dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,761 views

Avatar
#181 • • yana Guest
Tipe:

Ensimmäistä kertaa tiesto suomessa?? Vai mitä ihmettä, ilman mun tietämystä käyny jo?? :( Ollu pimeässä sillon ehkä...



rauma2000
HooDee

Posts: 34

#182 • • HooDee
Jep Jep! Tosiaan hieno homma et saadaan herra Suomeenkin taas jälleen. Tiedossa tod.näk. hieno ilta... *hymy* Kyseinen tapahtuma on mainio päätös hurjalle bile-kuulle, joka maaliskuusta on muutenkin tulossa.

--
Freedom is to stay up on a summer night to listen to the wind sighing in the trees... And to keep on living.

Avatar
#183 • • tuntematon Guest
Rauma2000 aahh, niin tais ollakin, hämärä muistikuva, mut herra tiesto ei ole kyl paljoa suomessa visitoinu...

Liput hankittu ja odottaa innolla ens kuun loppua kun biletys alkaa *nauru*

Mut sitä ennen laserpoint saa olla viimeinen klubitus tapahtuma, kun raha tilanne alkaa olemaan venynyt melkeen poikki tilanteeseen...

Miks kunnon klubi tapahtumat pitää maksaa näin paljon, yhyy...elämä ei ole reilua :D

Kaikki kuuntelee barthezz "on the move" *joo**joo**joo* *heiii*
Avatar
#184 • • alex Guest
[
Miks kunnon klubi tapahtumat pitää maksaa näin paljon, yhyy...elämä ei ole reilua :D

Onhan elämä reilua ainakin näillä lipun hinnoilla mitä Suomessa on klubeissa. Missään muualla ei koskaan pääse näkemään niin laadukkaita DJ.tä kuin täällä naurettavalla lipun hinnalla..Useimmat DJ.t mitä monet organisaattorit ovat tänne rahdanneet maksavat ulkomailla maltaita..nimen omaan jos haluaa mennä tsekkaamaan sekä ostaa lipun. Hyvänä esimerkkinä esim. Ibiza tai UK jossa lipusta saa helpostikin pulittaa 50..täällä voisi moisella hinnalla olla aika tyhjää.. ; )
Avatar
#185 • • alex Guest
DJ Tiëston tapahtuma on loppuunmyyty .

Asiaa kaikille Tamperelaisille, Jyväskyläläisille sekä Lahtelaisille joilla on halua tulla paikalle. Paikkakunnilta on tulossa linja-autot tapahtumaan ja niissä on vielä muutamia paikkoja jäljellä. Ikäraja on linja-auto kuljetuksiin k 20.

Linja-autolla tapahtumaan:
Tampereelta/Petra/041 5193891/[email protected]
Jyväskylästä-Lahti/Anssi/[email protected]
Aidrian

Posts: 1,799

#186 • • Aidrian Furian Master
harmi muuten että bileilta on sunnuntai*vink*täytyy kaiketi ottaa koulusta ja töistä rokulipäivä*joo*
Avatar
#187 • • Taika Guest
Bilehile (m):

harmi muuten että bileilta on sunnuntai*vink*täytyy kaiketi ottaa koulusta ja töistä rokulipäivä*joo*


Älä edes haaveile meneväs kouluun, ethän sä siellä tähänkään asti ole pahemmin viihtynyt.*nauraa**nauraa*Kuten ei tämäkään, joten maanantai varma uinumispäivä..*joo**nauraa*
*purr**purr*
wildwind

Posts: 17

#188 • • wildwind
tieston tahdis on tehdä come back *klubitus* pariin..
Johan sitä taukoa kertykin viimosist kunnon tamppauksist...
Mut kiva ois tutustua uusiin immeisiin musiikin merkeis, joten eiku yhteyksii tämmöselle musiikkia elämän eliksiirinä nauttivalle peräkylän *nyyh* neitoselle :)

--
here I go again, making my one rules...

Aidrian

Posts: 1,799

#189 • • Aidrian Furian Master
tulipa tässä mieleen sellainen seikka (joka ei kyllä itseäni koske, mutta..) mitä jos on ostanut ennakon ja ikää <20w. Joku huhuili että papereita kysellään kuitenkin suht tiuhaan, varsinki nyt q ennakoilla k20 ja ovelta k24 (jos näitä lippuja edes jäljellä?) ja feik ID tietty toinen juttu.
She

Posts: 717

#190 • • She
Mä en kyllä ala miettii tollasta ikähommaa.. Ja niitä lippuja ei sitten jäänyt ovelle, kait, että k20 taitaa olla. Mähän olen 19 mutta.. Ihan yleisesti: miks on ikäraja 20? 18 ja 24 esim mä tajuan.. No joo. Siis mähän menen sinne.
Avatar
#191 • • Víc Guest
Oisko kellään ylimääräisiä lippuja myytävänä?
nina¤

Posts: 364

#192 • • nina¤ -eläinlaps
ylimääräisiä lippuja?! Ei tohon voi olla ylimääräisiä *nauraa**nauraa**nauraa*



hmm, siitähän taitaa tulla kuuma ilta... punaista latexia päälle ja menox *vink*

--
..for me to POOP ON..

Avatar
#193 • • Cera Guest
Oon saanut käsityksen hesarista, että ei suuria toiveita kannata pitää yllä jos on alle 20v
sen ennakonkaan kanssa.

Viime vuonnakin Judge Julesin keikalta jäi pois näitä 19v ihmisiä, kun ei ollut sitä ikää siis tarpeeksi..

*ding*
tuitui

Posts: 1,258

#194 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Cee:

Oon saanut käsityksen hesarista, että ei suuria toiveita kannata pitää yllä jos on alle 20v
sen ennakonkaan kanssa.

Viime vuonnakin Judge Julesin keikalta jäi pois näitä 19v ihmisiä, kun ei ollut sitä ikää siis tarpeeksi..

*ding*



hesari o kyl pirun tarkka noiden kanssa..

itse en uskaltaisi moista ees kokeilla jos ei ikää ois! *hannail*

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

tuitui

Posts: 1,258

#195 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
She:

Mä en kyllä ala miettii tollasta ikähommaa.. Ja niitä lippuja ei sitten jäänyt ovelle, kait, että k20 taitaa olla. Mähän olen 19 mutta.. Ihan yleisesti: miks on ikäraja 20? 18 ja 24 esim mä tajuan.. No joo. Siis mähän menen sinne.




ikäraja ennakolla se 20v ja ilman ennakkoa 24v

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

tez

Posts: 188

#196 • • tez hottie
mä oon ylläksellä eli jää väliin ...*uuh*

--
...do you fuck as well as you dance?

She

Posts: 717

#197 • • She
Mutta eikai sinne ilman ennakkoa sisään pääse jos ei ole lippuja jäljellä!! Älkäähän nyt yrittäkö masentaa. Mähän menen sinne!

VAikka kuullut olen kyllä että tarkkoja siä ollaan, kun oikeesti hesarii on se 24...

[muokattu 20.3.2003 11:01]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#198 • • [Nuclear] el aprendiz
She:

Mutta eikai sinne ilman ennakkoa sisään pääse jos ei ole lippuja jäljellä!! Älkäähän nyt yrittäkö masentaa. Mähän menen sinne!



Ei lumi oo vihreetä vaikka mä niin sen haluaisin olevan*vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

She

Posts: 717

#199 • • She
[Nuclear]:

She:

Ei lumi oo vihreetä vaikka mä niin sen haluaisin olevan*vink*




*nyyh**nyyh**nyyh*