Niin minä sitten la-aamuna n. 3 h nukkuneena vein pullot kauppaan, jotta saisin lippurahoista puuttuvat 5 kasaan!!!.........
Mun kämpästä löytyvillä pulloilla tois Tieston suomeen...
297 posts, 15 pages, 57,305 views
Niin minä sitten la-aamuna n. 3 h nukkuneena vein pullot kauppaan, jotta saisin lippurahoista puuttuvat 5 kasaan!!!.........
Taika:
Hei mähän kiitin jo sua...*suru* ja oon kiltti, niinku aina*pahis* mut paljox olisit tahtonu hakuu, 10egee?
Aim sou sorry, huomasin kiitokses vähän jälkikäteen..*suru* Eikä sun olis sitä hakupalkkaa tarvinnu laittaa, ihan höpöhöpö homma taas.. Mullahan oli vaan kivaa siel lippujonos..
Niin et kuka on kiltti, kuka ajaa pyöräteillä autolla..?*voiei*
Taika:
Tämä hyvä no hei.. onha se kaks egeeki jotain kakstoista markkaa*iloinen*, sitä paitsi mä halusin et tilille jää tasasumma rahaa*nauraa* joka teoria kyl mureni jo ku kännylaskun maksoin, mut silloin se näytti hyvältä
kuka hemmetti siellä pyöräteillä autolla ajaa..? tunnetko muka jonku..?
Juuh, ei tarvinnu syödä seiniä eilen..Eiku siis toissapäivänä.. Kyllähän se lämmitti köyhän mieltä se kakskin euroa, kiitos ajatuksesta*sydän* Oma etu, paras etu..
Se tais olla meidän äiti....Joka on se paha jätkä..*voiei*
Taika:
no jos centissä on miljardin alku, niin kahdessa eurossa on.. paljon enemmän*plur* eikä mullaka sitä rahaa jaettavaksi asti ole, ei nuilla töillä rikastumaan pääse*eiei* mut ajattelin olla ystävällinen sielu ja antaa hakupalkan*blush*
lippu taskussa ja yks huoli on ohi ...mut nyt enää pitäis pyytää pomolta 31.3 vapaaks, muuten tulee tooosi kiva maanantai päivä töissä..
Mullakin on lippu melkein jo omassa kädessä...
kiitos ihanalle otukselle joka jaksoi mennä ostamaan sen...
Sit biletetään oikeen kunnolla!!!!