242 posts, 13 pages, 76,373 views
Lene:
Taiteilija Teemu Mäen kohuteos on päätetty poistaa Kiasman kokoelmista.
Ratkaisua perustellaan sillä, ettei Kiasma voi eikä halua esittää Mäen videoteosta yleisölleen. Kiistelty videoteos sisältää otoksen, jossa kissa tapetaan kirveellä.
Pesukarhu:
Teemu Mäki on tainnut onnistua siinä missä halusikin, kohun herättämisessä ja rajojen rikkomisessa. En oikeastaan näe hänen töitään (verisiä kondoomeja lasipurkissa, lähikuvaa hänen ja vaimonsa yhdynnästä tai kissan tunkemisesta mikroon) minään taiteena. Lähinnä niillä halutaan saada ihmiset järkyttymään ja herättää keskustelua...
a:
Miksi säkään et sit naura vaan julistat viel kerta kiellon päälle :)
Lene:
---
Lost-Soul:
Siis naiset eivät pysty masturboimaan?? Mielenkiintoista.
---
Siinä puhuttiin ejakuloinnista.
Lene:
---
serotonot:
kyllä se on mahdollista. pitäisköhän kaivaa joku esittelyvideo jostain tähän hätään :D
---
Aiemmin sanoinkin, että eivät pysty samanveroisesti.
serotonot:
JustinSanen vikat postaukset ovat malliesimerkki siitä kuinka argumenttien loppuessa on pyrittävä oman argumentoinnin sijaan ensin pyrkii mollaamaan toista keskustelijaa sen sijaan että keskittyisi hänen mielipiteisiinsä ja kun ei enää siihenkään pysty joutuu turvautumaan tuollaiseen mitä tuo viimeinen postaus on
JustinSane:
---
serotonot:
JustinSanen vikat postaukset ovat malliesimerkki siitä kuinka argumenttien loppuessa on pyrittävä oman argumentoinnin sijaan ensin pyrkii mollaamaan toista keskustelijaa sen sijaan että keskittyisi hänen mielipiteisiinsä ja kun ei enää siihenkään pysty joutuu turvautumaan tuollaiseen mitä tuo viimeinen postaus on
---
Ja sun kannattais varmaan treenata tota sisälukutaitoo.
serotonot:
---
JustinSane:
---
serotonot:
---
Ja sun kannattais varmaan treenata tota sisälukutaitoo.
---
Voisitko kertoa hieman pitemmin mitä tarkoitat koska kyseisen postauksesi sisäänluettavuuden määrä on jokseenkin rajallinen.
JustinSane:
Voi olla, että jos esim. lukisit topicin kokonaisuudessaan, huomaisit, että samat asiat käsitellään siellä moneen otteeseen uudestaan ja uudestaan, johtuen siitä, että paukapäät ei osaa lukea topikkia kokonaisuudessaan vaan tulevat väliin sönkkäämään jotain omiaan. Ja huomaat myös sen, että minulla on jo aikaa sitten mennyt hermot tuollaiseen toimintaan.
serotonot:
---
Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisesti
mikä lienee johtanut harmistumiseesi jonka johdosta sorrut vihaisuuden julkituomiseen postauksissasi
sen sijaan että joko argumentoisit rauhalliseen sävyyn tai jättäisit postaamisen jos asia tuntuu liian henkilökohtaiselta.
En ymmärrä sitä että jos sinusta samoja asioita hoetaan uudestaan ja uudestaan koet kuitenkin asiaksesi saada sanoa viimeisen sanan ja näin ollen jatkat tätä ihanaa oravanpyörää
Jone:
Lene, sä oot kyllä turhan lässyttämisen mestari.
Mitä tulee syyttelyyn, niin älä nyt jaksa aliarvioida Klubitusta lukevien ja sinne kirjoittavien älykkyyttä noin raskaalla kädellä tai kuvitella olevasi jotenkin erityisen sniikki.
a:
---
JustinSane:
Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.
---
Varmaan se on verbaalisesti epäonnistunu ku on ainoastaan kirjallisii taitojaan esitelly .)
*nus*
serotonot:
---
Olen kyllä lukenut koko topicin ja mielestäni Lene jaksaa loistavasti taistella verbaalisesti
---
JustinSane:
Se ei riitä, että laittaa sanoja vain toisensa perään, pitää olla vähän sisältöäkin. Esim. tässä lene on varsin verbaalisesti epäonnistunut.
JustinSane:
---
serotonot:
---
---
JustinSane:
---
serotonot:
mikä lienee johtanut harmistumiseesi jonka johdosta sorrut vihaisuuden julkituomiseen postauksissasi
---
vihaisuuteni? joo kuule kuumana käydään, savu nousee vaan.
siis sun mielestäsi mä oon nyt hirmu kiukkuuntunut kun en osannu vastata mitään kunnolla? itseasiassa mietin tarkkaan pitäisikö minun vaivautua vääntämään asiat rautalangasta lenen viimeisimpään postiin mutta mitä pidempään tekstiä katsoin, sitä enemmän minua alkoi koko sanahelinä naurattamaan. anteeksi jos huumorintajuni ei osu yksiin omasi kanssa.
JustinSane:
---
serotonot:
sen sijaan että joko argumentoisit rauhalliseen sävyyn tai jättäisit postaamisen jos asia tuntuu liian henkilökohtaiselta.
---
Kyllä asia on henkilökohtainen monessakin mielessä. Luitko tosiaan topickin kokonaan? nimittäin kun mielestäni siellä löytyy suunnilleen kymmenkunta minun nickilläni tehtyä varsin rauhallista ja hyvin perusteltua kommentia. ollaan taidettu lukea eri topikkeja
JustinSane:
---
serotonot:
En ymmärrä sitä että jos sinusta samoja asioita hoetaan uudestaan ja uudestaan koet kuitenkin asiaksesi saada sanoa viimeisen sanan ja näin ollen jatkat tätä ihanaa oravanpyörää
---
mä lähinnä jaksan sen takia saarnata, että oon ottanu pyhäksi tehtäväkseni sörkkiä putkiaivoisten idiottien sielunelämää niin kauan kunnes he ymmärtävät katsella maailmaa muualtakin kun persreikänsä sisäpuolelta.
JustinSane:
---
ja tahtoisin huomattaa, että olin tosiaan jo lopettamassa, mutta sinun piti saada viimeinen sana ja minun täytyi taas jatkaa elämäntehtäväni suorittamista.
JustinSane:
---
a:
---
JustinSane:
---
Varmaan se on verbaalisesti epäonnistunu ku on ainoastaan kirjallisii taitojaan esitelly .)
*nus*
---
serotonot:
---
---
JustinSane:
---