Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,015 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#481 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
ei meidän sämpä kuules luule. se _tietää_ *vink*



*nauru*

Viina/kirkas/vodka 220,6kcal/100g

lähde: ktl.fi/fineli

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#482 • • UnityF joo just se

alien:
muistakaa ihmiset (jos haluatte laihduttaa) - VESI *SYDÄN*




Vesi on todella tärkeä.. ainakin 8 normaali lasii päivässä pitäis juoda... *joo*

mä juon nykyään 1,5L vettä päivässä + teet ja kahvit ja sokerittomat mehut..
Neste on tärkeä laihutuksessa *joo*


Ja jos tekee mieli jotain hyvää niin jotta ei osta niitä sipsiä dippikastikkeen kanssa niin hyvä vaihtis on kurkkuu ja muita vihanneksia dipin kanssa.. *joo* se on pienempi pahe.. *vink**hymy*
RINJET

Posts: 6,900

#483 • • RINJET Team Sika
joo vettä kannattaa tosiaanki deitillä juoda reippaasti tai vaihtoehtoisesti muita
kalorittomia juomia...

tosin niitäkään ei liikaa, yli viiden litran ei suositella menevän sillä jo poistuvat
nesteet kaappaavat suoloja ynnä muita ravinteita mukaansa ja näin horjuttavat
elimistön tasapainoa...

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#484 • • ALIEN Guest
jep! vesi on mun salaisuus *iloinen*

(hyvänä kakkosena tulee kola! *kuolaa*)
kilobitti

Posts: 2,419

#485 • • kilobitti 1-2-3 techno

UnityF:
mä juon nykyään 1,5L vettä päivässä + teet ja kahvit ja sokerittomat mehut..
Neste on tärkeä laihutuksessa *joo*



Mut tee ja kahvi ovat diureetteja, eli ne tuskin ainakaan lisää nesteen määrää kehossa, vaan pistää sen vaan menemään läpi?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jaques

Posts: 1,390

#486 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaahas nyt pitäs kai aloittaa taas tää uhreileminen kunnolla et ehkä pääsis hyvään kuosiin kerrankin pitkään aikaan. Jos kellään on hyvii dietti (eli ruokavalio) vinkkejä ja kokeiltuja painon pudotus/ trimmaus rutiineja niin ne ovat tervetulleita. Tarkoituksena saada tämän 193 cm rakenteen painamaan alle sen maagisen 100 rajan ja vyötärön pehmusteet pois tieltä. *nauru* Nyt alkaa aamu lenkkeily, salitreeni, venyttely, limpparin litkuttamisen lopetus ja kevyeen ja monipuolisen ruokavalion laitto.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

micqo

Posts: 1,094

#487 • • micqo

alien:
muistakaa ihmiset (jos haluatte laihduttaa) - VESI *SYDÄN*




-Yhdyn samaan eli tärkeä osatekijä.... 2 litraa olis määrä mikä pitäis juoda...ja ei pelkkä vesi painoa tiputa,liikunta & ruokavalio/terveelliset elämän tavat,niin se onnistuu....jos onnistuu....kesä on laihista ajatellen pahinta mahdollista aikaa..hankala olla vastustamatta jääkylmää bissee & grillausta *slurps*
DESPE

Posts: 4,580

#488 • • DESPE
joo tee ja kahvi diureetteja , mutta esim vihreää teetä , mikä on parasta nesteenpoistajaa eri tee ja kahvijuomista , niin sitäkään ei kannata juoda yli 2 kuppia päivässä
RINJET

Posts: 6,900

#489 • • RINJET Team Sika
vihreeta teetä voi hyvin juoda pari litraa päivässä...

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#490 • • ALIEN Guest

Lene:
*pälä pälä pälä*



eli muistakaa juoda sitä vettä!! *iloinen* niin saatte ehkä vielä joskus yhtä kireen kropan, kuin mulla! *vink*
Avatar
#491 • • ALIEN Guest
ja Alien taas suosittelee jokaiselle naiselle iltapalaks vähintään yhden teelusikallisen verran proteiini-pitoista miehen siemennestettä *iloinen*
Avatar
#492 • • ALIEN Guest

Lene:
Nimimerkillä kokemusta on? *lmao*



No todellakin on! Kyllä mä nyt omat protsku-iltapalani syön jos ei ole muutakaan tarjolla! *slurps* Muutenhan se olis tuhlausta *nauru*
Avatar
#493 • • ALIEN Guest
Tosin Alienin tarjonnalla saa semmoiset 2 litraa heitolla, et totaaa.... pistäkää privaa niin saa tulla maistelemaan *vink*
JustinSan

Posts: 822

#494 • • JustinSan Nullius in verba

Lene:
Vedestä:
...



Mites nyt sitten kuolenko mä pois ku juon karkeesti arvioituna tollaset 5l. vettä päiväs? Kai mä sit hukun tai jotain...
Minkäs sille mahtaa jos on jano *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Derivaatta

Posts: 29

#495 • • Derivaatta Filosofian Maisteri
Kyllä vettä kannattaa juoda, niin ihokin pysyy paremmassa kunnossa. Naiset huom!
yksi parhaista tavoista hoitaa ihoa on siis vain juoda kirkasta *vink*

Muistaakseni iltasanomissa oli juttu, että keskimääräinen suomalainen nauttii ”kirkasta” litran viikossa. Tosin kyseessä ei taida olla vesi kuitenkaan... *plur*

Kannattaa Justin olla varovainen jos kehon suola-nestetasapaino häiriintyy
pahasti niin se voi olla sitten kanttu vei. Kohtuus kaikessa. 5 on melko paljon
päivässä jos ei kuluta sitä vaikka joraamalla pois.
Jone

Posts: 8,258

#496 • • Jone Archibald Haddock

Lene:
Päivän aikana saa tarpeeksi nestettä, kun juo 1,5–2 litraa ja lisäksi litran nestettä jokaista liikuntatuntia kohden.



Ton mukaan mun pitäisi näin kesäisin juoda 10 litraa nestettä päivässä. *ding*
Anne

Posts: 424

#497 • • Anne The Apina.
Jesh!
Pikkuhiljaa alkaa näkymään tuloksia kevään ruokatarkkailun ja treenailun jälkeen. *jiihaa* Aamulla meni nimittäin todella nätisti päälle housut, jotka vielä keväällä tuntuivat liian kireiltä ja ahdistavilta. Ja operaatio \”jenkkakahvat kuriin\” on ainakin peilin mukaan onnistunut ihan kiitettävästi.. *iloinen*

Yhtenä alkuperäistavoitteista taisi olla karkin syönnin reilu vähentäminen, mutta siitä ei tainnut tulla mitään. Vieläkin menee varmaan reilu kilo karkkia viikossa, mikäli en kierrä kaupan karkkihyllyä kaukaa. *blush*

Mutta operaatio jatkuu. *hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

MaSari

Posts: 1,986

#498 • • MaSari space jammer
Koitin tänään metsästää vaakaa duunissa mut huonolla menestyksellä. Nytpä joudun siis kärsimään tiedottomuudesta. On mul vissii paino jonku kilon verran tippunu vaik tän hetken tilanteen mukaan mun pitäis olla ku pullataikina (niinku joka kuukaus, mut anyway). Oon onnistunu pitäytymään tervellisissä ruokatottumuksissa ja vettä juon aiiiikas paljon. Jeee *hihu* Kohta voisin siis palkita itseäni *vink* *nauru* No ei tod! Just ton takii ihminen lihoo uudestaan ja uudestaan.. Ollaan ku jojoja konsanaan, ainakin mä oon, ja se on pahin mahdollinen tapa laihduttaa, koska se aiheuttaa terveryshaittoja.. Aijaijai *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

W

Posts: 1,049

#499 • • W
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....pari kiloa viellä niin elämääni paistaa aurinko jälleen. Tämän innovoittamana toivotan kaikille hyvää diettinkiä ja sitäkin parempaa kevättä! *aplodit*
vaavu

Posts: 1,324

#500 • • vaavu vara-vana
Ollaan käyty Villen kanssa pari kolme kertaa viikossa juoksulenkillä noin kuukauden ajan. Motiivina on ollut enemmänkin kunnon kohotus kuin ulkonäön reparointi. Tänään kuitenkin katselin itseäni ensi kertaa peilistä sillä silmällä, ja huomasin että tuollakin harvalla liikuntatahdilla on ollut jo ulkonäöllisiä vaikutuksia.

Mutta ehdottomasti parasta on, että nyt askel nousee lenkkipolulla ihan eri tavalla kuin silloin ensimmäisillä kerroilla. Nyt ei enää tarvitse hävetä omaa hidasta lyllertämistään, kun jaksaa vähän pitää tahtiakin yllä.