1,827 posts, 92 pages, 763,517 views
rabari:
siis turhan moni täälläkin unohtaa nuo pienet perussäännöt mitkä vallitsee painonpudotuksessa...
---
2. Aamulenkki tyhjään vatsaan tai vaihtoehtoisesti riittävän ajan kuluttua viime-ateriastasi. Elimistö käyttää suoraan melkeen rasvaa energiaksi, kun ei hiilareita ole enään saatavilla yön paaston jälkeen.
S-T:
Tuota aamulenkkiä en itse lähtisi ollenkaan kannattamaan. Asiahan lienee niin, että jos oikeasti lenkkeilet, niin elimistö tarvitsee energiaa nopeasti jolloin se ei ehdi saada sitä energiaa rasvavaroista, joiden käyttöönotto on kohtuu hidasta, vaan kuluttaa juurikin niitä lihaksia. Itse jos yrittäisin tosissani laihtua, niin yleisestikin suosisin vähäkalorista ruokavaliota, joissa ne kalorit vielä koostuvat mahdollisimman vähän nopeista hiilareista. Sen lisäksi harrastaisin usein ja paljon kevyempää liikuntaa, kuten esim. kävelisin kaikki mahdolliset matkat kohtuuvauhtia. Kävelisin esim. aamulla töihin/kouluun, tai osan matkasta, jos liian pitkä matka muutoin, tyhjällä vatsalla.
yusu:
edit: rasvaimu + DNP jos haluu laihtua
[muokattu 27.5.2004 14:41]
cheat:
hieman kärjistetysti : mitäs luulette, kumpi laihtuu pysyvästi, ketoosinarkkari joka vetelee pekonia ja munakasta
sampa:
vanha kunnon sananlasku joka toimii vieläki:
syö aamulla kuin kuningas
päivällä kuin herra
illalla kuin kerjäläinen
[Nuclear]:
No niin, tänään tuli sit vaaka hankittua ku Hullujen Päivien tuote oli viel mallistossa ja sillon sen unohdin ostaa. Vois vähän katella lähteeks tota painoo mihinkään, tosin patteria se vielä vaatii, mut...
[Nuclear]:
Pah, hyvä vaaka ku näyttää viel 50g tarkkuudellakin. Eikä mua nyt haittaa vaikken laihtuiskaan ku oon jo _niiiiin_ timmissä kunnos nyttenkin.
sampa:
kossuvissy ei paljon lihota
Hyzenthlay:
---
sampa:
kossuvissy ei paljon lihota
---
Luulet vaan, kyllä se kirkas viinakin ihan hyvin energiaa sisältää.