Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,472 views

Karski

Posts: 6,049

#1181 • • Karski Pomon kätyri

Mark, 26.3.2007 09:12:
tjaah, mulla on paino kyllä noussut.. mut läski% pienentyny, joten vitut painosta *iloinen*

-M



Sama *nauru* Alotin kauheen kuntoilun
ku totesin et paino on noussu (läskillä)
ja kuukauden jälkeen tuloksena onki
ollu vaan painon nousu mut onneks myös
vyötärön kaventuminen ja yleinen
kiinteytyminen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#1182 • • Norb Guest
Mä kävin vkl ostaa uuden juoksukengät. Tästä se nyt alkaa! Tänään kyllä raahaan itseni lenkille..
ella_

Posts: 1,329

#1183 • • ella_
-2kg :) vielä kilo pitäis saada pois.

--
Elementary, my dear.

-Santtu-

Posts: 1,965

#1184 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Super-Kerttu, 23.3.2007 14:20:
Laihduin viime kesänä 6 kiloa (elämä oli paskaa silloin) ja mielestäni näytin jo liiankin laihalta. Nyt olen lihonut takaisin nuo kesällä tippuneet kilot ja pari extra kiloakin tullut päälle. Välillä itseäni harmittaa kauheasti, kun olen niin "läski" Todellisuudessa olen hoikka..Ystävänikin sanovat, että näytän nyt pari kiloa "lihavampana" paremmalta kuin kesällä.



Mulla hyvin pitkälti samat jutut..vuosi sitten painoin melkeinpä 10 kiloa vähemmän, ja näytin tosi kuivalta luurangolta. Pääsin sitten paskasta ja onnettomasta suhteesta vapauteen, ja kai sitten sen myötä alkoi myös ruoka paremmin maistumaan*blush*

Mutta moni on sanonut että paremmalta näyttää ja omastakin mielestä osa kiloista on osunut ihan oikeisiin kohtiin kropassa*tirsk*



Nyt oon alotellut myös urheilua pikkuhiljaa, aika jännää ja oon ihan fiiliksissä. En oo paljon aikasemmin ikinä mitään harrastellu, joten toivotaan et innostus nyt jatkuu ja sitä myötä paikat kiinteytyy..*hymy*
MaSari

Posts: 1,986

#1185 • • MaSari space jammer
Joku neljä kiloo lähteny reilussa kahessa viikossa *aplodit* Ja meno jatkuu..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sallakat

Posts: 2,220

#1187 • • Sallakat jungle, baby !
vahvistin nyt sitten jäsenyyden elixiaan eli seuraavat 12kk (sen rahamäärän mitä siihen paikkaan tungen) motivoitunutta liikuntaa kaikissa muodoissa. Otan itseäni niskasta kiinni ja lähden salin lisäksi myös pilates sekä body bumb tunneilla (ainakin), mitä olen tähän mennessä karsastanut kovasti.
Kyllä tässä varmaan vielä ehtii saada tuloksia aikaan kesään mennessä. ehkä.
Ainakin saan taas hiton paljo paremman mielen itselleni, kun vihdoin alan taas liikkumaan reilu puolen vuoden tauon jälkeen *jiihaa*
Avatar
#1188 • • Edited Enkeli Guest
Katoin eilen mittanauhan kanssa, multa on lähteny 4cm lantiosta 2viikossa*iloinen*
Ja muutenkin oon kait saanu painoo vähän putoomaan, ainakin vaatteet taas tähän roikkuu *nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#1189 • • pirpeli

Enkeli, 31.3.2007 07:22:
Katoin eilen mittanauhan kanssa, multa on lähteny 4cm lantiosta 2viikossa*iloinen*
Ja muutenkin oon kait saanu painoo vähän putoomaan, ainakin vaatteet taas tähän roikkuu *nauru*



Anteeksi mutta....onko sulta poistettu luuta lantiosta,vai mistä toi lähti? Ite oon yhtä ahne makealle ja epäterveelliselle kun ennenkin, mut vettä/kivennäisvettä tulee juotua enemmän. Tolla 3euron TheraBandilla vois kiristää pärsse- ja reisilihaksia sekä käsiä. Jos jaksas ja viittis...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ella_

Posts: 1,329

#1190 • • Edited ella_
-3kg! jihu! tavoitteessa ollaan. ainakin tänä aamuna :D

--
Elementary, my dear.

Fyrisch

Posts: 4,525

#1191 • • Fyrisch
ei oo vaakaa mut tein avokämmenel bojoing-testin eripuolille vartaloo ja totesin et pitää kyl alkaa sulattaa pekonii nyt kunnolla jos meinaa olla ok kunnos kesäl.

2 edellisen viikon aikana on fillaril kertyny 120km työmatkoihin, ja se 60km viikos tulee jatkuu läpi kesän + sit tietenki kaikki muut matkat mitkä yleensä suhaa yleisil tai autol nii ne poljen fillaril :)
Blues

Posts: 5,414

#1192 • • Edited Blues Koning van Afrika
197/102
Heti kun toipuu polvileikkauksesta, alkaa kiristys. 6kg luokkaa pitäisi saada pois niin olen tyytyväinen. Ei näytä enää samalta sitten mitä pari vuotta aiemmin :D
Treeninä tulee olemaan sali, uinti, rullaluistelu ja ruoka :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

s4ga

Posts: 325

#1193 • • s4ga
Plim! -7kg neljässä viikossa suuren elämänmuutoksen jälkeen, kiinnittämättä asiaan mitään huomiota. Tässähän vois melkeen alkaa pudottaa painoa aktiivisestikin :D

Bojoing-testi sanoo että -10kg tohon lisäksi voisi olla sopiva tavoite - joskaan ei kesäksi eikä kerralla :P

T. nimim isopylly

--
Miau. ^__^

Cloudberry

Posts: 493

#1194 • • Cloudberry
Jaa-ha. Pakko ilmoittautua taas tänne. o/

Ystävä lähetti mulle synttäreiden kunniaksi HS:n deadline-sivujen linkin. Tilastollinen elinajan ennuste olis kuolla 82-vuotiaana, mutta näillä elintavoilla kuolen todennäköisemmin jo aiemmin. *uuh*

Ja siinä testissä piti tarkistaa mittanauhalla vyötärönympärys. Oon ihmetelly ku housuista irtoaa napit ja haukkunut housujen huonoa laatua, mutta todellisuus onkin se, ettei mulla ole enää vyötäröä. Olen tasapaksu pötkö. *dissaa*

Tuli vähän yllätyksenä, että se heti näkyy ja tuntuu, että oon lihonut talven aikana pari kiloa, ku oon vaan istunut tietokoneella, vääntäny kandin papereita ja lohduttanut itseäni suklaalla, mutta no kai se näin pienessä tietty näkyy heti.. *blush*

Tähän on nyt kaksi ratkaisua: terveellisempään ravintoon panostaminen ja liikunnan lisääminen. *joo* Mutta kumpaankin asiaan palaan huomenna tai ens viikolla. Tänään ei millään pysty, koska on tripla-juhlat ja partyparty! *pepsodent*

Mutta varmaan ku meen entiseen kotikaupunkiin työharjoitteluun viideksi viikoksi ja yhdistän voimat siskon kans, ja laitetaan meidän vanhemmat ruokaremonttiin, niin siinä samalla itsekin reipastun taas huolehtimaan itsestäni.. Ja toivottavasti toukokuussa mulla on taas vyötärö. *hymy*

Tsemppiä kaikille kevätkilonpudottajille! *piis*
Elmiira

Posts: 1,446

#1195 • • Elmiira
Otin vuoden vaihteessa itseäni niskasta kiinni
ja päätin vihdoinkin laihduttaa pois nuo monta
vuotta itseäni kiusanneet ylimääräiset kilot.

Aloin jumpata n. 3 kertaa viikossa ja paino
NOUSI 2kg. No lihas kuulemma painaa enemmän
kuin läski, mutta ois saanu alkaa läskit sulaa ennen
lihasten kasvua *igor*

Maaliskuun alusta sitten uusi ruokavalio kehiin ja
nyt on lähtenyt 1,5kg. Painoindeksi on vajaa 23,
eli ei ylipainoa, mutta tuon höllyvän mahan haluan pois!

Tavoitteena ois vielä saada n. 6kg pois hitaasti, mutta varmasti.
Epäilyttää pääsenkö koskaan tavoitteeseeni, koska oon tosi
huono pitämään kiinni ruokavalioista. Mitä enemmän kiellän
asioita itseltäni, sitä enemmän mulla tekee niitä mieli...

Toisaalta puristavat vaatteet pitää tavoitteen kirkkaana mielessä.
Ois kiva mahtua kaikkiin omiin vaatteisiin, kun ei oo varaa koko
vaatekaappia uudistaa. Ehkä se tästä *hymy*

Sitäpaitsi jumppaaminen on kivaa ja siitä tulee hyvä olo.
Vielä kun onnistuis pitämään näpit erossa herkuista...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hansu

Posts: 481

#1196 • • Hansu

Fyraett, 31.3.2007 09:44:
2 edellisen viikon aikana on fillaril kertyny 120km työmatkoihin, ja se 60km viikos tulee jatkuu läpi kesän + sit tietenki kaikki muut matkat mitkä yleensä suhaa yleisil tai autol nii ne poljen fillaril :)


Mulla tuli viime kesänä (toukokuun alusta syyskuun loppuun poislukien elokuun kesäloma) 150 km viikossa työmatkapyöräilyä (yht. 30 km päivässä) ja siihen päälle vielä vapaa-ajan pyöräily, kaupassa käynti pyörällä jne., mutta ikäväkseni en huomannut läskirintamalla juuri mitään muutoksia. En tajua, ehkä osasyynä oli huimasti kasvanut ruokahalu, mutta odotin kyllä parempia tuloksia. Kunto tosin nousi ja pohkeet vahvistuivat ihan kivasti. Nyt pääsiäisen jälkeen olis tarkotus alottaa uusi työmatkapyöräilykausi jos säät vain sallii.
Fyrisch

Posts: 4,525

#1197 • • Fyrisch

Hansu, 31.3.2007 10:57:
Mulla tuli viime kesänä (toukokuun alusta syyskuun loppuun poislukien elokuun kesäloma) 150 km viikossa työmatkapyöräilyä (yht. 30 km päivässä) ja siihen päälle vielä vapaa-ajan pyöräily, kaupassa käynti pyörällä jne., mutta ikäväkseni en huomannut läskirintamalla juuri mitään muutoksia. En tajua, ehkä osasyynä oli huimasti kasvanut ruokahalu, mutta odotin kyllä parempia tuloksia. Kunto tosin nousi ja pohkeet vahvistuivat ihan kivasti. Nyt pääsiäisen jälkeen olis tarkotus alottaa uusi työmatkapyöräilykausi jos säät vain sallii.



Joo ei pidä polkee ykkösel ylämäet ja alamäet poljetaan kans täysii eikä huilata niin kyl sit alkaa tuottaa tulost :) itel ainaski JO nytte.

Mut ei toi mun fillari kyl oo edes tarkotettu asvaltille tai ylämäkiin, mut sit taas jopol ton matkan vois suhasta edestakas muutaman kerran vaa sen takii koska se on hauskaa..

Jos haluu nii voi aina käydä ostamas fatburnerit 30e np ja kiskoo niit huivii ennen liikuntaa (toimii).
AcidR

Posts: 521

#1198 • • AcidR Serine (Distortion)
Ja mä kun en saa painoo nousee *senkin*
Avernian

Posts: 7,451

#1199 • • Avernian Kerettiläinen

Acid-Kun, 8.4.2007 05:51:
Ja mä kun en saa painoo nousee *senkin*



Syö enemmän. Niin yksinkertaista se on.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

kilobitti

Posts: 2,419

#1200 • • kilobitti 1-2-3 techno

Acid-Kun, 8.4.2007 05:51:
Ja mä kun en saa painoo nousee *senkin*



oikea treeni, oikea ravinto. Itse lisäsin pari vuotta sitten proteiinin määrää ja rupesin treenaamaan (kiipeilyä) kovempaa => paino nousi puolessa vuodessa 7kg, ja on aika pitkälti jämähtäny siihen. Suurin muutos tuli ilman muuta hartioihin ja käsivarsiin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993