Pöydällä lukee kyltissä: hyvät asiakkaat! ettehän jätä sovittamianne vaatteita tähän pöydälle KIITOS! <--- mikä tossa tekstissä on niin vaikee ymmärtää kun siihen pöydälle aina vaan jätetään vaatteita???????!!
pyysinki työkaveria lisäämään siihen voimasanoja jos se viesti menis vaikka sitten perille paremmin..
ja pliis.. kun laitatte (ainakin joskus ne siihen asti pääsee) sovittamanne paidan henkarille niin niin vitun laiska ei voi olla et se paita ei mee siihen eedes oikein päin (vaan saumapuoli ylöspäin) tai kun tulette kassalle niin olis kiva jos se paita ei olis just ku päältä revitty eli yhes mytys toinen lahje sisäpuolella jne..
myöskin olisi kiva et se paita tai housut tai mitkä lie pääsis edes sinne henkarille asti eikä vaa iskettäisi roikkumaan ensimmäiseen fronttipiikkiin mikä vastaan tulee.
mä voisin alkaa kans tekee niin kuin työkaveri et mä laitan sen paidan sinne pussiin nurinpäin jos se tulee siihen kassalle niin ja jos ne housut on yhes mytys niin ne päätyy sinne pussiin samanlaisena myttynä..
Kassa ei ole myöskään mikään narikkapalvelu. Emme siis vahdi teidän kasseja, pusseja, laukkuja ym...
emme myöskään ota vastaan isoa vaatekasaa että vahtisimme sitä kun haette lisää. (a. meillä ei kassalla riitä tilat ja yksinkertaisesti emme saisi niin tehdä)
no tää ei oo asiakkaan vika (paitsi joskus)
hyvät vanhemmat! Muistakaa hommata lapsillenne jonkun sortin henkkarit kun lapsellenne hankitaan jonkinlainen vingutuskortti!
aah niin monta kertaa saa passittaa jonkun nuoren automaatille hakemaan käteistä kun ei oo henkkareita ja ostos menee yli 50e..
ihme kyllä osa jo sanoo kesken ostosten "höyläyksen" et mulla ei oo kyl sit mitää henkkareita!!
(no oisit voinu käydä sit hakees sitä rahaa ku tiiät et en voi myydä sulle ilman henkkareita!! paitsi et oikeestaan tosta on enemmän vaivaa asiakkaalle kuin mulle)
Kerran kerroin yhdelle varmaan 13v tytölle ku ei ollu henkkareita ja ostokset oli siin 60e luokkaa et aina kun menee yli 50e niin tarttee olla henkkarit mukana. tyttö oli ihan ihmeissään ettei tiennyt asiaa. Sanoin et pyytää äitiä tai isää hommaamaan joko passin tai henkilökortin, niin ei tartte aina juosta sit automaatille.
plaah! semirasittava loppuviikko ja varsinki la oli töis...