Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 729,605 views

josbe

Posts: 1,982

#1541 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ianna ei anna!, 20.2.2009 08:40:
Onneks oon oppinut jo vähän päästämään irti tästä ulkonäkökeskeisyydestä menee elämä ihan hukkaan jos stressaa tollasista pikkujutuista, mulle pääasia on kuitenkin se että liikunnasta tulee hyvä olo, mieli ja jaksaa muutenkin paljon paremmin.
Ja mitä ryppyihin tulee niin mä ainakin tykkään mun naururypyistä silmäkulmissa *hihu* kaikki me vanhetaan se asia on vaan hyväsksyttävä :)


Hyvin sanottu! *piis*

Oon myös huomannu, että ihminen on onneksi sen verran sopeutuvainen, että ajattelee olevansa yleensä "parhaimmillaan just nyt", jos ei fyysisesti niin vähintäänkin henkisesti. :)

Lainasanoin voimme siis todeta, että "Elämä on ihmisen parasta aikaa!". ;)
Kolera

Posts: 4,256

#1542 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ei liiku ja nytku ei oo dokannu kohta 2kk ni no sen sijaa oon ruvennu vetää suklaata ja suklaamurukeksei aika hyväl tahil =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#1543 • • Edited Juhgu Virnistelijä

wiwi, 19.2.2009 13:05:
---
Onks tässä mystisessä 25:n vuoden rajapyykissä perää? - - kilojen kertymistä odotan mielenkiinnolla. Onko loppuelämä vääjäämätöntä alamäkeä?



ianna ei anna!, 20.2.2009 08:40:
Tottahan se on että enemmän saa tehdä töitä laihtumisen ja kiinteytymisen eteen kun ikää kertyy. Mäkin treenaan kun hullu mutta silti tuntuu että leviän kuin jokisen eväs. - - kaikki me vanhetaan se asia on vaan hyväsksyttävä :)




Mjaa. Itse tein just vuosittaiset mittaukset; painoa ja rasvaa oli selvästi vähemmän ja lihasta enemmän, enkä ole käynyt salilla, ollut minkäänlaisella dieetillä enkä muutenkaan kokenut kärsiväni asian takia, terv. Juhgu 25vee. Isoin panostus oli kai leuanvetotangon hankinta. Mut ehkä mä olen väärää sukupuolta sanomaan tähän mitään. *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

wiwi

Posts: 1,575

#1544 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Juhgu, 23.2.2009 15:39:

Mjaa. Itse tein just vuosittaiset mittaukset; painoa ja rasvaa oli selvästi vähemmän ja lihasta enemmän, enkä ole käynyt salilla, ollut minkäänlaisella dieetillä enkä muutenkaan kokenut kärsiväni asian takia, terv. Juhgu 25vee. Isoin panostus oli kai leuanvetotangon hankinta. Mut ehkä mä olen väärää sukupuolta sanomaan tähän mitään. *nauru*


No mutku sä et ole vielä päässyt siihen alamäkeen - oot ikään kuin siellä kukkulan laella. :( Itse asiassa miespuoliset kolmenkympin ylittäneet tai sitä lähestyvät ystävät mulle on tosta 25v iästä jutelleet.

Tietenkin vanhenemisessakin on yksilöllisiä eroja. Sä taidat olla onnekas, kun kunto vaan paranee siinä missä muiden rapistuu! :D

Mun mielestä muuten sellaset pienet rypyt, joita ilmaantuu silmien ympärille, on aivan ihania! Mua itseäni on aina viehättänyt ajatus, että omakin ulkonäkö muuttuu iän myötä. On kiinnostavaa nähdä, miten vanhenee.

Toisaalta, mä nyt oonkin vielä nuori. *pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jone

Posts: 8,258

#1545 • • Edited Jone Archibald Haddock
Tän vuoden saldo on nyt sit -10kg.

*sydän*

Aletaan lähestymään niitä 92 kilon lukemia, joista alunperin aloin joskus ruikuttamaan ja perustin tän topicin. Jos sais tohon 90 kiloon pudotettua ja sit pidettyä niillä hujakkeilla niin olisin tyytis.
Jaques

Posts: 1,390

#1546 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaahas itella alko loppurutistus ennen maratonille lähtöä. Syksyllä lähti 12-13kg pois. Alkuvuos on reenin suhteen ollu vähän off-on menoo ja siihen päälle duunia ja flunssaa. Nyt sit alko tehoreenit, juoksuu ja salia, tähtäimenä pudottaa vielä noin 8kg. Löllöt pois ja lihakset/voimaa tilalle!! Tsemppiä vaan kaikille kanssapudottajille. Pää pystyyn ja liikkumaan!!

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

pirpeli

Posts: 5,533

#1547 • • pirpeli
Oisko Turussa immeistä, naista nyt lähinnä, kuka haluais lähteä liikkumaan yhdessä?

Mulla on se vamma päässä, etten saa yksin itteäni liikenteeseen, vaikka tarvetta ois. Jonkun sellasen kanssa, joka voisi lähteä kävelylenkille ja salillekin kaksilleen, ois paljon kivempaa. Enkä halua esim. just salilla kuluttaa aikaa jutusteluun, vaan ihan siihen liikuntaan. Mutta se lähteminen on vaan niin paljon helpompaa jonkun keralla...

ipe aina valittaa, että mitäs siinä ruikutat, senkun menet ja laihdutat, mutta eipä oo helppoa, kun on saamaton luonne. Sitten kun sais sellasen rytmin päälle, ois paljon parempi vaikka yksinkin lähteä. Mut todella tarvin sen lähtökaverin :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#1548 • • niomic Guest

wiwi, 25.2.2009 21:22:
---
Juhgu, 23.2.2009 15:39:

Mjaa. Itse tein just vuosittaiset mittaukset; painoa ja rasvaa oli selvästi vähemmän ja lihasta enemmän, enkä ole käynyt salilla, ollut minkäänlaisella dieetillä enkä muutenkaan kokenut kärsiväni asian takia, terv. Juhgu 25vee. Isoin panostus oli kai leuanvetotangon hankinta. Mut ehkä mä olen väärää sukupuolta sanomaan tähän mitään. *nauru*

---

No mutku sä et ole vielä päässyt siihen alamäkeen - oot ikään kuin siellä kukkulan laella. :( Itse asiassa miespuoliset kolmenkympin ylittäneet tai sitä lähestyvät ystävät mulle on tosta 25v iästä jutelleet.

Tietenkin vanhenemisessakin on yksilöllisiä eroja. Sä taidat olla onnekas, kun kunto vaan paranee siinä missä muiden rapistuu! :D

Mun mielestä muuten sellaset pienet rypyt, joita ilmaantuu silmien ympärille, on aivan ihania! Mua itseäni on aina viehättänyt ajatus, että omakin ulkonäkö muuttuu iän myötä. On kiinnostavaa nähdä, miten vanhenee.

Toisaalta, mä nyt oonkin vielä nuori. *pepsodent*



bs:ää, jengi vaan ehkä asettuu tuossa vaiheessa pääosin jossain määrin aloilleen ja alkaa elää "mukavasti". Toki on totta, että elimistö rappeutuu koko ajan eikä uusiudu niin hyvin, mutta ellei ole kyseessä jokin selkeä sairaus (geneettinen tai muuten), ni kyllä se on tasan niistä omista elämäntavoista kiinni, eikä mistään iästä. Jotku ehkä joutuu panostamaan enemmän varsinkin jos ovat päästäneet kunnolla menemään, sniff ja kyynel.
Avatar
#1549 • • Edited niomic Guest

pirpeli, 11.3.2009 13:55:
Oisko Turussa immeistä, naista nyt lähinnä, kuka haluais lähteä liikkumaan yhdessä?

Mulla on se vamma päässä, etten saa yksin itteäni liikenteeseen, vaikka tarvetta ois. Jonkun sellasen kanssa, joka voisi lähteä kävelylenkille ja salillekin kaksilleen, ois paljon kivempaa. Enkä halua esim. just salilla kuluttaa aikaa jutusteluun, vaan ihan siihen liikuntaan. Mutta se lähteminen on vaan niin paljon helpompaa jonkun keralla...

ipe aina valittaa, että mitäs siinä ruikutat, senkun menet ja laihdutat, mutta eipä oo helppoa, kun on saamaton luonne. Sitten kun sais sellasen rytmin päälle, ois paljon parempi vaikka yksinkin lähteä. Mut todella tarvin sen lähtökaverin :)



Toivotan onnea reenikumppanin löytämiselle, monille se voi olla se tärkeä viimeinen tönäisy oikeaan suuntaan ja kyllähän me sosiaalisia eläimiä kuitenkin ollaan pääosin. Haluaisin kuitenkin taas painottaa sitä, että ruokavalio on huomattavasti kriittisempi osa tätä laihdutusyhtälöä _suurimmalle_ osalle ihmisistä. Liikunnasta on toki hyötyä monella eri tasolla ja ehkä sen kautta pääsee helpommin käsiksi parempaan elämänrytmiin safkankin suhteen.

edit: ja joo, se viinaki kuuluu siihen ruokavalioon >;)
pirpeli

Posts: 5,533

#1550 • • pirpeli

niomic, 11.3.2009 13:59:
Haluaisin kuitenkin taas painottaa sitä, että ruokavalio on huomattavasti kriittisempi osa tätä laihdutusyhtälöä _suurimmalle_ osalle ihmisistä. Liikunnasta on toki hyötyä monella eri tasolla ja ehkä sen kautta pääsee helpommin käsiksi parempaan elämänrytmiin safkankin suhteen.

edit: ja joo, se viinaki kuuluu siihen ruokavalioon >;)



Mjoo, mä olen huomannut tässä mun painojojoilussa, että liikunta on se joka auttaa huomattavasti nopeammin. Tokihan koetan jättää herkkuja pois, mutta mulle liikunta on se, josta tulee paremmin hyvä olo. Tämä ajatus kannattas varmaan pitää mielessä aina, niin se lähteminenkin ois helpompaa :DD Onneksi syön monipuolisesti ja aika paljon kasviksia ja muuta terveellistä. Ja totta, viina kuuluu ruokavalioon, ja sen takia en niinkään juo mitään äkkimakeita juomia bilettäessä tms. vaan enemmin vaikka punaviiniä ja kirkkaita. Tosin siiderin voisin vaihtaa kuivempaan...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#1551 • • Freja Sihteeri

pirpeli, 11.3.2009 14:30:
ja sen takia en niinkään juo mitään äkkimakeita juomia bilettäessä tms. vaan enemmin vaikka punaviiniä ja kirkkaita. Tosin siiderin voisin vaihtaa kuivempaan...



Kirkkaissahan on iha hemmetisti kaloreita, joten suosittelen vaihtamaan joko light- tai kuivaan siideriin. Lightia itse juon.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ratas

Posts: 82

#1552 • • ratas
Harvemmin niitä kirkkaita kuitenkaan litratolkulla juodaan. Tai sit oon vaan nynny.
pirpeli

Posts: 5,533

#1553 • • pirpeli

Freja, 11.3.2009 14:49:
Kirkkaissahan on iha hemmetisti kaloreita, joten suosittelen vaihtamaan joko light- tai kuivaan siideriin. Lightia itse juon.



Lightia en tosiaan juo, koska vihaan kaikkia makeutusaineita. Kirkkaitakin aika vähän...tai riippuu bileistä :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#1554 • • niomic Guest

Freja, 11.3.2009 14:49:
---
pirpeli, 11.3.2009 14:30:
ja sen takia en niinkään juo mitään äkkimakeita juomia bilettäessä tms. vaan enemmin vaikka punaviiniä ja kirkkaita. Tosin siiderin voisin vaihtaa kuivempaan...

---


Kirkkaissahan on iha hemmetisti kaloreita, joten suosittelen vaihtamaan joko light- tai kuivaan siideriin. Lightia itse juon.



Taidat sit reiska vedellä noit kirkkaita aika antaumuksella. Jos vertailet annostarpeita esim. vodun ja vähänkään makeamman siiderin suhteen, ni siiderit vetää semmosta tahtii edellä et tsägäl paatuneimmat denat saa kiinni jos maksa viel pelaa :D
Freja

Posts: 8,775

#1555 • • Freja Sihteeri

niomic, 11.3.2009 14:57:
Taidat sit reiska vedellä noit kirkkaita aika antaumuksella. Jos vertailet annostarpeita esim. vodun ja vähänkään makeamman siiderin suhteen, ni siiderit vetää semmosta tahtii edellä et tsägäl paatuneimmat denat saa kiinni jos maksa viel pelaa :D



Mä en juo ollenkaan kirkkaita. En muutenkaan juo alkoholia pahemmin, mutta jos siideriä juon niin light-versiota - esim GCn green apple lightissa on 30 kcal desissä = 150 kcal per pullo. Väkevissä juomissa on noin 90 kcal 4 cl:ssä - ja jos ei ilman lantrinkia niitä pysty juomaan, niin siitä tulee vielä lisää kaloreita.
Huonolla viinapäälläni en montaa siideriä tarvitse, että olen tarpeeksi humalassa ja juon vettä loppuillan. En vaan pidä liiallisesta humalasta.
Punaviiniä nautin lasillisen silloin tällöin, 12 sentin annoksessa noin 90 kcal (riippuu tietenkin viinistä, mutta noissa lukemissa se pyörii).

Tästä voisimme siis päätellä, että alkoholinjuontini ei kuitenkaan ole ongelma jos mietimme kaloreita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1556 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Sellasta ajattelin kysellä, et onko jengi käyttänyt paljon noita erilaisia ravintolaskureita laihduttessaan? Mä meinaan vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä www.keho.net sivustolle, missä on ilmainen ravintolaskuri. Sinne syötetään omat tiedot kuten ikä, paino, pituus jne. Sit joka päivälle vielä laitetaan kulutus. Eli itse laskuri laskee normaalikulutuksen ja sit jos harrastat liikuntaa, niin kulutus tietty nousee. Sit vaan käydään lisäilemään ruoka-aineita määrineen, mitä on syönyt.

Itse en käytä sitä laihduttamiseen, vaan siihen, että näen paljonko hiilareita, protskua ja rasvaa päivän aikana saan syötyä. Ja oon kokenut ton tosi hyväksi. Siinä myös kivasti näkee, jos viikolla päivät jää miinukselle, niin viikonloppuna pystyy sit hiukan herkuttelee enempi.

Suosittelen siis kaikille, mikä nyt ikinä kenenkin tarve tuolle on. Ite oon ainakin saanut hiilarimäärät aisoihin ja protskua tulee syötyä nykyisin enemmän. Laihduttajille on varmasti hyvä seurata, kuinka paljon jokaisestakin syödystä asiasta niitä kaloreita oikeesti tuleekaan.. *joo*

Huono puoli on tietty se, et kaikkia aineita ei löydy kovin helposti. Niitä tosin saa käyttäjät lisätä sinne. Mut ite oon lähinnä soveltanut niitä ruoka-aineita, kun se ei itellä niin tarkkaa ole, kun ei painoa tartte tiputtaa. Ja tietty olis hyvä, jos omistaa kotona ruoka vaa'an ja muistaa vielä punnite kaikki ruuat päivän aikana. Ite punnaan osan ja osan vedän mutulla.

Mut siis vinkkinä kaikille!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..