Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 728,348 views

Bio

Posts: 4,429

#521 • • Bio The Bullies / Pinky

Kathys_song:
Oon pysyny saman painosena nyt yli 2 vuotta



onnekas..

mä olin lääkärintarkastuksessa eilen ja kävi ilmi et paino on tipunnu 7 kg.. eikä oo tarvinu paljon mitään tehdä..
Jone

Posts: 8,258

#522 • • Jone Archibald Haddock

kilobitti:
Jone, relaa vähän. Jos ei muuten, ni ettei sun itse tarvis istua koko ajan otsa rypyssä*nauru*



Mä oon syntynyt otsa rypyssä ja pidän siitä kaikkine ryppyineen. Muut ihkuilkoon mun puolestanikin sitten vaikka.
cheat

Posts: 796

#523 • • cheat

Jone:
---
Hyzenthlay:
no ei rasvaprosentista puhuminen laihdutustopicissa nyt kovin pahasti off topic voi olla (?)

---


Mietis muiden täällä olevien rasvaprosentteja. Mä voin ilman mittaria sanoa, että mulla se on about kolmesataa.

Tän topicin alkuperäistarkoitus oli (edelleenkin) se, että täällä voitaisiin tulla rehellisesti kaapista kiloinemme, muine pikkuvikoinemme (jotka siis ovat käsitteinä täysin yksilökohtaisia; toisen ”vika” voi olla toiselle olennainen osa habitusta) ja tehdä niiden mahdollisesta muokkaamisesta hauska juttu, jonka tiimoilta jengi uskaltaisi nauraa myös itselleen.

Sit kun täällä otsa rypyssä kelataan rasvapersenttejä ja salitouhuja, niin kyllä se on ainakin mun mielestäni nimenomaan omiaan tuhoamaan noi threadin asettelun tavoitteet. Ehkä mun olis sit pitänyt oikeasti kirjoittaa ihan suoraan tohon ekaan viestiin, että ”bodaus- & fittnessläpät ja niiden syväanalyysit on ok, mutta ei tässä threadissä.”



Kiitos Jone. Juuri näiden rasvaprosenttiniuhottajien takia en o viittinyt tätä topicia avata moneen viikkoon. Varsinkin kun nää niuhottajat on oikeesti tyyliin 3g vyötäröllä ylimääräistä. Hajotkaa.
...Niin ja nyt on sitten turha tulla itkemään että kyllä se pari kiloa ylimääräistäkin voi tehdä ison lommon itsetuntoon...jos näin on niin get a life.

[muokattu 16.6.2004 16:36]

[muokattu 16.6.2004 16:37]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Jone

Posts: 8,258

#524 • • Jone Archibald Haddock

niomic:
Jone, onks se kevät jo loppu?



Kevät voi mun puolestani jatkua vaikka jouluun jos keskusteltavaa asiasta riittää. *vink*

Väliraporttina sanottakoon, että vasta viime viikonloppuna joukolla ihasteltiin/kauhisteltiin mun kaunista kaljamahaani, mutta siitä huolimatta voin kyllä väittää, että se on ollut pienenemään päin. Ilman vaakaa veikkaisin painoksi tällä hetkellä n. 90kg. Ainoastaan ~2kg:n painon pudotus johtunee siitä, että näin kesäaikaan kehooni tulee myös hieman lihaksia.
Dementation

Posts: 2,892

#525 • • Dementation wednesday?
Mä olen laihtunut uudenvuoden jälkeen yli 6 kiloa, mutta nyt paino alkaa taas nousta, kun teen päivittäin raksalla töitä, niin lihasmassa alkaa nousta. No samapa tuo, mitä vaaka näyttää kunhan ei mitään mielettömästi olisi ylimääräistä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

purrr-

Posts: 577

#526 • • purrr- naked chef

niomic:
---
niomic:
Milloin kevät loppuu, et onks täs kuinka kiire =D?

Jos nyt lähetään siitä et mitat on about:

pituus: 190cm
paino: 90kg


---


Kaks kuukautta menny ja yritys on ollu lähinnä naurettavalla tasolla =D

Paino on kyl tippunu johku
86-87kg



V-u, mä luin et Paino on kyl tippunu joku 86-87 kg *nauru*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Avatar
#527 • • GoA Guest
Onkos ekllään mitään vinkkiä miten ehkäistä nälkää joka dietillä, varsinmkin vähähiilarisella saattaa tulla. Meinaan kiukuttaa välillä kun jotenkin proteiini/rasva-yhdistelmä ei tunnu vievän nälkää niin tehokkaasti.
Avatar
#528 • • ALIEN Guest
Goa, älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti, mitä luet tai kuulet. Treenaa vaan niin saatanasti niin kyl se siitä ;)
Avatar
#529 • • GoA Guest
Lene kyllä tota vettä tulee litkiä muutama litra ainakin. Ja tuohon en siis laske esim.- vitamiiniporeen kanssa otettua nestettä tai mitään muutakaan juomaa, ainoastaan puhtaan veden.
Avatar
#530 • • GoA Guest

alien:
Goa, älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti, mitä luet tai kuulet. Treenaa vaan niin saatanasti niin kyl se siitä ;)



Alkutalvesta treenasin niin saatanasti ja paukahti ylikunto. :)
Avatar
#531 • • ALIEN Guest
no sit ei voi muuta, kuin syyttää esi-isiä *vink*
W

Posts: 1,049

#532 • • W

GoA:
Onkos ekllään mitään vinkkiä miten ehkäistä nälkää joka dietillä, varsinmkin vähähiilarisella saattaa tulla. Meinaan kiukuttaa välillä kun jotenkin proteiini/rasva-yhdistelmä ei tunnu vievän nälkää niin tehokkaasti.



Yksi ihan hyvä kikka on ottaa yksi tee-lusikallinen hunajaa, mutta ihan vähän eikä tosiaankaan joka toinen minuutti! Sillä kroppa saa hieman ravintoa ja rauhoittuu....sitten kestät seuraavaan nälkään....äläkä mieti sitä nälän tunnetta koko-ajan!!!!!!! Kuidut ovat myös kaloriton lisä!!!!!

Keksi jotain muuta tekemistä, jos ilta-ruokailu on paha tapasi....lähe vaikka lenkille, tai joogaa fiilikset pilviin!

Älkää painottako ruokavalioitanne sinne hiilareihin! eli ei omenoita ja vitun eviania! se ei pitkälle kanna! Nestetasapaino vain järkkyy ja seuraa alkoholiton darra!

Tämä ei ole mitään patti paskaa, ei laihdu hullukaan jos ei yhtään pelleile ravinnoilla.

Kirjottakaa punttis puolelle te jotka olette oikeasti kiinnostuneet diettauksesta, treenauksesta ja siihen liittyvistä ravinnoista/asioista....silloin jeesaan mielelläni!
Täällä ”kokis diettarit”, jotka ovat päättäneet laihtua mutta eivät viitsi mitään tehdä sen eteen koska ovat niin ”tavallisia” ihmisiä, alkavat vittuilla näköjään joka sanasta ja täällä ne ihmiset jotka:
A: onnistuvat ja
B: tietävät miten homma hoituu tekevät syntiä morkkaamalla niitä jotka eivät omalla ”kokis dietillään” ole onnistuneet, eivätkä ikinä tule onnistumaan diettaamisessa. Eli, punttis puolelle seuraava tälläinen kysymys, tai privaa niin neuvon mielelläni kaiken minkä osaan, jotta voisit olla tyytyväinen itteesi.
Neuvojia varmaan kyllä myös riittää, mutta tietysti jokalähtöön.

Perään viellä kysymys: miten luulette hyvät painon pudottajat todella onnistuvanne missään jos ainoa painon pudotus keinonne on jauhaa paskaa klubituksessa ja ajatella vimmatusti kuinka ”treeni-pellet” ovat täysin hakusessa teidän ihanteistanne? Kaikella kunnioituksella, arvostan tietysti ihanteitanne mutta älkää olko valheellisia ja luulko että saatte mitään ilmaiseksi!!!!
Ehdotan siksi topiikin nimen muuttamista: klubaajiksi jotka hyväksyvät omat kilonsa eivätkä niitä aio laihduttaa, mutta kitisevät silti kuin vanhat akat ja purkavat turhautuneisuutensa niihin jotka onnistuvat aloittamissaan asioissa.

Miksi edes tällainen topiikki pitää olla olemassa??????

Noniin, tästä voitte aloittaa verbaalisen tekstin katkomisenne, mutta sen voisin lyödä vetoa vaikka miljoonasta, että ei ilman asiakohtaista kiinnostusta voi onnistua missään, eikä toisaankaan dietissä. Mutta ollaan toki hengessä? heko heko!

Viellä pysyäkseni topiikin alkuperäisessä hengessä, 179/83 ja pelkkää vitun lihasta, eikä krammaakaan läskipaskaa tai nestepöhöä. Up Fucking Yours.

Niille jotka ihmettelevät tätä purkaantumistani tiedoksi vain että vituttaa tollaset tolvanat jotka vittuilevat niille ihmiselle jotka vain haluavat auttaa, olkaa sitten läskeinenne kuinka fiksuja haluatte, mutta lopettakaa diettauksesta puhuminen, jos ei kerran homma maistu!
Ja Jone, mainitsit vitsillä rasvaprosenttisi olevan about 300%, mitä vitun merkitystä sillä on kuinka paljon rasvaa on, ideahan oli että kaikki laihduttaa omastaan.....viestejä kun lukee tulee selväksi nopeasti että tämä ”palsta perseestä” on tarkoitettu vain niille ihmisille jotka eivät käy salilla? Enkö minä sitten anorektikkona kelpaa vitun palstallesi, kun laihdutan vain parisataa krammaa?
Ja mitä järkeä laittaa aluilleen haaste johon itse ei pysty lähtemään mukaan edes puoleen-väliin? 2kg painoa nyt lähtee kun käy vääntämässä pönttöön kunnon riista-paskat!
Heitän sulle jone haasteen, että jos pystyt vetämään aivan 100% proteiini diettiä ja treenaamaan kuin kunnon salipelle yhden kuukauden, tarjoan sulle kunnon kännit!
(1l vodka pullo tulee! lisäksi tietysti pyykkilauta-vatsa)

Toivottavasti tämä lässytys antaa edes yhdelle tämän palstan ”diettaajalle” motivaatiota onnistua ihan oikeasti tavoitteessaan.

Meikäläinen kyllä varmaan ottaa tän vähän liian vakavasti? noh, minkäs sille voi kun on personal trainer henkeen ja vereen. Tosin muutenkin kuulun niihin ihmisiin joka ei aloita diettiä joka toinen viikko, vaan hoitaa sen kerralla kunnolla loppuun saakka.
Potkikaa nyt vähän itseänne persuksiin, kesä tulee jo!

ps, proteiini diettaajat, kai pidätte huolta emäs-tasapainostanne!!?????? muuten loppuu taas lyhyeen.....

[muokattu 19.6.2004 09:59]
Karski

Posts: 6,049

#533 • • Karski Pomon kätyri
Ollaas ny.

Mä ymmärrän hyvin williamin purkauksen
(tota yletöntä huutomerkkien käyttöö tuskin kukaan
ymmärtää mut ei se mitään, kukin tyylillään),
kun ihan aikuisten oikeesti pelkällä nestepaastolla
ei saa hyviä tuloksia aikaan. Tässä topikissa
on paljon hyviä ja paljon huonoja vinkkejä, ja
nimimerkillä vuoden aikana nyt 17 kiloo pudottaneena
voin kertoo että todellisia tuloksia alko syntyä
siinä vaiheessa kun aerobinen liikunta tuli mukaan
kuvioon, ei se rasva liikkumatta pala. Toisaalta sit
sen inhottavan säkki-efektin välttämiseks proteiinit
ja kalsium on aivan välttämättömiä. Mäkin luulin
alunperin että mulle riittää se että rasva lähtee
liikkumalla, mut -10 kg kohdalla totesin että ilman
proteiineja mä näytän pian kenguruäidiltä. *ding*
Tutkimusten mukaan esim. maitotuotteet on
apu painonpudotukseen, sopivasti proteiineja
ja kalsiumia.

Kukin tietysti tyylillään, onhan sellanen roikkuva
vyölaukkukin ihan kiva siinä vaiheessa kun
painoo on lähteny yli viis kiloo, mutta mä tähtään
ihan muuhun. Puhumattakaan siitä, missä
kunnossa elimistö on sen jälkeen kun vetäsee
jonkun parin kuukauden nestedieetin. *eiei*
Kalorimäärien tarkkailut ja muut ei myöskään
ainakaan mun elämäntyyliin ja valitsemaani
tapaan pudottaa painoa oo sopinu, syön kuitenki
nyt enemmän kuin vuosi sitten.

Nimim. 192 cm ja lähtöpaino toukokuussa 2003
112 kiloo, nyt 95 ja tavote häämöttää tossa
92 kilossa.

*piis*

[muokattu 20.6.2004 11:46]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#534 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

William-78:
Kirjottakaa punttis puolelle te jotka olette oikeasti kiinnostuneet diettauksesta, treenauksesta ja siihen liittyvistä ravinnoista/asioista....silloin jeesaan mielelläni!
Täällä ”kokis diettarit”, jotka ovat päättäneet laihtua mutta eivät viitsi mitään tehdä sen eteen koska ovat niin ”tavallisia” ihmisiä, alkavat vittuilla näköjään joka sanasta ja täällä ne ihmiset jotka:
A: onnistuvat ja
B: tietävät miten homma hoituu tekevät syntiä morkkaamalla niitä jotka eivät omalla ”kokis dietillään” ole onnistuneet, eivätkä ikinä tule onnistumaan diettaamisessa. Eli, punttis puolelle seuraava tälläinen kysymys, tai privaa niin neuvon mielelläni kaiken minkä osaan, jotta voisit olla tyytyväinen itteesi.
Neuvojia varmaan kyllä myös riittää, mutta tietysti jokalähtöön.



perseilyä!! (*nauru*)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#535 • • Jone Archibald Haddock

William-78:
Täällä ”kokis diettarit”, jotka ovat päättäneet laihtua mutta eivät viitsi mitään tehdä sen eteen koska ovat niin ”tavallisia” ihmisiä,



Siistiä että pystyt noinkin syväluotaavaan analyysiin tänne kirjoittaneista. Tai hei, sit sä vaan kuvittelet? *nauru*

William-78:
alkavat vittuilla näköjään joka sanasta ja täällä ne ihmiset jotka:
A: onnistuvat ja
B: tietävät miten homma hoituu tekevät syntiä morkkaamalla niitä jotka eivät omalla ”kokis dietillään” ole onnistuneet, eivätkä ikinä tule onnistumaan diettaamisessa.



Ihan kaikesta ei tarvitse aina olla neuvomassa. Koitapa vaikka päivän verran neuvoa jotain tiettyä henkilöä kaikessa mahdollisessa ja seuraa kuinka nopeasti se pinna alkaa kiristymään. Esim. mua ei piiruakaan kiinnosta mitä helvetin mieltä sä olet mun läppälaiharistani, enkä todellakaan koskettele itseäni onnesta vaikka tulisitkin leikkimään herra Experttiä ja kertomaan mulle juttujasi.

Mäkin tiedän monta juttua, jotka olisivat sulle ihan hyväksi. Silti pidän ne ihan omana tietonani ellet ihan varta vasten tule kyselemään niistä, koska mulla ei ole suuren suurta tarvetta koittaa muokata sinua, mulle täysin tuntematonta hieman yksinkertaisen oloista narria, oman ihanteeni suuntaan.

William-78:
Perään viellä kysymys: miten luulette hyvät painon pudottajat todella onnistuvanne missään jos ainoa painon pudotus keinonne on jauhaa paskaa klubituksessa ja ajatella vimmatusti kuinka ”treeni-pellet” ovat täysin hakusessa teidän ihanteistanne? Kaikella kunnioituksella, arvostan tietysti ihanteitanne mutta älkää olko valheellisia ja luulko että saatte mitään ilmaiseksi!!!!



”Kaikella kunnioituksella”; on turhaa käyttää sanoja ”kaikella kunnioituksella” jos aikoo kuitenkin avautua täydeltä laidalta. Mitä tulee muuhun osaan, niin mielestäni on sangen mielenkiintoista kuinka kuvittelet, että tänne kirjoittaneet ihmiset eivät tee tavoitteidensa eteen mitään. Kyllä tekevät, keskustelu vaan kuoli siinä vaiheessa kun meitä ”normaaleja ihmisiä” piirun verran ”paremmat” ja ”kauniimmat” (omasta mielestään siis) punttisalispedet tulivat tänne kertomaan millaisia meistäkin pitää tulla, jotta kelpaamme maailmalle.

William-78:
Ehdotan siksi topiikin nimen muuttamista: klubaajiksi jotka hyväksyvät omat kilonsa eivätkä niitä aio laihduttaa, mutta kitisevät silti kuin vanhat akat ja purkavat turhautuneisuutensa niihin jotka onnistuvat aloittamissaan asioissa.



Ahs, tähän pätkään oli upotettu ihannoitavan tehokkaasti hieno analogia ja kokonainen arvomaailma!

Eli siis jos mä en nyt ”onnistu” läppälaiharissani, niin mähän olen kiistämättä heikko ja huono ihminen, joka ei tule onnistumaan missään muussakaan ja on tuomittu jättämään aloittamansa asiat kesken. Hitto, kyllä mä nyt taidan hakea pihalta koivunvitsan ja hieman ruoskia itseäni kun mulle viimein paljastui se fakta, että mähän olen ihmisenä ihan perseestä.

William-78:
Miksi edes tällainen topiikki pitää olla olemassa??????



Huvikseen? Jos ei minkään muun takia, niin siksi että sun kaltaisia Testoja ja Raudoja pännis.

William-78:
Noniin, tästä voitte aloittaa verbaalisen tekstin katkomisenne,



Sori, meni jo. Pitääkö toi lausahdus nyt ottaa tyhmyrin kritiikkinä ”älyä vastaan” ja mielenilmauksena ajattelun hylkäämisen puolesta? *ding*

William-78:
Viellä pysyäkseni topiikin alkuperäisessä hengessä, 179/83 ja pelkkää vitun lihasta, eikä krammaakaan läskipaskaa tai nestepöhöä. Up Fucking Yours.



Tähän tiivistyykin koko viestisi sisältö. ”Vittu et oon niin erinomainen et masturboidessanikin ajattelen vain itseäni.”

William-78:
Niille jotka ihmettelevät tätä purkaantumistani tiedoksi vain että vituttaa tollaset tolvanat jotka vittuilevat niille ihmiselle jotka vain haluavat auttaa, olkaa sitten läskeinenne kuinka fiksuja haluatte, mutta lopettakaa diettauksesta puhuminen, jos ei kerran homma maistu!



No mepä lopetetaan kun sä kerran pyydät, koska pitäähän tollaista ”pelkkää vitun lihasta” olevaa jätkää ja sen toiveita nyt kunnioittaa. Tässäkin oli taas tota älyn kritisointia. Tunnetko kenties jotain älyllistä alemmuutta ihmisiä kohtaan ja koitat kompensoida sitä muin keinoin?

William-78:
Ja mitä järkeä laittaa aluilleen haaste johon itse ei pysty lähtemään mukaan edes puoleen-väliin? 2kg painoa nyt lähtee kun käy vääntämässä pönttöön kunnon riista-paskat!



Olet afaatikko? Se selittäis esim. tän lausahduksen.

Toistona siis ja tällä kertaa lyhyinä lauseina:
Mulla ei ole vaakaa himassa.
2kg on arvio.
Tämä arvio on varovainen.
Myös lihasta on tullut.

Varo, nyt tulee taas pari pitkää lausetta:
Voi olla, että olen laihtunut enemmänkin kuin tuon 2kg (Paskalla käydessä lähti muuten vain 300g. Testasin taannoin kun kävin mutsilla ja faijalla syömässä), mutta en tiedä tarkkaa lukemaa kunnes käyn vaa'alla. Painoa on peilin kautta arvioiden myöskin ”siirtynyt” mahan kohdalta muualle kehoon, johon olen tyytyväinen.

William-78:
Heitän sulle jone haasteen, että jos pystyt vetämään aivan 100% proteiini diettiä ja treenaamaan kuin kunnon salipelle yhden kuukauden, tarjoan sulle kunnon kännit!
(1l vodka pullo tulee! lisäksi tietysti pyykkilauta-vatsa)



...ja nyt mun pitäisi oikeasti ”todistaa miehuuteni” ottamalla vastaan joku sun haasteesi, joka ei mua penniäkään kiinnosta? *nauru**lmao*

Esitänpä sulle vastahaasteen, joka kiinnostaa sua oman arvioni mukaan yhtä paljon kuin toi sun haasteesi mua, ja jos otat sen vastaan, niin voidaan sitten kummatkin tehdä oma osamme ja vetää yhdessä vodkakännit; Syö reilu lierihatullinen paskaa ja ajattele siinä samalla olisko sun syytä joskus panostaa itsesi peilistä katsomisen lisäksi myöskin henkisen pääomasi kehittämiseen.

Painoni putosi muuten just n. 5 kg ihan vaan sen takia, että luettuani viestisi nauroin kunnes perseeni putosi. Kiitoksia siitä. ^__^

William-78:
Toivottavasti tämä lässytys antaa edes yhdelle tämän palstan ”diettaajalle” motivaatiota onnistua ihan oikeasti tavoitteessaan.



”=toivottavasti pelastan puheillani edes yhden sielun kadotuksesta.” Salli mun nauraa. *nauru*

...ja lopuksi itse itseäni siteeratakseni:

Jone:
Sivujuonteena ihmeteltäköön seuraavaa:

En ole koskaan pystynyt hahmottamaan urheilun harrastamista järkevänä ajanviettotapana silloin kuin sitä tehdään siinä määrin, että ko. atleetit eivät juuri muuta elämässään saakaan aikaiseksi. FFS, saatan olla nördaava läski, mutta ainakin mulla on kaiken aikaa menossa helvetillisiä määriä yleishyödyllisiä tai itseäni ja ystäväpiiriäni eteenpäin vieviä proggiksia, joiden tuloksia en koskaan vaihtaisi vaikkapa nyt sikspäkkiin (ellei puhuta oluesta).

Rajat nyt sentään itsensä ja oman kehonsa palvomisellekin.



[muokattu 19.6.2004 12:11]
Avatar
#536 • • ALIEN Guest
*lmao*
W

Posts: 1,049

#537 • • W
A: Sinusta syväanalyysin tekemiseen ei tarvinnut käyttää aikaa, sillä kerroit itse aikaisemmin aikovasi lahduttaa ainoastaan kokista vähentämällä, sekä olenhan saanut lukea jo vähintään kymmeneen kertaan kunka vieroksut kaikkea
mahollista liikuntaa.

B: Jos katsoo kohtaa A, voi todeta että tuollainen kaveri jos kuka saattaisi tarvita hieman apua diettinsä läpi saamiseksi, edes tietoa ruokavalioista.

C: Koko ajan painotat loistavaa itsetuntoasi, miksi siis niin kamalasti ottaa aina hampaasta kuin palstalle jossa tarkoituksena on kevyempi elämä, eksyy joku joka on ajatellut samansuuntaisesti jo huomattavasti aikaisemmin kuin sinä.

D: tuo koivunvitsa kuulostaa hyvältä, mutta mitä suotta sinä rasitat hartioitasi, kun minä voin hoitaa selkäsaunan puolestasi?

E: Edelleen olen sitä mieltä ettei kannata avata topiikkia jossa on näin paljon asiota joita vieroksut ja vihaat.

F: Jos masturboin, ajattelen mielummin vaikka äitiäni kuin sinun kaltaista puolikarvaista pumpulituppoa.

G: Miehen piti ”laihduttaa” ja nyt ei enää kiinnosta? no se nyt ei ollut uutta.

H: Kun painotat lopussa ”henkisen pääoman kehitystä” kysymys, että jone kulta, onko paras paikka kehittää itseään henkisesti kirjoittaa täyttä offtopic paskaa koko ajan aivan väärälle palstalle? Laihduttamisessa ei ole mitään henkistä. Sinun henkinen kehityksesi ei ole kyllä nyt löytänyt aivan oikeaa satamaa? Avaa itellesi uusi topic - jonen elämän viisaudet.

I: Kirjoita jälleen pitkä litanja siitä kuinka elämänarvosi ovat erillaiset, joiden vuoksi haluat laihtua, mutta et suinkaan kuitenkaan laihtua, sillä syöt kuin sika ja makaat himassa mielummin, kyllä tollaset ”nörtit” on nähty.
Ootko duunissakin viellä koffilla nostelemassa tyhjiä pulloja kipperiin?
*iloinen*
ps, senkun kirjoitat mitä paskaa haluat, olen jo nähnyt sut luonnossa, ja tulen varmasti viellä näkemään.....erona että seuraavalla kerralla täytyy tulla moikkaamaan!
*pahis*

[muokattu 19.6.2004 12:30]
Ozie

Posts: 1,389

#538 • • Ozie
William-78: Paljon puhuit asiaa. Kyllähän se vähän helpottaa diettailua jos tietää että miten se pitää tehä. Semmoset dietit joissa juodaan pelkkää vettä joka päivä ei vie kovinkaan pitkälle.

Sitte itse asiaan. Oma kiristelyt jäi siihen että 80 -> 77kg. Sitte alko duunit ja tuli muutto niin on treenit ja syömiset kärsiny pahasti. Nyt vaan pitää yrittää kituutella syksyyn asti et pääsee uudestaan treenaa ja syömään kunnolla.
Jone

Posts: 8,258

#539 • • Jone Archibald Haddock
Herra Teininimimerkki:
Ajattelin tästä nyt lähteä Kaapelitehtaalle, mutta saat kyllä vastineesi myöhemmin.
W

Posts: 1,049

#540 • • W

Jone:
Herra Teininimimerkki:
Ajattelin tästä nyt lähteä Kaapelitehtaalle, mutta saat kyllä vastineesi myöhemmin.



Haista sinä jone poju vittu! *släp*
Sinä saat oman osasi ihan luonnossa....*pahis*

[muokattu 19.6.2004 12:46]