dj tiesto @ colors 30.3.

297 posts, 15 pages, 55,701 views

Avatar
#261 • • Cera Guest
Olin varmaan yksis kivimmistä etkoist ikinä. ennen tätä. ja sitten tänne kun tultiin, niin kivuus kyllä jatkui. mielestäni.

Olihan tungos. Ja olen myöskin sitä mieltä että jos tää mies kerta haluttiin just tähän ravinteliin soittaan, ja sit oltais vaik nostettu lippujen hintaa hilusti, ja laskettu sitä ihmismäärää. voi elämän kevät. *igor*

Noniinnoniin. Jäi ne loppuihkuilut multa välistä. koska ajattelin että on kivempi autolla mennä kotio. Kiitos.

Ei sitä kyllä hirveesti tanssilattialla oltu, mutta hyvimpä sitä musiikkia silti kuuli. huhhuh.
meno oli ainakin itselläni hyvinkin *plur*

Kiitti kaverit.
_atmos

Posts: 230

#262 • • _atmos
löytyykö tapahtumasta kuvia kenties?
Riku

Posts: 3,187

#263 • • Riku The Little Prince
Mielestäni Tieston parasta antia olivat tissit.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Mark

Posts: 7,311

#264 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Paskat bileet mut tulihan käytyä. Niinku todettu, hesari on hanurista ja toi väentungos oli jotain aivan totaalisen käsittämätöntä. Musa oli nannaa, mut ei toi ollu kahen kuukauden venaamisen arvonen, miks vitussa ei voinu olla hesperiassa noi pileet? *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anqqa

Posts: 4,034

#265 • • anqqa tirehtööri
ei tuo hesari nyt niin hanurista oo, tuntu olevan lähes ainoita klubihenkisiä paikkoja missä tän kokoluokan häppeninkiä vois ees kuvitella järjestävänsä, ei taida mistään löytyä tarpeeksi isoo tanssilattiaa juoroille suomalaisille. parempaa ääntäkin saa hetken verran hakea..

ja jos lippuja olis myynny vaikka sen 100 vähemmän, tuskin se loppupeleissä olisi siellä tanssilattialla niin näkynyt, ainoastaan vähän enemmän tilaa muissa huoneissa, kaikki kumminkin olis ryysiny sinne t-lattialle. nyt mahtu ihan hyvin tanssimaan siinä viereisessä huoneessa, mistä pääs samalla kurkkimaan ikkunasta sardiineja =) jo ennen tonne menemistä oli täysin selvää että liian täyttä tulee olemaan, siksipä se ei haitannut eikä tullu todellakaan yllätyksenä..

ja nyt kun tiësto kävi tällä niin ei tarvii enää tuoda sitä vaikka merikaapelihallille 6h setillä, koska kaikkihan sen jo näki eikä haluu revanssia?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mark

Posts: 7,311

#266 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
joo, mut huomattavasti miellyttävämpi ku hesari, ei oo samanlainen prkleen labyrintti, eikä siel oo koskaan (ees sashan keikalla tai gatecrasherissa) ollu noin helvetin tupaten täynnä koko mesta, sielt sentään näkeeki joka mestast ite dj:n, mä en nähny tiestosta vilaustakaan ku ei huvittanu mennä 15min epätoivosen yrityksen jälkeen saamaan kyynärpäästä sinne "pää"saliin *dissaa* mun mielestä hesari on totally gay biletilana!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#267 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
anqqa:

ei tuo hesari nyt niin hanurista oo, tuntu olevan lähes ainoita klubihenkisiä paikkoja missä tän kokoluokan häppeninkiä vois ees kuvitella järjestävänsä, ei taida mistään löytyä tarpeeksi isoo tanssilattiaa juoroille suomalaisille. parempaa ääntäkin saa hetken verran hakea..

ja nyt kun tiësto kävi tällä niin ei tarvii enää tuoda sitä vaikka merikaapelihallille 6h setillä, koska kaikkihan sen jo näki eikä haluu revanssia?



joo, äänentoistosta kyllä iso plussa, mut kyl IMO mun mielestä hesperiast löytyy isompi floori, siellä ku koko rafla on periaattees yhtä isoo tanssilattiaa..

Ah, tiesto 6h ja merikaapelihalli, kylmät väreet menee...*pihkassa* MÄ HALUUN REVANSSIN!! =) Noh, ehkä dance valleyssa tai paraatissa sit..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#268 • • Pump_man-jns- Guest
Juu, oli kyl tosi kiwat bileet...
mut liian täyteen oli ahdattu, siitä annan miinuksen. (-)
Ois vaik voinu olla kalliimmat tiketit ja sit ottanu vähemmän jengii..ois varmaan toiminu sillon viel paremmi. Eli porukka ois mahtunu paremmi, mut tiketeistäki ois saatu tarpeex "hilloo".*joo* Hesarin tiloissa ei mun mielestä mitää valittamista oo, kiwat tilat, mukawasti sisustettuna..TOIMI MULLE!*plur*

Kaikinpuolin TODELLA toimiva bileilta!
Ja porukka oli pukeutunu ihan kiwasti.(kissat oli sexyjä..kuten aina!*slurps*)

Iso kiitos järjestäjille, että Tiesto saatiin Suomeen!
Mr. Dyk vois olla seuraava.*joo*

*sydän**sydän**sydän*
*purr*
*piis*
Avatar
#269 • • Dorka Guest
anqqa:

ja nyt kun tiësto kävi tällä niin ei tarvii enää tuoda sitä vaikka merikaapelihallille 6h setillä, koska kaikkihan sen jo näki eikä haluu revanssia?


Bileiden jälkeen tuli ennemminkin semmoinen fiilis, et milloin ja missä Alexi soittaa seuraavan kerran *pahis*
keisha

Posts: 1,394

#270 • • keisha bullet with butterfly wings
anqqa:

mistä pääs samalla kurkkimaan ikkunasta sardiineja =)


hih ihan keikan loppumetreillä olin sellasen ikkunan edessä tanssimassa ja kyllähän joku tyttö yritti kovasti puskea siitä läpi toiselle puolelle. ei tainnut huomata lasia....*nauraa*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

She

Posts: 717

#271 • • She
Ihanan lämmin tunnelma*pihkassa**nauru*. Pari tuuppijaa sielä täälä. Hiano fiilis*iloinen*.
r0n

Posts: 2,258

#272 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Sainpas lipun*vink*. Paikan päälle melkein heti ysin jälkeen, jengiä alkoi olla jo aika paljon, mutta hyvin kerkesi katsastaa mestat ja juoda sidukan rauhassa.

Hesari on paikkana tosi hieno; äänentoistoa
ja sisustusta myöten edellistä versiota paljon parempi.

En nyt viitsi alkaa avautumaan bileiden imo huonoista puolista. Joo, meni pahemman kerran herne nenuun yhdessä vaiheessa, olen pahoillani kaikille jotka siitä ovat tavalla tai toisella kärsineet.

Musiikki oli hyvää koko illan, erityisesti mieleen jäi Alexin setin loppupuolen über-hehkutus biisit. Itseasiassa taisin siihen aikaan tanssahdella DJ-kopin viereisellä korokkeella yhdessä pienessä kulmassa seinän vieressä, kuuden ihmisen takana vasemmalla kädella seinästä kiinni pidellen, pelkästään oikealla kädellä huitoen mahd. vammasen näköisenä*nauru*. Jossain vaiheessa kaikki korokkeella olevat häädettiin pois, jolloin jatkoin jorailua seinän toisella puolella.
Iso T:ä diggailin aina tilan (lue:tilaisuuden) tullen, thank God niille pikku katto-skobeille baarin puolella.

*sydän* Cor Finjeman - Venus
*sydän* Saltwater - Legacy

Frendejä ja tuttuja naamoja oli tosi paljon!

Waide (props toleranssista brotha*vink*), Unity(f), Mark (kiitos lipunhankkimis-avusta
*hymy*), Roger Roger, H, Nokua, Ice-Angel, Yana & Veera, Kimmo, Veronica, Liisa & Pietu, Tea, Annika, Nina...
Iso kiitos ylläoleville seurasta!

Vaikkei kaikki ehkä mennytkään ihan putkeen, niin kiitos Colors-posse. Oli mulla loppupeleissä ja nyt jälkeenpäin funtsittuna helvetin hauskaa*hymy*

--
6er reihe

Avatar
#273 • • ALIEN Guest
tommoiset bileet pitäis järjestää paikassa missä on vähintään yli puolet enemmän tilaa! Ei hesarissa muuten mitään vikaa ole. Paras ravintola stadissa! *plur* Hallut ja Pussy olis ihan kiva kokea Helsinki Clubilla...
Mark

Posts: 7,311

#274 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
uuh, ei ikimaailmassa hekumahalluja tonne solukkoon..*voiei*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#275 • • ALIEN Guest
todellakin! vaihtelu virkistää *plur* sehän olisi Triple H : Hype --> Hesperia --> Hesari... Tosin Hesarilla bileitä tuskin pidetään perjantai-lauantai iltaisin... *ding* Hesari on ihana mesta!! *hih*
Henna

Posts: 4,965

#276 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Kyynärpääst sain päähän, jalat tallottiin, kengänpohjat täynnä lasinsiruja, hirveetä änkemistä... Musa oli hyvää ja kiitti kaikille kavereille ja tutuille seurasta!

[muokattu 1.4.2003 16:01]
Mark

Posts: 7,311

#277 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
joo, sanokaa mitä sanotte, mut konsepti teinit & hesperia toimii 10000*1000^2 kertaa paremmin ku töykeet, yli kaksneloset (mitä kyl oon iteki, hmm..) juoppohullut ja moinen labyrintti piletilana. Mut joo, ny loppu avautuminen, toivottavasti sen tieston näkis viel kaapelilla joskus..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#278 • • sopuli Guest
parempaa menoa on vaikea kuvitella. *hymy*

ite heiluin siinä aivan tiëston ja kumppaneiden vieressä neonkeltane pipo päässä. *nauru* jotkut yrittivät tunkea törkeästi eteen ja niille joutui vähän "avautumaan", mutta pääasiassa jengi oli todella ystävällistä. *hymy*

toinen poke oli mulkku, ei päästänyt sisään. *dissaa* onneksi se toinen sitten lopulta päästi, kun kerrottiin olevamme suuria ihalijoita. *hymy*

kenelläkää ois kuvia tilaisuudesta? ite ei voinu ottaa kuvia, kun kamera on huollossa. *suru*
Avatar
#279 • • Cera Guest
sopuli:

toinen poke oli mulkku, ei päästänyt sisään. *dissaa*



Niin. aika mulkkumaista. että olet vielä 19v. ja ikää tarvittiin se 20...

*plur*

Oli se toinen poke kyllä munkin mielestä sillai, esim. kiltimmänkin näkönen. *hymy*
Avatar
#280 • • sopuli Guest
elämä on kovaa. *hymy* no otetaan sitten seuraavan kerran varman päälle ja lainataan kaverin paperit... *iloinen*