dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,775 views

Janne

Posts: 1,330

#241 • • Janne kipee ukkeli
Joo olis voinu ehkä ottaa enemmän hintaa ja vastaavasti vähemmän porukkaa. Aika pahaa tönimistä oli varsinkin loppuvaiheessa.

Mut bileet oli kyllä hyvät. Tijs soitti ehkä vähän erilaisen setin kuin odotin, mutta paria kohtaa lukuunottamatta tunnelmat oli katossa.

Auh, jalat on kipeeeet.... *poks*
Avatar
#242 • • Dorka Guest
Ihmisiä aivan liikaa, joista liian suuri niitä paljon itkettyjä ja parjattuja "turisteja" joista normaalisti itse en välitä, mutta nyt oli hieman jo pakko välittää, kun eivät osanneet olla ihmisiksi.

Omasta mielestä Alexin setti oli reilusti parempi, kuin Tieston vaikka ... teknisesti Tiesto osaa hyvin hommansa *vink* Onneks ei sentäs nähty Sashan kaltasta katastrofi esitystä *pahis*

Lipunmyynti oli ryssitty aivan käsittämättömällä tavalla enkä voi ymmärtää miten "loppuunmyytyjä" ennakkolippuja saa ovelta halvemmalla?!? Sääli niitä joilta kiskottiin sika hintoja huuto.netissä *ding*

...mutta se ääni, parempaa äänentoistoa saa jo hakemalla hakea. Soi jokapuolella tanssisalia melkein yhtä hyvin, basso oli välillä aivan järkyttävän hyvä *plur*

Ständit oli jees, tosin aivan liian korkealla mistä ihmisiä tippu ja pahimmassa tapauksessa siinä olis voinu käydä huonostikin ihmisille, tosin ymmärrän et ne on korkeita sillä niiden alle oli laitettu subit tms.

Kokonaisuutena pidin kyllä bileistä vaikka Tieston setti kovin kummonen ollukkaan ja väenmäärä Suomen mittakaavassa melkoinen. Ilmastointi kyllä omasta mielestä pelas hyvin, tosin aina menin tanssimaan ilmanvaihtoputkien viereen missä tuli jopa kylmä ellei tanssinu elämänsäinnosta *super*
Ant

Posts: 1,351

#243 • • Ant africant
jeje. olipas veikeä ilta ja jalat ihan muuuuuuusina, autsch!!! *nyyh* tieston setti oli kyl hiukka laimee ja se silence loppuun oli vähä *voiei*?!?!?
-a

--
...antwillalwaysbewithyou...

Yrjösen Pirre

Posts: 718

#244 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Ant:

jeje. olipas veikeä ilta ja jalat ihan muuuuuuusina, autsch!!! *nyyh* tieston setti oli kyl hiukka laimee ja se silence loppuun oli vähä *voiei*?!?!?
-a


Senkin kiksuhirviö! Tottakai jalat muussiintuu jos vetää kiukulla kolme tuntia putkeen.
Tuli oltua, käytyä, nähtyä ja lähdettyä.

Tota iltaako todella odotin kolme kuukautta?!...

Nyt nukkumaan *nukkuu**ökkö**nukkuu*

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Avatar
#245 • • tuntematon Guest
nojoo, mut pitihän siel korokkeella pitää pintansa ja taistella elintilasta. melkosta taistelua kyl olikin, kele! *hmph* olihan siel fiilis aika katossa ja herra isoherrakin tais tykätä meistä, joten ehkä toivoa että T tulee josqs uudestaan ja soittaa sit meille jotain uutta kivaa musaa ;)

(en valita; kuhan vaan SEKOILEN...) *pelle*
Ant

Posts: 1,351

#246 • • Ant africant
oohoh, meni turistin nimiin toi mun kommentti äsken. eli todellakin SEKOILEN ;) mut olivialle kaikki plussat et onnistu kehittää sellasen sekasotkun itelleen et heh heh.*nauru**iloinen**plur*

--
...antwillalwaysbewithyou...

Aidrian

Posts: 1,799

#247 • • Aidrian Furian Master
jotenki tuntuu tässä vaiheessa ettei sittenkään kaduta niin paljon etten päässy töiden takia tulemaan.. toisaalta ehkä joku muu nautti sitten enemmän sillä mun lipulla*joo*
Inditm

Posts: 7

#248 • • Inditm
Hohh, v*ttu kun on tyhjä olo. Alex näytti tyhjentäneen pajatson jo liian aikaisin ja turistit notkui tuppisuina Tieston setin ajan. Kyllä se on kesällä lähdettävä taas maailmalle hakemaan sitä magikal fiilistä mitä Tieston soitosta yleensä löytyy. Pistetään eilinen vaikka sunnuntain piikkiin, sillä possen käytös oli loppupeleissä kuitenkin aivan jumalattoman vaisua!
MM

Posts: 215

#249 • • MM kaappimörkö
sanokaa mitä sanotte,mutta olihan maistuvat bileet.!*plur*Kunnon plur meinikiä oli havaittavissa ainakin itselläni*super*

--
Humppaa ja kuole:)

Avatar
#250 • • tuntematon Guest
Olipahan "pileet" *plur*

Alex hallitsi ja Tiesto räjäytti pankin *pihkassa*

...tahtoo lisää *piis*
anqqa

Posts: 4,034

#251 • • anqqa tirehtööri
höpsis, kivaa oli, herkkua musiikkia tais tulla kaikilta, ja kuulostikin tosiaan hyvältä vessoja myöten. tanssialattia liian pieni mutta ei se isokaan olis riittäny, muuten ihan siisti etenkin se punainen puoli. ja plussana vielä lisä puol tuntia normaaliin valomerkkilopetukseen. eikä se väen paljous loppupeleissä niin haitannu, ei tanssilattian puolelle muutenkaan sen kummempaa hinkua.. r0k =)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#252 • • ALIEN Guest
hesari on jees normaaleina rafla iltoina mutta ei todellakaan vastaavanlaisissa tapahtumissa. Mä arvasin, että tulee tukalat oltavat. Tiesto oli vitjan hyvä!! *iloinen*
Avatar
#253 • • Dorka Guest
J-Tone:

Inditm:turistit notkui tuppisuina Tieston setin ajan.
...
possen käytös oli loppupeleissä kuitenkin aivan jumalattoman vaisua!

Missäs seisoskelit turistilaumasi kanssa? Ainakin tanssilattialla raikui ennen Tieston vuoron alkua lähtien Tieston soitannan loppuun asti.


Ennemmin se näytti siltä et moni ei "uskaltanu" tanssia siinä väentungoksessa vaikka halusivatkin... viidakonlaki tuntu siellä tanssilattialla vallitsevan *poks*
India

Posts: 475

#254 • • India
nami nami!!! Olen yhtä hymyä.... Kyllä pisti tanssimaan, harmi vaan todella se ahtaus! Ei pystynyt paljon muuta kuin pyllyä keikuttaa rappusilla, mutta sekin riitti!! Meinas tulla nestehukka kun ei ees vettä raaskinu lähtee hakee... Kiitos niille iii-hanille pojille jotka jelppas mulle vettä*plur* lav ya!

Ikäväksi piti lähteä jo kotiin kahdelta kun kyyti lähti, mutta ehken ois enää jaksanut itteäni ängetä takasin saliinkaan....

Äijän seuraavasta vierailusta jään haaveilemaan hymy pienesti väristen....
keisha

Posts: 1,394

#255 • • keisha bullet with butterfly wings
voih sanokaa mitä sanotte, mä ainakin nautin täysin sydämin. tiesto soitti todella hyvän setin imo, ja loppuun ne ihanat hehkuttelut viel. silloin oli *täpinöissä**nauru*

täyttä oli ja kuuma, mutta kyllä loppuillasta todellakin helpotti tungos ja mahtui jopa esittelemään käsien kiksukarvoja ja trancekuutioita piirtelemään.

ihkua!!!! :DD

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#256 • • korvissa soi Guest
Juuh ahasta pikkusen oli. Muutamasta kyynerpäästäkin sain osakseni tanssilattialla, mutta jokainen todellakin pyysi anteeksi*iloinen* Äänentoisto oli todellakin mahta. Eikös ne jenkkavehkeet*plur* oltu just uusittu siellä??
Hyvät bileet oli kokonaisuudessaan.
bonfire

Posts: 164

#257 • • bonfire
Wuhuu :)

sanokaa mitä sanotte, mutta meikäläisellä meni kylmät väreet....

ja sen verran tuli tampattua, että paino tippui 2kg *ökkö*


.... in this silence I believe !!!!


ISO KIITOS, TIËSTO

ois kiva tietää mitä mies oli ite keikasta mieltä?
E-man

Posts: 37

#258 • • E-man
Juu... porukkaa oli kyllä ihan liikaa! Minkä kyllä arvasin jo etukätee*suru* Hiukan kyllä pettyny oon noihin loppupeleis. Tanssilattian lähel mahtunu ees kääntyy, saati sit itse tanssilattial. Ei se hesari kyllä oo tollasia pippaloita varten, ihan liian pieni paikka.

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

moksu

Posts: 1,386

#259 • • moksu [Dimension]
juu kivaa hyvää mukavaa oli..paidan sai taas rutistaa kuivaks illan jälkeen..:) ja sitten taas se väen tungos..no ei siitä sen enempää..ollutta, mennyttä.. ja kivaa oli..ktos:)

[muokattu 31.3.2003 17:43]
nokua

Posts: 305

#260 • • nokua viidakko vekara
bileet oli jeess.. mut paikkana ,, aivan väärä .. jos ois myyny 100 lippuu vähemmän ois pystyny jopa polvenostaa
*dissaa* mut oli kivaa nähdä kuinka julkkarit bilettää *nauraa* ja muut tutut joita en oo nähny muutaku työ/ koulussa silloin joskus kun olin opiskelemassa *nauru*