dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,725 views

henkka

Posts: 4,973

#41 • • henkka
pHaze:

Joo, älkää nyt ottako tuota kommenttia kovin vakavasti, siinä on "hieman" ironiaa ja sarkasmia mukana ;)



No eiei... etkä sä nyt ihan väärässäkään ole. *hymy*
Avatar
#42 • • Kirsikka Guest
She:

Yhyy... Miksi oi miksi ei isukki päättänyt äitin kanssa pistää minua alulle muutamaa kuukautta aiemmin....*eiei**eiei**eiei*



No NIINPÄ... nyyh *nyyh*
TonySt

Posts: 4,166

#43 • • TonySt mediamoguli
Joo, ei kai näitä kekkereitä väliin voi jättää *ökkö*... Toi su-ilta tuo aina bileisiin tiettyä lopun ajan fiilistä, kun tietää et aamulla arki koittaa duunin merkeissä *voiei*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#44 • • tuntematon Guest
Hiukan kyllä epäilyttää *justjoo*... mutta kai se pitää varmuudeks käydä liput hakee jos kerran herra iso T todella saapuu paikalle (todella toivon että tää nyt on totta, en meinaa Colors:in sivuilta mainintaa löytäny tästä).
E-man

Posts: 37

#45 • • E-man
...juu ja edellinen on sitte mun kirjottama... en näköjää ollu kirjautuneena *igor*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

henkka

Posts: 4,973

#46 • • henkka
tonppa:

Joo, ei kai näitä kekkereitä väliin voi jättää *ökkö*... Toi su-ilta tuo aina bileisiin tiettyä lopun ajan fiilistä, kun tietää et aamulla arki koittaa duunin merkeissä *voiei*



Ei muuta ku ommoo lommoo...
keisha

Posts: 1,394

#47 • • keisha bullet with butterfly wings
uh huh. tätä en kyl usko. tää on ihan salettiin jotain julmaa pilaa, kohta selvii et tieston on buukannu sama tyyppi joka hommas ac/dcn tonne pori jazziin....
mut ei se sitä meinaa ettenkö ois ensimmäisenä ostamassa ennakkolippua*plur* siistiä et ennakkomyynnissä ikäraja on matalampi. oivoivoi kunpa tää ei paljastuis ankaksi!
*hymistelee*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

anqqa

Posts: 4,034

#48 • • anqqa tirehtööri
Unity(f):

Saako muuten niitä ennakkoja jo nyt ostettua?



helmikuun alusta vissiinki

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#49 • • Roger Roger Kentti
Nyt se kait on uskottava. Luulin aluksi, että kaverit pilailee mun kustannuksella...

Ei voi skipata! Tahtoo tänne!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Henna

Posts: 4,965

#50 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Roger Roger:

Nyt se kait on uskottava. Luulin aluksi, että kaverit pilailee mun kustannuksella...

Ei voi skipata! Tahtoo tänne!



Et kyl meinannu uskoo sit millään...eihän tästä asiasta pilailla!
Ja tänne mennään todellakin.
Ennakot tulee myyntiin helmikuun eka päivä!!!!!!! Niin ne streetistä lupas...

Jiiiihaaaaa.....*plur*

[muokattu 15.1.2003 07:25]
Lost-Soul

Posts: 3,107

#51 • • Lost-Soul los pallos
Juuu... lippu pitää hankkii ihan ehdottomasti...*plur**plur**plur**plur**plur**plur*
Vaikka toi kyl vähän tuntuu oudolta et lipun kanssa ikäraja olis 20 mut ovelta 24... hmmmm*hmph**plur**plur**plur**plur**plur**plur*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

[Nuclear]

Posts: 5,855

#52 • • [Nuclear] el aprendiz
misjah:

henkka:

Tää täytyy muistaa kun itte rupee miettii skidin aluillepanoa...
*nauraa**nauraa*


tee musta sit kummi..*nauraa**nauraa**nauraa* oppiipahan skidi tavoille.. *nauraa**nauraa*



Mä voisin olla toinen...sillon muksus oppis nopeesti KUNNON tavoille, ettei vaan tulis isäänsä...*nauraa**vink**nauraa*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Mark

Posts: 7,311

#53 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
JussiS:

Ihan perseestä silti tuoda sitä tonne, mut onneks mulla on pieniä ennakkoaavistuksia vähän muistakin jutuista :)



Hmm, liittyyköhän ne ennakkoaavistukset yhteen tiettyyn isoon tapahtumaan samana vkl:na? *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#54 • • Lost-Soul los pallos
Mark:

JussiS:Ihan perseestä silti tuoda sitä tonne, mut onneks mulla on pieniä ennakkoaavistuksia vähän muistakin jutuista :)

Hmm, liittyyköhän ne ennakkoaavistukset yhteen tiettyyn isoon tapahtumaan samana vkl:na? *vink*

-M



ihanan epäselvästi mainittu... olis ihan kiva jos voisitte mainita ihan kunnolla mitä muuta on tolloin tapahtumassa...???? Mä oon nyt vähän epätietoinen tai jotain... mut heräsin vasta äsken*piis*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

henkka

Posts: 4,973

#55 • • henkka
Lost-Soul:


Hmm, liittyyköhän ne ennakkoaavistukset yhteen tiettyyn isoon tapahtumaan samana vkl:na? *vink*

-M

ihanan epäselvästi mainittu... olis ihan kiva jos voisitte mainita ihan kunnolla mitä muuta on tolloin tapahtumassa...???? Mä oon nyt vähän epätietoinen tai jotain... mut heräsin vasta äsken*piis*



Näihin aikoihin on aikoihin järjestetty myös Labyrinth bibikset... hmm hmm... Voisko olla... Se olis kyl liian täydellistä.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#56 • • Lost-Soul los pallos
tjaa... no toihan olis vaan positiivista*ökkö*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Ant

Posts: 1,351

#57 • • Ant africant
Jepjep, meitsikin aktivoituu ku on sentään TIESTO kyseessä ;). Hiukan kyl epäilyttää tää Tiesto-huhu, mut kaipa se sit pitää uskoa. Paljos sinne Hesarille oikein mahtuu jengii? Mietin vaan, millä rahalla ne aikoo saada Tieston tänne...

-ant-

ja Armin seuraavaks tänne! ;)

--
...antwillalwaysbewithyou...

Mark

Posts: 7,311

#58 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
No sunnuntai keikasta tuskin joutuu maksamaan edes tiestolle niitä sen huippusummia..
-M

[muokattu 15.1.2003 09:40]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

pr0ton

Posts: 588

#59 • • pr0ton mörökölli
tjaa... kai se on vaan lähettävä metsästämään yks ennakko sitte itsellekkin... *ökkö*

--
onks kaikki oke? oooookke.

henkka

Posts: 4,973

#60 • • henkka
Ant:

Hiukan kyl epäilyttää tää Tiesto-huhu, mut kaipa se sit pitää uskoa.



No ei tää mikään huhu kyllä ole... Tiesto soittaa pe ja la ruotsis ja tanskas että eiköhän se tännekki eksy sunnuntaiks sitten. Jos ei joku takatalvi estä lentoja sieltäpäin..

edit: *koputtaa päätään*

[muokattu 15.1.2003 09:42]