Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,703 views

Avatar
#581 • • Nancy Guest
viime viiikon kiduin kaalikeitto dieetillä....tulos:-5kg...Tosin se luultavasti tulee takas nyt sit kun palaa arkeen. Mut ainakin hetken aikaa on saannu ihailla pinkeetä vatsaa ja tiukkoja pakaroita...heh heh...*justjoo* tietty pyrin siihen että nyt ei ainakaan kaikki tuu takas...saa nähä miten käy...
Avatar
#582 • • ALIEN Guest
tekipä taas hyvää parinkymmenen minuutin rento aamulenkki töölönlahden ympäri... *hymy*
FAIRI

Posts: 558

#583 • • FAIRI
oiskin niin kiva jos se paino pysyi jossain, se vetää niin hirveet härän py**yä.. saa arvailla kyllä kun käy vaa´alla et mittee se näyttää, oisko laihtunu 5kg vai lihonnu 5kg. niin raivostuttavaa.
ei voi ikinä sanoa et hei, mä oon laihtunu. (tai ei tarvii) kun seuraavan kerran näkee kaverin niin eka kysymy on ooksä lihonnu?

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Cloudberry

Posts: 493

#584 • • Cloudberry
Juhannuksen jälkeen yritin jälleen skarpata ja ottaa baby-stepsejä oikeaan suuntaan: aloin juomaan kahvin useimmiten ilman maitoa ja sokeria, korvasin terassilla kolan vissyllä, vaihdoin cheddarin kevyt-tuorejuustoon, yritin lisätä varovasti liikuntaa jne... Grilliruokaa ja jäätelöäkin meni vähemmän kuin ennen. Junan penkillä mahtuu yhä juuri ja juuri nukkumaan, ja jos asuisin vielä entisessä asunnossa niin mahtuisin ehkä ”kissamaisen ketterästi” (lue: terrierimäisellä tarmolla) vieläkin ujuttautumaan sisään tuuletusikkunasta, kun jään taas jälleen kerran lukkojen taakse, mutta mutta..
Paino ei ole pudonnut kiloakaan, vyötärön ja reiden ympärys sitä vastoin on kasvanut ja olen yhä ihan rapakunnossa, mikä tuli surullisesti todistettua kun pitkästä aikaa sain seksiä ja meinasin kuolla uupumukseen ja nestehukkaan. *eiei*
Sitten tein melkein vuoden tauon jälkeen taas muutaman päivän vammaisavustajan hommia. Selkäranka vaan natisee, joka paikkaa särkee, nukkumisesta ei tuu kunnolla mitään ja koko ajan väsyttää ja tympäisee, eikä vielä ole edes kaamos-masennuksen aika.. *nyyh*

Tupakoinnin lopettamista en ole aikomuksesta huolimatta edes yrittänyt, kun muutenkin tekee mieli suklaata joka päivä... Viimeksi eilen mietin että why oh why porkkana ei voi maistua juustonaksulta, kun suu ja kädet kaipasi jotain sijaistoimintaa.

Ulkona on ollut jo useamman päivän peräkkäin viileää ja sateista, mitä olen käyttänyt tekosyynä koneella jumittamiselle, kuuman kaakaon lipittämiselle sekä leffojen ja levyjen suurkulutukselle. Fakta tietysti on, että voisin venytellä ja jumpata tässä kotona sisälläkin, mutta kun se on niin helvetin vastenmielistä! *poks*

Syksyä, koulun alkua, uusia kavereita, mielenkiintoisia kursseja, säännöllistä vuorokausirytmiä, uinnin uudelleen aloittamista, oikean kunnon ruuan syömistä, tupakoinnin vähentämistä ja kaikkea sen sellaista odotellessa ihailen kateellisena ja alakuloisena videoiden vahvoja, notkeita ja kestäviä tanssityttöjä ja heidän kauniita vartaloitaan.. *huokaus*

”Bikinikunnossa kuukauden päästä” *dissaa*
Avatar
#585 • • ALIEN Guest
vittuun kilojenpudotus - mä rupean nostattaa kiloja läskillä! ihan tarpeeks kauan ollut kireessä kunnossa, joten nyt loppuu treeni kokonaan ja siirryn sohvaperunoiden jännitttävään maailmaan! ;)
Jusuplussa

Posts: 1,292

#586 • • Jusuplussa UG-///

ALIEN:
mä rupean nostattaa kiloja läskillä!



hehee..oikein! ..mä oon onnistunu kerää nesteitä ja läsää vasta 3kg *nauru* ..pakko pieni bulkki vetää päälle
Cassu

Posts: 634

#587 • • Cassu Vieras omassa elämässä
mul o ollu onni et mul ei paino aaltoile....se on just tasan 83 kiloo, ja oon ihan tyytyväinen....riehuu ja urheilee ja syö niin paljon ja miten paljon vaan...musta laihduttamisesta pitää tulla elämäntapa....ei millää hetkellisellä pyrähdyksellä mitää näkyvää saa aikaan....tai ainakaan monessakaan tapauksessa sillä kun palaa normiin ruokavalioon tulee kadotetut kilot takaisin...*tiivistäen: Elämäntavat kunniaan*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Avatar
#588 • • ALIEN Guest
joo *nauru* tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*
Auacusha

Posts: 1,097

#589 • • Auacusha Koneradio
Omaan kevätkilojen tuplaamiseen olen kylläh tyytyväinen *hymy*
Nyt tullut 12kg lisää massaa (läskiä) kesäkuun alun jälkeen.. *känni*
Hyvä minä *aplodit*

Mission completed omalta osaltani

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

NextAce

Posts: 2,505

#590 • • NextAce Alienated
Olen onnistunut lisäämään kehoni massaa huimalla 6 kilolla, vielä vois tulla lisää vaikka se 10 kiloa.

--
-Alienation-

-----

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#591 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
joo *nauru* tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*



Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)
Avatar
#592 • • ALIEN Guest

Ana:
---
ALIEN:
joo *nauru* tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*

---


Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)



ihanko totta!? =D
lue: tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!!! . Eli, jos mä painaisin 100kg niin mä aika varmasti olisin läski, koska en mitään ylimääräisiä hormooneja vedä
( eihän 100 kiloiset kehonrakentajatkaan ole läskejä :)

[muokattu 17.8.2004 17:03]
Rocca

Posts: 3,064

#593 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Elikkäs ittellä se alko taas *joo* eli lähtö paino oli viime uutenavuotena 110 ja puolessa vuodessa tiputin painoni n.82 kg ja nytten ajattelin vielä kiinteyttää kroppaa mukavasti, että sais vähä vatsalihaksia näkyviin ja sitte soikentaa vähä jalkoja....ja painoa ajattelin tiputttaa pysyvästi n.5kg...olisko jollain ehdotuksia/vinkkejä mulle mihin ei kuuluis sali reeni ku ei jaksa olla enää 4 seinän sisällä...nyt alotin lenkkeilee ja lenkin jälkeen teen viel 4 sarjaa vatsoja loppuun saakka *joo* mutta olisko tohon vielä lisättävää???Kertokaa meinaan kyl mä sen tiiään et täällä niitä voimistelijoita/kiinteyttäjiä on *hymy*

[muokattu 17.8.2004 17:23]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#594 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
---
Ana:
---
ALIEN:
joo *nauru* tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!! *APLODIT*

---


Pah. Mä painan aika tarkalleen tasan sata kiloa, eikä se tee musta läskiä :)

---


ihanko totta!? =D
lue: tavoitteena olisi sata kiloinen LÄSKI!!! . Eli, jos mä painaisin 100kg niin mä aika varmasti olisin läski, koska en mitään ylimääräisiä hormooneja vedä
( eihän 100 kiloiset kehonrakentajatkaan ole läskejä :)

[muokattu 17.8.2004 17:03]



Pfft, no, sun epätarkka kirjallinen ilmaisusi sisälsi piiloväittämän siitä, että satakiloinen olisi läski. Mitenvaan. Oonhan mä vähän pullukka mut imho läskit on sellasia, joilla tulee hiki syödessä.
Avatar
#595 • • ALIEN Guest

Ana:
Pfft, no, sun epätarkka kirjallinen ilmaisusi sisälsi piiloväittämän siitä, että satakiloinen olisi läski. Mitenvaan. Oonhan mä vähän pullukka mut imho läskit on sellasia, joilla tulee hiki syödessä.



sisälsi ehkä sun mielestä ;)
W

Posts: 1,049

#596 • • W
Jos sata kiloa on painoa, pitää pituuttakin olla aika lailla, muuten on läski mikä läski....jos olet alle 190 etkä treenattu, olet läski. *nauru* Karu vittuilu, mutta totta, tosin meikäläisen tyyliset spedet tykkäävät olla todella kireässä kunnossa, niin kireässä että useat sanovat jo HYI! Mun mielestä jos ei näy yhtään vatsalihaksia miehellä, läski mikä läski. Lihakset ovat ihan epäoleellisia, kunhan ollaan kireitä.
ps. mäkin oon nyt vähän läski, ajattelin alkaa taas diettailee.....loputon kierre.....voi vittu....tervettä meininkiä..*ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#597 • • Aziz Combat Fighter

W:
Jos sata kiloa on painoa, pitää pituuttakin olla aika lailla, muuten on läski mikä läski....jos olet alle 190 etkä treenattu, olet läski. *nauru* Karu vittuilu, mutta totta, tosin meikäläisen tyyliset spedet tykkäävät olla todella kireässä kunnossa, niin kireässä että useat sanovat jo HYI! Mun mielestä jos ei näy yhtään vatsalihaksia miehellä, läski mikä läski. Lihakset ovat ihan epäoleellisia, kunhan ollaan kireitä.
ps. mäkin oon nyt vähän läski, ajattelin alkaa taas diettailee.....loputon kierre.....voi vittu....tervettä meininkiä..*ding*



Heh, no läski on kai sitten määrittelykysymys. Mä oon noin 186 senttiä pitkä ja kohtuu harteikas noin perusruumiinrakenteeltaani, mikään bodari en ole. Vatsalihakset tosin ei erotu eikä mun puolesta tarviikaan :) Mä pesen pyykkini koneessa kuitenkin.
W

Posts: 1,049

#598 • • W

Ana:
Mä pesen pyykkini koneessa kuitenkin.



*nauru*
Joo, kyllä paino muuten on tosi suhteellista kun vähän enemmän ajattelee...jotku lätkäpelaajat esim painaa aivan sairaana vaikka näyttävät suht hoikilta.....
Meikä kun painaisi sata, voisin liittyä sirkukseen.....mulla alkaa 85kg näyttää jo megahamurilaiselta, tosin treenatulta, vaikka olen about 180cm pitkä.

Siitä puheen ollen, 5kg painoa pois heti miten......siis tämä syys tavoitteeni......posket klommolle! *vink*

Lisäys: meikä on siitä vähän idiootti, että tykkään syödä välillä niin helkutisti kaikkea mahollisimman lihottavaa, että kyllä menee dietit aina harakoille, jatkuvaa sahaamista tuntuu olevan....pari kolme kertaa vuodessa vedän snadin dietin.

[muokattu 17.8.2004 18:00]
Rocca

Posts: 3,064

#599 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Lene:

Paljonkos noihin sarjoihin muuten sisältyy toistoja? Punnerruksiakin kannattaisi varmaankin tehdä ja treenata selkää. Niinku salin ulkopuolella tehtynä. Ja puntithan olisi hyvä olla kotonakin.

Jostain syystä itse teen aina vatsoja 2x100 ja jos innostaa niin 3/5 x 100. *lmao* Tosin kevyellä tyylillä, koko ajan jännittäen vatsaa. Ja sitten alavatsoja 2/3x40. Ristikkäisiä jalat sängyllä ollen molemmilla puolilla 50/100 toistoa. Ja sillä tavalla, että vastakkainen kyynärpää koskee vastakkaista polvea niin varmaankin 2x40. Ja onhan näitä muitakin tapoja ja kaikkea muuta muille kehonosille. *hih*

(Ja toi kaikki joka päivä jos vaan huvittaa. *nauru* Yleensä muutama lepopäivä kyllä löytyy ellei enemmänkin.)

[muokattu 17.8.2004 19:54]



Joo väännän yleensä lenkin jälkeen noi vatsat siihen päälle elikkäs niin monta kertaa ku menee per sarja...ja noita vatsoja aloin tekee nytten joka päivä tai ainaki koitan....tahtoo hyvän ja mukavan massun *plur* PS.kiitos vinkistä niitä aina tarvitaan, mitä nopeemmin sitä parempi *joo*

[muokattu 17.8.2004 20:03]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Cloudberry

Posts: 493

#600 • • Cloudberry
Noni! Tulihan sitä joku kunnon syy ja motivaatio pyrkiä bikinikuntoon vielä näin syksyn kynnykselläkin:
DEEP SPACE presents together with [reiv:] & Illumination: Paradise la 13.11.2004 *jiihaa* *sydän* *iloinen*

..Apua! 12 viikkoa aikaa.. pitäis vissiin aloittaa heti tänään.. tai huomenna.. tai enstaina..