dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 57,075 views

#281 • • hanna Guest
Mahtava tunnelma, ihanat ihmiset, hyvää musiikkia.
Vaikka oli ihan sikana jengiä, sai tanssittua jonkun verran.. harmitti kun loppuilta meni Memphisin rauhallisemmalla puolella, tosin oli sielläkin varsin mukavaa..

Mulla oli kivaa, kiitos *pihkassa*

*sydän* Tiesto *sydän*
shaman

#282 • • shaman
Olipa mahtava fiilis eikä sitä latistanu ees kuumuus ja liika väenpaljous... *plur* ei tajuu kun jengi jaksaa aina dissaa oli ilta sitte mikä tahansa *justjoo*
ja tanssimaanhan mahtuu kun valitsee mestat oikein ja jos huoltokin pelaa niin *hih*

Mutta ens kerralla johonki tilavampi venue niin eiköhän sitte taas *iloinen*

--
*piis*

Henna

#283 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Nokualla oli kamera ja lupaili lähettää kuvat *ankka*:lle...??
shaman

#284 • • shaman
mulla oli kans ja tulipa jopa muutama hyvä kuvakin mutta jostain ku sais servutilaa... *ding*
ellei anqqa laita sitten tänne?

--
*piis*

anqqa

#285 • • anqqa tirehtööri
juu tänne vaan kaikki. pistelkää vaikka meilillä [email protected]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

UnityF

#286 • • UnityF joo just se
Olipa viikonloppu... pilalle menny mekko(kahvikuppia ei kannata jättää mekon viereen jos omistaa kissan...prkl..) lauantaina uuden pikamekon ompeleminen kauheella kiireellä..illuihin jossa oli ihku meinki*plur*...Hennalle... Valmistautuminen Tiestoon....
Tiesto..
Hesari oli aivan täynä tuttuja! Oli tosi ihkuu nädä muutama vanha kaveri johon en ollu törmänny pitkään aikaan...*plur*
Tanssimaan en sit kyenny kun naksautin mun polven ja se oli niin kipee.. joten nautin Tieston setistä "akvaario ikkunoiden" luona.. Tosiaan kun katsoi ikkunoista salille niin tuli mieleen sardiini purkki...*plur*
Musiikki kuulu kylläkin tosi hyvin joka puolelle ja meno oli hyvä*plur*
Kiitos kaikille tutuille!*plur*

clubculture oli ihkuu että pääsit bileisiin..*plur*

*mega ihku hug* kaikille tutuille!
~Maria the peikko~
*sydän**ökkö**sydän*
sebasti

#287 • • sebasti Lauma
KUVIA: www.visiogalleries.net

Laitoin ne ainoat molemmat tiestosta ottamani kuvat nettiin jos joltain jäi äijä näkemättä paikanpäällä.
#288 • • mota Guest
Oli kyllä aika lämmintä meininkiä....*joo*
Yrjösen Pirre

#289 • • Yrjösen Pirre R A K S A
J-Tone:

Ant:olivialle kaikki plussat et onnistu kehittää sellasen sekasotkun itelleen et heh heh.*nauru**iloinen**plur*

Toivottavasti tosta kuullaan vielä ;)

Voi Antipatia senkin pirulainen!

Ehkä tästä sotkusta kehkeytyy jotain positiivista...*iloinen*

*justjoo**plur*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

eewol

#290 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Mä joudun kyl dissaa koko häppeninkii!!*dissaa*

Porukkaa oli just sopivasti, mut AIVAN LIIAN PIENI TILA!!
Siis mä en ole "muistaakseni" ikinä Hesarilla käyny, mut ei voi muuta sanoo ku kunnon katiska se olla pitää eikä mikään sumppu!!*eiei*

Hieno paikka, hyvä äänentoiso, mut LIIAN pieni ton kokoluokan tapahtumaan!!*suru*

Ei se musakaan kyl mitään parasta ollu mut kai se on tän kuunteliajan korvassa vika ku jengi näytti diggailevan.
*piis*

[muokattu 2.4.2003 14:31]
Viltsu

#291 • • Viltsu noname
Thanx patis, lämmin kyyti kotiin oli illan parasta antia...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

nokua

#292 • • nokua viidakko vekara
kuvat,, on jo koneella ne pitää lähettää anqalle
Waide

#293 • • Waide sabão
clubculture:

*sydän* Cor Finjeman - Venus
*sydän* Saltwater - Legacy
+
*sydän*James Holden - Nothing(joku remix?)

Frendejä ja tuttuja naamoja oli tosi paljon!

Waide (props toleranssista brotha*vink*), Unity(f), Mark (kiitos lipunhankkimis-avusta
*hymy*), Roger Roger, H, Nokua, Ice-Angel, Yana & Veera, Kimmo, Veronica, Liisa(Iih!Tiëston nimmari!) & Pietu, Tea, Annika, Nina...
Iso kiitos ylläoleville seurasta!

Meillähän tais olla se diili ettei kumpikaan valita bileistä vaik kuinka kyrsis.Onneks oli =).
Näin jälkeenpäin kun kelailee niin se fiilis oli kyll upea tai sit olin *kröhöm* juonut.."Enää nää ginit ja sit lähdetään".

Danke u all!

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Roger Roger

#294 • • Roger Roger Kentti
Kuten jo suurinosa onkin jo valittanut, et oli liikaa ihmisiä, niin mäkin valitan ihan samaa. Vaikka olenkin aika pieni, niin siltikin haluasin enemmän hillumis tilaa, kuin joku hikinen 70x70 cm... Toi siis niillä rappusilla. Polvea tuli kokoajan selkään ja piti varoa, ettei huido/ potki edessä olevia. Sit ku tajusin mennä sohva puolelle, niin tilaa oli ihan tarpeeksi ja fiiliskin parani heti. Harmittaa, kun en mennyt heti aluksi sinne "pienemmälle puolelle" bilettään.
Musa oli aika hiton hyvää, paitsi alussa soinut liian lepposa musa.
Yhteenvetona voisi sanoa, et huonohkot bileet joihin oli hommattu super stara, joka olis räjäyttänyt paremmassa paikassa koko salin!

Kiitoksia ihanille uusille sekä (tottakai) vanhoille tutuille/ ystäville!
Ja sitten vielä erityis huomio niille ihqu-tytöille, jotka tanssitte melkein mun edessä (loppuvaiheessa siinä sohvien luona): Olitte ihanaa katseltavaa *sydän**sydän*. Tack *plur*

[muokattu 4.4.2003 03:06]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

#295 • • Clive_Cockster-jns- Guest
MUISTATTEKO sellasen tyypin Tieston keikalta jolla oli turkoosin siniset kietaistavat löysät housut
(kiinalaiset kalastajan housut) ja yläosassa hihaton valkoinen paita, jossa on liekit alaosassa..(eli näyttää siltä kuin ois munat tulessa..*vink*)
Ja oikeassa käsivarressa oli vilkkuva valo...Joko tulee mieleen?
Noh, se olin MÄ..joten jos joku muistaa sellasen vanhan(26v) clubi-kubben niin nyt tietää sit millä nimellä "hän" kirjoittaa..*joo*

*purr*

*super**super**super*
*piis**piis**piis*
*sydän**sydän**sydän*
UnityF

#296 • • UnityF joo just se
nokua:

kuvat,, on jo koneella ne pitää lähettää anqalle

odotamme innolla...*plur*
Mark

#297 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
niin koskas niitä kuvia nyt sitten saadaan lisää? *täh*