Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,112 views

Avatar
#541 • • ALIEN Guest
*nauru*

jone *sydän* william-78, eiks jep?! *pus*
W

Posts: 1,049

#542 • • W

alien:
*nauru*

jone *sydän* william-78, eiks jep?! *pus*



Ja minä takas....*hali* *piis* *uros*

[muokattu 19.6.2004 13:35]
Karski

Posts: 6,049

#543 • • Karski Pomon kätyri
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

W

Posts: 1,049

#544 • • W

Tres:
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?


Jep, sorry....mutta jos yksi SPEDE aina vain vittuilee, joskus alkaa hermot mennä....*justjoo*
Avatar
#545 • • ALIEN Guest

Tres:
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?



*sydän*
Avatar
#546 • • GoA Guest

William-78:
---
Tres:
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?

---

Jep, sorry....mutta jos yksi SPEDE aina vain vittuilee, joskus alkaa hermot mennä....*justjoo*



Ja varsinkin dietillä ne meinaa mennä vielä helpommin. Itselläkin nousee tatti ottaan kun alkaa tipouttelemaan kaloreita ja hiilareita ja silloin välillä vituttaa kaikki pienetkin asiat ja sille ei nyt oikeastaan voi mitään. :)
Avatar
#547 • • ALIEN Guest

GoA:
Ja varsinkin dietillä ne meinaa mennä vielä helpommin. Itselläkin nousee tatti ottaan kun alkaa tipouttelemaan kaloreita ja hiilareita ja silloin välillä vituttaa kaikki pienetkin asiat ja sille ei nyt oikeastaan voi mitään. :)



*nauru*

MIKÄ VITUN DIETTI?!?! mä nussin itseni kireeksi! *iloinen*
W

Posts: 1,049

#548 • • W

alien:
---
GoA:
Ja varsinkin dietillä ne meinaa mennä vielä helpommin. Itselläkin nousee tatti ottaan kun alkaa tipouttelemaan kaloreita ja hiilareita ja silloin välillä vituttaa kaikki pienetkin asiat ja sille ei nyt oikeastaan voi mitään. :)

---


*nauru*

MIKÄ VITUN DIETTI?!?! mä nussin itseni kireeksi! *iloinen*



*nauru* Enhän mä pääse lähtemään salille kun tulee niin hyvää läppää! *iloinen*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#549 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
joo, ja sähly korvaa jalkatreenin *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Progress

Posts: 955

#550 • • Progress
eipä tarvii paljoo painoo pudotella..lissä kaipaisin!
Eli jos jollaki on ylim. rasvaa/muuta annettavaa, tänne vaan!!! *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#551 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
joo, ja sähly korvaa jalkatreenin *iloinen*



kyllä periaattessa ;) *hih*
Ozie

Posts: 1,389

#552 • • Ozie

alien:
---
Hyzenthlay:
joo, ja sähly korvaa jalkatreenin *iloinen*

---


kyllä periaattessa ;) *hih*



Muttei käytännössä :P
sampa

Posts: 2,790

#553 • • sampa Team Sika
reenien jälkeen kannattaa olla ainaki tunti syömättä ja sit proteiinipitoista ruokaa ja runsaasti vettä!

--
Team *possu*

Ozie

Posts: 1,389

#554 • • Ozie
Oon kanssa sillä kannalla että heti treenin jälkeen palautusjuoma jollon saadaan elimistö taas tasapainoon ja siitä sitte parin tunnin päästä ruoka.
RINJET

Posts: 6,900

#555 • • RINJET Team Sika
tunti aerobisen treenin jälkeen syömättä

punttitreenin jälkeen välittömästi hiilihydraattia ja proteiinia.

sitä 1,5h niin ruoka, koska reenin jälkeen elimistöllä tavallaan aukeaa ikkuna ravintoaineiden ottoa varten (korjaa reenissä aihetunutta lihasvauriota)
joka kestää noin 2h reenin jälkeen.

--
www.team*possu*.tk

RINJET

Posts: 6,900

#556 • • RINJET Team Sika
eli proteiinia välittömästi 30g ja parin tunnin sisään toiset 30g ja hiilihydraattia siksi
että nostaa elimistön insuliinitasoja ja insuliinihan kuljettaa ravintoaineita eteenpäin.
ja mieluiten nopeasti imeytyvää.

--
www.team*possu*.tk

Jna

Posts: 613

#557 • • Jna

rabari:
tunti aerobisen treenin jälkeen syömättä



Miksi? Siis ei edes palautusjuomaa?*täh*
pr0ton

Posts: 588

#558 • • pr0ton mörökölli
Kuukaudessa lähteny 5 kiloa ihan vaan kattomalla paremmin, mitä moskaa suuhunsa laittaa. Ja nyt saanu syömisestä jotenki säännöllistä, kun se aikasemmin oli et aamulla ja päivällä ei mitään ja sit alkuillasta kauheet mätöt. Tavoitteena olis vielä toiset 5 kiloa saada pois.

edit: ja lähtöpainohan oli 95 ja pituutta 179. Lopetin 1.1.2003 röökinpolton ja tuolloin painoin 75 kiloa. Aikamoinen kukkakeppi, ja nyt onkin tarkoitus saada tuo paino tuohon 85 kilon hujakoille.

edit: unohtui vielä mainita, että 2 viikkoa laskin kaloreita tarkasti, ja se auttoi kyllä selvittämään paljonko oikeasti tulee nautittua tuota energiaa. Sain tiivistettyä päivä annoksen tuohon 1000-1500 kcal paikkeille. Joku nyt tietysti sanoo, että se on aivan liian vähän, mutta mulla on ainaki ihan hyvä olla. Välillä on varaa lipsua vaikka pieneen jätskitötteröön, kunhan se tapahtuu hallitusti.

Ja Jonelle vielä vinkkinä, et vaihtaa sen kokiksen laittiin. Hetki menee totutellessa, mutta kyllä siihen tottuu. Toinen hyvä juoma on muutama viikko sitten lanseerattu FunLightin sokeriton jäätee. Maistuu samalle kun ne sokerilitkut, mutta ei oo ku 1 kcal / 100ml.

[muokattu 24.6.2004 09:08]

--
onks kaikki oke? oooookke.

pr0ton

Posts: 588

#559 • • pr0ton mörökölli
Jos ei juo maitoa vaan syö juustoa saadakseen kalsiumia (kuten minä), niin kannattaa vaihtaa samantien vähärasvaisempaan. Yksi viipale esim. 40% Edamia sisältää tuhottomasti kaloreita koko päivän kalorimäärään suhteutettuna. Syön aamupalaksi ~350 kcal (sokeritonta ja hedelmätöntä mysliä + 1dl tuoremehua). Työpäivän aikana 2 kertaa ~150 kcal (2xruisleipäpala, margariiniannos, juustoviipale, kalkkunaviipale, kurkkua. Iltapäivällä töistä kotiin päästyä lämpimän ruuan ~300-500 kcal. Ja iltapalaksi ~100-250 kcal (purkillinen tonnikalaa / muutama voileipä / ananasta / vihanneksia).

[muokattu 24.6.2004 09:39]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Jone

Posts: 8,258

#560 • • Jone Archibald Haddock
No niin, viikko edellisestä viestistä - vastineen aika:

William-78:
A: Sinusta syväanalyysin tekemiseen ei tarvinnut käyttää aikaa, sillä kerroit itse aikaisemmin aikovasi lahduttaa ainoastaan kokista vähentämällä, sekä olenhan saanut lukea jo vähintään kymmeneen kertaan kunka vieroksut kaikkea
mahollista liikuntaa.



...ja tämähän ei pidä edes paikkaansa. Jos oikeasti haluat väittää mun kirjoittaneen vieroksuvani kaikkea mahdollista liikuntaa, niin varmaan voit sitten siteerata jostain kohtaa, jossa sanon niin. Kokiskohta taas on jopa mahdollinen, mutta olen hyvin skeptinen senkin suhteen, olenko oikeasti väittänyt laihduttavani ainoastaan sen juomista vähentämällä. Näytäthän siis tämänkin kohdan toteen siteerauksella?

William-78:
B: Jos katsoo kohtaa A, voi todeta että tuollainen kaveri jos kuka saattaisi tarvita hieman apua diettinsä läpi saamiseksi, edes tietoa ruokavalioista.



Jos katsot vastausta kohtaan A, niin kohta B ei enää olekaan validi. Siinäkin tapauksessa, että kohdassa A esittämäsi väitteet pitäisivät paikkansa en neuvojasi ruokavalioista kaipaisi. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa ruveta syömään sellaista sontaa, jota kovasti hehkutatte tuolla toisessa topicissa. Ruoka on juttu, josta pidän ja josta nauttimisesta en aio luopua.

William-78:
C: Koko ajan painotat loistavaa itsetuntoasi, miksi siis niin kamalasti ottaa aina hampaasta kuin palstalle jossa tarkoituksena on kevyempi elämä, eksyy joku joka on ajatellut samansuuntaisesti jo huomattavasti aikaisemmin kuin sinä.



Say what? Koska en nyt ymmärrä tämän kohdan C relevanttiutta ja viitteitä, niin selität varmaan? Puhutko nyt siitä, että sinä olet ajatellut jo mua aikaisemmin niinkuin kirjoitin ensimmäisessä viestissäni tähän threadiin ja siksi sulla on omasta mielestäsi oikeus tulla tekemään tästä threadistä ”Herra Teininimerkin 'vittu et oon täyttä lihasta' ja 'annan kyl ohjeita miten teistäkin voi tulla melkein yhtä hyviä kuin minä'”-thread? ...ja miten toi kaikki liittyy mun itsetuntooni? Jos itsetuntoni on terve, niin mua ei sais hatuttaa sun edellämainitun kaltainen toimintasi?

William-78:
D: tuo koivunvitsa kuulostaa hyvältä, mutta mitä suotta sinä rasitat hartioitasi, kun minä voin hoitaa selkäsaunan puolestasi?



Joo, tehdään vaikka niin. Mä kun en oikeasti ole väkivaltainen jätkä edes itseäni kohtaan. Voin jättää rusikoimiset suosiolla sun kaltaisille luonnevikaisille spedeille.

William-78:
E: Edelleen olen sitä mieltä ettei kannata avata topiikkia jossa on näin paljon asiota joita vieroksut ja vihaat.



Tässä topicissa ei ole käsitelty vielä ensimmäistäkään asiaa, jota mä vihaan. Vieroksumiani asioita täällä on mahdollisesti käsitelty, mutta toisin kuin sinä mä en vieroksu keskustelua vieroksumistani asioista. Itseasiassa koen keskustelun näistä asioista verrattain mielenkiintoiseksi.

William-78:
F: Jos masturboin, ajattelen mielummin vaikka äitiäni kuin sinun kaltaista puolikarvaista pumpulituppoa.



Miten mä nyt yllättäen liityn sun masturboimiseesi? *ding*

William-78:
G: Miehen piti ”laihduttaa” ja nyt ei enää kiinnosta? no se nyt ei ollut uutta.



Kävin tossa vaa'alla eilen. Painoni on pudonnut lähtöpainosta 4,5kg ja lihasmassa lisääntynyt. Vieläkö kykenyt vetämään 4,5kg ”riistapaskat?” Jos kykenet ja niiden aikana lihaksesi samalla kasvavat, niin lupaan ostaa sulle Alkosta valitsemasi pullon vähäkalorista alkoholijuomaa.

William-78:
H: Kun painotat lopussa ”henkisen pääoman kehitystä” kysymys, että jone kulta, onko paras paikka kehittää itseään henkisesti kirjoittaa täyttä offtopic paskaa koko ajan aivan väärälle palstalle? Laihduttamisessa ei ole mitään henkistä. Sinun henkinen kehityksesi ei ole kyllä nyt löytänyt aivan oikeaa satamaa? Avaa itellesi uusi topic - jonen elämän viisaudet.



Itseasiassa pitäis näköjään perustaa ”Jonen yhdys sana topic lappeen Rannasta.”

Miten kummassa sä katsot voivasi kääntää tän asian nyt niin, että mä olen täällä kirjoittelemassa jotain elämänviisauksia ja neuvomassa muita kun voin siteerata helposti viittätoista kohtaa tässä topicissa, jossa sä ohjeistat ihmisiä eri asioista?

Mitä tulee henkisen pääoman kehittämiseen, niin täysin offtopic asioista keskustelu ei ainakaan tee mitään damagea sille. Silti on pakko myöntää, että olet aivan oikeassa siinä mielessä, että tämä keskustelumme on kehittävää vain toiselle meistä - sinulle. Mä en opi mitä uusia verbaalisia tai älyllisiä jippoja siitä, että keskustelen sellaisen henkilön kanssa, jonka keskustelutaidot ja järjenjuoksu vastaavat omiani kymmenen vuoden takaa.

William-78:
I: Kirjoita jälleen pitkä litanja siitä kuinka elämänarvosi ovat erillaiset, joiden vuoksi haluat laihtua, mutta et suinkaan kuitenkaan laihtua, sillä syöt kuin sika ja makaat himassa mielummin, kyllä tollaset ”nörtit” on nähty.



Tämä ”nähty nörtti” on viimeisen viikon aikana editoinut neljät bilekuvasarjat, julkaissut niistä kahdet, duunannut Proteuksen webbisaittia ja saanut sen julkaistua, tehnyt flyerin, julisteen, lehti-ilmoituksen ja vippiflabat eräisiin heinäkuun bileisiin ja muuta sen sellaista. Tämä kaikki vaikka olen ollut kuumeessa puolet viikosta ja käynyt samalla 8 tuntia päivässä duunissa.

Mitäs muita hyödyttävää sä oot saanut aikaiseksi?

William-78:
Ootko duunissakin viellä koffilla nostelemassa tyhjiä pulloja kipperiin?
*iloinen*



Itseasiassa mä olen töissä maanrakennusfirmassa duunaamassa hiihtosiltaa; duuni, joka on käytännössä 8 tuntia hyötyliikuntaa, josta vieläpä maksetaan päälle. Vieläkö näyttää siltä, että mä jotenkin vieroksun tai pelkään fyysistä suorittamista? *lmao*

Oliko toi sun viittauksesi muuten olevinaan joku terävä pisto kylkiluiden välistä? Mainitsemissasi hommissa en ole edes koskaan ollut, mutta pitäiskö mun nyt jotenkin hävetä sitä, että oon ollut Koffilla duunissa keräilijänä? Kerrotko missä kohtaa on sen jutun häpeäfaktori? CV:ni (valitettavasti en ole päivittänyt tota sitten vuoden 2001) on muuten osoitteessa http://www.flammabul.com/jounivaananen/cv.html ja jos et löydä sieltä mitään sellaista, joka omasta mielestäsi on oivaa nälvintämatskua, niin mä voin kyllä kertoa lopunkin työhistoriani varastoduuneineen, huvimajojen rakentamisineen ja parkkihallin kassalla pyörimisineen.

William-78:
ps, senkun kirjoitat mitä paskaa haluat, olen jo nähnyt sut luonnossa, ja tulen varmasti viellä näkemään.....erona että seuraavalla kerralla täytyy tulla moikkaamaan!
*pahis*



Olet nähnyt mut IRL? Niin on muuten moni muukin. Mä en ole sua huomannut, joten mitähän tämä kertoo meistä kahdesta? Oliko toi pätkä nyt muuten kirjoitettu siihen sävyyn, että mun pitäisi sun mielestäsi nyt ruveta katselemaan olkani ylitse pimeillä kujilla, koska mistä tahansa nurkan takaa saattaa pongahtaa esiin Hra. Teininimimerkki testoilemaan? Jos näin, niin ”onnea vaan.”

Mitä taas tulee mahdolliseen bileissä kohtaamiseen, niin mä olen tapahtumissa usein enemmän tai vähemmän töissä. Jos ehdoin tahdoin haluat häiritä henkilökuntaa, niin ole hyvä. Jos olen vapaalla, niin valitsen juttukumppanini ihan itse, kiitos vain.

William-78:
Haista sinä jone poju vittu! *släp*
Sinä saat oman osasi ihan luonnossa....*pahis*



Ihanaa. Tollanen ”haista vittu”- / ”äitis oli”-linja sopii ala-asteen välitunneille ja sielläkin siihen yleensä ryhdyttiin siinä vaiheessa kun äly loppui kesken. Yhä edelleen: IRL valitsen juttuseurani ihan itse. Voithan sä seuraasi tyrkyttää, mutta jos se ei mua nappaa, niin minkäs teet?

William-78:
Jep, sorry....mutta jos yksi SPEDE aina vain vittuilee, joskus alkaa hermot mennä....*justjoo*



”Äiti, äiti! Setä kiusaa ja en osaa sanoa mitään fiksua takaisin.”*lohduttel*

[muokattu 26.6.2004 11:48]