Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,836 views

Avatar
#501 • • ALIEN Guest

William-78:
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....



Aika hyvä saavutus, tosin noihin digitaalisiin rasvaprosentti-mittareihin ei ole mielestäni paljon luottamista. Ne nimittäin mittaavat kädestä käteen ja pelkän yläkropan ja siihenkin vaikuttaa tosi paljon, mitä on just syönyt ja juonut. Esimierkiksi pelkkä kupillinen kahvia voi vaikuttaa tulokseen, mikä näytössä vilkkuu *justjoo* Eiks se peili ole paras mittari? *vink* Eikä silläkään ole mitään tekemistä kolesteroli arvoilla, mitkä ovat kuitenkin suht hyvä pitää aisoissa.


Itse olen saanut pari kiloa lisää viimeisen kuukauden aikana ja silti kiree, ku mikä! *iloinen*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#502 • • Jusuplussa UG-///

William-78:
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....pari kiloa viellä niin elämääni paistaa aurinko jälleen. Tämän innovoittamana toivotan kaikille hyvää diettinkiä ja sitäkin parempaa kevättä! *aplodit*



noilla rasvoilla pitäis perseessä näkyy kutsit
Howdy

Posts: 7,955

#503 • • Howdy Oldie

yusu:
---
William-78:
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....pari kiloa viellä niin elämääni paistaa aurinko jälleen. Tämän innovoittamana toivotan kaikille hyvää diettinkiä ja sitäkin parempaa kevättä! *aplodit*

---


noilla rasvoilla pitäis perseessä näkyy kutsit



Repeilee *nauru* joo jos se on noin tärkeetä niin .. *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#504 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
Aika hyvä saavutus, tosin noihin digitaalisiin rasvaprosentti-mittareihin ei ole mielestäni paljon luottamista. Ne nimittäin mittaavat kädestä käteen ja pelkän yläkropan ja siihenkin vaikuttaa tosi paljon, mitä on just syönyt ja juonut. Esimierkiksi pelkkä kupillinen kahvia voi vaikuttaa tulokseen, mikä näytössä vilkkuu *justjoo* Eiks se peili ole paras mittari? *vink*



Joo, ja sillä mittarilla on jotkut oletukset, että minkä painoisella on minkäkin verran läskiä. Jos esim. ilmoitan painokseni 47kg, antaa se kiloissa ihan eri määrän rasvaa, kun että ilmoittaisin painokseni 53kg *nauru* ko. mittari on kuulemma antanut joskus kisakunnossa olevalle bodarillekin n. 24%...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#505 • • W
Jep, tiedän kyllä....tosin olen mittaillut samalla mittarilla aikaisemmin talvella ja tuolloin tulos oli about 12% Viimekesänä mittari ei antanut tulosta lainkaan. Mielestäni mittari heittää alikanttiin aika reilusti ja jos ihmisellä on tosi paljon lihasmassaa, se voi näyttää ihan mitä vain. Minulle se antaa vain suuntaa ja todellinen rasvaprosenttin mittaaminen onkin hepreaa, eli ihan hölynpölyä. Pää asia että straipit näkyy selkeesti ojentajissa ja etureisissä....ei nyt sentään perseessä! herran isä.

Nyt pattiläppä riittää....siirryn punttiksen puolelle ja annan taas tavallisten ihmisten jatkaa omaa järkevää laihduttamistaan....

(ps....tavoitteeni on saada taas mittari näyttämään nollaa...se oli hyvä kunto! ;)
(ps2 pistetäänkö pojat punttispuolelle before after kuvat ja katotaan kuka on kuka?
tottakai leikkimielellä *iloinen* )
(ps3 sinähän ainakin alien näytit bileissä olevan oikein hyvässä kondiksessa!)

aaa, lisäys viellä: tytötkin ehdottomasti kondis-kuviaan vaan laittamaan....mutta vain bikini-kuvia...*heiii*

[muokattu 11.6.2004 20:57]

[muokattu 11.6.2004 20:59]
Avatar
#506 • • ALIEN Guest

William-78:

aaa, lisäys viellä: tytötkin ehdottomasti kondis-kuviaan vaan laittamaan....mutta vain bikini-kuvia...*heiii*



WORD!!! *nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#507 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
joo paino pysyny 2kk jo samana no yritetään nyt saada kesän aikana vähän masua pois ni ei ahistais niin paljon näis housuis olla. nyt joutuu syödessä avaa ylimmäisen napin et mahtuu safkat mahaa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#508 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

William-78:
Mielestäni mittari heittää alikanttiin aika reilusti ja jos ihmisellä on tosi paljon lihasmassaa



häh, mielestäni se heittää nimen omaan yläkanttiin sen prossan jos on normaalia enemmän lihasmassaa *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Ozie

Posts: 1,389

#509 • • Ozie
Sainpas kerral tommosella elektornisella mittarilla ni rasvaprosentiks jotain 4,5 kun oikee lukema olis ollu ~15 pintaan. En oo sen jälkeen mitannu *heiii*
W

Posts: 1,049

#510 • • W

Hyzenthlay:
---
William-78:
Mielestäni mittari heittää alikanttiin aika reilusti ja jos ihmisellä on tosi paljon lihasmassaa

---


häh, mielestäni se heittää nimen omaan yläkanttiin sen prossan jos on normaalia enemmän lihasmassaa *täh*



Jep, ihan totta....minä en olekkaan ”ISO” mies....isoille kavereille (kuten meidän salin eräälle ramille) mittari näytti 27% vaikka kaveri kiree kuin mikä. Normaali vartaloisimmille mittari näyttää usein liian vähän. (kamoon, 4.6%!!!!!)
Ja punttiksen puolelle siitä!!! *iloinen*
Jone

Posts: 8,258

#511 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
Ja punttiksen puolelle siitä!!! *iloinen*



...jos tarkoitit ”Puntti & sali”-topicia, niin joo. Taas joutuu huomauttamaan siitä, että tää on ”kynisten” ja muiden kuolevaisten topic. Testoilut ja rasvaprosenttien mittailut sit tuolla toisessa topicissa.

[muokattu 12.6.2004 16:52]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#512 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no ei rasvaprosentista puhuminen laihdutustopicissa nyt kovin pahasti off topic voi olla (?)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#513 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
no ei rasvaprosentista puhuminen laihdutustopicissa nyt kovin pahasti off topic voi olla (?)



Mietis muiden täällä olevien rasvaprosentteja. Mä voin ilman mittaria sanoa, että mulla se on about kolmesataa.

Tän topicin alkuperäistarkoitus oli (edelleenkin) se, että täällä voitaisiin tulla rehellisesti kaapista kiloinemme, muine pikkuvikoinemme (jotka siis ovat käsitteinä täysin yksilökohtaisia; toisen ”vika” voi olla toiselle olennainen osa habitusta) ja tehdä niiden mahdollisesta muokkaamisesta hauska juttu, jonka tiimoilta jengi uskaltaisi nauraa myös itselleen.

Sit kun täällä otsa rypyssä kelataan rasvapersenttejä ja salitouhuja, niin kyllä se on ainakin mun mielestäni nimenomaan omiaan tuhoamaan noi threadin asettelun tavoitteet. Ehkä mun olis sit pitänyt oikeasti kirjoittaa ihan suoraan tohon ekaan viestiin, että ”bodaus- & fittnessläpät ja niiden syväanalyysit on ok, mutta ei tässä threadissä.”
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#514 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ok, en nyt kumminkaan olisi uskonut, että asiallinen keskustelu siitä, ovatko elektroniset rasva%-mittarit täysin humpuukia, on mielestäsi perseilyä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#515 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
ok, en nyt kumminkaan olisi uskonut, että asiallinen keskustelu siitä, ovatko elektroniset rasva%-mittarit täysin humpuukia, on mielestäsi perseilyä.



No onhan se nyt täysin tiedossa, että mä olen aivan uskomaton jätkä.

Ei se mun mielestäni olekaan perseilyä jossain muussa topicissa. Tässä topicissa se taas on sitä ym. syistä.
Dacey

Posts: 671

#516 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
teet/ediiä ja tupakkaa ni sillä lähtee kilot.. viikossa lähteny 3kiloa O_o pitää pitää paussi noissa ni ei liian nopeesti lähde *nauru* tai sit vaan syö lisää *mässää mansikoita*
Cloudberry

Posts: 493

#517 • • Cloudberry
Dieetti sai yllättäen ja tahtomattani lisäpotkua. Lähdin touhuissani viemään roskia ja unohdin avaimet, taas. Huoltomies tahtoi onneksi vain 15e, vaikka sen ois pitäny laskuttaa 30, mutta silti pitää loppuviikko syödä pelkkää puuroa ja juoda vettä. *igor*
No, jospa siitä ois jotain hyötyä.. *justjoo*
kilobitti

Posts: 2,419

#518 • • kilobitti 1-2-3 techno

Jone:
Sit kun täällä otsa rypyssä kelataan rasvapersenttejä ja salitouhuja, niin kyllä se on ainakin mun mielestäni nimenomaan omiaan tuhoamaan noi threadin asettelun tavoitteet.



Jone, relaa vähän. Jos ei muuten, ni ettei sun itse tarvis istua koko ajan otsa rypyssä*nauru*

threadin ”alkuperäistä henkeä” noudattaen tämänhetkiset mittani, kun en muista olenko jo maininnut:

pituus n. 181
paino 68 kg

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#519 • • niomic Guest

niomic:
Milloin kevät loppuu, et onks täs kuinka kiire =D?

Jos nyt lähetään siitä et mitat on about:

pituus: 190cm
paino: 90kg



Kaks kuukautta menny ja yritys on ollu lähinnä naurettavalla tasolla =D

Paino on kyl tippunu johku
86-87kg
ja lihasmassaa tullu ihan kohtuusti lisää, et kaipa tää ihan kohtiksesti menee vaik on ollu vähän vaikeuksii.

Jone, onks se kevät jo loppu?
Avatar
#520 • • Hexe Guest
Oon pysyny saman painosena nyt yli 2 vuotta, ei minnekään ole heittänyt paino vaik kuinka paljon olen kaljaa ja sipsejä vetänyt...184cm & 72kg*iihhih*