serotonot:
ei jone kyllä sä olet se mestari.
Kiitoksia, mutta valitettavasti en voi ottaa kunniaa vastaan. Lässytys kun on mun käsitemaailmassani irrelevanttia diibadaabaa, perustelemattomia väitteitä ja selektiivistä vastailua. Katson sortuvani tohon suhteellisen harvoin varsinkin suhteutettuna tuottamani meuhkaamisen määrään. Tästä saa toki olla eri mieltä.
serotonot:
lenellä sentään pysyy sana neutraalina sen sijaan että sä tyydyt syyttelemään toisia postaajia sen sijaan että argumentoisit heidän argumenttejaan vastaan.
Sä et ilmeisesti juuri paljon ymmärrä tarkoin valittujen tyylikeinojen päälle? Valinta sen suhteen kuinka itseäni ilmaisen kun on loppupeleissä nimenomaan ainoastaan minulla ja mulla on erilaisiin valintoihini ja käyttämiini nyansseihin hyvinkin perustellut syyt, jotka olen jopa tälläkin foorumilla pariin otteeseen ihmisille selventänyt.
serotonot:
Sama asia on huomattavissa pienessä dialogissasi phanaticin kanssa. Mielestäni on naurettavaa mennä nettikeskuissa haukkumalinjalle koska se on merkki argumenttien puutteesta.
Sun mielestäsi se voi olla naurettavaa ja sulle oikeus mielipiteeseesi suotakoon. Loppuosa lauseesta taas sitten olikin silkkaa paskaa, koska se sisälsi suoran väitteen siitä, että tiedät miksi jollekin tietylle linjalle menen. IMO tollanen sun tietämisesi taas on ällöttävä merkki ylimielisestä asenteesta.
Haukkumista, syyttelyä tai muita vastaavia asioita ei tee mitenkään vähäisemmiksi se, että ne peitetään kermaan. Tästä syystä mä kannatan kermatonta kevytversiota, vaikka toki voisin kirjoittaa sen kermaisemmankin kirjoituksen, joka sisältäisi ihan samat asiat, mutta fuulaisi ehkä yhtä kappaletta Serotonoteja ja paria muuta sellaista, jonka mielestä paska lakkaa olemasta paskaa kun sen parfymoi.
serotonot:
Itse olen tuosta kaksinaismoralismista phanaticin kanssa hyvin pitkälti samaa mieltä. Syön itse lihaa ja pidän tuota taideteosta vääränä mutten ymmärrä tuota jeesustelua asian ympärillä
Kävin tästä asiasta itseasiassa hyvin pitkän keskustelun pHazen kanssa (joka siis edustaa Phanaticin kanssa samaa kantaa tästä asiasta) tänään. Ko. keskustelussa pyrin osoittamaan, että jos asiat viedään tarpeeksi pitkälle ajatustasolla, niin mikä tahansa minkä tahansa asian kritisointi on jeesustelua. Tästä huolimatta asioiden kritisoimatta jättäminen on lähempänä idiotismia kuin niiden kritisointi.
[muokattu 5.5.2004 23:46]