelis muitakin kanssamatkustajia. harmi. ja sitten ne 8 ihmistä voisi yrittää ajatella muitakin ja etsiä matkatavaroille muualta junasta tilaa. koska sitä yleensä AINA löytyy. niinkuin jo tuossa tokaisin niin on tilanteita kyllä, että sille ei voi mitään että täyttä on, mutta silti jokainen voi aina yrittää etsiä tilaa muualta tavaroilleen!
Avatar
#1426 • • *Mirri* Guest

daffy, 12.6.2007 22:49:
Olisko niin että se likanen pöytä on se raflan paras pöytä (ainakin ko. henkilön mielestä)? *ding* Kyllä mä ainakin istahdan siihen vapaana olevaan likaiseen ikkunapöytään ennemmin kuin puhtaaseen kyökin oven vieressä.



Ton ymmärtäis, mutta ku ne istuu aina siihen likaseen pöytään vaikka se ois se talon "huonoin" pöytä.
Avatar
#1427 • • gnomex Guest
Mitäs vitun tekemistä hiustyylilläni on poliittisen suuntautumiseni kanssa?!
zaler

Posts: 1,545

#1428 • • zaler e h k i s

Annakins, 12.6.2007 23:37:
Niin no, noi laitteethan on Suomessa vielä suhteellisen tuoreita, joten sinällään en ihmettele että on ihmisiä, jotka ei oo vielä(kään) tajunnu sitä tunnuslukuansa muistaa. ...


nojoo.. ihan oma moka kyllä jos ei tajua sitä lukua opetella. en mä ainakaan joustais ton kanssa. ihan vittuillakseni :)

--
let´s eat to the beat!

devisss

Posts: 345

#1429 • • devisss superhero.
Mulle on käynyt kuten Annakinsille, tunnusluku ei ollut vielä saapunut Mastercardiin. Ja liikkeessä oli myös "vain vittuillakseni" -myyjä, kuin zaler, "nää on kuule nykyään joka paikassa, ei voi enää allekirjottaa missään" -tyyppi. Kun kerroin sitten, että uus kortti tuli postissa, tunnusluku ei oo vielä tullut, niin vastaus oli "tossa on automaatti nurkan takana". Ja se jeesaa millä tavalla, jos se luku on vieläkin pankista matkalla?!

Menin toiseen kauppaan. Ostin tuotteen. Allekirjoitin kuitin vailla minkäänlaisia ongelmia. Se oli 400 euroa pois sen "vittuillakseni" -kaupan myynnistä.

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Jocular

Posts: 1,359

#1430 • • Edited Jocular Janni

zaler, 13.6.2007 17:07:
---
Annakins, 12.6.2007 23:37:
Niin no, noi laitteethan on Suomessa vielä suhteellisen tuoreita, joten sinällään en ihmettele että on ihmisiä, jotka ei oo vielä(kään) tajunnu sitä tunnuslukuansa muistaa. ...

---

nojoo.. ihan oma moka kyllä jos ei tajua sitä lukua opetella. en mä ainakaan joustais ton kanssa. ihan vittuillakseni :)



Mua vituttaa sellaset kaupat, joissa väkisin tyrkytetään sitä kortimaattia. Yksinkertasesti; en käytä käteistä, joten muistan tasan yhden kortin tunnuksen ulkoa (enkä aina silloinkaan kun tarvis), ja siinä ei ole sirua. Ja jos noita kortteja tässä on siunaantunu neljä ni sori jos pilaan sun päiväs ku joudut vähän korttia automaatissa heilauttamaan. Eipähän ainakaan tarvii opettaa, että painat siitä ja tosta ja tästä.. *igor*

Ja aivan varmasti nostaisin mekkalan jossen sais kaupassa valita maksutapaani niin kauan kun se on mahdollista.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

wiwi

Posts: 1,575

#1431 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tässä vain yksi lähiaikojen miellyttävimmistä hetkistä töissä:
Lauantai-ilta. Kello on yli kuusi ja työpäivä loppumassa. Paria asiakasta lukuun ottamatta myymälä on jo tyhjä. Kello 18.10 nämä kahdella täydellä ostoskärryllä varustautuneet henkilöt alkavat valua kohti kassaa. Eivät tervehdi, hymyile, luo katsekontaktia. Ei ole tietenkään mikään pakko, mutta jotenkin koen että jo jonkinlainen toisen noteeraaminen tekee sosiaalisesta kanssakäymisestä hitusen miellyttävämpää. No kuitenkin.

Yksi samaa porukkaa olevista viimeisistä asiakkaista palaa jatkuvasti hyllyille hakemaan jotain siitä huolimatta että hänelle on jo huomautettu kaupan olevan suljettu. Aikaa kuluu. Kun tulee parin sadan euron ostosten maksamisen aika, rouva ojentaa kaksi maksukorttia joilla haluaa ostokset maksaa. Toinen on nimestä päätellen ulkomaalaisen mieshenkilön firman kortti, toinen maksajan oma. Huomautan, ettei toisen ihmisen kortilla voi maksaa. Rouva sanoo että tämä (ei edes paikalla oleva) henkilö on samaa perhettä, ei ymmärrä miksei kortti kelpaa ja tuohtuu. Hän lähtee nostamaan rahaa kun minä kerta varta vasten haluan viivyttää heitä ja tehdä tilanteesta näin vaikean.

Tämän jälkeen alkaa seurueen muiden henkilöiden päänaukominen siitä, että ihan kuin he olisivat tehneet jotain pahaa ja että jos myyjät haluavat lähteä kuudelta niin kauppa kannattaisi varmaan sulkea vähän aikaisemmin. Heidän mukaansa heillä on ehdottomasti oikeus tehdä ostokset loppuun kun he jo kerran ovat kaupassa. Koko ajan palvelen ja vastailen asiallisesti vaikka mieli tekisi huutaa niille että painuisivat jo helvettiin.

Puoli seitsemältä seurue lähtee ja hyvästelee kohteliaasti kuittailemalla siitä, että tällaista tämä ilmeisesti täällä maalla on ja että heitä ei voi syyttää koska he eivät ole ennen käyneet täällä eivätkä tienneet, että ruokakaupat suljetaan kuudelta lauantaisin.

Ihanaa olla asiakaspalvelija.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Saara

Posts: 1,954

#1432 • • Saara #2970

wiwi, 13.6.2007 17:57:
Puoli seitsemältä seurue lähtee ja hyvästelee kohteliaasti kuittailemalla siitä, että tällaista tämä ilmeisesti täällä maalla on ja että heitä ei voi syyttää koska he eivät ole ennen käyneet täällä eivätkä tienneet, että ruokakaupat suljetaan kuudelta lauantaisin.



Maalla :D Kyllä täällä kaupungissakin menee normaalit ruokakaupat lauantaisin 18.00 kiinni (paitsi steissin ja kampin kai on pidempään silloinkin :E)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ludde

Posts: 148

#1433 • • ludde Anna
Tää on varmasti tullut aikaisemmin jo mutta..

Jos tulet liikkeeseen lauantaina klo 12-14 välisenä aikana ELI pahimpaan ruuhka-aikaan niin ihan turha tulla itkemään/pyörittämään silmiään kun ei palvelua saa just sillä sekunnilla!!! Sellaset "täältä ei saa palvelua, mä meen kilpailijalle antamaan rahani" kommentit on niin turhia. Mua ei vois vähempää kiinnostaa. Mene ihmeessä. Ei oo mun palkasta pois.

Huh. Sainpas purettua *vink*
wiwi

Posts: 1,575

#1434 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Saara, 13.6.2007 18:16:
Maalla :D Kyllä täällä kaupungissakin menee normaalit ruokakaupat lauantaisin 18.00 kiinni (paitsi steissin ja kampin kai on pidempään silloinkin :E)


Nimen omaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

crissy

Posts: 1,958

#1435 • • crissy
mua ällöttää nää iänikuiset semikänniset vanhat ukot jotka " hei lähe mun kans tanssimaan, mul o paljon rahaa ja mä tarjoon koko illan" *igor* No joo en oo lähös sun kaa mihinkää...

eilinen oli paras... Tuli joku äijä jokseenkin humalassa siihen tiskille ja tilas oluen.. Sit se alko selittämään "mun pitäs olla ostamassa tyttöystävälle buranaa mut täälä mä oon edelleen" *justjoo*
Olin vaa et "jaahas" no sit se anto kasan kolikoita mun käteen ja samalla käytiin seuraava keskustelu:

Minä: 3,90 kiitos
äijä: No katos onko tossa.. (samalla pitäen mun käsistä kiinni)
äijä: aijaa sä taidatki olla kihloissa..
Minä: Juu kyllä olen.
Äijä: No onk se hyvä mies?
Minä: On kyllä on todella hyvä <3
äijä: suuteleeko se sua sillee kiihkeesti?
minä: no kröhöm...

En vastannu tohon mitään ja laskin rahat ja annoin loppukolikot takas...

voi elämä ku olis taas haulikolla töitä perkele!
wammi

Posts: 627

#1436 • • wammi
kyllä sitä punkkuu kannattaa juoda lasista, joka on isketty osittain paskaksi jos haluu saada sirpaleet huuliin ja sen jälkeen kysyä haluanko kuulla tämän samaisen henkilön laulavan rollareita illan ratoksi.
Avatar
#1438 • • opmdevil Guest
Ärsyttää kun kassaneiti alkaa kyselemään tyhmiä. Yksi kyseli, että "Soitanko mä rumpuja kun pyörittelet kynää noin". HALOO! Mä olen asiakas enkä mikään ihminen jonka kanssa voi jutella.

Toinen tapaus oli, että joku muija tuli baarissa aukomaan, että "sä taidat olla se pyöräilijä"! HALOO HEI! Sitten se alko jotain urputtamaan, että "Sun pitäisi olla vähän enemmän ystävällisempi kun sä ostat sitä makaroonias..." HALOO! Oli asiakas millainen tahansa, niin ei sille baarissa tulla vittuilemaan.

Optikolla sai myyjä tietää, että olen it-alalla ja heti alkaa kyselemään, kuinka hänen tietokoneensa saataisiin kuntoon! Ihme tapauksia!

Itse ainakin suhtaudun kassaneiteihin ja vastaaviin vähän samalla tavalla kuin ihmisiin ircissä. Eivät ne oikeasti ole oikeita ihmisiä. Sellaisia botteja vain.
crissy

Posts: 1,958

#1439 • • crissy

opmdevil, 15.6.2007 15:16:
Ärsyttää kun kassaneiti alkaa kyselemään tyhmiä. Yksi kyseli, että "Soitanko mä rumpuja kun pyörittelet kynää noin". HALOO! Mä olen asiakas enkä mikään ihminen jonka kanssa voi jutella.

Toinen tapaus oli, että joku muija tuli baarissa aukomaan, että "sä taidat olla se pyöräilijä"! HALOO HEI! Sitten se alko jotain urputtamaan, että "Sun pitäisi olla vähän enemmän ystävällisempi kun sä ostat sitä makaroonias..." HALOO! Oli asiakas millainen tahansa, niin ei sille baarissa tulla vittuilemaan.

Optikolla sai myyjä tietää, että olen it-alalla ja heti alkaa kyselemään, kuinka hänen tietokoneensa saataisiin kuntoon! Ihme tapauksia!

Itse ainakin suhtaudun kassaneiteihin ja vastaaviin vähän samalla tavalla kuin ihmisiin ircissä. Eivät ne oikeasti ole oikeita ihmisiä. Sellaisia botteja vain.



hahahha!! :D
inspector

Posts: 209

#1440 • • inspector gadget
välillä ei vaan ymmärrä kaikkii HEI HALOO

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen