Epailija, 11.11.2008 10:50:
---
Annakins, 11.11.2008 10:32:
Kuluttajana pidän kyllä enemmän sellaisista vaatekaupoista, joissa voin jättää sovittamani vaatteet siististi tangolle sovituskopin luona. Varsinkin jos kokeilee useampaa vaatetta, niin en mä ihan oikeasti muista mistä olen minkäkin poiminut mukaani.
---
...Itse näen asian niin, että jos liikkeessä vaatteet saa jättää sovituskopille, niin se on vain ylimääräistä bonusta (jos ei olla boutique-tyyppisessä liikkeessä, jossa sukatkin maksavat väh. 50e). Muussa tapauksessa vaatteiden palauttaminen omille paikoilleen on vain ja ainoastaan hyvien käytöstapojen mukaista.
Aivan. Ihan lisäyksenä vielä ja aikaisempaan tekstiini aiheesta viitaten, on oikeasti väliä sillä missä asioi. Näin suuren marketin työntekijänä on pakko sanoa, että pukeutumisen osasto tällaisessa paikassa ei ole ihan sama kuin vaateliike. Tietenkin myyjältä voi kysyä apua tai mielipidettä, mutta esimerkiksi meillä yhdellä osastolla on korkeintaan kaksi ihmistä, joten he tekevät tasan sen mihin työaikansa puitteissa pystyvät. Siksikin on asiakkaan etu, että osasto pysyy kelvollisessa järjestyksessä. Ja tähän voi itse vaikuttaa mm. viemällä ne vaatteet takaisin paikoilleen, jos niin pyydetään.