Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,121 views

Freja

Posts: 8,775

#1201 • • Freja Sihteeri
Kilo viikossa ois jees, ni mä oisin si kesäl aika timmis kunnos *pepsodent*

Joo tiedän kyllä että ei tuu tapahtumaan, mutta pitäähän sitä haaveita olla :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

dj upi

Posts: 1,835

#1202 • • dj upi
Hei, kertokaas nyt ku haluisin bilettää ja tietysti ottaa muutaman juoman silloin tällöin ni mikä olis parasta laihdutuksen kannalta?

Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1203 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

dj upi, 8.4.2007 21:49:
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?



Kuiva omenasiideri *joo* mieuummin kirkkaita viinoja tai valkkaria kuin esim. tummia viinoja tai jotain sokerilitkuja. Energiaahan alkoholissa on joka tapaukses se 7kcal/g. Eli vesilinjalle jos oikein haluaa hifistellä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

dj upi

Posts: 1,835

#1204 • • dj upi

Hyzenthlay, 8.4.2007 21:53:
---
dj upi, 8.4.2007 21:49:
Itse olen oluenjuoja, joka ei hirveästi auta laihdutusaikeissa. Viinassa taas on hirviät määrät energiaa ja light-siiderit maistuu oksennukselta. Viini väsyttää bileissä, ainakin punaisena. Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?

---


Kuiva omenasiideri *joo* mieuummin kirkkaita viinoja tai valkkaria kuin esim. tummia viinoja tai jotain sokerilitkuja. Energiaahan alkoholissa on joka tapaukses se 9kcal/g. Eli vesilinjalle jos oikein haluaa hifistellä.



Kuiva omena rocks! Kiitos tiedosta, luulin et seki on jotain tappojuomaa mut toisaalta ni eihän siinä tietenkää oo niin paljoa sokeria kun se on kitkerää! :D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1205 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no ei siinäkään vähän niitä kaloreita ole, mut toisaalta, tuleeko sitä dokatessa syötyä niin paljon? Pikemminkin liikuttua ja tanssittua *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

_-JackaL-_

Posts: 281

#1206 • • Edited _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija

dj upi, 8.4.2007 21:49:
Onko jollain jotain ratkaisuja vai pitääkö siirtyä vesilinjalle?


^Vesilinjalle^

Jollet nyt mitään ihan ihmeellistä kropan muutosta ole hakemassa niin kyllä se kroppa kestää muutaman oluenkin silloin tällöin. Kunhan ei joka päivä tissuttele!

Ihmiset on yksilöllisiä. Toiset onnistuvat painon pudotuksessa helpommalla kuin toiset.
Itse kuulun tuohon ensimmäiseen kategoriaan. Tammikuusta lähtenyt noin 5 kg, oikeestaan pelkällä treenillä ja pikkusen kattomalla mitä leipäläpeensä tunkee. Mitään paheita en ole joutunut jättämään *pahis* ja kroppa on ihan kohtuu hyvässä muotissa *iloinen**jiihaa*

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

starfish

Posts: 309

#1207 • • starfish
Musta tuntuu, että läskit vaan karisee ku käy bileissä.
On se niin kuntoliikuntaa.
dj upi

Posts: 1,835

#1208 • • dj upi
Hihi.. Siin on vaan se et jos juo alkkomahoolia ni sit elimistön energiankulutusmetodit menee jotenki viduralleen ja se läski ei lähde läskistä vaan jostain muualta. En oo sataprosenttisesti selvillä miten homma toimii mut jotenkin noin kuitenkin :D
_-JackaL-_

Posts: 281

#1209 • • Edited _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
No joo... upi & star *piis*mut eihän teidän iässä pitäis olla vielä ees kertynyt läskiä *hih*
kun ei sitä ole vielä munkaan ikään mennessä pitänyt kertyy *pahis*

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Marjo

Posts: 1,796

#1210 • • Marjo pupuTupuna

dj upi, 8.4.2007 22:12:
Hihi.. Siin on vaan se et jos juo alkkomahoolia ni sit elimistön energiankulutusmetodit menee jotenki viduralleen ja se läski ei lähde läskistä vaan jostain muualta. En oo sataprosenttisesti selvillä miten homma toimii mut jotenkin noin kuitenkin :D



Joo, mäkin olen joskus lukenut, että elimistö menee jotenkin sekaisin dokatessa ja rasvan palaminen lakkaa siinä vaiheessa, kun elimistö alkaa polttaa alkoholia.
dj upi

Posts: 1,835

#1211 • • dj upi

_-JackaL-_, 8.4.2007 22:22:
No joo... upi & star *piis*mut eihän teidän iässä pitäis olla vielä ees kertynyt läskiä *hih*
kun ei sitä ole vielä munkaan ikään mennessä pitänyt kertyy *pahis*




Nihkeetä mutta totta... Kyllä sitä vain kertyy sen verran, että itsellä ainakin on epämukava olo. Ympäristö tuskin on mitään megalomaanista muutosta huomannut. Jos vaikka viisi kiloa saisi pois niin olisin tosi tyytyväinen :)
pyllyjumala

Posts: 469

#1212 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää *nauru* Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan *aplodit*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

kilobitti

Posts: 2,419

#1213 • • kilobitti 1-2-3 techno

pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää *nauru* Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan *aplodit*



Ihan mielenkiinnosta; pysyykö paastolla lähteneet kilot poissa?

Mulla paino on noussut talven aikana 2-3kg, mut on ns. varaa*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Marjo

Posts: 1,796

#1214 • • Marjo pupuTupuna

kilobitti, 16.4.2007 12:15:
---
pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää *nauru* Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan *aplodit*
---
Ihan mielenkiinnosta; pysyykö paastolla lähteneet kilot poissa?

Mulla paino on noussut talven aikana 2-3kg, mut on ns. varaa*hih*



Mä tein viime keväänä neljän päivän paaston ja kyllä mulla pysy ne kilot poissa aika pitkäänkin. Mutta mä söinkin sen paaston jälkeen tosi terveellisesti juuri siksi, että sais pidettyy ne tulokset. Kesällä matkustettiin Kreikkaan ja siellähän tuli sitten herkuteltua oikein kunnolla ja puoltoista kiloa kerääntyi elopainoon lisää. Eli siihen pysyyko ne kilot poissa voi vaikuttaa tosi paljon itse. Varsinainen laihdutuskeino se ei ole, mutta sen jälkeen on helppo alkaa syödä terveellisemmin kuin aiemmin.
KooKie

Posts: 4,338

#1215 • • KooKie aka. Petress Pan

pupuTupuna, 16.4.2007 12:31:
---
kilobitti, 16.4.2007 12:15:
---
pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan
---
Ihan mielenkiinnosta; pysyykö paastolla lähteneet kilot poissa?
---

Mä tein viime keväänä neljän päivän paaston ja kyllä mulla pysy ne kilot poissa aika pitkäänkin. Mutta mä söinkin sen paaston jälkeen tosi terveellisesti



Erinäisissä alan lehdissähän paastot tuomitaan jyrkästi laihdutuskeinona, mutta samoista lehdistä on tullut luettua myös, että on helpompi pysyä laihana, kuin laihduttaa. Ts. jos ihmekonsteilla saa muutaman kilon pois, ne on sitten helpompi pitää poissa, kuin "perinteisin menetelmin" menettää ne samat kilot. Toisaalta paastot ja muut ns. ihmekonstithan aiheuttavat useimmilla painon jojoilua (eli ne kilot siis palaavat heti perus elämäntyyliin palattua), mutta jokainen tyylillään.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

La Petite

Posts: 1,160

#1216 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.

Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.

--
Rem tene, verba seqventur

unoha

Posts: 929

#1217 • • unoha Lti-/UG Collective
Lahjottaa mulle hyvät ihmiset 10-15kiloo läskii ja nestettä, et saa vähäsen lihaa tähän Riisitautiseen kynäniska kroppaan... Sit vaan puntille*super*

--
Never Quit !

Dinsku

Posts: 186

#1218 • • Dinsku

La Petite, 17.4.2007 08:54:
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.

Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.



TODELLAKIN!! *joo* Kuunnelkaa asiasta tietäviltä!!
Marjo

Posts: 1,796

#1219 • • Marjo pupuTupuna

Dinsku, 17.4.2007 23:56:
---
La Petite, 17.4.2007 08:54:
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.

Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.

---


TODELLAKIN!! *joo* Kuunnelkaa asiasta tietäviltä!!



Paasto on nimen omaan elimistön puhdistusta varten, mutta monilla se voi auttaa siirtymään uudenlaisiin ruokailutottumuksiin ja elämäntyyliin. Se siis voi motivoida syömään terveellisemmin ja harrastamaan enemmän liikuntaa keventyneen olemuksen myötä.
Kun aikaisemmin sanoin, että paaston jälkeen söin terveellisesti, ei se tosellakaan tarkoittanut mitään kituuttamista vaan nimen omaan terveellisyyttä. Kituuttaminenhan on hyvin kaukana terveellisyydestä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1220 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kannattaa muistaa, että kun syö ihan liian vähän, paino lähtee nesteistä ja lihaksista. Kun lihaksista lähtee, perusaineenvaihdunta pienenee ja lihoo entistä helpommin. Itse en lähtis ainakaan kauheesti alle 1700kcal/vrk pudottamaan ainakaan alkuvaiheessa, riippuu tietysti miten paljon liikkuu. Paastota jos haluaa, niin sen kannattaa varmaan olla aika lyhyt.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D