dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,722 views

Avatar
#81 • • yana Guest
henkka:


Tossa on muuten idea... mutta mistä lippuja tonne munshenbryggäriin?



ne on kaverin kekkerit niin ne järjestyy ovelle odottamaan. pläni on lähteä pe aamulla stadista junalla turkuun, päivälautalla yli, hetki keskustassa hengailua (tai sit käydään parin kaverin mestoilla etkoilee), bileet, laiva aamulla kasin maissa takas, junalla stadiin, 2330 -> screen -> illut ja illalla hesari.

ps. opiskelijalle junalaivajuna on bout 50. halpaa kuin saippua. mesta on about kävelymatkan päässä terminaalilta (kannattaa mennä vikingillä yli, siljalla lähtee aamulla laivat kapelskäristä, jonne pitää mennä dösällä tunti-puoltoista)

[muokattu 16.1.2003 11:00]
Avatar
#82 • • yana Guest
criss:

Mutta sitten MINKÄ IHMEEN TAKIA SE ON PITÄNY LAITTAA SELLASEEN PAIKKAAN JOSSA IKÄ ON K24????!!!!!!*dissaa*
Tiesto on mun yks fav ja nyt kerranki se saadaan tänne niin sit jumaliste ikä heti 24v!!!*mur*
Mä nakkelen niitä pienillä kivillä ku kävelevät ohi!!!!!*poks*
saako kysyä et miksi sellaseen paikkaan jossa ikäraja 24v?? varmasti kyselee moni muukin...



mä sanon harvemmin oikeasti mitään ilkeästi mutta toi sun viestis sävy pakottaa antaa takas samalla mitalla.

HANKI SILMÄT VITUN PÄSSI

k20 ennakolla.


voi oikeesti vähän katella mistä alkaa kiehumaan. tollasta pelleä jaksa kukaan

[muokattu 16.1.2003 10:53]
Viltsu

Posts: 2,010

#83 • • Viltsu noname
puupi:

hihu.. mäkin kyllä mielisin muille mestoille

mutta aina kun tulee ton tyyppiset heput suomeen soittelee on vaan plussaa

*plur*


ja havannoinpa tossa et iän puolesta ei ees tarvi ostaa ennakkoo*voiei*

*selaillee kävelykeppi katalogia*



Mä taas tunnen itseni aivan teiniksi kun joutuu ostaan ennakon että pääsee ineen :)
*plurrur*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#84 • • yana Guest
Viltsu:


Mä taas tunnen itseni aivan teiniksi kun joutuu ostaan ennakon että pääsee ineen :)
*plurrur*



voi olla vähän ankeeta päästä ineen jossei o ennakkoo vaikka olis ikä mitä vaan... hesari kun ei vedä niiiin hirveesti porukkaa kuitenkaan
henkka

Posts: 4,973

#85 • • henkka
yana4000:

pe aamulla stadista junalla turkuun, päivälautalla yli, hetki keskustassa hengailua (tai sit käydään parin kaverin mestoilla etkoilee), bileet, laiva aamulla kasin maissa takas, junalla stadiin, 2330 -> screen -> illut ja illalla hesari.
[muokattu 16.1.2003 11:00]



Tiukka setti täytyy myöntää *nauraa* huhhuh...
LaHna

Posts: 61

#86 • • LaHna Please, be gentle.
Jooh...Hesari tosiaan on aika ankee paikkana, mut ei sillä väliä!
Kyl Tiestoa voi mennä tsekkaa vaik mihin mestaan *hymy*

--
Its Impossible to Walk In This Mud...

Avatar
#87 • • yana Guest
henkka:


Tiukka setti täytyy myöntää *nauraa* huhhuh...



mut ei oo pappia kyydissä. toi on toteutettu useesti aikasemminkin
dirtyface

Posts: 344

#88 • • dirtyface rok.
Viltsu:

puupi:hihu.. mäkin kyllä mielisin muille mestoille

mutta aina kun tulee ton tyyppiset heput suomeen soittelee on vaan plussaa

*plur*


ja havannoinpa tossa et iän puolesta ei ees tarvi ostaa ennakkoo*voiei*

*selaillee kävelykeppi katalogia*

Mä taas tunnen itseni aivan teiniksi kun joutuu ostaan ennakon että pääsee ineen :)
*plurrur*



Ai sä teini? Mä en pääse ees ennakolla*nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Illustrator

Posts: 3,171

#89 • • Illustrator
Perhana..ei ois kyllä haitannu jos olis päässy kuulee. No ehkä sit joskus...ISONA.*uuh*
henkka

Posts: 4,973

#90 • • henkka
Plug:

Perhana..ei ois kyllä haitannu jos olis päässy kuulee. No ehkä sit joskus...ISONA.*uuh*



Kyllä mä melkein ottaisin sen riskin että sillä ennakolla pääsee sisään ilman pokemonien sen kummempia paperintarkasteluja.. tietty nyt jos íhan babyface on ni...
henkka

Posts: 4,973

#91 • • henkka
yana4000:


muista treenailla ankarasti jotta homma skulaa kun tosipaikka tulee.



Nii ettei mee kaikki aikataulut uusiks jos menee ketuilleen...
Avatar
#92 • • yana Guest
henkka:


Kyllä mä melkein ottaisin sen riskin että sillä ennakolla pääsee sisään ilman pokemonien sen kummempia paperintarkasteluja.. tietty nyt jos íhan babyface on ni...



olipas taas kivaa kun eilen premin ovella kysyivät papereita. eipä o uudempien pokejen kohdalla vielä moista käynyt. no ylläri että ainoa olemassa oleva henkilöllisyystodistus on hetkellisesti hukassa. jipii.

Obsmiley: *voiei*
She

Posts: 717

#93 • • She
henkka:

Plug


Kyllä mä melkein ottaisin sen riskin että sillä ennakolla pääsee sisään ilman pokemonien sen kummempia paperintarkasteluja.. tietty nyt jos íhan babyface on ni...



Aika monesti kuitenkin tutkivat.. Babyface tai ei. Varsinki kun jos kerran ikä on niin rajattu. Mä tulisin myös. Mut kuitenkin ottais vähän päähän sitten kun käännytetään siitä ovelta.. Katotaan vittinkö lähtee yrittää. Haluttais kamalasti


*sydän*
henkka

Posts: 4,973

#94 • • henkka
yana4000:

olipas taas kivaa kun eilen premin ovella kysyivät papereita. eipä o uudempien pokejen kohdalla vielä moista käynyt. no ylläri että ainoa olemassa oleva henkilöllisyystodistus on hetkellisesti hukassa. jipii.

Obsmiley: *voiei*



Sori mut vähän naurattaa kyl...
*nauraa* No aina ei voi voittaa... Kai silti pääsit sisään?


She:

Aika monesti kuitenkin tutkivat..



No onnea vaan kauhiast jos lähdet yrittämään.
Avatar
#95 • • yana Guest
henkka:


Sori mut vähän naurattaa kyl...
*nauraa* No aina ei voi voittaa... Kai silti pääsit sisään?



olin menossa asemalle moikkaamaan kaveria ja heitin vaan matkalla ovelle yhden kirjan. kun tunnin kuluttua pääsin himaan en löytänyt passia mistään niin en jaksanut enää siinä vaiheessa mennä ees käymään. aamulla duunia anyways...

Obsmiley: *ding*

[muokattu 16.1.2003 21:38]
Avatar
#96 • • Cera Guest
Oon sit jo 20v

*hymy*

öö.
Avatar
#97 • • Hannu Garbo Guest
Mun mielestä ihan yes toi ikäraja, en jaksa kattoo nääs enää mitään kauheeta kiksukarvoitushehkutusta/teinihillunta *voiei*
She

Posts: 717

#98 • • She
Hannu Garbo:

Mun mielestä ihan yes toi ikäraja, en jaksa kattoo nääs enää mitään kauheeta kiksukarvoitushehkutusta/teinihillunta *voiei*



No eipä tuo 20 niin kamalasti sitä rajota. 2 vuoden ikäero ei ole valtava.. VAi...?
henkka

Posts: 4,973

#99 • • henkka
Hannu Garbo:

Mun mielestä ihan yes toi ikäraja, en jaksa kattoo nääs enää mitään kauheeta kiksukarvoitushehkutusta/teinihillunta *voiei*




*justjoo*
milla

Posts: 3,699

#100 • • milla
Hannu Garbo:

Mun mielestä ihan yes toi ikäraja, en jaksa kattoo nääs enää mitään kauheeta kiksukarvoitushehkutusta/teinihillunta *voiei*


mä taas en diggaa hengaa paikoissa missä kanssajuhlijat dissailee muita :|