1,827 posts, 92 pages, 750,209 views
dj upi, 8.4.2007 21:49:
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
Hyzenthlay, 8.4.2007 21:53:
---
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
---
Kuiva omenasiideri mieuummin kirkkaita viinoja tai valkkaria kuin esim. tummia viinoja tai jotain sokerilitkuja. Energiaahan alkoholissa on joka tapaukses se 9kcal/g. Eli vesilinjalle jos oikein haluaa hifistellä.
Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
dj upi, 8.4.2007 22:12:
Hihi.. Siin on vaan se et jos juo alkkomahoolia ni sit elimistön energiankulutusmetodit menee jotenki viduralleen ja se läski ei lähde läskistä vaan jostain muualta. En oo sataprosenttisesti selvillä miten homma toimii mut jotenkin noin kuitenkin :D
_-JackaL-_, 8.4.2007 22:22:
No joo... upi & star *piis*mut eihän teidän iässä pitäis olla vielä ees kertynyt läskiä
kun ei sitä ole vielä munkaan ikään mennessä pitänyt kertyy
pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan
kilobitti, 16.4.2007 12:15:
---
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan
---
Ihan mielenkiinnosta; pysyykö paastolla lähteneet kilot poissa?
Mulla paino on noussut talven aikana 2-3kg, mut on ns. varaa*hih*
pupuTupuna, 16.4.2007 12:31:
---
kilobitti, 16.4.2007 12:15:
---
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan
---
Ihan mielenkiinnosta; pysyykö paastolla lähteneet kilot poissa?
---
Mä tein viime keväänä neljän päivän paaston ja kyllä mulla pysy ne kilot poissa aika pitkäänkin. Mutta mä söinkin sen paaston jälkeen tosi terveellisesti
La Petite, 17.4.2007 08:54:
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.
Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.
Dinsku, 17.4.2007 23:56:
---
La Petite, 17.4.2007 08:54:
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.
Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.
---
TODELLAKIN!! Kuunnelkaa asiasta tietäviltä!!