Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,092 views

W

Posts: 1,049

#561 • • W
A
Kyllä täytyy jone sanoa että jaksat! Täytyy myöntää että viikon vuodatustasi venatessani aloin jo toivoa että koko skeida olisi unohdettu, mutta sehän nyt oli aivan unta, kerran erehdyin astumaan klubituksen verbaali-kuninkaan varpaille.

B
On aivan totta että osaat tuon toisten tekstien siteerauksen, eli ”kikka kolmosen” Pohjanmaan runo ja kirjoitus -kurssin oppilistalta, mutta mielestäni tuo ”kikka kolmonenkin” alkaa jo haista kun käytät sitä vuodesta toiseen....olisi kiva nähdä joskus kirjoittamasi vastaus niin että suvaitsisit meille ”tyhmemmille” vilauttaa verbaalista lahjakkuuttasi edes kokonaisen säkeen verran, eli pystyisit kirjottamaan jotain omasta mielikuvituksestasi etkä alituiseen lainaisi toisten tekstejä? Varsinkin kun keräät voimiasi näköjään kokonaiset seitsemän päivää ja yötä. Luulisi tuossa ajassa jopa minunkinlaisen testoilevan idiootin saavan aikaan jotain loogiselta että silti ivalliselta kuulostavaa, saihan luojammekin lyhyemmässä ajassa rakennettua tunnetun maailmakaikkeutemme.

C
Laihduttamisestasi en aio sanoa enää mitään, on totta ensinnäkin se että varmasti laihdutkin tekemällä fyysistä työtä, jos vain rajoitat ruokailujasi, ja toiseksi ennen kaikkea lueskeltuani vanhempia tänne kirjoitettuja viestejä, totesin että on aivan totta että minunlaiset treenaamista harrastavat ”suonten paukuttelija” ihmiset ajavat tiehensä tällaisista paikoista ne ihmiset jotka eivät harrastustani jaa ja näkevät sen jopa naurettavana. Siksi pahoittelen nöyrästi viemääni tilaa foorumista niiltä ihmisiltä joista vierailuni tässä ”tavallisten” ihmisten topiikissa sai vetäytymään loitommalle.


D
Ruokailu? jep, syöminen onkin nautinnollista ja yksi elämämme suurista intohimoista, silti joskus painoa pudottaessani joudun luopumaan siitä lähes tyystin, eikä minun kurinalainen ruokavalioni ole ”sontaa”, siksi tuollainen voimasanainen teilaaminen kuulostaa turhan jyrkältä. Syön mitä syön saadakseni toteen omat tavoitteeni sekä ihanteeni, joten älä myöskään sinä tee sitä virhettä että kyseenalaistat muiden ihanteet. En usko että maailmastamme löytyy kourallistakaan ihmisiä jotka ovat huippukunnossa tyystin syömisistään riippumatta. Huomio: huippukunnossa, Matti Nykänen ei ole enää mielestäni huippukunnossa, esimerkiksi.

E
Nyt tähän viellä noista kieltämättä lapsellisista väkivaltaan provosoivista kommenteista, en tietenkään ole niin tyhmä että tuhlaisin rahani sinun kaltaisen ihmisen hammasremonttiin, mutta perisuomalaisena ja kieltämättä tempperamenttisena nuorena miehenä kaadun kyllä nyrkkiin jos kärsivällisyyteni alkaa huveta, eikä se tee tyhmää ihmisestä. Se kertoo että elän ja ajattelen sekä teen kaikkeni pitääkseni ärsyttävien piskien turvat tukossa.
Myöskään en ole luonnevikainen spede, tosin spedejä tuntuvat olevan kaikki ne ihmiset jotka tiellesi osuvat, eli jaat mielelläsi lahjakkuuttasi myös kattavalla ”termi varastollasi” Mielestäni Spede the Pasanen oli aikansa legenda, eikä varmasti useimpien mielestä ”ikävä kyllä” meillä kahdella ole juurikaan muuta yhteistä kuin ihmisrotumme...ja se kaikella kunnioituksella.

F
Eli toistamiseen viellä, tämän topiikin oikeaan asia-aiheeseen en ota kantaa tässä kirjoituksessani koska sen verran menen itseeni että tiedän ettei se ainakaan hyödytä painostaan kärsiviä klubbareita, päinvastoin. Toivottavasti ne ihmiset jotka alkujaan kirjoittivat palstalle oikeaa foorumin vaativaa asiaa, voisivat palata meidän testoilevien idioottien runtelemalle maaperälle.
Kaiken lisäksi on kieltämättä huvittavaa varmasti meistä kaikista lukea nyt topiikkia jossa painonpudus vinkit kumoavat toinen toisensa, eli ovat tyystin ristiriidassa keskenään.

G
Äläkä jone kulta ole niin itseäsi täynnä ettet näe vaaleanpunaista partaasi pidemälle, sillä jatkuvasti loukkaat klubituksessa, et vain minun vaan myös muiden tunteita väheksymällä heidän älykkyyttään oman suppean puntarisi antamalla skaalalla.
Tästä olen itse henkilökohtaisesti saanut kerätä ”kolehtina” parisenkymmentä privaatti viestiä siitä ettei sinusta kannata olla moksiskaan, koska olet ”kuulema” kus*****.
Itse rehellisesti sanottuna en ole omaa päätöstäni sinusta viellä tehnyt, mutta ainakin ivalliseksi raukku-rastaaksi voisin sinua luonnehtia, vai oletko omasta mielestäsi muka kriittinen? Mieleeni tulee pikemminkin Matti-Esko Hytönen, mutta hänkin on niin kova poika tekemään punnerruksia etteihän se voi olla....ja reilusti kriittinen ihminen voisi hyväsydämmisesti armahtaa meitä tyhmempiä.

H
Masturboimisesta puhuminen on NIIN saakelin tylsää että jätetään se nyt ainakin tähän.



I
Mielestäni toisen tekstin kielellinen oikominen on pilkun-nussimista aivan tuolta alapäästä, ja myönnän että saatoin joskus livahtaa ikkunasta matkoihini äidinkielen tunnilla, mutta taaskaan tuo ei kerro älyllisestä vähemmyydestäni millään asteella.
Se että sinä jaksat tuollaisiin asioihiin takertua, kertoo pikemminkin sinun turhan tarkasta, ”ärsyttävän” pikkumaisesta egostasi, joka jälleen puntaroi ihmiset heidän tavastaan muodostaa sinulle järkeenkäypiä ja priljantteja lauseita.
Tämä kyky muodostaa puhtaita suomenkielisiä säkeitä, ei ole omassa elämässäni koskaan ollut prioriteetti listan ykkönen, sillä teen työkseni atk-juttuja, jossa ykköset ja nollat ovat tärkeämpiä. Toki on mahtavaa että kaltaisesi yhteiskunnassa jopa unohduksiin, tai sittemmin viellä löytämättömät suuret ”kyvyt” osaavat tekstin oikoluvun sekä ovat meitä muita niin paljon älykkäämpiä. Kuulostaa että olet jone aivan korvaamaton sielu. Toisin kuin minä tyhmä bodaripelle.

J
Se että käänsin tuon niin että sinä jaat elämän viisauksia, johtuu siitä että sitähän sinä teet lähes jokaisella palstalla jonne kirjoitat. Aina haukut muut pystyyn ja kerrot mitä SINÄ tiedät/osaat/taidat, sekä olet ennenkaikkea mieltä. Toki sitä mieltään avaavat monet mukaan lukien minä, mutta erimielysyytemme johtuvatkin jo alkujaan siitä ristiriidasta jonka koit minun planeettani törmätessä sinun vaaleanpunaisella haituvalla ”kaunistamaasi” planeettaasi päin. Et pitänyt maailmani järjestyksestä jossa sinun kaltaisilla uunoilla ei ole sijaa, siksi avasit kitasi ja aloitit ”tuhoisan” hyökkäyksen.

K
Tietenkään en ruoki sinun intellektuellia nälkääsi, miten minä apina voisin, kerran sinä olet älykkyydelläsi päätä huimaavat kymmenen vuotta edellä aikaani. Lue jone hieman joskus kirjoittamaasi teosta, niin huomaat kuinka sarkastisesti suhtaudut muihin ihmisiin. Itsekkin kieltämättä kaadun tähän joskus, mutta minähän saan sen anteeksi kun olen tällainen nahjus.
Helppohan se on myös haukkua ihmiset pystyyn kun muut kirjoittavat vastausensa sinulle parissa minuutissa, toisin kuin sinä joka säädät novelliasi kokonaisen viikon. Meillä useimmilla ei yksinkertaisesti riitä energia tämän kaltaiseen epäoleelliseen sekä täysin hyödyttömään tivaamiseen/tavaamiseen.

L
Minä en ole tietenkään voinut saada niin paljon aikaiseksi muita hyödyttävää materiaalia kuin sinä, yhteiskunnan suuri isähahmo. On mahtavaa että osaat olla ylpeä aikaansaannoksistasi, mutta älä taaskaan aliarvioi meidän muiden tekemisiä, vaikka ne eivät sinun arvoasteikollasi painaisikaan puntarissa. Jokaisella meistä on hetkemme, ehkä minunkin yhteiskunnallinen toimeenkuvani tulee viellä joskus, ja sitten pääsen kerskumaan tänne klubbariin:

”Voi jone mitä tein tänään, voi kun olen niin hyvä ihminen!”

Mitä tulee termiin ”nörtti” sitähän olen itsekkin, sillä nörttihän on tietokoneen aktiivi-harrastaja, mutta sinuun käytin termiä luonnollisesti lähinnä pinnallisista syistä.

M
Työpaikka heiton otin eteen sen vuoksi että mielenkiintoni ammattiasi kohtaan kohosivat sinun useisiin topiikkeihin kirjoittamiesi viestien jälkeen. Juttujesi perusteella olisin sinun uskoneen olevan vähintään eduskunnan puhemies, mutta kieltämättä jatkettuasi omaa kerskumistasi tajusin etteivät voimavarasi voineet olla käytössä, koska jaksat kuluttaa vuolasta virtaasi tällaisiin turhamaisuuksiin, sekä olet selvästi usein turhaantunut meidän tavallisten pulliaisten joukossa, äänensävystäsi päätellen. Voin toki olla väärässä?

N
Tuo että kerrot kuuluvasi useimmiten henkilökuntaan, kertoo selvästi siitä että taidat mr kerava with love todella pelätäkkin saavasi joskus fyysistä palautetta? On totta että aikani jaksan jauhaa, mutta jos kerjäät verta nenästäsi, silloin kannattaa olla valmiina myös puolustautumaan. Tosin Edellisen viestisi vittuilu-taso ei ollut enää lähimainkaan sitä mitä aikaisemmin. Siksi: tarkoitus pyhittää keinot, viittaukseni väkivaltaiseen käyttäytymiseen onnistuivat loistavasti....sain edes hieman sinut laskemaan aiempaa tasoa.
Ps. tietysti olet jäsenyydestäsi bileiden luojiin myös ylpeä, sillä sinä tunnet kaikki, ja voit siten tarpeentullen loikkia esimerkiksi turvamiesten siipien suojaan pahaa maailmaa.....pahaa bodari-ukkoa pakoon. Tosin tämä ei tule koskaan olemaan tarpeellista, ellet muuten vain katso tarvetta syleillä toisia miehiä.

O
Edelleen rakastat lapsena oppimiani kauniita asioita, tykkään leikkiä lääkäriä sekä poliisi-setää (varsinkin käsiraudoista pidän), sekä rakastan lyhyttä partta: Haista vittu. Lapsellista? todentotta! entäs sitten?
Kyllä sinullekkin tekisi joskus varmasti hyvää palata sieltä ylhäältä viisasten kerhosta joskus tänne jälkeenjääneiden idioottien tasolle. Haistatus tekee hyvää sielulle. Mielummin haukku kuin paukku....vai?

P
Nyt loppuun viellä kalpea puolustus naurettavasta kirjoituksestani. Darra painaa jälleen harteilleni etovilla, tahmaisilla näpeillään, ja silloin jos milloin on hyvä laittaa asiat aakosjärjestykseen, jottei mitään jää unhoon. Sentään tämän ”kikka nelosen” keksin ihan itse enkä oppinut suurelta ja rakkaalta viisauden ruumiillistumaltamme.
Kiitokset viellä tänne loppuun niille kaikille jotka jaksoivat lukea tänne saakka!
Se vaatii jo jos jonkimmoista urheutta.
Näin, nyt näyttää kutakuinkin valmiilta....

T: Sir William Wallace
keisha

Posts: 1,394

#562 • • keisha bullet with butterfly wings
Jollain taitaa olla vähän purkamatomia angsteja täällä :DDDD

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

W

Posts: 1,049

#563 • • W

keisha:
Jollain taitaa olla vähän purkamatomia angsteja täällä :DDDD



*blush**nauru*
W

Posts: 1,049

#564 • • W

fallen angel:
William- elä jaksa lässyttää... Ihan naurettavaa touhua.

Nii ja oon mäki päässy eteenpäin projektissani*jiihaa* Tosin eihan se vissiin enää tänne topikkiin mahdu kun tää on taas menny hauskasta ideasta ihan pelleilyks. Mut joo. Ihan sama.



Jep, myönnän, ihan *taputapu* meininkiä. *nauru*

Tehdäänkö vaikka niin, että sovitaan tuon olleen meikäläisen viimeinen purkautuminen tällä palstalla! *vink* (siis vihoviho viimeinen)

Rohkeasti vain taas sitten tavalliset painonpudottajat kehiin....meikä lähtee salin puolelle paukuttelemaan suoniani. *hihu*

[muokattu 27.6.2004 17:37]
MM

Posts: 215

#565 • • MM kaappimörkö

William-78:
Täytyy tähän väliin kirjoittaa pienet puolustelevat selitykset, sillä itse olen himotreenaaja pahimmasta päästä, ja selvyydeksi voisin kertoa että treenaaminen aikoinaan alkoi hyvinkin narsistisista ajatuksista, tahtoi näyttää parempalta jnp....kuitenkin treenaamisen jatkuttua vuosia, tuo on muuttunut puhtaaksi, ehkä hiaman omituiseksi intohimoksi, elämäntavaksi. Minunkaan tavoite ei silti ole näyttää sikaniskalta, vaan erittäin trimmatulta, mutta trimmaan bodyani siti esineellistäen sitä, en narsistisesti...tai jotain. Eli yritän sanoa ettei ulkonäkö treenaaminen kanna kauas, joten motivaatiota antavia asioita pitää olla enemmän......tähän viellä että onhan kaikki harrastukset aivan yhtä älyttömiä; minä haluan saada ehkä kaikki poikittaiset säikeet reisiin kesäksi esiin, toiset potkii pyöreää esinettä verkoon? Hellanlettas!
Omat mittani 179cm/88kg ->kesäksi ehkä 85 ja aivan vitun kiree....
*heiii*


ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....
*iloinen*

[muokattu 5.4.2004 12:30]



Muuten hyvä,mutta treenaat aivan väärällä salilla*nauru*

--
Humppaa ja kuole:)

Cloudberry

Posts: 493

#566 • • Cloudberry
Piiiitkä viikonloppu Vilnassa. Tuplajuustopitsaa, grillattua lohta kermakastikkeessa, öljyä tippuvia ranskiksia ja leipätikkuja, juustokakkua, suklaapiirakkaa, hattaraa, jäätelöä, limsaa.. Oli ihan liian herkullista ja edullista että oisin voinut passata. Lihoin ainaki viis kiloa. Housut repes. *dissaa*
W

Posts: 1,049

#567 • • W

MAkeda:
Muuten hyvä,mutta treenaat aivan väärällä salilla*nauru*



*nauru**nauru* Pitäsiköhän se minunkin sitten siirtyä sinne ruoholahteen....*ding**vink*
Ozie

Posts: 1,389

#568 • • Ozie
Pikkusen nyt ärsyttää kun oon ollu reilun kuukauden duunissa ja sinä aikana ehtiny treenaa ollenkaan, eikä ruokailua oo tullu pahemmin tarkkailtua. Lisäks viel muutto takana samaan aikaan ku duunit alko niiin kaikki menny ihan sekasin. Salilla ehtiny käydä kuukauden aikana ehkä 4 kertaa *eiei*

Nooh, tuskin maltan odottaa että duunit loppuu ja pääsee taas treenaa kunnolla ja syömään paremmin *jiihaa*
Uhuu

Posts: 844

#569 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
4 kg tippunut ja tavoite on 7kg...
nyt tosin alkaa tiivis salitreeni, joten tästä eteenpäin varsinainen painonpudotus on ehkä hitaampaa. alapäätä kiinteämmäksi ja yläpäätä vähän leveämmäksi... siinä varmaankin tavoite, jossa mitoilla ja kiloilla ei enää ole niinkään väliä... peili se on joka tästä eteenpäin kertoo... jee jee!!

-jouluksikinkkukuntoonuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mellu-

Posts: 4,006

#570 • • Mellu-
voinks miä osallistuu sillee et lihotan 7kg et lääkärit ei ois mun kimpus nii palijoo

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Uhuu

Posts: 844

#571 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Mellu-:
voinks miä osallistuu sillee et lihotan 7kg et lääkärit ei ois mun kimpus nii palijoo



tehdään vaihtarit.... =)

-saaviedäuhuultalaardit

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

RINJET

Posts: 6,900

#572 • • RINJET Team Sika

Uhuu:
4 kg tippunut ja tavoite on 7kg...
nyt tosin alkaa tiivis salitreeni, joten tästä eteenpäin varsinainen painonpudotus on ehkä hitaampaa. alapäätä kiinteämmäksi ja yläpäätä vähän leveämmäksi... siinä varmaankin tavoite, jossa mitoilla ja kiloilla ei enää ole niinkään väliä... peili se on joka tästä eteenpäin kertoo... jee jee!!

-jouluksikinkkukuntoonuhuu




ei kannata silti sitä pudotusta unohtaa ja sen varjolla alkaa syödä, että salitreeni on alkanut... ainoa muutos mitä tekisin kun salitreeni alkaa on palautusjuoma salin jälkeen ja salia edeltävällä aterialla hieman enemmän hiilihydraatteja. Salin jälkeiseen palautusjuomaan 30g proteiinia ja 50g hiilihydraatteja. tai sitten syö noi määrät kiinteänä jos ei jauhoja tykkää sekotella.

--
www.team*possu*.tk

MM

Posts: 215

#573 • • MM kaappimörkö

William-78:
---
MAkeda:
Muuten hyvä,mutta treenaat aivan väärällä salilla*nauru*

---


*nauru**nauru* Pitäsiköhän se minunkin sitten siirtyä sinne ruoholahteen....*ding**vink*



Varmasti kannattaa,siellä on oikea meininki*enkeli*

--
Humppaa ja kuole:)

MM

Posts: 215

#574 • • MM kaappimörkö
Ja tästä painonpudotuksesta..Ollessani niin sanotulla massakuurilla talvella, jolloin painoin 93-94 painoni on nyt enään 87..Painimalla se rasva lähtee*jiihaa*

--
Humppaa ja kuole:)

Uhuu

Posts: 844

#575 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

rabari:
ei kannata silti sitä pudotusta unohtaa ja sen varjolla alkaa syödä, että salitreeni on alkanut... ainoa muutos mitä tekisin kun salitreeni alkaa on palautusjuoma salin jälkeen ja salia edeltävällä aterialla hieman enemmän hiilihydraatteja. Salin jälkeiseen palautusjuomaan 30g proteiinia ja 50g hiilihydraatteja. tai sitten syö noi määrät kiinteänä jos ei jauhoja tykkää sekotella.



eihän täs pudottamista olla unohtamassakaan, mutta selvää on, että se hidastuu kun alkaa treenaamaan pitkähkön tauon jälkeen ja kroppa kerää nesteitä varsinkin alkuviikkoina itseensä. se kolme kiloo on vielä tiputtamatta tai oikeastaan enemmänkin, koska lisämassa ei saa tulla painona vaan muotoina, eli se mikä lähtee on rasvaa. tavoitepaino on tavoitepaino vaikka muoto muuttuis!

palautusjuomat on ihan must juttu treenin jälkeen. toisaalta kaikkein suurin muutos kuitenkin on aamuaerobinen + L-karnitiini&kofeiini tyhjään vatsaan ennen sitä. sillä se on ennenkin lähtenyt ja lähtee tälläkin kertaa.

mut ei täs vanha akka mitään kisakireyttä enää oo etsimässä, joten ei se nyt niin gramman tarkkaa syömistä oo =)

-joseisyöniinhermohansitäkiristyyuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

wallu

Posts: 125

#576 • • wallu
Mut sanokaas mulle mitä teen kun oon laihtunu viime syksyn 72kg:sta 60 kiloon...eikä nouse paino ees syömällä yhtään *nyyh*

Edit: niin ja pituus oli 184

[muokattu 30.6.2004 00:52]
Grass

Posts: 237

#577 • • Grass fiilistelijä
viime kesä, 75kg, viime talvi 70kg, nyt 75kg, lupaan painaa 80kg syyskuussa *iloinen* painoa en ala enään pudottaan, kunhan läskit kiinteeksi vaan *vink*
wallu

Posts: 125

#578 • • wallu

Avernian:
---
wallu:
Mut sanokaas mulle mitä teen kun oon laihtunu viime syksyn 72kg:sta 60 kiloon...eikä nouse paino ees syömällä yhtään *nyyh*

---


Kuten aiemmin todettu, et vain syö tarpeeksi.

Toinen vaihtoehto on esim. lapamato, joka varastaa kalorisi, käy lääkärissä *hih*



Ei mul lapamatoo ole *lmao* mut aloin tossa miettimään et viime syksynä mä lopetin punttisalilla käynnin *uuh* voiko se johtua siitä. Ja mites syöt kun ei oo nälkä prkl*poks*
Kolera

Posts: 4,256

#579 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

wallu:
Mut sanokaas mulle mitä teen kun oon laihtunu viime syksyn 72kg:sta 60 kiloon...eikä nouse paino ees syömällä yhtään *nyyh*

Edit: niin ja pituus oli 184

[muokattu 30.6.2004 00:52]


Sullon syöpä



Ittellä projekti on onnistunu vaa toisee suuntaa. Pari kiloo tullu lisää.

[muokattu 30.6.2004 01:14]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä