Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,480 views

henkka

Posts: 4,973

#461 • • henkka

GoA:
Rabari, _todella_ asiallista tekstiä. Siinä oli paljon hyvää asiaa tiivistettynä. *joo*



Suoraan tietojätistä tms. *iihhih*
S-T

Posts: 1,195

#462 • • S-T Pieni

rabari:
siis turhan moni täälläkin unohtaa nuo pienet perussäännöt mitkä vallitsee painonpudotuksessa...

---

2. Aamulenkki tyhjään vatsaan tai vaihtoehtoisesti riittävän ajan kuluttua viime-ateriastasi. Elimistö käyttää suoraan melkeen rasvaa energiaksi, kun ei hiilareita ole enään saatavilla yön paaston jälkeen.


Tuota aamulenkkiä en itse lähtisi ollenkaan kannattamaan. Asiahan lienee niin, että jos oikeasti lenkkeilet, niin elimistö tarvitsee energiaa nopeasti jolloin se ei ehdi saada sitä energiaa rasvavaroista, joiden käyttöönotto on kohtuu hidasta, vaan kuluttaa juurikin niitä lihaksia. Itse jos yrittäisin tosissani laihtua, niin yleisestikin suosisin vähäkalorista ruokavaliota, joissa ne kalorit vielä koostuvat mahdollisimman vähän nopeista hiilareista. Sen lisäksi harrastaisin usein ja paljon kevyempää liikuntaa, kuten esim. kävelisin kaikki mahdolliset matkat kohtuuvauhtia. Kävelisin esim. aamulla töihin/kouluun, tai osan matkasta, jos liian pitkä matka muutoin, tyhjällä vatsalla.

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#463 • • GoA Guest

S-T:
Tuota aamulenkkiä en itse lähtisi ollenkaan kannattamaan. Asiahan lienee niin, että jos oikeasti lenkkeilet, niin elimistö tarvitsee energiaa nopeasti jolloin se ei ehdi saada sitä energiaa rasvavaroista, joiden käyttöönotto on kohtuu hidasta, vaan kuluttaa juurikin niitä lihaksia. Itse jos yrittäisin tosissani laihtua, niin yleisestikin suosisin vähäkalorista ruokavaliota, joissa ne kalorit vielä koostuvat mahdollisimman vähän nopeista hiilareista. Sen lisäksi harrastaisin usein ja paljon kevyempää liikuntaa, kuten esim. kävelisin kaikki mahdolliset matkat kohtuuvauhtia. Kävelisin esim. aamulla töihin/kouluun, tai osan matkasta, jos liian pitkä matka muutoin, tyhjällä vatsalla.



Itseasiassa tuollainen nopea aamulenkki (HIIT) tai rauhallinen tunnin kävely juuri aamuisin on parasta rasvanpolttoon. Tästä nyt tulee taas tämä paha sana ja sia mutta esimerkiksi juuri aamulenkit ovat kehonrakentajien suosiossa ja he kuitenkin ovat varmaan juuri niitä ihmisiä jotka tietävät miten polttaa rasvat pois niin että lihat säilyy. =)

Ja tuosta HIIT:stä vielä niin ainakin pakkotoistossa tuo on saanut suosiota. itsekin tuota on tehnyt ja vain sanoa että ainakin kunto kasvaa tehokkaasti. tässä vielä linkki tuohon HIIT:iin liittyen: http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp
Ja jos lisää tietoa haluu juuri aamuaerobisesta niin pakkotoisto, haku ja aamuaerobinen. *hymy*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#464 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
noin olen mäkin käsittänyt, eli aamuaerobinen on hyvästä. Tosin heti aamusta lenkille lähteminen voi olla joillekin ylivoimaista, esim. jos itse menen, otan jonkun pienen hedelmän ennen sitä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#465 • • GoA Guest

yusu:
edit: rasvaimu + DNP jos haluu laihtua *nauru*

[muokattu 27.5.2004 14:41]



Juu kaikki vaan käyttämään DNP:tä. sillä voi polttaa noin 8 kiloa rasvaa parissa viikossa.

Ainiin, se on muuten teollisuusmyrkky jonka käyttämisessä tehokkaan annoksen ja kuoleman välillä on todella pieni raja. Sivareihin kuuluu mm. sperman värjäytymine keltaiseksi., Järkyttävä hikoilu (sänky joka aamu oikeasti märkä), aerobisen kunnon kova lasku ym. Ja kyllähän pieni osa pro bodareista tuota käyttävät. Myös amfetamiinia on käytetty laihduttamiseen. Nykyään suosittuja aineita ovat clenbutorol ja efedriini.

Jos jokainen käyttää järkeään niin ehkä kuitenkin on järkevämpää pysyä noissa terveellisissä luonnonmukaisissa tavoissa laihtua mutta jos haluaa käyttää apuna aineita niin sehän on sitten jokaisen oma asia. =)
cheat

Posts: 796

#466 • • cheat
Täällä on noita ketoosi dieettejä kans vilauteltu...kokeiltu on ja onhan se tehokas tapa, mutta ihan oikeesti, mä ainakin epäilen sellasen ihmisen järkeä joka kuvittelee pääsevänsä pysyviin tuloksiin tämän avulla...hieman kärjistetysti : mitäs luulette, kumpi laihtuu pysyvästi, ketoosinarkkari joka vetelee pekonia ja munakasta, vai toinen joka syö marjoja ja ruisleipää?!?

[muokattu 27.5.2004 17:02]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#467 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

cheat:
hieman kärjistetysti : mitäs luulette, kumpi laihtuu pysyvästi, ketoosinarkkari joka vetelee pekonia ja munakasta



ei kun broilerin fileesuikaleita, kananmunia ilman keltuaisia, leikkeleitä, vähärasv. juustoa, jauhelihaa, rahkaa, raejuustoa :p en mä ainakaan pekoniin koskis jos olisin ketodieetilä. Noh, kananmuniin en koske kumminkaan.. *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sampa

Posts: 2,790

#468 • • sampa Team Sika
vanha kunnon sananlasku joka toimii vieläki:
syö aamulla kuin kuningas
päivällä kuin herra
illalla kuin kerjäläinen

--
Team *possu*

DESPE

Posts: 4,580

#469 • • DESPE
Joo illalla hiilarit minimiin ja protskua vain, ja mielellään hitaasti imeytyvää proteiinia.
Aamulenkit on kyllä hyvä asia, ja mikäli ne pitää kohtuullisen kevyinä, mutta skidisti hiki lentää, ei se lihaksiin niin vaikuta ,pikemminkin rasva lähtee .. Tosin jos haluaa dietata itsensä kireeseen kuntoon , niin on varauduttava siihen että myös lihasta lähtee hieman.. Jos haluat kireäksi hetkessä ja samalla vielä kasvaa niin siinä vaiheessa en osaa suositella mitään muuta kuin :

http://www.lifetechlabs.com *eiei*
Avatar
#470 • • ALIEN Guest

sampa:
vanha kunnon sananlasku joka toimii vieläki:
syö aamulla kuin kuningas
päivällä kuin herra
illalla kuin kerjäläinen



aamulla, kuin nälkiintynyt kulkukoira
päivällä, kuin kiimainen sonni
illalla, kuin laiska uros-leijona *rrrroooaaarrr!!*

treenaa vaan vitusti niin pysyy kireenä sikana! *iloinen*

[muokattu 27.5.2004 20:36]
Avatar
#471 • • ALIEN Guest
muistakaa ihmiset (jos haluatte laihduttaa) - VESI *SYDÄN*
India

Posts: 475

#472 • • India
No niin nyt pääsen minäkin ilmottautumaan mukaan.
Tossa selailin muutaman viimeisen sivun ja jo rupesi ahdistamaan!*eiei*

Mä en ymmärrä mistään hiilareista, protskuista tai saati sitten tiedä mitä on hyvät ja pahat rasvat.. mutta uskon siltikin pystyväni painoa pudottamaan!

Eli tästä lähdetään, painoa tuli siis noin 22 kiloa joista 7 jäi sairaalaan ja 3 on lähtenyt nyt vajaassa kahdessa viikossa. Vielä pitäs joku 7 kiloa tiputtaa pois ja loput ylimääräset saa jäädäkin.

Toi kaikki on tietenkin ihanasti perseessä ja mahan seutuvilla ja ne taitavat ollakin ne hankalimmat seudut saada pois. Olen nyt jättänyt suklaan ja muut karkit pois ja pureskellut iltaisin himoissani vain vesirinkilöitä. Muuten syön yhden tai kaksi lämmintä ruokaa päivässä jotka ovat kasvis ruokia. Lisäksi hedelmiä ja vihanneksia..

Liikuntaa en pysty vielä ihan täysillä harrastamaan mutta jahka olo pikkasen paranee niin rupean pyöräilemään. Näillä ajattelin aloittaa, katsotaan miten lähtee käyntiin
[Nuclear]

Posts: 5,855

#473 • • [Nuclear] el aprendiz
No niin, tänään tuli sit vaaka hankittua ku Hullujen Päivien tuote oli viel mallistossa ja sillon sen unohdin ostaa. Vois vähän katella lähteeks tota painoo mihinkään, tosin patteria se vielä vaatii, mut...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#474 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
No niin, tänään tuli sit vaaka hankittua ku Hullujen Päivien tuote oli viel mallistossa ja sillon sen unohdin ostaa. Vois vähän katella lähteeks tota painoo mihinkään, tosin patteria se vielä vaatii, mut...



ei lähde! sä jätkä lihoot niin saatanasti ens kesänä! aaahhahahahaa!! *lmao**lmao**lmao*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#475 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
ei lähde! sä jätkä lihoot niin saatanasti ens kesänä! aaahhahahahaa!! *lmao**lmao**lmao*


Pah, hyvä vaaka ku näyttää viel 50g tarkkuudellakin. Eikä mua nyt haittaa vaikken laihtuiskaan ku oon jo _niiiiin_ timmissä kunnos nyttenkin. *lmao*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#476 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
Pah, hyvä vaaka ku näyttää viel 50g tarkkuudellakin. Eikä mua nyt haittaa vaikken laihtuiskaan ku oon jo _niiiiin_ timmissä kunnos nyttenkin. *lmao*



nyt jätät ne sinapit, makkarat ja kaljat !! *nuruuuururururur uu uuu uu*
sampa

Posts: 2,790

#477 • • sampa Team Sika
kossuvissy ei paljon lihota

--
Team *possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#478 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sampa:
kossuvissy ei paljon lihota



Luulet vaan, kyllä se kirkas viinakin ihan hyvin energiaa sisältää.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#479 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
sampa:
kossuvissy ei paljon lihota

---


Luulet vaan, kyllä se kirkas viinakin ihan hyvin energiaa sisältää.



ei meidän sämpä kuules luule. se _tietää_ *vink*
Cloudberry

Posts: 493

#480 • • Cloudberry
Toivottavasti kevätkilonpudotuksen saa aloittaa vasta heinäkuun alusta? Koska siihen saakka ajattelin kyllä istua koneella selän kipeäksi ja perseen leveäksi..
Aika paljon on allergioita ja sen lisäksi olen vapaaehtoisesti lihattomalla ruokavaliolla sekä absolutisti, mutta tuosta huolimatta hitaasti ja varmasti on paino noussut. 60kg ei ole numerona ihan hirveän paljon 163 senttiselle naiselle, mutta minun tapauksessani sekin vähä on täyttä nörtti-plösöä ja Pepsi-turvotusta, enkä itse kaipaa itselleni pyöreää pyllyä tai isompia rintoja. Muiden mielipide ei niin kiinnosta, ruipulana vaan oli kiwempaa.. Bileissäkään en jaksa enää niinkuin ennen. Hyötyliikunta ei enää riitä, kun syön sekä suruuni että palkinnoksi että sosiaalisesti, ja muuten vihaan sydämestäni kaikkea ”oikeaa” urheilua. *eiei*
Eli paino takas 55:een ja lihakset parempaan kuosiin. Tupakoinninkin lopetan, mutta vasta myöhemmin.. Sitten kun pääsen jokeen uimaan ilman hypotermian vaaraa, ja ulkoilla voi ilman että hiki jäätyy ja löydän jonku sopivan kesäkollin omaksi ”personal traineriksi”.. *iihhih*
Ei mutta oikeasti, ilmoittaudun mukaan, ja mittaan kesäkilonpudotuksen tulokset eka heinä/elokuun vaihteessa, ja sitten elo/syyskuun vaihteessa, ja postaan tulokset tänne. Aika näyttää onko ne kannustavaa esimerkkiä muille, vai lohdullista myötähäpeää.. itsehillinnässä kun on toivomisen varaa. *blush*

Nyt: 60kg/ laiskahko syöppö anti-urheilija
Tavoite: 55kg/ energinen ruipula *joo*
Aikataulu: syyskuun alkuun mennessä, 3kk aikaa..