dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,720 views

super-enkuli

Posts: 1,521

#221 • • super-enkuli
voi *piru*!!!!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#222 • • TranceGuru Guest
Mites muuten ton kesäaikaan siirtymisen suhteen?? Oliks se sunnuntaina? EI kai tieston keikka lyhene tunnilla?*iloinen*
Avatar
#223 • • TranceGuru Guest
Taitaakin jäädä lauantai lyhyemmäks eikä onneks sunnuntai.. hehe ruotsissa vai oliko tanskassa eivät pääse nautiimaan yhtä pitkään
Roger Roger

Posts: 3,372

#224 • • Roger Roger Kentti
Mamman tekemät kuteen taas päälle ja menoksi. Toivottavasti tälläkertaa en sotke sinistä joka puolelle (ehkä vähän lilaa ja jotain muuta sitten).
Innolla odotan bileitä, vaikka su ilta ei kaikkein paras mahdollinen olekkaan (ei mulla tosin muutakaan tekemistä olis, joten miksi nurisen? En tiedä..) kait.
Toivottavasti ilta on ikimuistoinen meille bilettäjille, kuin myös Tiestollekkin (jospa se sitten muistaa muutakin suomesta kuin: jääkarhut, iglut ja 30 asteen pakkaset).

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Mark

Posts: 7,311

#225 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Roger Roger:

Mamman tekemät kuteen taas päälle ja menoksi. Toivottavasti tälläkertaa en sotke sinistä joka puolelle (ehkä vähän lilaa ja jotain muuta sitten).
Innolla odotan bileitä, vaikka su ilta ei kaikkein paras mahdollinen olekkaan (ei mulla tosin muutakaan tekemistä olis, joten miksi nurisen? En tiedä..) kait.
Toivottavasti ilta on ikimuistoinen meille bilettäjille, kuin myös Tiestollekkin (jospa se sitten muistaa muutakin suomesta kuin: jääkarhut, iglut ja 30 asteen pakkaset).



Hehe, sait sinisen veks kummiski? Olit kyl aika pelottava näky halluissa jossain välis loppuiltaa ku sotamaalaus oli hiukka levinny ;) Tuli mieleen noista igluista: Mun jenkkilässä syntyneet / asuneet serkut tuli käymään viime kesänä suomessa, ne kyseli heti ekaks et missä ne iglut, eskimot ja jääkarhut on! Ja luulivat viel et Suomi on Venäjän provinssi!! Vtun pseudot, koko kansa tuntuu olevan yhtä perillä loppumaailman tapahtumista ku niitten rakas johtaja yrjötuplavee
*dissaa*

-M

edit: typoja miljoona

[muokattu 28.3.2003 08:59]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

UnityF

Posts: 15,721

#226 • • UnityF joo just se
Sunnuntai lähestyy pikkuhilja...
Miten mun mielestä aika nyt oikeen matelee eteenpäin...*justjoo*
Mix ei vois olla jo sunnuntai?*täh*

Mut hanipuppelit bileissä nähdään!!!*plur*

*mega ihku lämmin keväinen HUG*
~Maria the "odottaa sunnuntai iltaa" peikko~
*sydän**ökkö**sydän*
Viltsu

Posts: 2,010

#227 • • Viltsu noname
toiv. on kivat bileet joo...
tod. näk. on vaan ihan v***n liian ahdasta...

pitänee vaan asennoituu niin tosta keikasta saa ehkä jotain irtikki... .)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

keisha

Posts: 1,394

#228 • • keisha bullet with butterfly wings
tj 1
*täpinöi*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#229 • • keisha bullet with butterfly wings
Avernian:

kei:
*täpinöi*

*täh* eli teet mitä? *tyhmästelee*


olen täpinöissä siis eli viilistelen ja kipristelen varpaita
*vääntää rautalangasta*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Roger Roger

Posts: 3,372

#230 • • Roger Roger Kentti
Yksi yö tiestoon!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

1ncarnation

Posts: 542

#231 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
EI OO ENAAAAAAA LIPPUJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!????
?????????????????
?????????????????????????????
????????????????????????????
???????????????????????????
????????????????????????????
?????????????????????

MA JUST MUNASIN MUN LEMPPARIN,MAAILMAN PARHAAN Dj:n KEIKAN>>>>>>

*eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*
*eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei**eiei*
kai on viela ees yks lippu ?? PRKL NYT OIKEASTI EKAN KERRAN TANA VUONNA VITUTTAA ... *dissaa**dissaa*


ja tulee suomeen ens kerral ? 10v paast ? *mur*


lol ja ikaraja 24!!! *hmph*

[muokattu 29.3.2003 06:07]

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Avatar
#232 • • Uhuu Guest
Ystäväiseni!!

Peruutuksen vuoksi vielä yksi ennakkolippu sunnuntain häppeninkiin vapaana. Ilmoitukset halukkuudesta ja tarjoukset sähköpostilla [email protected]

-Uhuu
[Nuclear]

Posts: 5,855

#233 • • [Nuclear] el aprendiz
kei:

olen täpinöissä siis eli viilistelen ja kipristelen varpaita
*vääntää rautalangasta*



Kun minä olin nuori, niin ei sillon vielä moisia tehty......*vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#234 • • Dorka Guest
...kuulemma (ennakko)lippuja o vielä "helposti" saatavilla *plur*

*ökkö*
keisha

Posts: 1,394

#235 • • keisha bullet with butterfly wings
[Nuclear]:

kei:olen täpinöissä siis eli viilistelen ja kipristelen varpaita
*vääntää rautalangasta*

Kun minä olin nuori, niin ei sillon vielä moisia tehty......*vink*


onneksi minä olen nuori edelleen, että voin moista harrastaa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

keisha

Posts: 1,394

#236 • • keisha bullet with butterfly wings
Avernian:

tarviiko varpaitakin fiilistellä nykyään? *nauraa*


tarvitsee.
*täpinöi par'aikaa*

"nykyään" -termi ansaitsee paikkansa suomen latteimpien sanojen joukossa.*vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Inditm

Posts: 7

#237 • • Inditm
Mark:

TranceGuru:Ennakkolippuja sai tänään lasipalatsin Kamasta.. Ite en ollut edes ajatellut lähteä bileisiin, mutta kun kerran ilmaseks pääsee niin pakkohan se oli..*ökkö**ökkö*

mitä V*TTUA? onko tää sairasta huumoria vai häh?
*täh* Noh, kai niitä asiakkaita näinkin saa houkuteltua.. Tai siis mut ois salettiin saanu pyydykseen jos en lippua jo omistais *hymy*

-M



Ei jumalauta. Aprillipäivä on vasta tiistaina. Jos toi on totta, niin sisään pääsee siis possea jotka ei välttämättä tunne/arvosta koko miestä. Ja mikä pahinta, joku ilmaiseksi lipun saanut voi jättää koko tapahtuman väliin!!!!!!!
Avatar
#238 • • juzg@ Guest
nyt mennäään 20 min till hel klub! !!!!!!!!!!!!

we love Tiesto!!!!! :-SSSSSSS

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Simon Templar

Posts: 780

#239 • • Simon Templar
AARRGHHH!!TIESTOO,TIESTOO!!!TÄÄLTÄ TULLAAN PERKELE!!!*ökkö*
patis

Posts: 1,158

#240 • • patis 10
paskat bileet.

Eipä ollu ennakko-odotukset kovinkaan korkealla mutta silti jaksan hämmästellä miten oli onnistuttu demonstroimaan näinkin hienosti 'näin pilaat bileet myymällä liikaa lippuja rahanahneuksissasi'-toimintamalli.