dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,789 views

Avatar
#121 • • Taika Guest
Bilehile (m):

Taika:

No sinähän varsinainen ihkupallo olet*plur* vai vielä hakupalkkaa tahtoo hän..*hmph* nyt kyllä suutun ja jätän tulematta kokonaan*nauraa* no ainaha mä voin pyytää et Timo ostais sen lipun*vink*


Aina kannattaa yrittää..*iloinen*Siis suuttua mulle, ei se oo mitenkään mahdollista q mä oon niin kiva!*hih* Duraceli tai duraceli, koitahan nyt päättää..*justjoo* Ei kannata pitkittää päätöstä tai en palele q mun ja hannan puolesta*joo*

Ja etkä muuten jätä tulematta, meilhän oli niin kivaa Gloriassakin*iloinen**vink* Tai sit mä en puhu sulle ikuna..*igor*

Ja lehmät lentää..*vink*

*ökkö**super**ökkö*
lostgone

Posts: 2,493

#122 • • lostgone
Q mä en tiiä lähtiskö vai ei *täh* Mä oon kovaa vauhtii juonnu taas kaikki rahat q ei o keksin parempaakaa tekemistä, kuten tänään *pelle*
Mut lupaa harkita pikaisesti asiaa.. Mieli tekis kauheest..*joo**joo**joo**joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Riku

Posts: 3,187

#123 • • Riku The Little Prince
JussiS:


Kiksukarva rokks :)


Kyl karvattomuus on silti rok *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aidrian

Posts: 1,799

#125 • • Aidrian Furian Master
Kiitos -Taikalle- nyt on lippu käytännössä jo takataskussa. Katseet on nyt suunnattu kohti maaliskuuta*ökkö*
Avatar
#126 • • tuntematon Guest
pHaze:

JussiS:
Kiksukarva rokks :)
Kyl karvattomuus on silti rok *nauru*



rok!
Roger Roger

Posts: 3,372

#127 • • Roger Roger Kentti
Lippu taskussa tai siis pöytälaatikossa. Eli tänne taitaa pienen kulkian matka johtaa.*hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Inditm

Posts: 7

#128 • • Inditm
Aikasin oltiin liikkeellä tänään, mutta yllättävän kesy oli kamppailu lipuista. Sanotaanko, että kaikki sai ketkä ansaitsi (varmaan vieläkin muutama jäljellä, myynnissä oli viisisataa, joista ekan puolen tunnin aikana meni luulemma vajaa puolet). On se meininki täällä kyllä niin sähköistä että... Tiesto Sooloon Hollannissa myydään 25 000 lippua ja niistä tapellaan siellä verissä päin.

Hesari menee muuten remppaan ennen Tieston saapumista eli uudet tilat on myös luvassa.
Janne

Posts: 1,330

#129 • • Janne kipee ukkeli
Inditm:

Aikasin oltiin liikkeellä tänään, mutta yllättävän kesy oli kamppailu lipuista. Sanotaanko, että kaikki sai ketkä ansaitsi (varmaan vieläkin muutama jäljellä, myynnissä oli viisisataa, joista ekan puolen tunnin aikana meni luulemma vajaa puolet). On se meininki täällä kyllä niin sähköistä että... Tiesto Sooloon Hollannissa myydään 25 000 lippua ja niistä tapellaan siellä verissä päin.



Joo mäkin odotin kunnon jonoa - oli kamerakin mukana ihan varta vasten, että voisi aloittaa dokumentoinnin jo nyt...

Mut nyt on lippu jemmassa ja hyvä mieli. Toivottavasti mikään ei petä ja Tijs todella tulee. Kiks kiks kiks...
*ökkö*
Avatar
#130 • • Gohome Guest
Itse olin 11.10 ostamassa lippuja...yksin. llmeisesti jono oli juuri loppunut. *hymy* Tuli tuskailtua jo, että saako lippuja ollenkaan, kun dösä meni SB:tiin kiirehtiessä tietysti juuri nenän edestä...


100 lippua oli kuulemma mennyt ekan 10 minuutin aikana. kohtuu hyvin kuitenkin..

aah, kiksua odotellessa....

[muokattu 1.2.2003 22:03]
Katrina

Posts: 605

#131 • • Katrina
Mullakin on lippu. Kiitos siitä kuuluu ihmisille, jotka jaksoivat aamulla mennä jonottamaan puolestani, kun kauppasin kenkiä aamuunisille ihmisille.
Avatar
#132 • • alex Guest
Moikka,

lippuja on vielä jäljellä Street Beatissa!!! Viimeinen sekä lopullinen erä lippuja tulee Street Beatiin myyntiin vielä maanantaista alkaen joten kyllä kaikille riittää..tosin ovelle varmaankaan emme tule jättämään lippuja myyntiin..siitä infoan toki myöhemmin.
*ökkö*
tuitui

Posts: 1,258

#133 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
ellalle (<3) kiitos lipusta :)(:

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

Aidrian

Posts: 1,799

#134 • • Aidrian Furian Master
alex:

Moikka,

lippuja on vielä jäljellä Street Beatissa!!! Viimeinen sekä lopullinen erä lippuja tulee Street Beatiin myyntiin vielä maanantaista alkaen joten kyllä kaikille riittää..tosin ovelle varmaankaan emme tule jättämään lippuja myyntiin..siitä infoan toki myöhemmin.
*ökkö*



näimme kuulimme, että ennakoilla olis kova kysyntä*plur*, onneksi on tiketit ostettu, ja ihkukamuilla kans*joo* ja tätä odotetaan kuin sitä nousevaa kuuta..*pahis*
Avatar
#136 • • yana Guest
Inditm:


Hesari menee muuten remppaan ennen Tieston saapumista eli uudet tilat on myös luvassa.



ja kun remppa venyy lähtee kekkereiltä tila alta ja se siirtyy alepubiin ;)
TonySt

Posts: 4,166

#137 • • TonySt mediamoguli
Supiklubi varannee sit hotellihuoneet hesarilta, joihin on hyvä siirtyä illujen (?) jälkeen vetristelemään ja fiilistelemään iltaa varten *joo* ???

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#138 • • Taika Guest
Bilehile (m):

alex:Moikka,
näimme kuulimme, että ennakoilla olis kova kysyntä*plur*, onneksi on tiketit ostettu, ja ihkukamuilla kans*joo* ja tätä odotetaan kuin sitä nousevaa kuuta..*pahis*


Ole hyvä, oli kyllä niiiiiiiin tuskallista jonotella niitä lippuja, ihmisiä oli ainakin satoja samaan aikaan..*iloinen* Tai siis ainakin kymmenen..*nauraa* Mut liput on, kannattaa olla siis kiltti mua kohtaan kun ne on mun hallussa*joo**vink*

Ja kiitos siitä SUURESTA hakupalkasta..*nauraa*

Siellä sitten taas..

*ökkö**ökkö*
Aidrian

Posts: 1,799

#139 • • Aidrian Furian Master
Taika:

Ole hyvä, oli kyllä niiiiiiiin tuskallista jonotella niitä lippuja, ihmisiä oli ainakin satoja samaan aikaan..*iloinen* Tai siis ainakin kymmenen..*nauraa* Mut liput on, kannattaa olla siis kiltti mua kohtaan kun ne on mun hallussa*joo**vink*

Ja kiitos siitä SUURESTA hakupalkasta..*nauraa*

Siellä sitten taas..

*ökkö**ökkö*



Hei mähän kiitin jo sua...*suru* ja oon kiltti, niinku aina*pahis* mut paljox olisit tahtonu hakuu, 10egee?*uuh**sydän*
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#140 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Se on tämä kuun alku ennen opintotukea aika tiukkaa u know....Niin minä sitten la-aamuna n. 3 h nukkuneena vein pullot kauppaan, jotta saisin lippurahoista puuttuvat 5 kasaan!!!.........*piis*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway