Taiteen rajat

242 posts, 13 pages, 74,079 views

Sinza

Posts: 2,227

#162 • • Sinza

Lene:
”Taiteilija Teemu Mäen kohuteos on päätetty poistaa Kiasman kokoelmista.

Ratkaisua perustellaan sillä, ettei Kiasma voi eikä halua esittää Mäen videoteosta yleisölleen. Kiistelty videoteos sisältää otoksen, jossa kissa tapetaan kirveellä.



No niin, tajuuhan ne sentään siellä jotain *aplodit*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#163 • • Lost-Soul los pallos

Lene:
Valitettavasti naiset eivät tähän samanveroisesti pysty niin on pakko ottaa huomioon tällaisetkin asianhaarat ja miettiä onko niillä merkitystä. *hymy*


Siis naiset eivät pysty masturboimaan?? Mielenkiintoista.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Coon--

Posts: 640

#164 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Teemu Mäki on tainnut onnistua siinä missä halusikin, kohun herättämisessä ja ”rajojen rikkomisessa”. En oikeastaan näe hänen töitään (verisiä kondoomeja lasipurkissa, lähikuvaa hänen ja vaimonsa yhdynnästä tai kissan tunkemisesta mikroon) minään taiteena. Lähinnä niillä halutaan saada ihmiset järkyttymään ja herättää keskustelua... valitettavaa tässä on se että ”taiteilija” Mäelle taiteilijan vapaus antaa melkeen vapauden tehdä mitä vaan. ”Taide”teokset ovat tavallaan laillisia hänen tekonsa eivät.
Noh kai joskus hän tekee teoksen ihmisen murhaamisesta.
Eräs ystäväni oli tässä muutama vuosi sitten katsomassa Mäen näyttelyä jossa oli erilaista maalaus ja valokuvataidetta. Ahdistunut tunnelma näyttelyssä oli kuulemma käsin kosketeltavissa.

No oli miten oli, minä en aijo sekaantua tähän ”taiteelliseen” roskaan, jota hra. mäki tykkää maailmaan suoltaa.
serotonot

Posts: 3,137

#165 • • serotonot Paul Easy

Lene:
---
Lost-Soul:
Siis naiset eivät pysty masturboimaan?? Mielenkiintoista.

---


Siinä puhuttiin ejakuloinnista.




kyllä se on mahdollista. pitäisköhän kaivaa joku esittelyvideo jostain tähän hätään :D
Avatar
#166 • • ALIEN Guest

Pesukarhu:
Teemu Mäki on tainnut onnistua siinä missä halusikin, kohun herättämisessä ja ”rajojen rikkomisessa”. En oikeastaan näe hänen töitään (verisiä kondoomeja lasipurkissa, lähikuvaa hänen ja vaimonsa yhdynnästä tai kissan tunkemisesta mikroon) minään taiteena. Lähinnä niillä halutaan saada ihmiset järkyttymään ja herättää keskustelua...



siis no huh....Teemu Mäki / kiasma = ihme jätkä ja ihme läppä, et joku tommoisesta tykkää. Vittu onhan mullakin kone täynnä kaiken maailman idioottimaisia ja turhia videoita, mistä saisi ”taidetta”, jos vain näin haluisi sanoa *hahjust*
Jone

Posts: 8,258

#167 • • Jone Archibald Haddock

a:
Miksi säkään et sit naura vaan julistat viel kerta kiellon päälle :)



Mistäs sä tiedät mitä duunaataan himassa? Meillä on täällä suunnalla kohta jo koossa Lene-fanclub, jossa ei muuta tehdäkään kuin nauretaan ääneen ko. mimmille niin että kitarisat paistaa kuin aurinko tänään Porvoon keskipäivässä ja sit käydään skidisti välissä avautumassa Klubbarille asiasta.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#168 • • Lost-Soul los pallos

Lene:
---
Lost-Soul:
Siis naiset eivät pysty masturboimaan?? Mielenkiintoista.
---

Siinä puhuttiin ejakuloinnista.


En ole nähnyt kyseistä videota (onneksi), joten en voi tarkalleen tietää mitä siinä tapahtuu, mutta voisin olettaa vahvasti, että ennen siemensyöksyä on tapahtunut jotain. Olen myös ymmärtänyt tämän topicin sisällön mukaan, että se äijä on runkannut kyseisessä videossa ennen tätä suuremmoista siemensyöksyä. Ja edelleen uskoisin naisten pystyvän suurinpiirtein samaan suoritukseen (tosin vähän eri rämpäkkeellä).
Tietenkin jos kyseisessä videossa ei näytetä miten päästään suuriin tuloksiin, niin sitten asia on toinen.

edit: Ja tietenkin jos naiset eivät osaa räplätä itseään tai jotenkin muuten tyydyttää omia seksuaalisia himoja, niin sekin on valitettavaa.

[muokattu 5.5.2004 22:49]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

serotonot

Posts: 3,137

#169 • • serotonot Paul Easy
JustinSanen vikat postaukset ovat malliesimerkki siitä kuinka argumenttien loppuessa on pyrittävä oman argumentoinnin sijaan ensin pyrkii mollaamaan toista keskustelijaa sen sijaan että keskittyisi hänen mielipiteisiinsä ja kun ei enää siihenkään pysty joutuu turvautumaan tuollaiseen mitä tuo viimeinen postaus on
serotonot

Posts: 3,137

#170 • • serotonot Paul Easy

Lene:
---
serotonot:
kyllä se on mahdollista. pitäisköhän kaivaa joku esittelyvideo jostain tähän hätään :D

---


Aiemmin sanoinkin, että eivät pysty samanveroisesti. *vink*



joo eivät. itse en ole ollut valitettavasti henkilökohtaisesti paikanpäällä, mutta videotodisteisiin jos on luottaminen tulee sitä tavaraa naiseltakin ”kissallinen” ;)
JustinSan

Posts: 822

#171 • • JustinSan Nullius in verba

serotonot:
JustinSanen vikat postaukset ovat malliesimerkki siitä kuinka argumenttien loppuessa on pyrittävä oman argumentoinnin sijaan ensin pyrkii mollaamaan toista keskustelijaa sen sijaan että keskittyisi hänen mielipiteisiinsä ja kun ei enää siihenkään pysty joutuu turvautumaan tuollaiseen mitä tuo viimeinen postaus on



Ja sun kannattais varmaan treenata tota sisälukutaitoo.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

serotonot

Posts: 3,137

#172 • • serotonot Paul Easy

JustinSane:
---
serotonot:
JustinSanen vikat postaukset ovat malliesimerkki siitä kuinka argumenttien loppuessa on pyrittävä oman argumentoinnin sijaan ensin pyrkii mollaamaan toista keskustelijaa sen sijaan että keskittyisi hänen mielipiteisiinsä ja kun ei enää siihenkään pysty joutuu turvautumaan tuollaiseen mitä tuo viimeinen postaus on

---


Ja sun kannattais varmaan treenata tota sisälukutaitoo.



Voisitko kertoa hieman pitemmin mitä tarkoitat koska kyseisen postauksesi sisäänluettavuuden määrä on jokseenkin rajallinen.
JustinSan

Posts: 822

#173 • • JustinSan Nullius in verba

serotonot:
---
JustinSane:
---
serotonot:
JustinSanen vikat postaukset ovat malliesimerkki siitä kuinka argumenttien loppuessa on pyrittävä oman argumentoinnin sijaan ensin pyrkii mollaamaan toista keskustelijaa sen sijaan että keskittyisi hänen mielipiteisiinsä ja kun ei enää siihenkään pysty joutuu turvautumaan tuollaiseen mitä tuo viimeinen postaus on

---


Ja sun kannattais varmaan treenata tota sisälukutaitoo.

---


Voisitko kertoa hieman pitemmin mitä tarkoitat koska kyseisen postauksesi sisäänluettavuuden määrä on jokseenkin rajallinen.



Voi olla, että jos esim. lukisit topicin kokonaisuudessaan, huomaisit, että samat asiat käsitellään siellä moneen otteeseen uudestaan ja uudestaan, johtuen siitä, että paukapäät ei osaa lukea topikkia kokonaisuudessaan vaan tulevat väliin sönkkäämään jotain omiaan. Ja huomaat myös sen, että minulla on jo aikaa sitten mennyt hermot tuollaiseen toimintaan.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#174 • • ALIEN Guest
menkääs nukkumaan *nauru*
serotonot

Posts: 3,137

#175 • • serotonot Paul Easy

JustinSane:


Voi olla, että jos esim. lukisit topicin kokonaisuudessaan, huomaisit, että samat asiat käsitellään siellä moneen otteeseen uudestaan ja uudestaan, johtuen siitä, että paukapäät ei osaa lukea topikkia kokonaisuudessaan vaan tulevat väliin sönkkäämään jotain omiaan. Ja huomaat myös sen, että minulla on jo aikaa sitten mennyt hermot tuollaiseen toimintaan.



Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisest,i mikä lienee johtanut harmistumisees,i jonka johdosta sorrut vihaisuuden julkituomiseen postauksissasi ja sitä kautta teet tästä topicista tylsää luettavaa, sen sijaan että joko argumentoisit rauhalliseen sävyyn tai jättäisit postaamisen jos asia tuntuu liian henkilökohtaiselta.

En ymmärrä sitä, että jos sinusta samoja asioita hoetaan uudestaan ja uudestaan koet kuitenkin asiaksesi saada sanoa ”viimeisen sanan” ja näin ollen jatkat tätä ihanaa oravanpyörää


edit: lisättiinpä niitä pilkkuja että kestää lukea

[muokattu 5.5.2004 23:08]
JustinSan

Posts: 822

#176 • • JustinSan Nullius in verba

serotonot:
---

Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisesti



Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.


mikä lienee johtanut harmistumiseesi jonka johdosta sorrut vihaisuuden julkituomiseen postauksissasi



vihaisuuteni? joo kuule kuumana käydään, savu nousee vaan.
siis sun mielestäsi mä oon nyt hirmu kiukkuuntunut kun ”en osannu” vastata mitään kunnolla? itseasiassa mietin tarkkaan pitäisikö minun vaivautua vääntämään asiat rautalangasta lenen viimeisimpään postiin mutta mitä pidempään tekstiä katsoin, sitä enemmän minua alkoi koko sanahelinä naurattamaan. anteeksi jos huumorintajuni ei osu yksiin omasi kanssa.



sen sijaan että joko argumentoisit rauhalliseen sävyyn tai jättäisit postaamisen jos asia tuntuu liian henkilökohtaiselta.



Kyllä asia on henkilökohtainen monessakin mielessä. Luitko tosiaan topickin kokonaan? nimittäin kun mielestäni siellä löytyy suunnilleen kymmenkunta minun nickilläni tehtyä varsin rauhallista ja hyvin perusteltua kommentia. ollaan taidettu lukea eri topikkeja *ding*


En ymmärrä sitä että jos sinusta samoja asioita hoetaan uudestaan ja uudestaan koet kuitenkin asiaksesi saada sanoa ”viimeisen sanan” ja näin ollen jatkat tätä ihanaa oravanpyörää




mä lähinnä jaksan sen takia saarnata, että oon ottanu pyhäksi tehtäväkseni sörkkiä putkiaivoisten idiottien sielunelämää niin kauan kunnes he ymmärtävät katsella maailmaa muualtakin kun persreikänsä sisäpuolelta.

ja tahtoisin huomattaa, että olin tosiaan jo lopettamassa, mutta sinun piti saada viimeinen sana ja minun täytyi taas jatkaa elämäntehtäväni suorittamista.

edit, typoja

[muokattu 5.5.2004 23:17]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

serotonot

Posts: 3,137

#177 • • serotonot Paul Easy

Jone:
Lene, sä oot kyllä turhan lässyttämisen mestari.

Mitä tulee syyttelyyn, niin älä nyt jaksa aliarvioida Klubitusta lukevien ja sinne kirjoittavien älykkyyttä noin raskaalla kädellä tai kuvitella olevasi jotenkin erityisen sniikki.



ei jone kyllä sä olet se mestari. lenellä sentään pysyy sana neutraalina sen sijaan että sä tyydyt syyttelemään toisia postaajia sen sijaan että argumentoisit heidän argumenttejaan vastaan.

Sama asia on huomattavissa pienessä dialogissasi phanaticin kanssa. Mielestäni on naurettavaa mennä nettikeskuissa haukkumalinjalle koska se on merkki argumenttien puutteesta.

Itse olen tuosta kaksinaismoralismista phanaticin kanssa hyvin pitkälti samaa mieltä. Syön itse lihaa ja pidän tuota taideteosta vääränä mutten ymmärrä tuota jeesustelua asian ympärillä
JustinSan

Posts: 822

#178 • • JustinSan Nullius in verba

a:
---
JustinSane:
Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.
---


Varmaan se on verbaalisesti epäonnistunu ku on ainoastaan kirjallisii taitojaan esitelly .)

*nus*



serotonot:
---

Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisesti

---
JustinSane:


Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.



*hih*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

serotonot

Posts: 3,137

#179 • • serotonot Paul Easy

JustinSane:
---
serotonot:
---

Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisesti

---


Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.




Lenellähän on sisältöä. Hän kerta toisensa jälkeen kumoaa argumenttisi ja saa sinut sitä kautta ilmeisen närkästyneeksi


JustinSane:
---
serotonot:
mikä lienee johtanut harmistumiseesi jonka johdosta sorrut vihaisuuden julkituomiseen postauksissasi
---


vihaisuuteni? joo kuule kuumana käydään, savu nousee vaan.
siis sun mielestäsi mä oon nyt hirmu kiukkuuntunut kun ”en osannu” vastata mitään kunnolla? itseasiassa mietin tarkkaan pitäisikö minun vaivautua vääntämään asiat rautalangasta lenen viimeisimpään postiin mutta mitä pidempään tekstiä katsoin, sitä enemmän minua alkoi koko sanahelinä naurattamaan. anteeksi jos huumorintajuni ei osu yksiin omasi kanssa.





et ole hermostunut mutta sanot ”Ja huomaat myös sen, että minulla on jo aikaa sitten mennyt hermot tuollaiseen toimintaan.”? Hyvin mielenkiintoista....
Ja ei, huumorimme ei mene yksiin jos se ettei pysty argumentoimaan vaan lyö koko asian leikiksi on huumoria.


JustinSane:
---
serotonot:

sen sijaan että joko argumentoisit rauhalliseen sävyyn tai jättäisit postaamisen jos asia tuntuu liian henkilökohtaiselta.
---


Kyllä asia on henkilökohtainen monessakin mielessä. Luitko tosiaan topickin kokonaan? nimittäin kun mielestäni siellä löytyy suunnilleen kymmenkunta minun nickilläni tehtyä varsin rauhallista ja hyvin perusteltua kommentia. ollaan taidettu lukea eri topikkeja *ding*






Asia on toki jokaiselle henkilökohtainen, kun tässä jokainen kuitenkin henkilö on. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asiat tarvitsisi ottaa henkilökohtaisesti. Se että joku on toista mieltä ei ole loukkaus sinua kohtaan vaan eriävä mielipide. Harmi vaan että yllättävän harvasta se tuntuu siltä. Tiedä sitten mistä se johtuu *täh*


JustinSane:

---
serotonot:

En ymmärrä sitä että jos sinusta samoja asioita hoetaan uudestaan ja uudestaan koet kuitenkin asiaksesi saada sanoa ”viimeisen sanan” ja näin ollen jatkat tätä ihanaa oravanpyörää

---



mä lähinnä jaksan sen takia saarnata, että oon ottanu pyhäksi tehtäväkseni sörkkiä putkiaivoisten idiottien sielunelämää niin kauan kunnes he ymmärtävät katsella maailmaa muualtakin kun persreikänsä sisäpuolelta.





Jos nyt otetaan tämä klassinen putki- ja tippaleipäaivoerittely niin käsittääkseni sinä edustat tuota putkiaivoisuutta olemalla mies. Vai onko sisäinen naisesi nyt hyökkäämässä Lenen sisäistä miestä kohtaan? Ja tuolla kirjoitustyylilläsi tuskin tulet monenkaan mielipidettä muuttamaan, joskaan en usko että mikään kirjoitusasu, vaan pikemminkin sen kirjoituksen sisältö saattaa sen ainoastaan tehdä. Tuohon persreikäjuttuun en jaksa edes sanoa mitään....

JustinSane:
---


ja tahtoisin huomattaa, että olin tosiaan jo lopettamassa, mutta sinun piti saada viimeinen sana ja minun täytyi taas jatkaa elämäntehtäväni suorittamista.





Miten niin viimeinen sana? Minähän olen vasta aloittamassa omaa missiotani näyttää sinulle kuinka järkevämmällä kirjoitusasulla ja rauhallisella argumentoinnilla saadaan keskustelu paljon luettavampaan ja miellyyttävämpään muotoon.
serotonot

Posts: 3,137

#180 • • serotonot Paul Easy

JustinSane:
---
a:
---
JustinSane:
Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.
---


Varmaan se on verbaalisesti epäonnistunu ku on ainoastaan kirjallisii taitojaan esitelly .)

*nus*



---

serotonot:
---

Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisesti

---
JustinSane:


Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.

---


*hih*



nimim. kuinka syvälle sinne pilkkuun pitää mennä ennen kuin se huutaa ”EI! ÄLÄ!” *vink*

sitä paitsi verbaalinen = sanallinen, sanoin esitetty
Mitä te kirjoitatte jos ette sanoja?

[muokattu 5.5.2004 23:42]